Uzaktan eğitim sürecinde ortaöğretim ingilizce dersine yönelik öğretmen ve öğrenci görüşleri
SERGEN SAYGILI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERSİNDE BAĞLAM TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ KAVRAM YANILGILARINA VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
İBRAHİM DÜNDAR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Okul öncesi eğitimine yönelik ebeveynlerin görüş, beklenti ve metaforik algılarının incelenmesi Mersin ili örneği
HİKMET DOĞRUL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Okul öncesi öğretmenlerinin çoklu zeka kuramı temelli bütünleştirilmiş etkinlikler hakkında görüş ve tutumlarının incelenmesi
SEDEF ÖZET
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin İngilizce dersine karşı tutumlarının ve İngilizce kelime öğrenme stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
YELDA KARAHAN ÜZÜLMEZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Göç eden ailelerin çocuklarının okul öncesi eğitim alan ve almayanlarının ilkokuma-yazma becerilerinin gelişimine yönelik ilköğretim 1. sınıf öğretmen görüşleri: Mersin örneği
MEHMET YILDIZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Öğretmen adaylarının profillerine "dijital" bir bakış: Dijital farkındalık, yeterlik ve akıcılık
İSMAİL KARAKUŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Tasarım düşünme yaklaşımının İngilizce öğretiminde ortaokul öğrencilerinin sözcük öğrenme başarılarına, işbirlikli öğrenme algılarına ve problem çözme becerilerine etkisinin incelenmesi
YELDA KARAHAN ÜZÜLMEZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Çocukta davranış problemlerine yönelik modüler aile eğitim programının geliştirilmesi
MESUT YILDIRIM
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Mobil destekli öğrenme çevresinin yabancı dil öğrencilerinin akademik başarılarına, mobil öğrenme araçlarını kabul düzeylerine ve bilişsel yüke etkisi
ÖMER ÖZER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Uzaktan eğitimde internet tabanlı eğitim programlarının temel boyutlarına yönelik öğrenci ve öğretim elemanlarının görüşleri ve öneriler
ASLI TIRNOVALI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı