Müfredat dışı AR-STEAM öğrenme deneyimlerinin özel yetenekli öğrencilerin eğlencelilik algısı ve bütüncül öğrenmeleri açısından incelenmesi
ŞÜKRÜ ĞAYA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
ÜRETİCİ YAPAY ZEKÂ SOHBET ROBOTLARININ ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN İNTERDİSİPLİNER ÖĞRENME DENEYİMİNE ENTEGRASYONU: ÖZ-DENETİMLİ ÖĞRENME ÇERÇEVESİ UYGULAMA ÖRNEĞİ
KEMAL YALÇIN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Eğitsel videolarda makine öğrenmesi temelli duygu durum analizinin duygu ölçümlenmesi ve başarı açısından incelenmesi
ALİ BATUHAN YILDIZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Sorgulama döngüsüne dayalı steam etkinliklerinin ilkokul öğrencilerinin motivasyonları ve bütüncül öğrenmeleri açısından incelenmesi
NAZİRE EFECAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Etkileşimli eğitsel video ve oyunlaştırma ile işe koşulan ters-yüz sınıf modeline dayalı fizik eğitiminin, mesleki ve teknik anadolu liselerinde eğitim gören öğrencilerin başarılarına etkisi
SAKİNE ESENDENİZ KALKAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
Yenilik etkisi altında artırılmış gerçekliğin meslek lisesi öğrencilerinin başarı ve motivasyonlarına etkisi
SERHAT KARAKULLUKCU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Otantik problem odaklı proje tabanlı öğrenmede üstün yetenekli öğrencilerin motivasyonu
MUSTAFA ÇAĞLAR YORULMAZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
FİZİKSEL ORTAMLI VE SİMÜLASYONLU ROBOTİK PROGRAMLAMA EĞİTİMİNİN BAŞARIYA, KALICILIĞA, TRANSFERE VE HESAPLAMALI DÜŞÜNMEYE ETKİSİ
VOLKAN AKTAŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Dolaylı güdülenme öğrenme etkinliklerinin metin tabanlı programlama kazanımlarına etkisi
CAN FATİH EFECAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
5.sınıf Sosyal Bilgiler dersindeki Gerçekleşen Düşler ünitesinin öğretiminde 5E modelinin bilimsel süreç becerilerine, akademik başarıya ve tutuma etkisi
SALİME KICIR
Akdeniz Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
Eğitim kurumlarında e-demokrasinin uygulanabilirliğine yönelik Antalya merkez ilçelerdeki öğretmenlerin algıları
İBRAHİM ARI
Akdeniz Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı