Beş yıldızlı otel çalışanlarının içsel pazarlama algılarının işten ayrılma niyetlerine etkisinde psikolojik sözleşme algılarının aracı rolü
Turizm Ekonomi Ve İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 67–83
Gökhan Karakeçili, İnci Erdoğan Tarakçı
Turizm Sektöründe Zayıf Formda Piyasa Etkinliğinin Test Edilmesi
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 68–78
Mustafa Can Samırkaş, Meryem Samırkaş Komşu, Gökhan Karakeçili
HÜZÜN TURİZMİNİN HATAY’DA UYGULANABİLİRLİĞİ AÇISINDAN SÖYLEM ANALİZİ
Journal of Hospitality and Tourism Issues, vol. 6, no. 2, pp. 85–98
Gökhan Karakeçili, Meryem Samırkaş Komşu
Turistik Destinasyonlarda Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçülmesi: Anamur Üzerine Bir Araştırma/ Measurement of Customer Based Brand Equıty for Tourısm Destınatıons: A Research on Anamur
Gaziantep University Journal of Social Sciences, vol. 17, no. 1, pp. 126–138
Burçin Cevdet Çetinsöz, Gökhan Karakeçili