Beş yıldızlı otel çalışanlarının içsel pazarlama algılarının işten ayrılma niyetlerine etkisinde psikolojik sözleşme algılarının aracı rolü

Turizm Ekonomi Ve İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 67–83

Gökhan Karakeçili, İnci Erdoğan Tarakçı

2024 Hakemli CEEOL, ISI, SIS, ROAD, ASOS, SOBIAD, Cite Factor, RI-Root Indexing... Link
Turizm Sektöründe Zayıf Formda Piyasa Etkinliğinin Test Edilmesi

Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 68–78

Mustafa Can Samırkaş, Meryem Samırkaş Komşu, Gökhan Karakeçili

2024 Hakemli Journal Factor, Asos Indeks, Cite Factor, SIS, Root Indexing... Link
HÜZÜN TURİZMİNİN HATAY’DA UYGULANABİLİRLİĞİ AÇISINDAN SÖYLEM ANALİZİ

Journal of Hospitality and Tourism Issues, vol. 6, no. 2, pp. 85–98

Gökhan Karakeçili, Meryem Samırkaş Komşu

2024 Hakemli CABI,DRJI,ASOS Link
Turistik Destinasyonlarda Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçülmesi: Anamur Üzerine Bir Araştırma/ Measurement of Customer Based Brand Equıty for Tourısm Destınatıons: A Research on Anamur

Gaziantep University Journal of Social Sciences, vol. 17, no. 1, pp. 126–138

Burçin Cevdet Çetinsöz, Gökhan Karakeçili

2018 Hakemli TR DİZİN Link
Diğer kategoride makale bulunamadı!