REKREASYONEL SPORLARA KATILIM MOTİVASYONU ve PSİKOLOJİK İYİ OLUŞ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
BUSE SAMGAM
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Z kuşağının (18-25 yaş) toplumsal cinsiyet rollerine ilişkin tutumları ile çok boyutlu sportmenlik yönelimlerinin incelenmesi
EZGİ KURŞUN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Sportmenlik davranışının seçilmiş demografik değişkenlere göre okul spor kulüpleri bağlamında incelenmesi
KEREM YILDIZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Egzersiz davranışı ve sosyal medya bağımlılığı: Kent parklarının aracılık etkisi
KÜRŞAT DOĞAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Sağlıklı yaşam modelinde rekreasyon alanlarına erişim
NAZİME KAPLAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Yaşam doyumu ve umutsuzluk arasındaki ilişkide kariyer kaygısının aracı rolü: Rekreasyon bölümü öğrencileri üzerine bir uygulama
FATMA KÜÇÜKKESKİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Dijital oyun oynama motivasyonu ve serbest zaman fiziksel aktivite kısıtlayıcıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
ALİ TÜVER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Çalışan kadınlarda boş zaman yönetimi ve sağlıklı yaşam biçimi davranışlarının incelenmesi
ÖZLEM KAYGUSUZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
60 yaş üstü bireylerin yaşam doyumu sağlık algısı ve boş zaman aktivite tercihlerinin incelenmesi
ÇAĞLA ÇABUK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
65 YAŞ VE ÜSTÜ BİREYLERDE REKREASYONEL TERAPİ TEMELLİ YOGA UYGULAMASININ DEPRESYON, SERBEST ZAMAN TATMİNİ VE KALP HIZI DEĞİŞKENLİĞİNE ETKİSİ
ÇAĞLA ARAS
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı