Doç. Dr. HÜSEYİN ERGEN
- Yöksis ID 32997
- Researcher ID D-2315-2019
- ORCID ID 0000-0002-2611-1863
- Scopus ID 18036964600
- Scholar ID 9331293114359120020
- E-posta ergen@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42107
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Yönetimi
Eğitim Yönetimi
Son 5 Makale
Teacher candidates' non-cognitive skills and programme choices
SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION, vol. 45, no. 2, pp. 1–17 Link 2025
Leadership styles and quiet quitting in school context: unveiling mobbing as a mediator
Frontiers in Psychology, vol. 16, no. , pp. – Link 2025
Private Expenditures of Teacher Candidates Studying at Mersin University, Türkiye
Journal of Advanced Education Studies, vol. 6, no. 2, pp. 27–45 Link 2024
Comparative Analysis of Posts Tagged #müfredat and #curriculum on Twitter (X) Using Text Mining and Sentiment Analysis
International Innovative Education Researcher, vol. CİLT 4 SAYI 2, no. CİLT 4 SAYI 2, pp. 84–103 Link 2024
İlkokul Öğretmenlerinin Örgütsel Mutluluk ve Örgütsel Sessizlikleri Arasındaki İlişki
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 1, pp. 1–21 Link 2024
SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION, vol. 45, no. 2, pp. 1–17 Link 2025
Leadership styles and quiet quitting in school context: unveiling mobbing as a mediator
Frontiers in Psychology, vol. 16, no. , pp. – Link 2025
Private Expenditures of Teacher Candidates Studying at Mersin University, Türkiye
Journal of Advanced Education Studies, vol. 6, no. 2, pp. 27–45 Link 2024
Comparative Analysis of Posts Tagged #müfredat and #curriculum on Twitter (X) Using Text Mining and Sentiment Analysis
International Innovative Education Researcher, vol. CİLT 4 SAYI 2, no. CİLT 4 SAYI 2, pp. 84–103 Link 2024
İlkokul Öğretmenlerinin Örgütsel Mutluluk ve Örgütsel Sessizlikleri Arasındaki İlişki
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 1, pp. 1–21 Link 2024
Son 5 Bildiri
Suç, Eğitim ve Kadın
6. INTERNATIONAL DICLE SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS (25.05.2024 - 26.05.2024) Link 2024
Türkiyede Eğitim Finansmanına Toplum Katılımı
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (07.07.2021 - ) Link 2021
Okul öncesi öğretnmenlerinin çalıştığı kurumlarda yaşadığı yönetimle ilgili sorunlar ile ilgili görüşleri
2. Uluslararası Mersin Sempozyumu (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
Ortaöğretime geçiş sistemine ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi
3. Uluslararası Mersin Sempozyumu (31.10.2019 - 02.11.2019) Link 2019
İlkokul öğretmenlerinin örgütsel yabancılaşmalarının sosyo-demografik değişkenler açısından incelenmesi
2. Uluslararsı Mersin Sempozyumu (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
6. INTERNATIONAL DICLE SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS (25.05.2024 - 26.05.2024) Link 2024
Türkiyede Eğitim Finansmanına Toplum Katılımı
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (07.07.2021 - ) Link 2021
Okul öncesi öğretnmenlerinin çalıştığı kurumlarda yaşadığı yönetimle ilgili sorunlar ile ilgili görüşleri
2. Uluslararası Mersin Sempozyumu (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
Ortaöğretime geçiş sistemine ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi
3. Uluslararası Mersin Sempozyumu (31.10.2019 - 02.11.2019) Link 2019
İlkokul öğretmenlerinin örgütsel yabancılaşmalarının sosyo-demografik değişkenler açısından incelenmesi
2. Uluslararsı Mersin Sempozyumu (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019