User profile picture

Doç. Dr. HÜSEYİN ERGEN



  • Yöksis ID 32997
  • Researcher ID D-2315-2019
  • ORCID ID 0000-0002-2611-1863
  • Scopus ID 18036964600
  • Scholar ID 9331293114359120020
  • E-posta ergen@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon 42107

Birim

EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Yönetimi

27

MAKALE

Detay

14

BİLDİRİ

Detay

0

PROJE

Detay

8

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

Teacher candidates' non-cognitive skills and programme choices
SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION, vol. 45, no. 2, pp. 1–17 Link 2025
Leadership styles and quiet quitting in school context: unveiling mobbing as a mediator
Frontiers in Psychology, vol. 16, no. , pp. – Link 2025
Private Expenditures of Teacher Candidates Studying at Mersin University, Türkiye
Journal of Advanced Education Studies, vol. 6, no. 2, pp. 27–45 Link 2024
Comparative Analysis of Posts Tagged #müfredat and #curriculum on Twitter (X) Using Text Mining and Sentiment Analysis
International Innovative Education Researcher, vol. CİLT 4 SAYI 2, no. CİLT 4 SAYI 2, pp. 84–103 Link 2024
İlkokul Öğretmenlerinin Örgütsel Mutluluk ve Örgütsel Sessizlikleri Arasındaki İlişki
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 1, pp. 1–21 Link 2024

Son 5 Bildiri

Suç, Eğitim ve Kadın
6. INTERNATIONAL DICLE SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS (25.05.2024 - 26.05.2024) Link 2024
Türkiye􏰆de Eğitim Finansmanına Toplum Katılımı
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (07.07.2021 - ) Link 2021
Okul öncesi öğretnmenlerinin çalıştığı kurumlarda yaşadığı yönetimle ilgili sorunlar ile ilgili görüşleri
2. Uluslararası Mersin Sempozyumu (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
Ortaöğretime geçiş sistemine ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi
3. Uluslararası Mersin Sempozyumu (31.10.2019 - 02.11.2019) Link 2019
İlkokul öğretmenlerinin örgütsel yabancılaşmalarının sosyo-demografik değişkenler açısından incelenmesi
2. Uluslararsı Mersin Sempozyumu (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019