Leadership styles and quiet quitting in school context: unveiling mobbing as a mediator

Frontiers in Psychology, vol. 16, no. , pp. –

Hüseyin Ergen, Fahrettin Gılıç, Asena Yücedağlar, Yusuf İnandı

2025 Hakemli SSCI Q2 Link
Private Expenditures of Teacher Candidates Studying at Mersin University, Türkiye

Journal of Advanced Education Studies, vol. 6, no. 2, pp. 27–45

Hüseyin Ergen

2024 Hakemli Wilson Link
İlkokul Öğretmenlerinin Örgütsel Mutluluk ve Örgütsel Sessizlikleri Arasındaki İlişki

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 1, pp. 1–21

Alper Sinan İnan, Hüseyin Ergen

2024 Hakemli Wilson Link
Comparative Analysis of Posts Tagged #müfredat and #curriculum on Twitter (X) Using Text Mining and Sentiment Analysis

International Innovative Education Researcher, vol. CİLT 4 SAYI 2, no. CİLT 4 SAYI 2, pp. 84–103

Zeynep Çiğdem Bağcı, Hüseyin Ergen

2024 Hakemli Wilson Link
Private schools in Turkey: Problems encountered by teachers

International Innovative Education Researcher, vol. 2, no. 1, pp. 111–136

Hüseyin Ergen, Ferdi Çokkeser

2022 Hakemli H. W. Wilson Education Full Text Link
Okul Yöneticilerinin Kriz Yönetim Tutumları: Eleştirel Düşünme Becerileri ve Demografik Değişkenlerin Rolü

Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 265–283

Halil Berk, Hüseyin Ergen

2022 Hakemli MLA International Bibliography Link
Ortaöğretime Geçiş Sistemine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 13, pp. 51–69

Vedat Çakıoğlu, Hüseyin Ergen

2022 Hakemli MLA International Bibliography 2 atıf Link
Türkiye’de Yüksekö¤retimin Genifllemesinin Ekonomik Yönleri (1980–2016)

Yükseköğretim Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 207–233

Hüseyin Ergen, Vedat Çakıoğlu

2018 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index 2 atıf Link
Private returns to higher education in Turkey: an application in public education sector

International Journal of Educational Sciences, vol. 17, no. 1-3, pp. 161–172

Hüseyin Ergen

2017 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index 1 atıf Link
The sensitivity of student teachers higher education demand to tuition and support

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 29, no. 4, pp. 93–114

Hüseyin Ergen

2014 Hakemli SSCI
Uncertainties and risks determining individual demand for higher education a sample from Mersin University

Eğitim ve Bilim, vol. 38, no. 169, pp. 433–446

Hüseyin Ergen

2013 Hakemli SSCI Link
Türkiye de kamu eğitim harcamalarının ulusal ekonomideki payı

Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol. 4, no. 15, pp. 143–154

Hüseyin Ergen

2004 Hakemli ERIC Link
Erkek okul öncesi eğitimi öğretmenlerinin yaşadığı mesleki sorunlar

IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 5, no. Özel Sayı, pp. 359–383

Ali Er, Hüseyin Ergen

2020 Hakemli ASOS Index 2 atıf Link
Okul öncesi öğretmenlerinin çalıştığı kurumlarda yaşadığı yönetsel sorunlar ile ilgili görüşleri

Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 63–89

Hüseyin Ergen, Tuğba Günay

2019 Hakemli Asos İndeks Link
İlkokul öğretmenlerinin örgütsel yabancılaşmalarının sosyo-demografik değişkenler açısından incelenmesi

Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 94–111

Menderes Kovancı, Hüseyin Ergen

2019 Hakemli Türk Eğitim İndeksi Link
Özel okullarda öğrenci başına devlet desteği konusunda öğretmen görüşleri

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 70–87

Hüseyin Ergen, Tolga Altıner

2019 Hakemli TR DİZİN Link
Sınıf öğretmenlerinin Suriyeli öğrencilerin eğitimi ile ilgili yaşadıkları problemler

Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 16, no. 44, pp. 377–405

Hüseyin Ergen, Ergül Şahin

2019 Hakemli TR DİZİN Link
Eğitim planlaması: geçmiş, gelecek ve Türkiye için doğurgular

Öğretmen Dünyası, vol. 39, no. 465, pp. 17–20

Hüseyin Ergen

2018 Hakemsiz Link
Okul müdürlerinin ders denetimi yapmasına ilişkin öğretmen görüşleri

Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 2–19

Hüseyin Ergen, İsmail Eşiyok

2017 Hakemli Türk Eğitim Endeksi Link
İlköğretim kurumlarında çalışan öğretmenlerin örgütsel sinizme ilişkin görüşleri: Mersin örneği

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 37–57

Hüseyin Ergen, Şahin İnce

2017 Hakemli Endekste taranmıyor Link
Kamu okullarının sosyal sermaye düzeyleri ve dezavantajlılıkları ile ilgili değişkenler arasındaki ilişki

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 10, no. 2, pp. 65–75

Gündüz Güngör, Hüseyin Ergen

2014 Hakemli TR DİZİN Link
Türkiye de eğitimde planlama yaklaşımları ve kullanılan eğitim göstergeleri

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 151–167

Hüseyin Ergen

2013 Hakemli TR DİZİN Link
Türkiye de ilköğretime katılım ve okula gidemeyen çocuklar

Milli Eğitim Dergisi, vol. 35, no. 173, pp. 8–19

Yüksel Kavak, Hüseyin Ergen

2007 Hakemli TR DİZİN Link
Türkiye de kamu üniversitelerinde birim harcamalar ve vazgeçilen kazançlar

Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü e-dergi, vol. 1, no. 1, pp. 69–83

Hüseyin Ergen

2002 Hakemli Endekste taranmıyor Link
Türkiye de eğitimin ekonomik büyümeye katkısı

Ekonomik Yaklaşım, vol. 10, no. 35, pp. 21–52

Hüseyin Ergen

1999 Hakemli TR DİZİN Link
Teacher candidates' non-cognitive skills and programme choices

SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION, vol. 45, no. 2, pp. 1–17

Hüseyin Ergen, Serpil Karakiraz

2025 Link
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yükseköğretim Talebinin Öğrenim Ücreti ve Öğrenci Desteğine Duyarlılığı

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. 93–114

Hüseyin Ergen

2014 1 atıf