Investigation Of Teacher Candidates' Sustainable Earthquake Awareness Levels
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - )
İsmail Yavuz Öztürk, Fuat Serkan Say, Hakan Akdağ
Sosyal Bilgiler Öğretiminde İpek Yolu
VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (02.11.2023 - )
Hakan Akdağ, Hamide Kılıç
Investigation Of Teacher Candidates' Objectives To Perform Out Of School Learning Activities
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - )
Fuat Serkan Say, Hakan Akdağ, İsmail Yavuz Öztürk
Sınıf Öğretmen Adaylarının Çevre Konularına Yönelik Tutumları ile Çevre Eğitimi Öz-yeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
5th International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS-2021) (21.05.2021 - 23.05.2021)
Fuat Serkan Say, Hakan Akdağ
Küresel Salgın Döneminde Ortaokullarda Okul-Aile İş Birliğinin Değerlendirilmesi
5th International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS-2021) (21.05.2021 - 23.05.2021)
Hakan Akdağ, Fuat Serkan Say
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ CUMHURBAŞKANLIĞI HÜKÜMET SİSTEMİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ULUSLARARASI EĞ İTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (27.06.2019 - 29.06.2019)
Hakan Akdağ
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ MADDE BAĞIMLILIĞI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ULUSLARARASI EĞİTİM VESOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (27.06.2019 - 29.06.2019)
Hakan Akdağ
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN MADDE BAĞIMLILIĞI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
II. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİKÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (12.09.2019 - 14.09.2019)
Hakan Akdağ
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ BAĞLAMINDA CUMHURBAŞKANLIĞI HÜKÜMET SİSTEMİ’NİN DEĞERLENDİRİLMESİ
II. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİKÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (12.09.2019 - 14.09.2019)
Hakan Akdağ, İbrahim Sarı
Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Düzeylerinin İncelenmesi: Mersin Üniversitesi Örneği
International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS-2019) (18.04.2019 - 21.04.2019)
Muhammet Saygın, Fuat Serkan Say, Hakan Akdağ
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin öğrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına yönelik görüşleri
VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (11.10.2018 - 13.10.2018)
Demir Abdulkerim, Kaymakcı Selahattin, Akdağ Hakan
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Zaman Yönetimi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
2nd International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS) (04.04.2018 - 04.07.2018)
Hakan Akdağ, Gürol Yokuş
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgilerin Temelleri Dersi İle İlgili Görüşleri
Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu (07.04.2018 - 09.04.2018)
Hakan Akdağ
Portfolyo Yönteminin Mesleki Gelişim Amaçlı Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi: Durum Çalışması
ULUSLARARASI IV. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (28.06.2018 - 30.06.2018)
Gürol Yokuş, Hakan Akdağ
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ETKİLİLİĞİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA(ERDEMLİ ÖRNEĞİ)
ULUSLARARASI ERDEMLİ SEMPOZYUMU 2018 (19.04.2018 - 21.04.2018)
Fuat Serkan Say, Hakan Akdağ, Gülcan Boyraz
PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME – ÖĞRETME ORTAMI ALGILARININ İNCELENMESİ
2. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (04.04.2018 - 07.04.2018)
Volkan Lütfi Pan, Hakan Akdağ
Öğretmen Görüşlerine Göre Öğretimde Karşılaşılan Sorunlar (Erdemli Örneği)
Uluslararası Erdemli Sempozyumu (19.04.2018 - 21.04.2018)
Hakan Akdağ, Fuat Serkan Say, Gülcan Boyraz
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ÖĞRETİMDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR
ULUSLARARASI ERDEMLİ SEMPOZYUMU 2018 (19.04.2018 - 21.04.2018)
Hakan Akdağ, Fuat Serkan Say, Gülcan Boyraz
Identifying Scientific Research Quality Criteria Which Are Adopted By Scientific Community: Investigating Academicians’ Views
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (18.04.2018 - )
Gürol Yokuş, Hakan Akdağ
Ortaokul Öğrencilerinin Kaynaştırma Öğrencilerine İlişkin Tutumlarının Metaforik Analizi
Uluslararası Ermdeli Sempozyumu (19.04.2018 - 21.04.2018)
Gülcan Boyraz, Fuat Serkan Say, Hakan Akdağ
8. Sınıf Öğrencilerinin Liselere Geçiş Sınavına Göre T.C. İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersine BakışAçılarının Değerlendirilmesi
V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu (10.05.2018 - 12.05.2018)
Hakan Akdağ
Kosgeb Girişimciliği Geliştirme Destek Programı Üzerine Bir Değerlendirme
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi (07.12.2018 - 08.12.2018)
Muhammet Saygın, Mehmet Halit Yıldırım, Hakan Akdağ
Okul Aile İşbirliği Etkililiği Üzerine Bir Çalşıma (Erdemli Örneği)
Uluslararası Erdemli Sempozyumu (19.04.2018 - 21.04.2018)
Fuat Serkan Say, Hakan Akdağ, Gülcan Boyraz
Liseye Geçiş Sınavı Sistemi Üzerine Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
ULUSLARARASI IV. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (28.06.2018 - 30.06.2018)
Hakan Akdağ
2005 ve 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Tarih Konuları Açısından Karşılaştırılması
1. İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (ISSAS 2017), (21.09.2017 - 23.09.2017)
Selahattin Kaymakcı, Hakan Akdağ
Türkçe Öğreticilerinin Karşılaştıkları Güçlükler
1. İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (ISSAS 2017) (21.09.2017 - 23.09.2017)
Hakan Akdağ, Yeşim Kahleoğulları
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ LİSANS PROGRAMINDAKİ ALAN BİLGİSİ DERSLERİNİN UZMAN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ 2017 (06.04.2017 - 08.04.2017)
Hakan Akdağ
Harmanlanmış Öğrenme Yaklaşımının Sosyal Bilgiler Dersi Bağlamında Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (TURKCESS 2017) (06.07.2017 - 09.07.2017)
Hakan Akdağ
Sosyal Bilgiler Eğitimi Lisans Programı Açısından Gezi-Gözlem Yöntemine Bir Örnek: Nizip Eğitim Fakültesi Örneği
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI (USBES 2017) (04.05.2017 - 06.05.2017)
Hakan Akdağ
1926 İlk Mektep Programı İle 2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Farklı Değişkenler Açısından Karşılaştırmalı İncelenmesi
1. İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (ISSAS 2017) (21.09.2017 - 23.09.2017)
Yeşim Kahleoğulları, Hakan Akdağ
Temel Eğitimde Sosyal Bilgiler Dersinin Gerekliliği Üzerine Bir Araştırma
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu- International Sempozium on Social Science II (ASOS 2017) (18.05.2017 - 20.05.2017)
Selahattin Kaymakcı, Hakan Akdağ
Üniversitelerde Sosyal Sorumluluk Projeleri Kapsamında Verilen Dersler Üzerine Bir İnceleme
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi –International Congress of Eurasian Social Science (ICOESS 2017) (06.04.2017 - 08.04.2017)
Hakan Akdağ
2005 ve 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Programlarının Mukayeseli İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI (USBES 2017) (04.05.2017 - 06.05.2017)
Hakan Akdağ
Sosyal Bilgiler İle Halkla İlişkiler Olgusunun Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (TURKCESS 2017) (06.07.2017 - 09.07.2017)
Hakan Akdağ
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK KAVRAMLAR ÜZERİNEGELİŞTİRDİKLERİ METAFORLAR
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS (18.10.2017 - 21.10.2017)
Hakan Akdağ, Volkan Lütfi Pan
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin İnsan Hakları ve Demokrasi Olgusuna Yönelik Görüşleri
V. Uluslar arası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (28.04.2016 - 30.04.2016)
Hakan Akdağ
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Eğitimi Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterliği Açısından Değerlendirilmesi
ICRES 2016 – International Conference on Research in Education and Science (19.05.2016 - 22.05.2016)
Hakan Akdağ
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programının Özel Alan Yeterliği Açısından Değerlendirilmesi
V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (28.04.2016 - 30.04.2016)
Hakan Akdağ, Merve Koca
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTAPLARINDA BALKAN SAVAŞLARI NASIL ELE ALINIYOR
I. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (03.11.2016 - 05.11.2016)
Hakan Akdağ, Selahattin Kaymakcı
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI İLE HUKUK VE ADALET DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININBİRBİRLERİYLE ÖRTÜŞME DURUMUNUN İNCELENMESİ
I. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (03.11.2016 - 05.11.2016)
Selahattin Kaymakcı, Hakan Akdağ
Kamplarda Kalan Suriyeli Misafirlere Verilen Eğitim ve Suriyeli Misafirlerin Buna Yönelik Görüşleri Nizip Örneği
II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (05.05.2016 - 07.05.2016)
Hakan Akdağ
THE USE OF INTERACTIVE BOARDS IN THE COURSE OF TURKISH REPUBLIC HISTORY OFREVOLUTION AND KEMALISM FOR THE 8TH GRADE LEVEL THE ASSESSMENT OF INTERACTIVEBOARD FROM THE POINTS OF TEACHERS AND STUDENTS
International Conference on Research in Education and Science (ICRES) (23.04.2015 - 26.04.2015)
Özkan Akman, Hakan Akdağ
Türk Dünyasında Ortak Değerlere ve İletişim Olgusuna Bir Bakış
Türk Dünyası Eğitim Kültür ve Birliktelik (31.07.2015 - 03.08.2015)
Hakan Akdağ
THE REVIEW OF TECHNO PEDAGOGICAL COMPETENCIES OF THE SOCIAL STUDIES TEACHERCANDIDATES REGARDING FATIH PROJECT
International Conference on Research in Education and Science (ICRES) (23.04.2015 - 26.04.2015)
Özkan Akman, Hakan Akdağ
LIFE COURSE TEACHING IN MULTIGRADE CLASSROOMS BY TEACHER OPINIONS
International Conference on Research in Education and Science (ICRES) (23.04.2015 - 26.04.2015)
Hakan Akdağ, Selahattin Kaymakcı
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Dersi ÖğretimProgramlarında Finansal Okuryazarlığın Yeri
USBES 2015 - Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (23.04.2015 - 25.04.2015)
Hakan Akdağ, Selahattin Kaymakcı