İlkokul Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sosyal Bilgiler Öğretim Programına Yansımasının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi*

Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 493–517

İrem Günal, Hakan Akdağ

2021 Hakemli INDEX COPERNICUS, Root INDEXING, Cosmos Impact Factor ,... Link
Türkiye’deki İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018)

Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. , pp. 52–81

Erol Çiydem, Hakan Akdağ

2021 Hakemli DOAJ Directory of Open Access Journals, Index EuroPub, Crossref, CEEOL, ERIH PLUS, Index Copernicus,... Link
Vatandaşlık Eğitimi Bağlamında Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi’nin Sosyal Bilgiler Öğretimine Yansıması

Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 76–89

Hakan Akdağ

2019 Hakemli AcademicKEYS , Academic Index, ASOS index, INDEX COPERNICUS, Türk Eğitim İndeksi... Link
Sosyal bilgiler öğrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına ilişkin bir olgubilim araştırması

Journal of History Culture and Art Research, vol. 8, no. 4, pp. 445–463

Abdulkerim Demir, Selahattin Kaymakcı, Hakan Akdağ

2019 Hakemli EBSCO 1 atıf Link
Identifying Quality Criteria of a Scientific Research Adopted by Academic Community: A Case Study

International Journal of Eurasia Social Sciences, vol. 10, no. 36, pp. 516–527

Gürol Yokuş, Hakan Akdağ

2019 Hakemli TR DİZİN Link
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Suriyeli Sığınmacılar Hakkındaki Görüşleri Kilis 7 Aralık Üniversitesi Örneği

Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 767–786

Yavuz Topkaya, Hakan Akdağ

2016 Hakemli DOAJ, EBSCO Link
EVALUATION OF LEARNING TEACHING DIMENSION OF 5 GRADE SOCIAL SCIENCES PROGRAMME ACCORDING TO THE OPINIONS OF TEACHERS

International Journal of Research in Education and Science, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ

2015 Hakemli InfoBase IndexTUBITAK Ulakbim DergiparkScientific Indexing Service (SIS)...
THE RELATIONSHIP BETWEEN SOCIAL STUDIES TEACHERS EPISTEMOLOGICAL BELIEFS AND THEIR TEACHING STYLESSOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARIYLAÖĞRETİM STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

Education & Social Science Journal, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ

2015 Hakemli Türk Eğitim İndeksi, Open Academic Journal, Directory OfResearch Journals, Google Scholar, CiteFacto...
Pre Service History Teachers Perceptions of Their Teaching Profession Competencies An Example from Erzurum Tarih Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlilik Algıları Erzurum Örneği

Education & Social Science Journal, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ

2015 Hakemli Türk Eğitim İndeksi, Open Academic Journal, Directory OfResearch Journals, Google Scholar, CiteFacto...
CONCEPT CARTOONS AS A TEACHING TOOL IN SOCIAL STUDIESSOSYAL BİLGİLERDE BİR ÖĞRETİM ARACI OLARAK KAVRAM KARİKATÜRÜ

Education & Social Science Journal, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ

2015 Hakemli Türk Eğitim İndeksi, Open Academic Journal, Directory OfResearch Journals, Google Scholar, CiteFacto...
THE PLACE OF SOCIAL SCIENCES IN PEACE EDUCATION OPINIONS OF SOCIAL SCIENCE TEACHERSSOSYAL BİLGİLER DERSİNİN BARIŞ EĞİTİMİNDEKİ YERİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

Education&Social Science Journal, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ

2015 Hakemli Türk Eğitim İndeksi, Open Academic Journal, Directory OfResearch Journals, Google Scholar, CiteFacto...
A QUALITATIVE STUDY OF OPINIONS OF PROSPECTIVE SOCIAL STUDIES TEACHERS TOWARD ECONOMICS CLASSSosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Ekonomi Dersine Yönelik Görüşleri Üzerine Nitel Bir Araştırma

Education & Social Science Journal, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ

2015 Hakemli Türk Eğitim İndeksi, Open Academic Journal, Directory OfResearch Journals, Google Scholar, CiteFacto...
Ortaokul Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Güncel Olaylar Bağlamında Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 49–65

Hakan Akdağ, Rıza Oğuz, Osman Tatar, Yakup Subaşı

2014 Hakemli Asos
Sosyal Bilgiler Laboratuarlarının Sınıflarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Etkililiği Üzerine Bir Çalışma

Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ, Selahattin Kaymakcı

2013 Hakemli Akademia Sosyal Bilimler IndeksiERGO ( Educational ResearchGlobal Observary)NewJourTürk Eğitim İndek...
DOES THE SOCIAL STUDIES RESPONSIBLE FOR FINANCIAL LITERACY?

International Journal of Academic Research, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ

2013 Hakemli Google ScholarAcademic Search CompleteAnimal Science DatabaseBIOSIS PreviewsISI Master listEBSCO hos...
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İklim Rüzgâr Sıcaklık Yağış Erozyon Ekoloji ve Harita Kavramlarını Anlama Düzeyi

İlköğretim Online, vol. , no. , pp. –

Adnan Pınar, Hakan Akdağ

2012 Hakemli SCOPUS, DOAJ, IndexCopernicus, AERA eJournals in Education NewJour EBSCO ve ULAKBİM...
A chronological approach to development of social studies education in turkey

Educational Research & Reviews, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ, Selahattin Kaymakcı

2011 Hakemli SCI-Expanded
Değişen Birey Devlet İlişkilerinin Sosyal Bilgiler Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimine Etkileri

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ

2015 Hakemli DOAJ (Directory of Open Access Journals), EBSCOhost, ULAKBİM – SBVT (Sosyal Bilimler Veri Tabanı), T...
İlkokul 4 Sınıf Sosyal Bilgiler Programındaki Değerlerin Kazanımı Sürecinde Karşılaşılan Güçlüklerin Değerlendirilmesi

Mersin University Journal of the Faculty of Education, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ

2015 Hakemli DOAJ (Directory of Open Access Journals), EBSCOhost, ULAKBİM – SBVT (Sosyal Bilimler Veri Tabanı), T...
Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Hoşgörü Algısı

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ

2015 Hakemli DOAJ (Directory of Open Access Journals), EBSCOhost, ULAKBİM – SBVT (Sosyal Bilimler Veri Tabanı), T...
Bana Bırakılan Miras

Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi (ATED), vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ

2013 Hakemli Endekste taranmıyor
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının 2005 Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Bazı Kavramları Anlama Düzeyleri

Gazi Osman Paşa Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ

2012 Hakemli Endekste taranmıyor
İlköğretim 6 ve 7 sınıf sosyal bilgiler öğretim programının öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi Konya İli Örneği

Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ

2009 Hakemli Sosyal Bilimler Endeksleri
İlköğretim 6 ve 7 Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sosyal Bilgiler Öğretmenleri Açısından Uygulama Dönütleri Konya İli Örneği

Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –

Refik Turan, Hakan Akdağ

2009 Hakemli Endekste taranmıyor
İlköğretim 6 ve 7 sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersi proje ve performans görevlerini hazırlarken yararlandıkları kaynaklar internetin yer ve karşılaştıkları güçlükler

Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ, Ahmet Naci Çoklar

2009 Hakemli Eğitim Bilimleri
İlköğretim II Kademe 6 ve 7 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Bilişsel ve Duyuşsal Giriş Davranış Özelliklerinin Başarı ve Tutumlarına Etkisi

Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –

Hakan Akdağ

2008 Hakemli Endekste taranmıyor
Sözlü Tarih Etkinliklerinin Kazandırdığı Beceriler

Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –

İbrahim Sarı, Hakan Akdağ

2007 Hakemli Endekste taranmıyor
Türkiye de Meslekî ve Teknik Eğitimin Tarihsel Gelişimi ve Günümüzdeki Yeri

Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –

Ahmet Naci Çoklar, Hakan Akdağ

2004 Hakemli Endekste taranmıyor
Türk Eğitim Altyapısının Modernizasyonu ve Ford Vakfı’nın Türkiye’deki Faaliyetleri (1923 1974)

Current perspectives in social sciences (Online), vol. 29, no. 2, pp. 353–367

Ali Serdar Mete, Hakan Akdağ

2025 Link
Türkiye’de İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018)

Vakanüvis Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi (Online), vol. , no. , pp. 52–81

Erol Çiydem, Hakan Akdağ

2021 1 atıf Link