İlkokul Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sosyal Bilgiler Öğretim Programına Yansımasının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi*
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 493–517
İrem Günal, Hakan Akdağ
Türkiye’deki İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018)
Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. , pp. 52–81
Erol Çiydem, Hakan Akdağ
Vatandaşlık Eğitimi Bağlamında Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi’nin Sosyal Bilgiler Öğretimine Yansıması
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 76–89
Hakan Akdağ
Sosyal bilgiler öğrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına ilişkin bir olgubilim araştırması
Journal of History Culture and Art Research, vol. 8, no. 4, pp. 445–463
Abdulkerim Demir, Selahattin Kaymakcı, Hakan Akdağ
Identifying Quality Criteria of a Scientific Research Adopted by Academic Community: A Case Study
International Journal of Eurasia Social Sciences, vol. 10, no. 36, pp. 516–527
Gürol Yokuş, Hakan Akdağ
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Suriyeli Sığınmacılar Hakkındaki Görüşleri Kilis 7 Aralık Üniversitesi Örneği
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 767–786
Yavuz Topkaya, Hakan Akdağ
EVALUATION OF LEARNING TEACHING DIMENSION OF 5 GRADE SOCIAL SCIENCES PROGRAMME ACCORDING TO THE OPINIONS OF TEACHERS
International Journal of Research in Education and Science, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ
THE RELATIONSHIP BETWEEN SOCIAL STUDIES TEACHERS EPISTEMOLOGICAL BELIEFS AND THEIR TEACHING STYLESSOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARIYLAÖĞRETİM STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Education & Social Science Journal, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ
Pre Service History Teachers Perceptions of Their Teaching Profession Competencies An Example from Erzurum Tarih Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlilik Algıları Erzurum Örneği
Education & Social Science Journal, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ
CONCEPT CARTOONS AS A TEACHING TOOL IN SOCIAL STUDIESSOSYAL BİLGİLERDE BİR ÖĞRETİM ARACI OLARAK KAVRAM KARİKATÜRÜ
Education & Social Science Journal, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ
THE PLACE OF SOCIAL SCIENCES IN PEACE EDUCATION OPINIONS OF SOCIAL SCIENCE TEACHERSSOSYAL BİLGİLER DERSİNİN BARIŞ EĞİTİMİNDEKİ YERİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Education&Social Science Journal, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ
A QUALITATIVE STUDY OF OPINIONS OF PROSPECTIVE SOCIAL STUDIES TEACHERS TOWARD ECONOMICS CLASSSosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Ekonomi Dersine Yönelik Görüşleri Üzerine Nitel Bir Araştırma
Education & Social Science Journal, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ
Ortaokul Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Güncel Olaylar Bağlamında Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 49–65
Hakan Akdağ, Rıza Oğuz, Osman Tatar, Yakup Subaşı
Sosyal Bilgiler Laboratuarlarının Sınıflarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Etkililiği Üzerine Bir Çalışma
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ, Selahattin Kaymakcı
DOES THE SOCIAL STUDIES RESPONSIBLE FOR FINANCIAL LITERACY?
International Journal of Academic Research, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İklim Rüzgâr Sıcaklık Yağış Erozyon Ekoloji ve Harita Kavramlarını Anlama Düzeyi
İlköğretim Online, vol. , no. , pp. –
Adnan Pınar, Hakan Akdağ
A chronological approach to development of social studies education in turkey
Educational Research & Reviews, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ, Selahattin Kaymakcı
Değişen Birey Devlet İlişkilerinin Sosyal Bilgiler Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimine Etkileri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ
İlkokul 4 Sınıf Sosyal Bilgiler Programındaki Değerlerin Kazanımı Sürecinde Karşılaşılan Güçlüklerin Değerlendirilmesi
Mersin University Journal of the Faculty of Education, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ
Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Hoşgörü Algısı
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ
Bana Bırakılan Miras
Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi (ATED), vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının 2005 Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Bazı Kavramları Anlama Düzeyleri
Gazi Osman Paşa Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ
İlköğretim 6 ve 7 sınıf sosyal bilgiler öğretim programının öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi Konya İli Örneği
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ
İlköğretim 6 ve 7 Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sosyal Bilgiler Öğretmenleri Açısından Uygulama Dönütleri Konya İli Örneği
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –
Refik Turan, Hakan Akdağ
İlköğretim 6 ve 7 sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersi proje ve performans görevlerini hazırlarken yararlandıkları kaynaklar internetin yer ve karşılaştıkları güçlükler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ, Ahmet Naci Çoklar
İlköğretim II Kademe 6 ve 7 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Bilişsel ve Duyuşsal Giriş Davranış Özelliklerinin Başarı ve Tutumlarına Etkisi
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –
Hakan Akdağ
Sözlü Tarih Etkinliklerinin Kazandırdığı Beceriler
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –
İbrahim Sarı, Hakan Akdağ
Türkiye de Meslekî ve Teknik Eğitimin Tarihsel Gelişimi ve Günümüzdeki Yeri
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –
Ahmet Naci Çoklar, Hakan Akdağ
Türk Eğitim Altyapısının Modernizasyonu ve Ford Vakfı’nın Türkiye’deki Faaliyetleri (1923 1974)
Current perspectives in social sciences (Online), vol. 29, no. 2, pp. 353–367
Ali Serdar Mete, Hakan Akdağ
Türkiye’de İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018)
Vakanüvis Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi (Online), vol. , no. , pp. 52–81
Erol Çiydem, Hakan Akdağ