Doç. Dr. AYŞEGÜL AVŞAR TUNCAY
- Yöksis ID 106047
- Researcher ID AGG-9184-2022
- ORCID ID 0000-0002-0520-1747
- Scopus ID 57144389100
- Scholar ID zfffAj4AAAAJ
- E-posta aysegulaat@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42147, 77407
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
ZİHİN ENGELLERİN EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
ZİHİN ENGELLERİN EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İlk Okuma Yazma Eğitimi
İlk Okuma Yazma Eğitimi
Son 5 Makale
Dyslexia and the Brain: Understanding the Neuroscience of Dyslexia
Theory and Practice in Child Development, vol. 3, no. 1, pp. 119–137 Link 2023
A study of perceptions as expressed through metaphors: what do preschool teachers think about their inclusive students?
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION, vol. 38, no. 1, pp. 32–47 Link 2022
AN EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' EXPERIENCES IN CREATING A SCIENTIFIC DIGITAL STORY IN THE CONTEXT OF THEIR SELF CONFIDENCE IN TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, vol. 21, no. 2, pp. 207–223 Link 2022
Investigation of the Relationships Between Vocabulary, Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Primary School Students
International Journal of Eurasian Education and Culture, vol. 7, no. 16, pp. 111–150 Link 2022
Prospective Teachers’ Views on Refugee Children’s Adaptation
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 29, no. 5, pp. 884–896 Link 2021
Theory and Practice in Child Development, vol. 3, no. 1, pp. 119–137 Link 2023
A study of perceptions as expressed through metaphors: what do preschool teachers think about their inclusive students?
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION, vol. 38, no. 1, pp. 32–47 Link 2022
AN EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS' EXPERIENCES IN CREATING A SCIENTIFIC DIGITAL STORY IN THE CONTEXT OF THEIR SELF CONFIDENCE IN TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, vol. 21, no. 2, pp. 207–223 Link 2022
Investigation of the Relationships Between Vocabulary, Reading Comprehension and Writing Skills of Fourth Grade Primary School Students
International Journal of Eurasian Education and Culture, vol. 7, no. 16, pp. 111–150 Link 2022
Prospective Teachers’ Views on Refugee Children’s Adaptation
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 29, no. 5, pp. 884–896 Link 2021
Son 5 Bildiri
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
EJER Congress 2021 (07.07.2021 - 10.07.2021) Link 2021
Okuma güçlüğünün giderilmesine yönelik 3P metodu ve Maze tekniğinin kullanımı
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (16.10.2020 - 18.10.2020) Link 2020
Öğretmen adaylarının göçmenlerin uyumuna ilişkin görüşleri
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi (24.10.2019 - 27.10.2019) Link 2019
Okul öncesi öğretmenlerinin kapsayıcı eğitim çerçevesinde sınıflarında bulunan öğrencilere ilişkin metaforik algılarının incelenmesi
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (06.11.2019 - 09.11.2019) Link 2019
Drama Yöntemiyle Hazırlanan Özel Eğitim Alanındaki Lisansüstü Çalışmalara Genel Bir Bakış
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi (24.10.2019 - 27.10.2019) Link 2019
EJER Congress 2021 (07.07.2021 - 10.07.2021) Link 2021
Okuma güçlüğünün giderilmesine yönelik 3P metodu ve Maze tekniğinin kullanımı
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (16.10.2020 - 18.10.2020) Link 2020
Öğretmen adaylarının göçmenlerin uyumuna ilişkin görüşleri
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi (24.10.2019 - 27.10.2019) Link 2019
Okul öncesi öğretmenlerinin kapsayıcı eğitim çerçevesinde sınıflarında bulunan öğrencilere ilişkin metaforik algılarının incelenmesi
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (06.11.2019 - 09.11.2019) Link 2019
Drama Yöntemiyle Hazırlanan Özel Eğitim Alanındaki Lisansüstü Çalışmalara Genel Bir Bakış
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi (24.10.2019 - 27.10.2019) Link 2019