User profile picture

Dr. Öğr. Üyesi ERMAN UZUN



  • Yöksis ID 13602
  • Researcher ID F-7855-2015
  • ORCID ID 0000-0001-9790-4599
  • Scopus ID 24333817600
  • Scholar ID eruzun@gmail.com
  • E-posta ermanuzun@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42173

Birim

EĞİTİM FAKÜLTESİ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Yönetim Bilişim Sistemleri
Sistem Analizi, Tasarım ve Geliştirme, Sosyal Medya Analizi ve Yönetimi, Dijital Dönüşüm

9

MAKALE

Detay

18

BİLDİRİ

Detay

2

PROJE

Detay

7

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

An Investigation of Digital Literacy Levels of Middle School Students in Terms of Various Variables: The Case of Mersin Province
Journal of Computer Education, vol. 2, no. 2, pp. 50–60 Link 2023
Turkish Adaptation Study of Digital Addiction Scale for Children
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 1320–1336 Link 2023
8th Graders’ Interpretation of Equal Sign in Scratch: Pan Balance Activities
Education Quarterly Reviews, vol. 5, no. 4, pp. 79–97 Link 2022
Habit of Using Social Media and Correlation of Social Media Addiction, Self Esteem, Perceived Social Support in Adolescent with Attention Deficit Hyperactivity Disorder
Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care, vol. 10, no. 3, pp. 142–147 Link 2016
Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu olan Ergenlerde Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ve Sosyal Medya Bağımlılığı Benlik Saygısı ve Algılanan Sosyal Destek İlişkisi
Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care, vol. 10, no. 3, pp. 142–147 Link 2016

Son 5 Bildiri

Why Turkey Needs to Integrate Virtual and Remote Laboratory Technology to Technical Vocational School of Higher Education System A Situation Analysis
18th Annual IEEE International Symposium on Personal, Indoor and Mobile Radio Communications (PIMRC’07) ( - )
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Okur Yazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
16th INTERNATIONAL COMPUTER AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM (26.10.2023 - ) Link 2023
Bilgisayar Öğretmen Adaylarının Arduino ile Metin Tabanlı ve Blok Tabanlı Robotik Kodlamaya Yönelik Görüşleri
13th International Computer & Instructional Technologies Symposium (02.05.2019 - 04.05.2019) 2019
Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik Eğitici Videoların Hazırlanması
International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (11.10.2017 - 13.01.2018) 2018
Öğretmen Adaylarının Materyal Tasarımı Dersinde Kullanılan Web Destekli Öğrenme Ortamına Yönelik Tutumları
International Computer and Instructional Technology Symposium (24.05.2017 - 26.05.2017) Link 2017