Doç. Dr. FERİDE ERCAN YALMAN
- Yöksis ID 127013
- Researcher ID
- ORCID ID 0000-0003-1037-1473
- Scopus ID
- Scholar ID afJ2uSoAAAAJ&hl
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Son 5 Makale
Sınıf Öğretmenleri Web 2.0 Araçları Kullanımında Ne Kadar Yetkin? Fen Bilimleri Dersi Örneği
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 59, pp. 597–625 Link 2024
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Farklı Sosyobilimsel Konularda Argümantasyon Formları ve İkilem Kartları Aracılığıyla Tartışma Becerilerinin Belirlenmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 57, pp. 1234–1255 Link 2023
Is Digital Storytelling Functional in Socioscientific Issues? Pre- Service cience Teachers' Experiences
Journal of Advanced Education Studies, vol. 5, no. 1, pp. 203–232 Link 2023
Does Context Affect Argument Quality and Informal Reasoning in Socio-scientific Issues?
Science Education International, vol. 34, no. 4, pp. 250–261 Link 2023
Preservice Science Teachers’ Opinions and Argument Quality regarding COVID-19 Vaccines
International Journal of Progressive Education, vol. 19, no. 3, pp. 160–177 Link 2023
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 59, pp. 597–625 Link 2024
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Farklı Sosyobilimsel Konularda Argümantasyon Formları ve İkilem Kartları Aracılığıyla Tartışma Becerilerinin Belirlenmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 57, pp. 1234–1255 Link 2023
Is Digital Storytelling Functional in Socioscientific Issues? Pre- Service cience Teachers' Experiences
Journal of Advanced Education Studies, vol. 5, no. 1, pp. 203–232 Link 2023
Does Context Affect Argument Quality and Informal Reasoning in Socio-scientific Issues?
Science Education International, vol. 34, no. 4, pp. 250–261 Link 2023
Preservice Science Teachers’ Opinions and Argument Quality regarding COVID-19 Vaccines
International Journal of Progressive Education, vol. 19, no. 3, pp. 160–177 Link 2023
Son 5 Bildiri
Investigation of Science Teachers’ Competences in the Teaching Environment in Teaching Socioscientific Issues
4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (18.05.2023 - ) Link 2023
Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Ortamları ile İlgili Deneyimleri
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (19.05.2021 - 21.05.2021) Link 2021
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Karışımların Ayrıştırılması Konusunda Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (02.05.2019 - ) Link 2019
Fen Bilimleri Eğitimi Dergilerinin 2014-2018 Yılları Arasındaki Yönelimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Ejer Congress (19.06.2019 - 22.06.2019) Link 2019
Lisansüstü Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konuları Algılama Biçimlerini İncelenmesi
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (02.05.2019 - 04.05.2019) Link 2019
4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (18.05.2023 - ) Link 2023
Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Ortamları ile İlgili Deneyimleri
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (19.05.2021 - 21.05.2021) Link 2021
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Karışımların Ayrıştırılması Konusunda Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (02.05.2019 - ) Link 2019
Fen Bilimleri Eğitimi Dergilerinin 2014-2018 Yılları Arasındaki Yönelimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Ejer Congress (19.06.2019 - 22.06.2019) Link 2019
Lisansüstü Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konuları Algılama Biçimlerini İncelenmesi
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (02.05.2019 - 04.05.2019) Link 2019