
Prof. Dr. FAİK KANATLI
- Yöksis ID 12673
- Researcher ID JYP-2346-2024
- ORCID ID 0000-0001-8149-6789
- Scopus ID
- Scholar ID HZFefxoAAAAJ
- E-posta fkanatli@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42069
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
TÜRKÇE EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
TÜRKÇE EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Dilbilimi
Dil Kullanım Bilimi, Söylem Çözümlemesi
Dilbilimi
Dil Kullanım Bilimi, Söylem Çözümlemesi
Son 5 Makale
Alımlama Estetiği Bağlamında Edebiyat Eğitimine Farklı Bir Bakış Denemesi
Uluslararası Türkoloji Araştırmaları ve İncelemeleri Dergisi, vol. 5, no. 1, pp. 54–63 Link 2020
Türkçe Öğretmen Adaylarının Hazırlıksız Konuşma Sürecinde Kullandıkları Gerekçelendirme Rollerinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi
İleri Eğitim Çalışmaları Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 140–151 Link 2019
Okuma Eğitimi Alanındaki Kuramsal Kitaplarda Okumanın Kavram Alanına Yönelik Eleştirel Bir Değerlendirme
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 303–316 Link 2018
Rıfat Ilgaz’ın çocuk kitaplarına yönelik eleştirel okuma etkinliklerinin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi
International Journal of Languages’ Educaiton and Teaching, vol. , no. , pp. 2843–2879 2015
Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Millî Kültür Temalı Okuma Metinlerinde Öz ve Öteki İmgesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 2, no. 22, pp. 305–314 Link 2014
Uluslararası Türkoloji Araştırmaları ve İncelemeleri Dergisi, vol. 5, no. 1, pp. 54–63 Link 2020
Türkçe Öğretmen Adaylarının Hazırlıksız Konuşma Sürecinde Kullandıkları Gerekçelendirme Rollerinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi
İleri Eğitim Çalışmaları Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 140–151 Link 2019
Okuma Eğitimi Alanındaki Kuramsal Kitaplarda Okumanın Kavram Alanına Yönelik Eleştirel Bir Değerlendirme
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 303–316 Link 2018
Rıfat Ilgaz’ın çocuk kitaplarına yönelik eleştirel okuma etkinliklerinin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi
International Journal of Languages’ Educaiton and Teaching, vol. , no. , pp. 2843–2879 2015
Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Millî Kültür Temalı Okuma Metinlerinde Öz ve Öteki İmgesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 2, no. 22, pp. 305–314 Link 2014
Son 5 Bildiri
Diliçi İletişim Olarak Çeviri
Uluslararası Çeviri Sempozyumu Bildirileri ( - )
Çocuk Yazını Çalıştayı Çocuk Yazını nda Çeviri Sorunu
IV. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı ( - )
Gerekçelendirme Tartışma ve Güdüleme
6. Germanistik Sempozyumu Açılımlar Olanaklar ve Erekler, ( - )
Sözlü Sözsüz İletişimde Sez dir menin Yeri ve İşlevi
III. Dil, Yazın ve Deyiş Bilim Sempozyumu ( - )
Sosyal Sıfatı Bir Güzelleme midir
VI. Uluslararası Türk Dili Kurultayı Bildirileri ( - )
Uluslararası Çeviri Sempozyumu Bildirileri ( - )
Çocuk Yazını Çalıştayı Çocuk Yazını nda Çeviri Sorunu
IV. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı ( - )
Gerekçelendirme Tartışma ve Güdüleme
6. Germanistik Sempozyumu Açılımlar Olanaklar ve Erekler, ( - )
Sözlü Sözsüz İletişimde Sez dir menin Yeri ve İşlevi
III. Dil, Yazın ve Deyiş Bilim Sempozyumu ( - )
Sosyal Sıfatı Bir Güzelleme midir
VI. Uluslararası Türk Dili Kurultayı Bildirileri ( - )