
Doç. Dr. GAMZE KURT BİREL
- Yöksis ID 138791
- Researcher ID D-1432-2010
- ORCID ID 0000-0002-4976-5069
- Scopus ID 57216419082
- Scholar ID nfuPXasAAAAJ&hl
- E-posta gamzekurt@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42179
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Matematik Eğitimi
Matematik Eğitimi
Matematik Eğitimi
Matematik Eğitimi
Son 5 Makale
Insights on the Role of Scratch in Fostering Computational and Mathematical Thinking: The Case of Prime Factorization
Digital Experiences in Mathematics Education, vol. 10, no. , pp. – Link 2024
An investigation of Middle School Students Spatial Reasoning Skills
lnternational Electronic Journal of Elementary Education, vol. 16, no. 1, pp. 123–141 Link 2023
New Approaches in Geometry Teaching: Evaluation of the Results of the TUBITAK 4004 Project
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi, Mersin Universitesi, vol. 4, no. 3, pp. 138–151 Link 2023
MIDDLE SCHOOL STUDENTS’ STATISTICAL REASONING ABOUT DISTRIBUTION IN THEIR STATISTICAL MODELING PROCESSES
Statistics Education Research Journal, vol. 22, no. 1, pp. 7–20 Link 2023
Prospective mathematics teachers' Tpack development in graphical data displays: a microteaching lesson study
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, vol. , no. , pp. 1–31 Link 2023
Digital Experiences in Mathematics Education, vol. 10, no. , pp. – Link 2024
An investigation of Middle School Students Spatial Reasoning Skills
lnternational Electronic Journal of Elementary Education, vol. 16, no. 1, pp. 123–141 Link 2023
New Approaches in Geometry Teaching: Evaluation of the Results of the TUBITAK 4004 Project
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi, Mersin Universitesi, vol. 4, no. 3, pp. 138–151 Link 2023
MIDDLE SCHOOL STUDENTS’ STATISTICAL REASONING ABOUT DISTRIBUTION IN THEIR STATISTICAL MODELING PROCESSES
Statistics Education Research Journal, vol. 22, no. 1, pp. 7–20 Link 2023
Prospective mathematics teachers' Tpack development in graphical data displays: a microteaching lesson study
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, vol. , no. , pp. 1–31 Link 2023
Son 5 Bildiri
2024 Ortaokul Matematik Programında Yer Alan Olasılık Temaları Hakkında Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024) (04.09.2024 - 07.09.2024) Link 2024
Ortaokul Öğrencilerinin Olasılık Problemlerinin Çözümünde Kullandıkları Orantısal Akıl Yürütme Stratejilerinin İncelenmesi
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024) (04.09.2024 - 07.09.2024) Link 2024
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Becerilerinin Scratch Programı ile İncelenmesi
6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu (28.10.2023 - 30.10.2023) Link 2023
Dinamik Geometri Ortamında Gerçekleştirilen Geometrik İnşalarla Öğrencilerin Dörtgen Tanımları Nasıl Değişiyor: Bir Öğretim Deneyi
6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu (28.10.2023 - 30.10.2023) Link 2023
Ortaokul Öğrencilerinin Temel Geometrik İnşa Süreçlerinin Dinamik Geometri Ortamında İncelenmesi: Yunus’un Durumu
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, 28-30 Ekim 2021 (28.10.2021 - 30.10.2021) Link 2022
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024) (04.09.2024 - 07.09.2024) Link 2024
Ortaokul Öğrencilerinin Olasılık Problemlerinin Çözümünde Kullandıkları Orantısal Akıl Yürütme Stratejilerinin İncelenmesi
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024) (04.09.2024 - 07.09.2024) Link 2024
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Becerilerinin Scratch Programı ile İncelenmesi
6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu (28.10.2023 - 30.10.2023) Link 2023
Dinamik Geometri Ortamında Gerçekleştirilen Geometrik İnşalarla Öğrencilerin Dörtgen Tanımları Nasıl Değişiyor: Bir Öğretim Deneyi
6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu (28.10.2023 - 30.10.2023) Link 2023
Ortaokul Öğrencilerinin Temel Geometrik İnşa Süreçlerinin Dinamik Geometri Ortamında İncelenmesi: Yunus’un Durumu
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, 28-30 Ekim 2021 (28.10.2021 - 30.10.2021) Link 2022