
Dr. Öğr. Üyesi GÜLSÜM GÖK
- Yöksis ID 144087
- Researcher ID
- ORCID ID 0000-0003-2959-0000
- Scopus ID 55893029500
- Scholar ID
- E-posta gulsumgok@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42163
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Son 5 Makale
The Effect of Problem-Based Learning on Middle School Students' Environmental Literacy and Problem-Solving Skills
Journal of Science Learning, vol. 6, no. 4, pp. 414–423 Link 2023
Fen bilimleri dersine katılıma yönelik öz değerlendirme ölçeği: Ölçek geliştirme çalışması
Studies in Educational Research and Development, vol. 7, no. 2, pp. 86–107 Link 2023
AN INVESTIGATION OF THE MIDDLE SCHOOL SCIENCE TEXTBOOKS IN TERMS OF CREATIVE THINKING AND CRITICAL THINKING SKILLS
Journal of Advanced Education Studies, vol. 5, no. 2, pp. 264–287 Link 2023
A problem-based learning activity to learn about sustainable development
SCIENCE ACTIVITIES-PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS IN STEM CLASSROOMS, vol. 60, no. 4, pp. 185–200 Link 2023
The effect of flipped classroom model on self-regulation skills of middle school students
i-manager’s Journal of Educational Technology, vol. 20, no. 3, pp. 29–40 Link 2023
Journal of Science Learning, vol. 6, no. 4, pp. 414–423 Link 2023
Fen bilimleri dersine katılıma yönelik öz değerlendirme ölçeği: Ölçek geliştirme çalışması
Studies in Educational Research and Development, vol. 7, no. 2, pp. 86–107 Link 2023
AN INVESTIGATION OF THE MIDDLE SCHOOL SCIENCE TEXTBOOKS IN TERMS OF CREATIVE THINKING AND CRITICAL THINKING SKILLS
Journal of Advanced Education Studies, vol. 5, no. 2, pp. 264–287 Link 2023
A problem-based learning activity to learn about sustainable development
SCIENCE ACTIVITIES-PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS IN STEM CLASSROOMS, vol. 60, no. 4, pp. 185–200 Link 2023
The effect of flipped classroom model on self-regulation skills of middle school students
i-manager’s Journal of Educational Technology, vol. 20, no. 3, pp. 29–40 Link 2023
Son 5 Bildiri
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİ FEN VE TEKNOLOJİ ALANI YARDIMCI DERS
MATERYALİ ETKİNLİKLERİNİN ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİ
AÇISINDAN İNCELENMESİ
8. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi (02.11.2023 - ) Link 2023
Probleme Dayalı Öğrenme Modelinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Sürdürülebilir Çevre Tutumlarına Etkisi
8. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi (02.11.2023 - ) Link 2023
Astronomi Konusuna Yönelik Yayınlanmış Ulusal Çalışmaların Sistematik Derlemesi
III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (01.12.2021 - ) Link 2022
Okul Öncesinde Arılar ve Tozlaşmanın Stem Etkinliği ile Öğretimi: Bir Öğretim Deneyi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (04.10.2018 - 06.10.2018) Link 2018
Mühendislik Tasarım Temelli Öğretim Yönteminin Elektrik ve Aynalar Konularına Uygulanması ile Öğrencilerin Fen ve Mühendislik Alanlarına Yönelik Tutumundaki Değişimin İncelenmesi
III. Ulusal Fizik Egitimi Kongresi (14.09.2017 - 16.09.2017) Link 2017
8. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi (02.11.2023 - ) Link 2023
Probleme Dayalı Öğrenme Modelinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Sürdürülebilir Çevre Tutumlarına Etkisi
8. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi (02.11.2023 - ) Link 2023
Astronomi Konusuna Yönelik Yayınlanmış Ulusal Çalışmaların Sistematik Derlemesi
III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (01.12.2021 - ) Link 2022
Okul Öncesinde Arılar ve Tozlaşmanın Stem Etkinliği ile Öğretimi: Bir Öğretim Deneyi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (04.10.2018 - 06.10.2018) Link 2018
Mühendislik Tasarım Temelli Öğretim Yönteminin Elektrik ve Aynalar Konularına Uygulanması ile Öğrencilerin Fen ve Mühendislik Alanlarına Yönelik Tutumundaki Değişimin İncelenmesi
III. Ulusal Fizik Egitimi Kongresi (14.09.2017 - 16.09.2017) Link 2017