Prof. Dr. HAKAN AKDAĞ
- Yöksis ID 33191
- Researcher ID rid71017
- ORCID ID 0000-0002-7892-7733
- Scopus ID 57225316341
- Scholar ID kKm2e_UAAAAJ&hl
- E-posta hakanakdag@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42021, 77403
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Son 5 Makale
Türk Eğitim Altyapısının Modernizasyonu ve Ford Vakfı’nın Türkiye’deki Faaliyetleri (1923 1974)
Current perspectives in social sciences (Online), vol. 29, no. 2, pp. 353–367 Link 2025
Türkiye’de İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018)
Vakanüvis Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi (Online), vol. , no. , pp. 52–81 Link 2021
İlkokul Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sosyal Bilgiler Öğretim Programına Yansımasının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi*
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 493–517 Link 2021
Türkiye’deki İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018)
Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. , pp. 52–81 Link 2021
Sosyal bilgiler öğrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına ilişkin bir olgubilim araştırması
Journal of History Culture and Art Research, vol. 8, no. 4, pp. 445–463 Link 2019
Current perspectives in social sciences (Online), vol. 29, no. 2, pp. 353–367 Link 2025
Türkiye’de İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018)
Vakanüvis Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi (Online), vol. , no. , pp. 52–81 Link 2021
İlkokul Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sosyal Bilgiler Öğretim Programına Yansımasının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi*
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 493–517 Link 2021
Türkiye’deki İlkokul/İlköğretim Programlarının Felsefi Temeller Açısından İncelenmesi (1924-2018)
Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. , pp. 52–81 Link 2021
Sosyal bilgiler öğrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına ilişkin bir olgubilim araştırması
Journal of History Culture and Art Research, vol. 8, no. 4, pp. 445–463 Link 2019
Son 5 Bildiri
Investigation Of Teacher Candidates' Sustainable Earthquake Awareness Levels
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - ) Link 2023
Sosyal Bilgiler Öğretiminde İpek Yolu
VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (02.11.2023 - ) Link 2023
Investigation Of Teacher Candidates' Objectives To Perform Out Of School Learning Activities
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - ) Link 2023
Sınıf Öğretmen Adaylarının Çevre Konularına Yönelik Tutumları ile Çevre Eğitimi Öz-yeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
5th International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS-2021) (21.05.2021 - 23.05.2021) Link 2021
Küresel Salgın Döneminde Ortaokullarda Okul-Aile İş Birliğinin Değerlendirilmesi
5th International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS-2021) (21.05.2021 - 23.05.2021) Link 2021
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - ) Link 2023
Sosyal Bilgiler Öğretiminde İpek Yolu
VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (02.11.2023 - ) Link 2023
Investigation Of Teacher Candidates' Objectives To Perform Out Of School Learning Activities
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - ) Link 2023
Sınıf Öğretmen Adaylarının Çevre Konularına Yönelik Tutumları ile Çevre Eğitimi Öz-yeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
5th International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS-2021) (21.05.2021 - 23.05.2021) Link 2021
Küresel Salgın Döneminde Ortaokullarda Okul-Aile İş Birliğinin Değerlendirilmesi
5th International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS-2021) (21.05.2021 - 23.05.2021) Link 2021