User profile picture

Prof. Dr. KAMİL UNUR



  • Yöksis ID 15439
  • Researcher ID P-8269-2015
  • ORCID ID 0000-0003-2992-7427
  • Scopus ID 57074001800
  • Scholar ID KSnOJ9YAAAAJ&hl=tr

Birim

ANAMUR UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Turizm
Turizm İşletmeciliği, Otel İşletmeciliği, Sürdürülebilir Turizm

62

MAKALE

Detay

53

BİLDİRİ

Detay

1

PROJE

Detay

31

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

Aile İşletmelerinde Patron ve Yönetici İlişkisi: Mersin’de Faaliyet Gösteren Otel İşletmelerinde Bir Araştırma
Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online), vol. 8, no. 1, pp. 301–327 Link 2024
Restoranlarda Müşteri Kişilik Özellikleri, Algılanan Hizmet Kalitesi ve Müşteri Vatandaşlık Davranışı İlişkisi
Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online), vol. 7, no. 2, pp. 331–358 Link 2023
Şanlıurfa'nın Akıllı Turizm Destinasyonu Olabilmesi İçin Gerekli Stratejilerin A'WOT Yöntemi ile Belirlenmesi
Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online), vol. 6, no. 1, pp. 73–91 Link 2022
Sosyal Medyada Seyahat İmrenişinin Seyahat Etme Niyetine Etkisi
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 33, no. 2, pp. 41–52 Link 2022
THE RELATION BETWEEN HOTEL EMPLOYEES’ CULTURAL INTELLIGENCE LEVELS, CONFLICT MANAGEMENT STYLES, AND CAREER SATISFACTION
Journal of Tourism, Leisure and Hospitality, vol. 4, no. 2, pp. 1–1 Link 2022

Son 5 Bildiri

10 Ulusal Turizm Kongresi nin Öğrenci Algıları Üzerine Etkileri
11. Ulusal Turizm Kongresi (02.12.2010 - 05.12.2010) Link
Üniversite Öğrencilerinin Çalışma Hayatında Karşılaşabilecekleri Cinsiyete Dayalı Ayrımcılığı Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma
11. Ulusal Turizm Kongresi (02.12.2010 - 05.12.2010)
Paket Turlardaki Müşteri Şikayetleri Üzerine Bir İçerik Analizi
IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi (23.04.2008 - 27.04.2008)
Mersin Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu Öğrencileri Gözüyle Turizm sektörü İşgücü Sorunları Üzerine Bir Araştırma
11. Ulusal Turizm Kongresi (02.12.2010 - 05.12.2010)
Otel İşletmelerinde İşgörenlerin Örgütsel Güven Algısı İle İş Memnuniyetleri Arasındaki İlişki Üzerine Dört ve Beş Yıldızlı Şehir Otellerinde Yapılan Bir Araştırma
12.Ulusal Turizm Kongresi (30.11.2011 - 04.12.2011)