User profile picture

Prof. Dr. LÜTFİ ÜREDİ



  • Yöksis ID 15714
  • Researcher ID A-7282-2016
  • ORCID ID 0000-0003-1705-1325
  • Scopus ID 55584386300
  • Scholar ID 4siQFz4AAAAJ&hl
  • E-posta lutfiuredi@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42077

Birim

EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İlk Okuma Yazma Eğitimi
İlk Okuma Yazma Eğitimi

74

MAKALE

Detay

116

BİLDİRİ

Detay

3

PROJE

Detay

12

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

Türkiye’de K12 Okullarının Yeşil Yönetim Algıları ve Sürdürülebilirlik Bilinci
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 62, pp. 3590–3612 Link 2024
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ YETERLİK İNANÇLARI İLE MESLEKİ DOYUM DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (MERSİN İLİ ÖRNEĞİ)
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 14, no. 53, pp. 938–959 Link 2023
İLKOKUL 3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 14, no. 51, pp. 365–395 Link 2023
Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education (Örgün Eğitime Devam Eden Öğrencilerde Akademik Öz-yeterlik Algısının Belirlenmesinde Duygusal Zeka ile ilişkili Faktörler)
International Journal of Primary Education Studies (Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi),, vol. 3, no. 1, pp. 43–51 Link 2022
Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education.
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 43–51 Link 2022

Son 5 Bildiri

An Investigation of the Relationship Between the Self-Efficacy Beliefs and the Level of Professional Satisfection of Elementary School Teachers (Example of Mersin Province)
ISPEC 8th International Conference on Social Sciences & Humanities ISPEC 2021 (24.12.2021 - ) Link 2021
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Aidiyet Duyguları ile Mesleki Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Mersin İli Örneği
III. International Teacher Education and Accreditation Congress-III. ITEAC 2019 (III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi ITEAC 2019) (30.11.2019 - 01.12.2019) Link 2019
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
III. International Teacher Education and Accreditation Congress-III. ITEAC 2019 (III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi ITEAC 2019). (30.11.2019 - 01.12.2019) Link 2019
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Ortaokul Kavramına Yönelik Metaforik Algıları (Metaphorical Perceptions Of Primary School Grade 4 Students About “Secondary School” Concept)
III. International Mediterranean Symposium (3. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu) (31.10.2019 - 02.11.2019) Link 2019
Mardin İlinde Görev Yapmakta Olan Sınıf Öğretmenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Öz Yeterlilik İnançlarının İncelenmesi
II. International Symposium of Academic Studies on Education and Culture(I-SASEC 2019) (II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu) (12.09.2019 - 14.09.2019) Link 2019