Doç. Dr. MEHMET GÜLBURNU
- Yöksis ID 339743
- Researcher ID AHE-7981-2022
- ORCID ID 0000-0001-6270-8619
- Scopus ID 57312823300
- Scholar ID 4eG9ZNQAAAAJ&hl
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İlköğretim Matematik Eğitimi
İlköğretim Matematik Eğitimi
İlköğretim Matematik Eğitimi
İlköğretim Matematik Eğitimi
Son 5 Makale
Investigation of Emerging Mathematical Leadership in Mathematics Classroom: Application of Interdisciplinary Mathematical Modeling
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 119–147 Link 2024
Examining the Opinions of Prospective Mathematics Teachers on Sociomathematical Norms
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 36–46 Link 2024
Investigation of Emerging Mathematical Leadership in Mathematics Classroom: Application of Interdisciplinary Mathematical Modeling
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 119–147 Link 2024
An investigation of sociomathematical norms perceived by students regarding the legitimacy of solutions
SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION, vol. 43, no. 3, pp. 1–13 Link 2023
Examination of Preschool Teachers' Views on Mathematics Efficacy
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 17, no. Özel Sayı, pp. 624–645 Link 2023
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 119–147 Link 2024
Examining the Opinions of Prospective Mathematics Teachers on Sociomathematical Norms
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 36–46 Link 2024
Investigation of Emerging Mathematical Leadership in Mathematics Classroom: Application of Interdisciplinary Mathematical Modeling
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 119–147 Link 2024
An investigation of sociomathematical norms perceived by students regarding the legitimacy of solutions
SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION, vol. 43, no. 3, pp. 1–13 Link 2023
Examination of Preschool Teachers' Views on Mathematics Efficacy
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 17, no. Özel Sayı, pp. 624–645 Link 2023
Son 5 Bildiri
Öğrencilerin Algıladığı Sosyomatematiksel Normların Müzakere Edilmesi ve Öğrencilerin Düşüncelerindeki Matematiksel Fırsatlar
IV. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Investigation of Secondary School Mathematics Teachers' Opinions on the Questions Book Used as a Supplementary Source
2nd International Necatibey Education and Social Sciences Research Congress 2023 (26.10.2023 - 28.10.2023) Link 2023
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Doğrulama Stratejilerinin İncelenmesi
6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (28.10.2023 - ) Link 2023
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Öz Yeterlik Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (28.10.2023 - ) Link 2023
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (28.10.2023 - ) Link 2023
IV. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Investigation of Secondary School Mathematics Teachers' Opinions on the Questions Book Used as a Supplementary Source
2nd International Necatibey Education and Social Sciences Research Congress 2023 (26.10.2023 - 28.10.2023) Link 2023
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Doğrulama Stratejilerinin İncelenmesi
6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (28.10.2023 - ) Link 2023
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Öz Yeterlik Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (28.10.2023 - ) Link 2023
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (28.10.2023 - ) Link 2023