Dr. Öğr. Üyesi ORKUN COŞKUNTUNCEL
- Yöksis ID 13628
- Researcher ID C-8064-2016
- ORCID ID 0000-0001-7251-4607
- Scopus ID 55962476800
- Scholar ID 4u5SkvUAAAAJ
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İlköğretim Matematik Eğitimi
İlköğretim Matematik Eğitimi
İlköğretim Matematik Eğitimi
İlköğretim Matematik Eğitimi
Son 5 Makale
INVESTIGATION OF SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS' SKILLS IN USING NATURE-RELATED LEARNING MATERIALS
i-manager's Journal on School Educational Technology, vol. 18, no. 4, pp. 17–29 Link 2023
EXAMINATION OF MATHEMATICS TEACHERS BELIEFS AND ATTITUDES REGARDING TEACHING STATISTICS
Journal of Advanced Education Studies, vol. 5, no. , pp. 178–203 Link 2023
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN LABORATUVAR KULLANIMI VE GÜVENLİĞİ İLE İLGİLİ BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
ASOS Yayinevi, vol. CİLT 3 SAYI 3, no. CİLT 3 SAYI 3, pp. 198–255 Link 2023
Investigation of Middle School Mathematics Teachers' Opinions About FATIH Project
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, vol. 49, no. 2, pp. 842–894 Link 2020
Assessment of Elementary Mathematics Teachers’ Probability Content Knowledge in terms of Different Meanings of Probability
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 11, no. 3, pp. 706–732 Link 2020
i-manager's Journal on School Educational Technology, vol. 18, no. 4, pp. 17–29 Link 2023
EXAMINATION OF MATHEMATICS TEACHERS BELIEFS AND ATTITUDES REGARDING TEACHING STATISTICS
Journal of Advanced Education Studies, vol. 5, no. , pp. 178–203 Link 2023
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN LABORATUVAR KULLANIMI VE GÜVENLİĞİ İLE İLGİLİ BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
ASOS Yayinevi, vol. CİLT 3 SAYI 3, no. CİLT 3 SAYI 3, pp. 198–255 Link 2023
Investigation of Middle School Mathematics Teachers' Opinions About FATIH Project
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, vol. 49, no. 2, pp. 842–894 Link 2020
Assessment of Elementary Mathematics Teachers’ Probability Content Knowledge in terms of Different Meanings of Probability
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol. 11, no. 3, pp. 706–732 Link 2020
Son 5 Bildiri
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Yaşam Deneyimlerinin Farklılıklarının Matematiksel Modelleme Sürecine Etkisinin İncelenmesi
11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR) (25.07.2023 - ) Link 2023
Ekosistemin Matematiğine Dijital Yaklaşımlar
11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR) (25.07.2023 - ) 2023
Ortaokul Öğrencilerinin Temel Geometrik İnşa Süreçlerinin Dinamik Geometri Ortamında İncelenmesi: Yunus’un Durumu
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, 28-30 Ekim 2021 (28.10.2021 - 30.10.2021) Link 2022
BİLSEM’DE ÇALIŞAN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK EĞİTİMİNDE YAŞADIKLARI SORUNLARIN İNCELENMESİ
VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online (10.09.2020 - 13.09.2020) Link 2020
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Olasılık Alan Bilgilerinin Değerlendirilmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 (17.05.2017 - 19.05.2017) Link 2017
11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR) (25.07.2023 - ) Link 2023
Ekosistemin Matematiğine Dijital Yaklaşımlar
11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR) (25.07.2023 - ) 2023
Ortaokul Öğrencilerinin Temel Geometrik İnşa Süreçlerinin Dinamik Geometri Ortamında İncelenmesi: Yunus’un Durumu
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, 28-30 Ekim 2021 (28.10.2021 - 30.10.2021) Link 2022
BİLSEM’DE ÇALIŞAN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK EĞİTİMİNDE YAŞADIKLARI SORUNLARIN İNCELENMESİ
VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online (10.09.2020 - 13.09.2020) Link 2020
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Olasılık Alan Bilgilerinin Değerlendirilmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 (17.05.2017 - 19.05.2017) Link 2017