Öğr. Gör. SENA KARAKUŞ
- Yöksis ID 281032
- Researcher ID
- ORCID ID 0000-0003-3156-6958
- Scopus ID
- Scholar ID
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
Son 5 Makale
THE EFFECT OF PSYCHOLOGICAL COUNSELING CARRIED OUT ACCORDING TO THE COGNITIVE BEHAVIORAL APPROACH ON DEPRESSION AND ANXIETY: A META-ANALYSIS
i-manager's Journal on Educational Psychology, vol. , no. , pp. – Link 2023
Üniversite Öğrencilerinin Acil Uzaktan Öğrenmelerine Yönelik Deneyimleri
KORKUT ATA TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. , no. 13, pp. 1246–1259 Link 2023
Investigation of differentiation in cognitive emotion regulation strategies according to emotion, experience, and COVID-19 awareness during the pandemic period
International Online Journal of Educational Sciences, vol. 14, no. 2, pp. 564–581 Link 2022
Uluslararası Öğrencilerin Koronavirüs Farkındalıklarının ve Yükseköğretime Uyum Yeterliklerinin İncelenmesi
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 20, no. 2, pp. 184–195 Link 2022
The development of emotional authenticity scale: validity and reliability studies
i-manager’s Journal on Educational Psychology, vol. 15, no. 4, pp. 51–63 Link 2022
i-manager's Journal on Educational Psychology, vol. , no. , pp. – Link 2023
Üniversite Öğrencilerinin Acil Uzaktan Öğrenmelerine Yönelik Deneyimleri
KORKUT ATA TÜRKİYAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. , no. 13, pp. 1246–1259 Link 2023
Investigation of differentiation in cognitive emotion regulation strategies according to emotion, experience, and COVID-19 awareness during the pandemic period
International Online Journal of Educational Sciences, vol. 14, no. 2, pp. 564–581 Link 2022
Uluslararası Öğrencilerin Koronavirüs Farkındalıklarının ve Yükseköğretime Uyum Yeterliklerinin İncelenmesi
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 20, no. 2, pp. 184–195 Link 2022
The development of emotional authenticity scale: validity and reliability studies
i-manager’s Journal on Educational Psychology, vol. 15, no. 4, pp. 51–63 Link 2022