Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | SOSYOLOJİ | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1989 |
YÜKSEK LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ (EĞİTİM YÖNETİMİ) | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1992 |
DOKTORA | EĞİTİM BİLİMLERİ (EĞİTİM YÖNETİMİ) | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1999 |
DOÇENT | SOSYOLOJİ (EĞİTİM SOSYOLOJİSİ) | ÜNİVERSİTELERARASI KURUL | 2002 |
1. Metaphorical images of school: School perceptions of students, teachers and parents from four selected schools (in Ankara) Danışman: Dr. Hasan Şimşek, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 1999.
http://tez.yok.gov.tr/">http://tez.yok.gov.tr/
1. Association between the level of perception of adolescents on importance of selected issues and type of reference group they prefer to consult Danışman: Dr. Barbaros Günçer, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 1992.
http://tez.yok.gov.tr/">http://tez.yok.gov.tr/
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1989-12-19 - 1998-03-15 |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 1998-03-15 - 1999-06-15 |
YRD. DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 1999-06-15 - 2002-05-29 |
DOÇENT | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2002-05-29 - 2011-07-15 |
PROF. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2011-07-15 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
KOMİSYON ÜYESİ | EMEKLİLİK YAŞ HADDİNİ DOLDURMUŞ ÖĞRETİM ÜYELERİNİN SÖZLEŞMELİ OLARAK ÇALIŞMASINI DEĞR. KOMİSYONU | 2018-04-18 - Devam ediyor | |
ETİK KURUL ÜYESİ | SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ETİK KURULU | 2019-11-11 - 2021-11-11 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2019-01-17 - 2022-01-17 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2018-10-30 - 2021-10-30 | |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYON BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-06-15 - 2021-06-15 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-06-15 - 2021-06-15 | |
MERKEZ İÇ DANIŞMA KURULU | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-03-19 - 2021-01-21 | |
BÖLÜM BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2015-11-27 - 2018-11-27 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2015-10-30 - 2018-10-30 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2015-06-15 - 2018-06-15 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2015-06-15 - 2018-06-15 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | TARSUS TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2014-10-05 - 2017-10-05 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | TARSUS TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2014-10-05 - 2017-10-05 | |
ENSTİTÜ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2014-09-23 - 2017-09-23 | |
PROF. DR. | DEKAN | MERSİN ÜNİVERSİTESİ / EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2013-07-02 - 2015-04-17 |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2012-10-30 - 2015-10-30 |
2011
3. Balcı Karaboğa, F. Metaphorical Images of School: School Perceptions of Primary Education Supervisors. EUROASİAN JOURNAL OF EDUCATİON, 2011, 44, 51-70. 1000 + 0
2010
2. Balcı Karaboğa, F.; Yelken, T. İlköğretim öğretmenlerinin “değer” kavramına yükledikleri anlamlar. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 39, 81-90. 1000 + 0
2000
1. Demir, C.; Balcı Karaboğa, F.; Akkok, F. The role of Turkish schools in the educational system and social transformation of Central Asian countries: The case of Turkmenistan and Kyrgyzstan. CENTRAL ASİAN SURVEY, 2000, 19, 141-155. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.1080/713656175
2017
3. Çal, F.; Balcı Karaboğa, F. Kız öğrencilerin ortaöğretime devamlarının önündeki engeller. JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2017, 14, 1298-1326. 200 + 0https://www.j-humansciences.com/ojs/index.php/IJHS/article/view/4520/2177
Publications_003.pdf
2013
2. Yılmaz, M.; Balcı Karaboğa, F.; Altıok, M.; Türkleş, S.; Özcan, A.; Kuyurtar, F. Turkish Nurses’ Experiences of Caring for Migrant Patients." Journal of Alternative Perspectives in the Social Sciences5 (2), 402-423, 2013.. JOURNAL OF ALTERNATİVE PERSPECTİVES İN THE SOCİAL SCİENCES, 2013, 5, 402-423. 150 + 0
2000
1. Şimşek, H.; Balcı Karaboğa, F. Current and Future Missions of a University: An Institutional Case From Turkey”. MEDİTERRANEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL STUDİES, 2000, 5, 77-94. 200 + 0
2021
1. Yeşil, A.; Balcı Karaboğa, F. Ortaokul Öğrencilerinde Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Farkındalığı. JOURNAL OF QUALİTATİVE RESEARCH İN EDUCATİON, 2021, 28, 51-78. 300 + 0http://https://enadonline.com/tr/arsiv/28-sayi/asli-yesil-f-ayse-balci-karaboga
2023
1. Yeşil, A.; Balcı Karaboğa, F. Okul Yöneticilerinin Covid-19 Salgın Döneminde Uygulanan Uzaktan Eğitime Yönelik Yaşantı ve Görüşleri. INONU UNİVERSİTY JOURNAL OF THE FACULTY OF EDUCATİON, 2023, 24, 148-174. 100 + 0
2021
1. Kılavuz, T.; Balcı Karaboğa, F. The Reproduction of Gender Discrimination and the Daily Practices of Primary Schools in Turkey. JOURNAL FOR CRİTİCAL EDUCATİON POLİCY STUDİES, 2021, 19, 256-295. 100 + 0http://www.jceps.com/archives/11304://
Publications_007.pdf
2021
8. KALE, M.; HURŞİDİ, S.; BALCI KARABOĞA, F. Okul Öncesi Dönemde Beden Algısı. OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2021, 17, 1408-1435. 200 + 010.26466/opus.
2019
7. Özdemir, E.; BALCI KARABOĞA, F. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Toplumsal Cinsiyet. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2019, 15, 760-781. 200 + 010.17860/mersinefd.580405
2018
6. YÜREK, N.; BALCI KARABOĞA, F. Türkçe Ders Kitaplarında Hegemonik Erkeklik. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 14, 956-998. 200 + 010.17860/mersinefd.462815
2013
5. Balcı Karaboğa, F.; Yelken, T. İlköğretim Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Değerler ve Değer Eğitimi Uygulamaları Konusunda Öğretmen Görüşleri. AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2013, 14, 195-213. 200 + 0http://http://uvt.ulakbim.gov.tr/uvt/index.php?cwid=9&vtadi=TSOS&ano=186717_e4c36a87ad98c22123fabd08fcd83a1f
2010
4. Büte, M.; Balcı Karaboğa, F. Bağımsız Anaokulu Yöneticilerinin Bakış Açısından Okul Yönetimi Süreçlerinin İşleyişi ve Sorunlar. KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ, 2010, 14, 485-509. 200 + 0Publications_002.pdf
3. Çapri, B.; Balcı Karaboğa, F.; Çelikkaleli, Ö. İlköğretim Öğretmenlerinin Sınıf İçi İstenmeyen Davranışlara İlişkin Görüşlerinin Karşılaştırılması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 89-102. 200 + 0http://uvt.ulakbim.gov.tr/uvt/index.php?cwid=9&vtadi=TSOS&ano=188332_d58b5149a61ede6cfec9292ac22d81c0
2009
2. Çelikkaleli, Ö.; Balcı Karaboğa, F.; Çapri, B.; Büte, M. İlköğretim Öğretmenlerinin İstenmeyen Öğrenci Davranışlarının Nedenleri Üzerine Görüşleri. İLKÖĞRETİM ONLİNE, 2009, 8, 625-636. 170 + 0http://http://uvt.ulakbim.gov.tr/uvt/index.php?cwid=9&vtadi=TSOS&ano=111350_3408c6ce4037eb6127496135cdb463a4
1993
1. Berberoğlu, G.; Balcı Karaboğa, F. Okul Anketi Üzerine Bir Ön Çalışma. PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 1993, 1, 7-11. 200 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/tpdrd/article/view/1058000165/1058000167
Publications_001.pdf
2015
3. Gürsoy, M.; Balcı Karaboğa, F. Siyasi Partilerin Seçim Bildirgelerinde Eğitim Konusu. ROUTE EDUCATİONAL AND SOCİAL SCİENCE JOURNAL, 2015, 2, 112-140. 100 + 0http://http://www.ressjournal.com/Makaleler/56865249_8%20Mahmut%20G%C3%BCrsoy.pdf
1999
2. Balcı Karaboğa, F.; Yıldırım, A. Liselerde Sosyoloji Dersinin Öğretimi Üzerine Bir Çalışma. ÇUKUROVA ÜNİVERİSTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 1999, 2, 80-94. 100 + 0
1998
1. Köse, R.; Balcı Karaboğa, F. Bölge Gelişmişlik Düzeyinin Üniversite Giriş Sınavlarındaki Başarı Düzeyi Üzerindeki Etkileri. MİLLİ EĞİTİM, 1998, 138, 15-21. 100 + 0
1. Öztürk, A.; Balcı Karaboğa, F. Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIV-Kamu Meslek Liselerinde Çalışan Öğretmenlerin Okula Adanmışlık Düzeylerinin İncelenmesi, ISBN: 978-625-8223-11-8, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 268 Sayfa, Türkçe, Konya, Türkiye, 2022. 125
2. Balcı Karaboğa, F.; Kılavuz, T. Beden Algısı-Toplumsal ve Kültürel Bağlamda Beden Algısı, ISBN: 978-625-427-690-3, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 24 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2023. 125
https://www.nobelyayin.com/beden-algisi-19249.html
3. Doğan Kutlu, G.; Balcı Karaboğa, F. SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR VIII - "Kadın Akademisyenlerin Annelik Ve Çocuk Kavramlarına Yükledikleri Anlamlar İle Kadın Kimliği Arasındaki İlişkiler", ISBN: 978-625-8468-67-0, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 20 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2021. 125
4. Akgüç, E.; Balcı Karaboğa, F. SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR VI - "Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Bakış Açısından Eğitim, Çalışma Hayatı, Kariyer ve Toplumsal Cinsiyet", ISBN: 978-625-7405-81-2, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 36 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2021. 125
5. Balcı Karaboğa, F. "Kültür, Çocuk ve Toplumsal Cinsiyet"Kültür ve Çocuk, ISBN: 9786050370201, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2000, 22 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 250
1. Balcı Karaboğa, F. "Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme Politikaları" Eğitim Bilimine Giriş, ISBN: 975-6376-26-0, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 30 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2009. 250
1. Şimşek, H.; Balcı Karaboğa, F., Current and Future Mission of a Leading Turkish Public University from the Perspectives of Various Internal and External Stakeholders. Annual Meeting of the American Educational Research Association , 1997-03-24, 1997-03-28, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 1997. 200
http://files.eric.ed.gov/fulltext/ED406899.pdf://
1. Balcı Karaboğa, F.; Azman, A.; Barut, M.; Özcan, A., Göç Eden Kadının Kentsel Yaşam Deneyimi: Zorluklar, Beklentiler, Uyum Sorunları (Mersin İli Örneği). Women’s Studies in the New Millennium, “Does the Future Belong to Us”, First International Conference on Women’s Studies, 2004-04-29, 2004-04-30, Famagusta, KKTC, 2004. 95
4. Balcı Karaboğa, F.; Çapri, B.; Çelikkaleli, Ö.; Büte, M., İlköğretim Okullarında Yaşanan İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Yönelik Öğretmen Görüşleri (Mersin İli Merkezi Örneği). Mersin Sempozyumu , 2008-11-19, 2008-11-22, Mersin, Türkiye, 2009. 95
3. Balcı Karaboğa, F.; Azman, A.; Barut, M.; Özcan, A., Göç Eden Kadının Gözüyle Toplumsal Yaşam, Aile ve Kadının Değeri. Kadın Çalışmalarında Disiplinlerarası Buluşma, 2004-04-01, 2004-04-04, İstanbul, Türkiye, 2004. 95
2. Balcı Karaboğa, F., Öğrenci, Öğretmen ve Velilerin Okul Kavramlaştırmaları: Okulun Metaforik Analizi. X. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 2001-06-07, 2001-06-09, Bolu, Türkiye, 2001. 100
1. Berberoğlu, G.; Balcı Karaboğa, F., Okula Yönelik Tutum Boyutlarının Belli Değişkenlere Göre İncelenmesi. I. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 1994-04-28, 1994-04-30, Adana, Türkiye, 1994. 100
3. Balcı Karaboğa, F., Köy Enstitülü Kadınların Eğitim Deneyimleri. I. Kadın Araştırmaları Sempozyumu, 2012-03-06, 2012-03-08, Eskişehir, Türkiye, 2012. 50
2. Balcı Karaboğa, F.; Yetim, N., Toplumbilimcilerin Yöntem İmgesine İlişkin Bir Ön Çalışma. 6. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, 1999-11-17, 1999-11-19, Ankara, Türkiye, 1999. 50
1. Balcı Karaboğa, F.; Yıldırım, A., Liselerde Sosyoloji Dersinin Öğretimi Üzerine Bir Çalışma. III. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 1996-09-05, 1996-09-07, Bursa, Türkiye, 1996. 50
2. Günümüz Toplumunun Değişimi ve Okullardaki Disiplin Problemlerine Yansımaları, BAP, Proje No: BAP-EF EB (AB) 2005-2), 0 TL, Yürütücü, 2007,Tamamlandı. 100
1. Göç Eden Kadının Yaşadığı Zorluklar, Beklentiler ve Uyum Sorunları, Başbakanlık Kadının Statüsü ve Sorunları Genel Müdürlüğü, Proje No: -, 0 TL, Yürütücü, 2001,Tamamlandı. 0
3. Orta-öğretimde Sosyal Bilimler Öğretiminin Değerlendirilmesi, MEB-EARGED , Proje No: -, 0 TL, Araştırmacı, 1999,Tamamlandı. 0
2. Orta Asya Türk Cumhuriyetlerinde Türk Okulları, TİKA, Proje No: -, 0 TL, Araştırmacı, 1997,Tamamlandı. 0
1. Orta Doğu Teknik Üniversitesi’nin Stratejik Planlaması Üzerine Bir Çalışma, Mustafa Parlar Vakfı, Proje No: -, 0 TL, Araştırmacı, 1995,Tamamlandı. 0
25. Cansev Özşimşek Karaoğlu, Eğitimcilerin Disiplin Uygulamalarının Toplumsal Cinsiyet Bağlamında İncelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
24. Sinem Gündüz, Ortaokul Öğretmenlerinin Bakış Açısından Eğitim Örgütlerinde Değişim Yorgunluğu, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
23. Ayşegül Yelken, Meslek, Eğitim Düzeyi ve Cinsiyet Açısından Sınıf Öğretmenliğine Yönelik Toplumsal Cinsiyet Algısının İncelenmesi , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
22. Sinem Özşahin Büyükaşık, Yükseköğretimde Sınıf Yönetiminin Boyutları: Bir Model Önerisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
21. Fatma Akgün, Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Yaptıkları Çocuklara İlişkin İmgeleri ve Sınıf Yönetimi Anlayışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
20. Ebru Akgüç, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Son Sınıf Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Rollerine İlişkin Görüşleri, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2020, Tamamlandı. 200
http://tez.yok.gov.tr/
19. Gonca Doğan Kutlu, Kadın Akademisyenlerin Annelik ve Çocuk Kavramlarına Yükledikleri Anlamlar ile Kadın Kimliği Arasındaki İlişkiler, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2020, Tamamlandı. 200
http://tez.yok.gov.tr/
18. Osman Faruk Tatar, Öğretmen Algılarına Göre Müdürlerin Okul Kültürü Oluşturmadaki Rolleri ile Öğretmenlerin Kurumsal Aidiyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2020, Tamamlandı. 200
17. Aslı Yeşil, Ortaokul Öğrencilerinde Cinsiyet Eşitliği Üzerine Farkındalık Yaratmaya Yönelik Bir Eylem Araştırması, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2020, Tamamlandı. 200
16. Türkü Kılavuz, İlkokulda Cinsiyet Ayrımcılığının Yeniden Üretimi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2019, Tamamlandı. 200
15. Mustafa Şenol Tiken, Ortaokulların Sosyal Sermayesi ve Velinin Eğitim Sürecine Katılımı, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2019, Tamamlandı. 200
14. Meryem Gün, Meslek Lisesinde Öğrenim Gören Kız Öğrencilerin Okula Yönelik Tutumları, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2018, Tamamlandı. 200
13. Emine Özdemir, Ders Kitaplarında Cinsiyetçilik: Ortaokul Matematik Ders Kitapları Üzerine Bir İçerik Analizi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2018, Tamamlandı. 200
12. Nurcan Yürek, Türkçe Ders Kitaplarında Hegemonik Erkeklik, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2018, Tamamlandı. 200
11. Fidel Öksüz, Ortaöğretime devam edemeyen kız öğrencilerin bakış açısından eğitime devamlarının önündeki engeller, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2014, Tamamlandı. 200
10. Anıl Şahin Yelin, Lise son sınıf öğrencilerinin yükseköğrenime yönelik eğitimsel istekleri ve eğitimsel engel algılarının aile özellikleri okul özellikleri ve cinsiyet açısından incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2013, Tamamlandı. 200
9. Fatma Köle, Mersin Üniversitesi kadın akademisyenlerinin örgütlerindeki cinsiyet kültürüne yönelik algıları, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2011, Tamamlandı. 200
8. Saynur Özkan, İlköğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel bağlılığı ve iş değerleri, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2010, Tamamlandı. 200
7. Çiğdem Kakaç, Göç eden kadınların kişisel uyum düzeylerinin belirlenmesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2009, Tamamlandı. 150
6. Duygu Özen Kılıç, İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okullarındaki Disiplin Anlayışına İlişkin Görüşleri, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2009, Tamamlandı. 200
5. Müge Büte, Bağımsız anaokulu yöneticilerinin bakış açısından okul yönetimi süreçlerinin işleyişi, sorunlar ve sorunlarla başa çıkma yolları (Mersin İli merkezi örneği), Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2007, Tamamlandı. 200
4. Yalçın Özdemir, Teknik Orta Öğretim Okullarındaki Kız Öğrencilerin Okul Yaşantıları (Mersin İli Merkez Örneği), Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2006, Tamamlandı. 200
3. Mahmut Bektaş, Türkiye’de İnsan Yetiştirme Anlayışları Üzerine Ampirik bir Çalışma, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2004, Tamamlandı. 200
2. Serdar Bağcı, Kamusallık ve Yeni Toplumsal Hareketler Bağlamında Modernite: Kopuş ve Eklemlenmeler, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2003, Tamamlandı. 200
1. Tülay Özden, Toplumsal Cinsiyet ve Güç İlişkileri: Sivil Toplum Örgütleri Üzerine bir Örnek Olay Çalışması, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2003, Tamamlandı. 200
1. Türkü Kılavuz, İlkokulun Cinsiyeti, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , DANIŞMA KURULU ÜYELİĞİ, ISSN : 1306-7850, 2020-01-30 - 2021-08-01. 65
2. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , DANIŞMA KURULU ÜYELİĞİ, ISSN : 1306-7850 , E-ISSN : 1305-5429, 2005-06-30 - 2013-04-30. 65
1. ANADOLU JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES INTERNATIONAL , [ 2023 : 1 ] . 0
2. EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE , [ 2020 : 1 ] [ 2022 : 1 ] . 10
3. ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , [ 2010 : 1 ] [ 2006 : 1 ] . 8
4. EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , [ 2011 : 1 ] [ 2010 : 1 ] [ 2005 : 1 ] [ 2009 : 1 ] . 20
5. EğITIM VE BILIM , [ 2018 : 1 ] [ 2020 : 1 ] . 10
6. HACETTEPE ÜNIVERSITESI EğITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2013 : 1 ] [ 2014 : 1 ] . 10
7. INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT , [ 2021 : 1 ] . 5
8. INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , [ 2011 : 1 ] . 4
9. JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE , [ 2021 : 1 ] . 0
10. MARMARA ÜNIVERSITESI KADıN VE TOPLUMSAL CINSIYET ARAşTıRMALARı DERGISI , [ 2020 : 1 ] . 4
11. NWSA-EDUCATION SCIENCES , [ 2020 : 1 ] . 4
1. ANEMON , [ 2017 : 1 ] . 1
2. CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ EDEBİYAT FAKÜLTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2012 : 1 ] [ 2018 : 1 ] . 2
3. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2019 : 1 ] . 1
4. KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2015 : 1 ] . 1
5. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2012 : 1 ] [ 2013 : 3 ] [ 2014 : 1 ] [ 2018 : 2 ] [ 2019 : 1 ] [ 2020 : 2 ] . 10
6. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , [ 2014 : 1 ] . 1
7. OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , [ 2019 : 2 ] [ 2020 : 2 ] . 4
8. ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2012 : 1 ] . 1
9. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , [ 2008 : 1 ] . 1
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | EBD161 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SEM DR | Seminer ( Dr ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | EYD 602 | Eğitim Sosyolojisi Okumaları | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Doktora ) | 3-0-3 |
Güz | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | KÇA 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Güz | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Güz | Dönem Projesi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyal Bilimler Enstitüsü | 3-0-3 | |
Güz | SOBE 502 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyal Bilimler Enstitüsü | 2-0-0 |
Güz | MBD001 | Eğitime Giriş | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD001 | Eğitime Giriş | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | MBD001 | Eğitime Giriş | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EYD456 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Bahar | TEYD 504 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Bahar | UKÇA 502 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları ( Yüksek L | 3-0-3 |
Bahar | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Bahar | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Bahar | KÇA 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Bahar | KÇA 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Bahar | EYD530 | Eğitimde Nitel Araştırma Yönte | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 2-2-3 |
Bahar | Dönem Projesi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 4-0-4 | |
Bahar | EYD 601 | Eğitim Yönetiminde Araştırma Y | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Doktora ) | 3-0-3 |
Bahar | KÇA 616 | Feminist Metodoloji ve Epistem | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları | 3-0-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | EBD161 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Güz | KÇA 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Güz | KÇA 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Güz | EYD 603 | Çocuk Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Doktora ) | 3-0-3 |
Güz | TEYD 513 | Eğitimde Toplumsal Cinsiyet Ta | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Güz | Dönem Projesi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyal Bilimler Enstitüsü | 3-0-3 | |
Güz | EYD523 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Güz | KÇA 501 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları ( Yüksek L | 3-0-3 |
Güz | MBD001 | Eğitime Giriş | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | KÇA 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Bahar | KÇA 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Bahar | Dönem Projesi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 4-0-4 | |
Bahar | EYD456 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Bahar | EYD530 | Eğitimde Nitel Araştırma Yönte | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 2-2-3 |
Bahar | UKÇA 502 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları ( Yüksek L | 3-0-3 |
Bahar | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | SOS 715 | Eğitim Sosyolojisi Okumaları | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyoloji ( Doktora ) | 3-0-3 |
Güz | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyal Bilimler Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SEM DR | Seminer ( Dr ) | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyal Bilimler Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | KÇA 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Güz | KÇA 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Güz | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Güz | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | EYD456 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Güz | EYD523 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Güz | TEYD 513 | Eğitimde Toplumsal Cinsiyet Ta | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi ( Yüksek Lisan | 3-0-3 |
Güz | KÇA 501 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları ( Yüksek L | 3-0-3 |
Güz | MBD001 | Eğitime Giriş | Eğitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EYD 456 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 3-0-3 |
Bahar | KÇA 616 | Feminist Metodoloji ve Epistem | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları | 3-0-3 |
Bahar | TEYD 504 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Planlaması ve | 3-0-3 |
Bahar | UKÇA 502 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları ( Yüksek L | 3-0-3 |
Bahar | EYD 530 | Eğitimde Nitel Araştırma Yönte | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 2-2-3 |
Bahar | KÇA 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Bahar | Dönem Projesi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyal Bilimler Enstitüsü | 3-0-3 | |
Bahar | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Bahar | Dönem Projesi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 4-0-4 | |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyal Bilimler Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Bahar | KÇA 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | ( Mb ) Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | KÇA 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyal Bilimler Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | KÇA 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Güz | Dönem Projesi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyal Bilimler Enstitüsü | 3-0-3 | |
Güz | TEYD 506 | Türk Eğitim Tarihinde Politika | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Planlaması ve | 3-0-3 |
Güz | EYD 521 | Türk Eğitim Tarihinde Politika | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 3-0-3 |
Güz | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Güz | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Güz | KÇA 501 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları ( Yüksek L | 3-0-3 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyal Bilimler Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | Dönem Projesi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyal Bilimler Enstitüsü | 3-0-3 | |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | TEYD 504 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Planlaması ve | 3-0-3 |
Bahar | EYD 456 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 3-0-3 |
Bahar | EYD 530 | Eğitimde Nitel Araştırma Yönte | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 2-2-3 |
Bahar | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Bahar | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Bahar | UKÇA 502 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları ( Yüksek L | 3-0-3 |
Bahar | KÇA 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Bahar | KÇA 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | RPD109 | Sosyolojiye Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | KÇA 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Güz | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Güz | TEYD 504 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Planlaması ve | 3-0-3 |
Güz | EYD 456 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 3-0-3 |
Güz | EYD 523 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 3-0-3 |
Güz | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Güz | KÇA 501 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları ( Yüksek L | 3-0-3 |
Güz | Dönem Projesi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyal Bilimler Enstitüsü | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | KÇA 602 | Feminist Metodoloji ve Epistem | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Toplumsal Cinsiyet Çalışmaları | 3-0-3 |
Bahar | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Bahar | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 4-0-4 |
Bahar | TEYD 506 | Türk Eğitim Tarihinde Politika | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Planlaması ve | 3-0-3 |
Bahar | EYD 456 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 3-0-3 |
Bahar | EYD 530 | Eğitimde Nitel Araştırma Yönte | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 2-2-3 |
Bahar | UKÇA 502 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları ( Yüksek L | 3-0-3 |
Bahar | KÇA 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları Anabilim D | 4-0-4 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | RPD109 | Sosyolojiye Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | EBD-161 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | RPD109 | Sosyolojiye Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | GSE 537 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Güzel Sanatlar Eğitimi | 2-0-2 |
Güz | EYD-581 | Seminer | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 1-0-0 |
Güz | TEYD 504 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | KÇA 501 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları | 3-0-3 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | EYD 523 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Yönetimi, Teftişi, Plan | 3-0-3 |
Yaz | Dönem Projesi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EYD 456 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | SOS-715 | Eğitim Sosyolojisi Okumaları | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyoloji | 3-0-3 |
Bahar | EYD 530 | Eğitimde Nitel Araştırma Yönte | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 2-2-3 |
Bahar | UKÇA-502 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları | 3-0-3 |
Bahar | PDR 604 | Nitel Araştırma Yöntemleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | RPD109 | Sosyolojiye Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | EYD 530 | Eğitimde Nitel Araştırma Yönte | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 2-2-3 |
Güz | PDR 604 | Nitel Araştırma Yöntemleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | KÇA 501 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları | 3-0-3 |
Güz | SOS-715 | Eğitim Sosyolojisi Okumaları | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyoloji | 3-0-3 |
Güz | EYD-581 | Seminer | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 1-0-0 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EYD 505 | Araştırma Yöntemleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | EYD 516 | Eğitimde Nitel Araştırma Yönte | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 2-2-3 |
Bahar | UKÇA-502 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları | 3-0-3 |
Bahar | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | RPD109 | Sosyolojiye Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | KÇA 501 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları | 3-0-3 |
Güz | EYD 456 | Eğitim Sosyolojisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EYD-505 | Araştırma Yöntemleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EYD 516 | Eğitimde Nitel Araştırma Yönte | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SOS 714 | Çocuk Sosyolojisi | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Sosyoloji | 3-0-3 |
Bahar | EYD 451 | Eğitim ve Toplum | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | EYD 451 | Eğitim ve Toplum | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | EYD 516 | Eğitimde Nitel Araştırma Yönte | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 2-2-3 |
Bahar | EYD-505 | Araştırma Yöntemleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | PF 08 | Özel Öğretim Yöntemleri* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 3-2-4 |
Güz | RPD109 | Sosyolojiye Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | EYD 451 | Eğitim ve Toplum | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | KÇA 501 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EYD-581 | Seminer | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 1-0-0 |
Güz | KÇA 501 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları | 3-0-3 |
Güz | EYD 516 | Eğitimde Nitel Araştırma Yönte | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 2-2-3 |
Güz | RTS 509 | Bilimsel Araştırma Yöntem ve T | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Radyo Sinema ve Televizyon | 3-0-3 |
Güz | EYD-516 | Eğitimde Nitel Araştırma Yönte | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 2-2-3 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OSA 519 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eği | 2-0-2 |
Bahar | EYD 516 | Eğitimde Nitel Araştırma Yönte | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 2-2-3 |
Bahar | PF 08 | Özel Öğretim Yöntemleri* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 3-2-4 |
Güz | RPD109 | Sosyolojiye Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | RTS 509 | Bilimsel Araştırma Yöntem ve T | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Radyo Sinema ve Televizyon | 3-0-3 |
Güz | EYD 451 | Eğitim ve Toplum | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | KÇA 501 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EYD 516 | Eğitimde Nitel Araştırma Yönte | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri | 2-2-3 |
Güz | KÇA 501 | Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | Kadın Araştırmaları | 3-0-3 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD432 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yö | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | EBD432 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yö | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-0-2 |
Bahar | PF 08 | Özel Öğretim Yöntemleri* | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 3-2-4 |
Güz | RPD109 | Sosyolojiye Giriş | Eğitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret | 3-0-3 |
Güz | EBD161 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | Eğitim Bilimine Giriş | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |
|
||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||
|
||
TÜBİTAK 1002 | ||
|
||
H2020 Projesi | ||
|
||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||
|
||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||
|
||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |
|
||
Yurtiçi Araştırma | ||
|
||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |
|
||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Patent | Uluslararası patent | |
|
||
Ulusal patent | ||
|
||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |
|
||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |
|
||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||
|
||
TÜBA Akademi Ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||
|
||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||
|