Dr. Öğr. Üyesi ALİ GÖK

Birim
:
Eğitim Fakültesi / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yenişehir Kampüsü 33160 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3412815
Dahili
:
1721
E-MAIL
:
gokali@mersin.edu.tr
OLUŞTURMA
:
2015-09-14 06:55:21
DÜZENLEME
:
2020-12-23 13:06:13
PUAN
:
7004
YABANCI DİL
:
İngilizce, , YDS, 66.25000
İngilizce, , KPDS, 69
İngilizce, D, YDS, 66,25


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ ANKARA ÜNİVERSİTESİ 2003
DOKTORA BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2014
Doktora Tezi

1. FATİH PROJESİ KAPSAMINDAKİ AKILLI SINIF TEKNOLOJİLERİNİN MEVCUT DURUMU, KULLANIMLARI, YÖNETİMİ VE ENTEGRASYONU: BİR ÇOKLU DURUM ÇALIŞMASI Danışman: Dr. Zahide Yıldırım, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğit Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2014.

Theses_001.pdf

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ARŞ. GÖR. ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2004-01-30 - 2015-06-17
ARAŞ. GÖR. DR. MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2015-06-18 - 2016-06-02
YRD. DOÇ. DR. MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2016-06-03 - Devam ediyor
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
ÇALIŞMA GRUPLARI DİJİTAL EKONOMİDE MESLEKLER VE YETKİNLİKLER 2017-11-17 - Devam ediyor
BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISI EĞİTİM FAKÜLTESİ 2018-02-27 - 2021-02-06
MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 2018-01-21 - 2021-01-21
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 2018-01-21 - 2021-01-21
Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 1050
2010
2. ERDOĞAN, M.; KURŞUN, E.; TAN ŞİŞMAN, G.; SALTAN, F.; GÖK, A.; YILDIZ, İ. Sınıf Yönetimi ve Sınıf İçi Disiplin Problemleri, Nedenleri ve Çözüm Önerileri Üzerine Nitel Bir Araştırma: Bilişim Teknolojileri Dersi Örneği. KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ, 2010, 10, 853-891. 450 + 0
http://www.kuyeb.com/tr/makale.asp?ID=444&act=detay

Publications_001.pdf

1. KURŞUN, E.; TAN ŞİŞMAN, G.; SALTAN, F.; GÖK, A.; YILDIZ, İ. Sınıf Yönetimi ve Sınıf İçi Disiplin Problemleri, Nedenleri ve Çözüm Önerileri Üzerine Nitel Bir Araştırma: Bilişim Teknolojileri Dersi Örneği. KURAM VE UYGULAMADA EGİTİM BİLİMLERİ, 2010, 10, 853-891. 600 + 0
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 400
2016
2. Gök, A.; Yıldırım, Z. Fatih Projesi Kapsamındaki Hizmetiçi Eğitimler Hakkında Öğretmenlerin Görüşleri ve İhtiyaçları. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, 24, 1453-1468. 200 + 0
http://http://79.123.169.199/ojs/index.php/Kefdergi/article/view/833/393

Publications_003.pdf

2015
1. GÖK, A.; YILDIRIM, Z. FATİH Projesi’nin Öğretmenler, Okul Yöneticileri ve YEĞİTEK Yöneticileri Görüşleri Kapsamında İncelenmesi: Bir Çoklu Durum Çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015, 11, 487-504. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.17860/efd.05574

Publications_002.pdf

Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 540

4. YILDIZ, İ.; KURŞUN, E.; SALTAN, F.; GÖK, A.; KARAASLAN, H., Using Wiki in a Collaborative Group Project: Experiences from a Distance Education Course. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2009, 2009-03-02, 2009-03-06, Charleston, SC, Amerika Birleşik Devletleri, 2009. 120

https://www.learntechlib.org/p/31110

3. YILDIZ, İ.; KURŞUN, E.; SALTAN, F.; GÖK, A.; KARAASLAN, H., Using Wiki in a Collaborative Group Project: Experiences from a Distance Education Course. Society for Information Technology Teacher Education International Conference, 2009-03-02, 2009-03-06, Charleston, SC, Amerika Birleşik Devletleri, . 120

2. ARSLAN ARI, İ.; GÖK, A.; UZUN, E.; YILDIZ, İ.; ÇAĞILTAY, K.; YILDIRIM, S., Students’ 99 Suggestions about Technology Integration in Higher Education. EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology 2008, 2008-06-30, 2008-07-04, Viyana, Avusturya, 2008. 150

https://www.learntechlib.org/p/29246

1. Arslan Arı, İ.; GÖK, A.; UZUN, E.; YILDIZ, İ.; ÇAĞILTAY, K.; YILDIRIM, İ., Students’ 99 Suggestions about Technology Integration in Higher Education. EdMedia: World Conference on Educational Media Technology, 2008-06-30, 2008-07-04, Vienna, Avusturya, . 150

Uluslararası - Özet - Sözlü 1370

14. GÖK, A.; DOĞUSOY, B.; UZUN, E., Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik Eğitici Videoların Hazırlanması. ITTES, 2017-10-11, 2018-01-13, İzmir, Türkiye, . 100

13. Gök, A.; Doğusoy, B.; Uzun, E., Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik Eğitici Videoların Hazırlanması. 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, 2017. 100

12. GÖK, A.; YILDIRIM, Z., Teachers’ Opinions about, and Needs for In-Service Training for the Movement of Enhancing Opportunities and Improving Technology Project in Turkey. E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, 2013-10-21, 2013-10-24, Las Vegas, NV, Amerika Birleşik Devletleri, . 100

11. GÖK, A.; YILDIRIM, Z., Teachers’ Opinions about, and Needs for In-Service Training for the Movement of Enhancing Opportunities and Improving Technology Project in Turkey. E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2013, 2013-10-21, 2013-10-24, Las Vegas, NV, Amerika Birleşik Devletleri, 2013. 100

https://www.learntechlib.org/p/115113

10. GÖK, A.; YILDIRIM, Z., Fatih Projesi’nin Öğretmenler, Okul Yöneticileri ve YEĞİTEK Yöneticileri Görüşleri Kapsamında İncelenmesi. 7.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2013-06-06, 2013-06-08, Erzurum, Türkiye, 2013. 100

9. GÖK, A.; YILDIRIM, Z., Fatih Projesi’nin Öğretmenler, Okul Yöneticileri ve YEĞĐTEK Yöneticileri Görüsleri Kapsamında Đncelenmesi. 7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 2013-06-06, 2013-06-08, Erzurum, Türkiye, . 100

8. YILDIRIM, Z.; GÖK, A.; UĞUR ERDOĞMUŞ, F.; DUMAN, M., ICT Needs and Preferences of Early Career Academics. European Conference on Educational Research 2011, 2011-09-12, 2011-09-16, Berlin, Almanya, 2011. 85

http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/conference//contribution/19333/

7. YILDIRIM, Z.; GÖK, A.; UĞUR ERDOĞMUŞ, F.; DUMAN, M., ICT Needs and Preferences of Early Career Academics. European Conference on Educational Research 2011, 2011-09-12, 2011-09-16, Berlin, Almanya, . 85

6. SALTAN, F.; ARSLAN, K.; GÖK, A., Teachers’ Acceptance of Interactive White Boards: A Case Study. ociety for Information Technology Teacher Education International Conference 2010, 2010-03-29, 2010-04-02, San Diego, CA, Amerika Birleşik Devletleri, . 100

5. ARSLAN, K.; GÖK, A.; SALTAN, F., Motivating Teachers To Use Learning Objects. Society for Information Technology Teacher Education International Conference, 2010-03-29, 2010-04-02, San Diego, CA, Amerika Birleşik Devletleri, . 100

4. SALTAN, F.; ARSLAN, K.; GÖK, A., Teachers’ Acceptance of Interactive White Boards: A Case Study. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2010, 2010-03-29, 2010-04-02, San Diego, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 2010. 100

https://www.learntechlib.org/p/33718

3. ARSLAN, K.; GÖK, A.; SALTAN, F., Motivating Teachers To Use Learning Objects. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2010, 2010-03-29, 2010-04-02, San Diego, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 2010. 100

https://www.learntechlib.org/p/33769

2. GÖK, A.; ARSLAN, K.; SALTAN, F., The Online Teacher Education Trends: A Research Review Study of Recent Years. Society for Information Technology Teacher Education International Conference, 2009-03-02, 2009-03-06, Charleston, SC, Amerika Birleşik Devletleri, . 100

1. GÖK, A.; ARSLAN, K.; SALTAN, F., The Online Teacher Education Trends: A Research Review Study of Recent Years. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2009, 2009-03-02, 2009-03-06, Charleston, SC, Amerika Birleşik Devletleri, 2009. 100

https://www.learntechlib.org/p/30621

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 270

4. GÖK, A.; GÖK, G., HİPERMEDYA ORTAMLARINDA ÜÇ NAVİGASYON SİSTEMİNİNKULLANILABİLİRLİĞİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. HİPERMEDYA ORTAMLARINDA ÜÇ NAVİGASYON SİSTEMİNİNKULLANILABİLİRLİĞİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, 2008-01-30, 2008-02-01, Çanakkale, Türkiye, . 100

3. GÖK, A.; GÖK, G., Hipermedya Ortamlarında Üç Navigasyon Sisteminin Kullanılabilirliğinin Karşılaştırılması. Akademik Bilişim, 2008-01-30, 2008-02-01, Çanakkale, Türkiye, 2008. 100

Scientific_Meetings_009.pdf

2. ÇAĞILTAY, K.; YILDIRIM, S.; ARSLAN, İ.; GÖK, A.; GÜREL, G.; KARAKUŞ, T.; SALTAN, F., Öğretim Teknolojilerinin Üniversitede Kullanımına Yönelik Alışkanlıklar ve Beklentiler: Betimleyici Bir Çalışma. Akademik Bilişim 2007, 2007-01-31, 2007-02-02, Kütahya, Türkiye, 2007. 35

Scientific_Meetings_008.pdf

1. ÇAĞILTAY, K.; YILDIRIM, İ.; Arslan Arı, İ.; GÖK, A.; GÜREL DÖNÜK, G.; KARAKUŞ YILMAZ, T.; SALTAN, F., Öğretim Teknolojilerinin Üniversitede Kullanımına Yönelik Alışkanlıklar ve Beklentiler: Betimleyici Bir Çalışma. Akademik Bilişim, 2007-01-31, 2007-02-02, Kütahya, Türkiye, . 35

Ulusal - Özet - Sözlü 50

2. YILDIRIM, Z.; SEVİM, N.; DUMAN, M.; GÖK, A.; AVDAN TUFAN, D.; UĞUR ERDOĞMUŞ, F.; KARA, N., Araştırma Görevlilerinin Öğretim Üyesi Olma Sürecindeki İhtiyaçları Nelerdir?. 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 2011-09-08, 2011-09-10, Burdur, Türkiye, 2011. 25

1. YILDIRIM, Z.; SEVİM ÇIRAK, N.; DUMAN, M.; GÖK, A.; Avdan Tufan, D.; UĞUR ERDOĞMUŞ, F.; KARA, N., Araştırma Görevlilerinin Öğretim Üyesi Olma Sürecindeki İhtiyaçları Nelerdir?. 20. Eğitim Bilimleri Kurultayı, 2011-09-08, 2011-09-10, Burdur, Türkiye, . 25

Uluslararası Dergi [Yıl, Adet] 24
1. MERSIN ÜNIVERSITESI EğITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2015 : 1 ] [ 2016 : 2 ] [ 2017 : 1 ] [ 2018 : 2 ] . 24
Uluslararası
1. University of California Los Angeles (UCLA) , 2011-09-15 - 2012-09-15, Los Angeles, Amerika Birleşik Devletleri.
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz BTA201 Informatıon Systems Hardware Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE-215 Computer Hardware Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE-309 Bilim Tarihi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BOTE231 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE010 Öğretimde Materyal Tasarımı Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 2-0-0
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz GKZ007 Bilişim Teknolojileri Eğitim Fakültesi E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) 3-0-3
Güz GKZ007 Bilişim Teknolojileri Eğitim Fakültesi E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE-216 Graphıcs and Anımatıon In Educ Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Bahar BOTE232 Bilgisayar - II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE-402 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-6-5
Bahar BOTE-312 Multımedıa Desıgn and Developm Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Bahar BOTE010 Öğretimde Materyal Tasarımı Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar GKS019 Eğitimde Robotik Kodlama Uygul Eğitim Fakültesi E. F. Genel Kültür ( Seçmeli ) 2-0-2
Güz BTA201 Informatıon Systems Hardware Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE-215 Computer Hardware Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE-309 Bilim Tarihi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BOTE231 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 503 Bilgisayar Eğitiminde Araştırm Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz GKZ007 Bilişim Teknolojileri Eğitim Fakültesi E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) 3-0-3
Güz GKZ007 Bilişim Teknolojileri Eğitim Fakültesi E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) 3-0-3
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE-312 Multımedıa Desıgn and Developm Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Bahar BOTE-216 Eğitimde Grafik ve Canlandırma Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Bahar BOTE-216 Graphıcs and Anımatıon In Educ Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Bahar BOTE-312 Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretim Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Bahar BOTE232 Bilgisayar - II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE232 Bilgisayar - II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar BOTE 516 Eğitimde Teknoloji Entegrasyon Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 28 Bilgisayar Destekli Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 28 Bilgisayar Destekli Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz BOTE211 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE211 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE231 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE231 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE-309 Bilim Tarihi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BOTE-215 Computer Hardware Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE-215 Bilgisayar Donanımı Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE 503 Bilgisayar Eğitiminde Araştırm Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 28 Bilgisayar Destekli Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 28 Bilgisayar Destekli Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE232 Bilgisayar - II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE-402 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-6-5
Bahar BOTE232 Bilgisayar - II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE-216 Graphıcs and Anımatıon In Educ Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Bahar BOTE-312 Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretim Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar BOTE 503 Bilgisayar Eğitiminde Araştırm Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar PF 28 Bilgisayar Destekli Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz BOTE231 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE-215 Bilgisayar Donanımı Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE-215 Computer Hardware Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE-309 Bilim Tarihi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BOTE231 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE 503 Bilgisayar Eğitiminde Araştırm Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE-312 Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretim Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Bahar BOTE-216 Eğitimde Grafik ve Canlandırma Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Bahar BOTE232 Bilgisayar - II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE232 Bilgisayar - II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE 503 Bilgisayar Eğitiminde Araştırm Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 4-0-4
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz BOTE101 Bilgisayar I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE-309 Bilim Tarihi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-0-2
Güz BOTE231 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE231 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE101 Bilgisayar I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE101 Bilgisayar I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-2-3
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Yaz PF 28 Bilgisayar Destekli Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 28 Bilgisayar Destekli Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE102 Temel Bilgi ve İletişim Teknol Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 1-2-2
Bahar BOTE102 Temel Bilgi ve İletişim Teknol Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 1-2-2
Bahar BOTE-216 Eğitimde Grafik ve Canlandırma Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 2-2-3
Bahar BOTE102 Temel Bilgi ve İletişim Teknol Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar BOTE212 Bilgisayar II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE102 Bilgisayar II Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 2-2-3
Bahar BOTE212 Bilgisayar II Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar BOTE102 Temel Bilgi ve İletişim Teknol Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-2-2
Güz BOTE211 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz BOTE211 Bilgisayar - I Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Güz ÜYG101 Üniversite Yaşamına Giriş Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 1-0-1
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi Araştırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Tebliğ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl