İngilizce, , KPDS, 69
İngilizce, D, YDS, 66,25
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | 2003 |
DOKTORA | BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2014 |
1. FATİH PROJESİ KAPSAMINDAKİ AKILLI SINIF TEKNOLOJİLERİNİN MEVCUT DURUMU, KULLANIMLARI, YÖNETİMİ VE ENTEGRASYONU: BİR ÇOKLU DURUM ÇALIŞMASI Danışman: Dr. Zahide Yıldırım, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğit Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2014.
Theses_001.pdf
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARŞ. GÖR. | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2004-01-30 - 2015-06-17 |
ARAŞ. GÖR. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015-06-18 - 2016-06-02 |
YRD. DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2016-06-03 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ÇALIŞMA GRUPLARI | DİJİTAL EKONOMİDE MESLEKLER VE YETKİNLİKLER | 2017-11-17 - Devam ediyor | |
BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-02-27 - 2021-02-06 | |
MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-01-21 - 2021-01-21 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-01-21 - 2021-01-21 |
2010
2. ERDOĞAN, M.; KURŞUN, E.; TAN ŞİŞMAN, G.; SALTAN, F.; GÖK, A.; YILDIZ, İ. Sınıf Yönetimi ve Sınıf İçi Disiplin Problemleri, Nedenleri ve Çözüm Önerileri Üzerine Nitel Bir Araştırma: Bilişim Teknolojileri Dersi Örneği. KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ, 2010, 10, 853-891. 450 + 0http://www.kuyeb.com/tr/makale.asp?ID=444&act=detay
Publications_001.pdf
1. KURŞUN, E.; TAN ŞİŞMAN, G.; SALTAN, F.; GÖK, A.; YILDIZ, İ. Sınıf Yönetimi ve Sınıf İçi Disiplin Problemleri, Nedenleri ve Çözüm Önerileri Üzerine Nitel Bir Araştırma: Bilişim Teknolojileri Dersi Örneği. KURAM VE UYGULAMADA EGİTİM BİLİMLERİ, 2010, 10, 853-891. 600 + 0
2016
2. Gök, A.; Yıldırım, Z. Fatih Projesi Kapsamındaki Hizmetiçi Eğitimler Hakkında Öğretmenlerin Görüşleri ve İhtiyaçları. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, 24, 1453-1468. 200 + 0http://http://79.123.169.199/ojs/index.php/Kefdergi/article/view/833/393
Publications_003.pdf
2015
1. GÖK, A.; YILDIRIM, Z. FATİH Projesi’nin Öğretmenler, Okul Yöneticileri ve YEĞİTEK Yöneticileri Görüşleri Kapsamında İncelenmesi: Bir Çoklu Durum Çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015, 11, 487-504. 200 + 0http://dx.doi.org/10.17860/efd.05574
Publications_002.pdf
4. YILDIZ, İ.; KURŞUN, E.; SALTAN, F.; GÖK, A.; KARAASLAN, H., Using Wiki in a Collaborative Group Project: Experiences from a Distance Education Course. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2009, 2009-03-02, 2009-03-06, Charleston, SC, Amerika Birleşik Devletleri, 2009. 120
https://www.learntechlib.org/p/31110
3. YILDIZ, İ.; KURŞUN, E.; SALTAN, F.; GÖK, A.; KARAASLAN, H., Using Wiki in a Collaborative Group Project: Experiences from a Distance Education Course. Society for Information Technology Teacher Education International Conference, 2009-03-02, 2009-03-06, Charleston, SC, Amerika Birleşik Devletleri, . 120
2. ARSLAN ARI, İ.; GÖK, A.; UZUN, E.; YILDIZ, İ.; ÇAĞILTAY, K.; YILDIRIM, S., Students’ 99 Suggestions about Technology Integration in Higher Education. EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology 2008, 2008-06-30, 2008-07-04, Viyana, Avusturya, 2008. 150
https://www.learntechlib.org/p/29246
1. Arslan Arı, İ.; GÖK, A.; UZUN, E.; YILDIZ, İ.; ÇAĞILTAY, K.; YILDIRIM, İ., Students’ 99 Suggestions about Technology Integration in Higher Education. EdMedia: World Conference on Educational Media Technology, 2008-06-30, 2008-07-04, Vienna, Avusturya, . 150
14. GÖK, A.; DOĞUSOY, B.; UZUN, E., Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik Eğitici Videoların Hazırlanması. ITTES, 2017-10-11, 2018-01-13, İzmir, Türkiye, . 100
13. Gök, A.; Doğusoy, B.; Uzun, E., Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik Eğitici Videoların Hazırlanması. 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, 2017. 100
12. GÖK, A.; YILDIRIM, Z., Teachers’ Opinions about, and Needs for In-Service Training for the Movement of Enhancing Opportunities and Improving Technology Project in Turkey. E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, 2013-10-21, 2013-10-24, Las Vegas, NV, Amerika Birleşik Devletleri, . 100
11. GÖK, A.; YILDIRIM, Z., Teachers’ Opinions about, and Needs for In-Service Training for the Movement of Enhancing Opportunities and Improving Technology Project in Turkey. E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2013, 2013-10-21, 2013-10-24, Las Vegas, NV, Amerika Birleşik Devletleri, 2013. 100
https://www.learntechlib.org/p/115113
10. GÖK, A.; YILDIRIM, Z., Fatih Projesi’nin Öğretmenler, Okul Yöneticileri ve YEĞİTEK Yöneticileri Görüşleri Kapsamında İncelenmesi. 7.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2013-06-06, 2013-06-08, Erzurum, Türkiye, 2013. 100
9. GÖK, A.; YILDIRIM, Z., Fatih Projesi’nin Öğretmenler, Okul Yöneticileri ve YEĞĐTEK Yöneticileri Görüsleri Kapsamında Đncelenmesi. 7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 2013-06-06, 2013-06-08, Erzurum, Türkiye, . 100
8. YILDIRIM, Z.; GÖK, A.; UĞUR ERDOĞMUŞ, F.; DUMAN, M., ICT Needs and Preferences of Early Career Academics. European Conference on Educational Research 2011, 2011-09-12, 2011-09-16, Berlin, Almanya, 2011. 85
http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/conference//contribution/19333/
7. YILDIRIM, Z.; GÖK, A.; UĞUR ERDOĞMUŞ, F.; DUMAN, M., ICT Needs and Preferences of Early Career Academics. European Conference on Educational Research 2011, 2011-09-12, 2011-09-16, Berlin, Almanya, . 85
6. SALTAN, F.; ARSLAN, K.; GÖK, A., Teachers’ Acceptance of Interactive White Boards: A Case Study. ociety for Information Technology Teacher Education International Conference 2010, 2010-03-29, 2010-04-02, San Diego, CA, Amerika Birleşik Devletleri, . 100
5. ARSLAN, K.; GÖK, A.; SALTAN, F., Motivating Teachers To Use Learning Objects. Society for Information Technology Teacher Education International Conference, 2010-03-29, 2010-04-02, San Diego, CA, Amerika Birleşik Devletleri, . 100
4. SALTAN, F.; ARSLAN, K.; GÖK, A., Teachers’ Acceptance of Interactive White Boards: A Case Study. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2010, 2010-03-29, 2010-04-02, San Diego, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 2010. 100
https://www.learntechlib.org/p/33718
3. ARSLAN, K.; GÖK, A.; SALTAN, F., Motivating Teachers To Use Learning Objects. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2010, 2010-03-29, 2010-04-02, San Diego, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 2010. 100
https://www.learntechlib.org/p/33769
2. GÖK, A.; ARSLAN, K.; SALTAN, F., The Online Teacher Education Trends: A Research Review Study of Recent Years. Society for Information Technology Teacher Education International Conference, 2009-03-02, 2009-03-06, Charleston, SC, Amerika Birleşik Devletleri, . 100
1. GÖK, A.; ARSLAN, K.; SALTAN, F., The Online Teacher Education Trends: A Research Review Study of Recent Years. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2009, 2009-03-02, 2009-03-06, Charleston, SC, Amerika Birleşik Devletleri, 2009. 100
https://www.learntechlib.org/p/30621
4. GÖK, A.; GÖK, G., HİPERMEDYA ORTAMLARINDA ÜÇ NAVİGASYON SİSTEMİNİNKULLANILABİLİRLİĞİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. HİPERMEDYA ORTAMLARINDA ÜÇ NAVİGASYON SİSTEMİNİNKULLANILABİLİRLİĞİNİN KARŞILAŞTIRILMASI, 2008-01-30, 2008-02-01, Çanakkale, Türkiye, . 100
3. GÖK, A.; GÖK, G., Hipermedya Ortamlarında Üç Navigasyon Sisteminin Kullanılabilirliğinin Karşılaştırılması. Akademik Bilişim, 2008-01-30, 2008-02-01, Çanakkale, Türkiye, 2008. 100
Scientific_Meetings_009.pdf
2. ÇAĞILTAY, K.; YILDIRIM, S.; ARSLAN, İ.; GÖK, A.; GÜREL, G.; KARAKUŞ, T.; SALTAN, F., Öğretim Teknolojilerinin Üniversitede Kullanımına Yönelik Alışkanlıklar ve Beklentiler: Betimleyici Bir Çalışma. Akademik Bilişim 2007, 2007-01-31, 2007-02-02, Kütahya, Türkiye, 2007. 35
Scientific_Meetings_008.pdf
1. ÇAĞILTAY, K.; YILDIRIM, İ.; Arslan Arı, İ.; GÖK, A.; GÜREL DÖNÜK, G.; KARAKUŞ YILMAZ, T.; SALTAN, F., Öğretim Teknolojilerinin Üniversitede Kullanımına Yönelik Alışkanlıklar ve Beklentiler: Betimleyici Bir Çalışma. Akademik Bilişim, 2007-01-31, 2007-02-02, Kütahya, Türkiye, . 35
2. YILDIRIM, Z.; SEVİM, N.; DUMAN, M.; GÖK, A.; AVDAN TUFAN, D.; UĞUR ERDOĞMUŞ, F.; KARA, N., Araştırma Görevlilerinin Öğretim Üyesi Olma Sürecindeki İhtiyaçları Nelerdir?. 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 2011-09-08, 2011-09-10, Burdur, Türkiye, 2011. 25
1. YILDIRIM, Z.; SEVİM ÇIRAK, N.; DUMAN, M.; GÖK, A.; Avdan Tufan, D.; UĞUR ERDOĞMUŞ, F.; KARA, N., Araştırma Görevlilerinin Öğretim Üyesi Olma Sürecindeki İhtiyaçları Nelerdir?. 20. Eğitim Bilimleri Kurultayı, 2011-09-08, 2011-09-10, Burdur, Türkiye, . 25
1. MERSIN ÜNIVERSITESI EğITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2015 : 1 ] [ 2016 : 2 ] [ 2017 : 1 ] [ 2018 : 2 ] . 24
1. University of California Los Angeles (UCLA) , 2011-09-15 - 2012-09-15, Los Angeles, Amerika Birleşik Devletleri.
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | BTA201 | Informatıon Systems Hardware | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE-215 | Computer Hardware | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-309 | Bilim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE231 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE010 | Öğretimde Materyal Tasarımı | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | GKZ007 | Bilişim Teknolojileri | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | GKZ007 | Bilişim Teknolojileri | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE-216 | Graphıcs and Anımatıon In Educ | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE232 | Bilgisayar - II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-402 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-6-5 |
Bahar | BOTE-312 | Multımedıa Desıgn and Developm | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE010 | Öğretimde Materyal Tasarımı | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | GKS019 | Eğitimde Robotik Kodlama Uygul | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Seçmeli ) | 2-0-2 |
Güz | BTA201 | Informatıon Systems Hardware | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE-215 | Computer Hardware | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-309 | Bilim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE231 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 503 | Bilgisayar Eğitiminde Araştırm | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | GKZ007 | Bilişim Teknolojileri | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | GKZ007 | Bilişim Teknolojileri | Eğitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE-312 | Multımedıa Desıgn and Developm | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-216 | Eğitimde Grafik ve Canlandırma | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-216 | Graphıcs and Anımatıon In Educ | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-312 | Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretim | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE232 | Bilgisayar - II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BOTE232 | Bilgisayar - II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | BOTE 516 | Eğitimde Teknoloji Entegrasyon | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | BOTE211 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE211 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE231 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE231 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE-309 | Bilim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE-215 | Computer Hardware | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-215 | Bilgisayar Donanımı | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE 503 | Bilgisayar Eğitiminde Araştırm | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE232 | Bilgisayar - II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-402 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-6-5 |
Bahar | BOTE232 | Bilgisayar - II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-216 | Graphıcs and Anımatıon In Educ | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-312 | Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretim | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | BOTE 503 | Bilgisayar Eğitiminde Araştırm | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | BOTE231 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE-215 | Bilgisayar Donanımı | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-215 | Computer Hardware | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE-309 | Bilim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE231 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE 503 | Bilgisayar Eğitiminde Araştırm | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE-312 | Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretim | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-216 | Eğitimde Grafik ve Canlandırma | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE232 | Bilgisayar - II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BOTE232 | Bilgisayar - II | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BOTE 503 | Bilgisayar Eğitiminde Araştırm | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE-309 | Bilim Tarihi | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE231 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE231 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Fen Bilgisi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Yaz | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 28 | Bilgisayar Destekli Öğretim | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE102 | Temel Bilgi ve İletişim Teknol | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | BOTE102 | Temel Bilgi ve İletişim Teknol | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | BOTE-216 | Eğitimde Grafik ve Canlandırma | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE102 | Temel Bilgi ve İletişim Teknol | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | BOTE212 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BOTE102 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | BOTE212 | Bilgisayar II | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | BOTE102 | Temel Bilgi ve İletişim Teknol | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | BOTE211 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | BOTE211 | Bilgisayar - I | Eğitim Fakültesi | Türkçe Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj | 1-0-1 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|