Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK | ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ | 1989 |
YÜKSEK LİSANS | TURİZM İŞLETMECİLİĞİ | UNİVERSİTY OF NEW HAVEN | 1997 |
DOKTORA | TURİZM İŞLETMECİLİĞİ | DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ | 2003 |
1. Deneyimsel pazarlamananın Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi: Kapadokya Örneği Danışman: Dr. Kamil UNUR, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı, MERSİN, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARŞ. GÖR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 1994-03-25 - 1998-09-15 |
ARAŞ. GÖR. | DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ | 1998-09-01 - 2003-03-03 |
YRD. DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2004-04-14 - 2013-12-10 |
DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2013-10-24 - 2020-06-01 |
PROF. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2020-06-02 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | TURİZM FAKÜLTESİ | 2012-09-13 - Devam ediyor | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | TURİZM FAKÜLTESİ | 2012-09-13 - Devam ediyor | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | TURİZM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2010-06-11 - Devam ediyor | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2015-09-01 - 2018-09-01 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | TURİZM FAKÜLTESİ | 2015-09-01 - 2018-09-01 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | TURİZM FAKÜLTESİ | 2015-09-01 - 2018-09-01 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2015-09-01 - 2018-09-01 | |
BÖLÜM BAŞKANI | TURİZM FAKÜLTESİ | 2015-09-01 - 2018-09-01 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | TURİZM FAKÜLTESİ | 2015-09-01 - 2018-09-01 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2015-09-01 - 2018-09-01 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2015-09-01 - 2018-09-01 | |
FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYESİ | TURİZM FAKÜLTESİ | 2015-09-01 - 2018-09-01 | |
BÖLÜM BAŞKANI | TURİZM FAKÜLTESİ | 2015-09-01 - 2018-09-01 | |
SENATO ÜYESİ | 2014-03-05 - 2017-03-05 | ||
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | TURİZM FAKÜLTESİ | 2012-08-31 - 2015-08-31 | |
BÖLÜM BAŞKANI | REKRESYON YÖNETİMİ | TURİZM FAKÜLTESİ | 2012-08-29 - 2015-08-29 |
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ | TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU | 2011-04-01 - 2013-04-01 | |
YÜKSEKOKUL KURULU ÜYESİ | TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU | 2010-06-02 - 2013-06-02 | |
BÖLÜM BAŞKANI | TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU | 2010-06-02 - 2013-06-02 |
2017
1. UNUR, K.; PEKERŞEN, Y. İş Stresi İle Toksik Davranışlar Arasındaki İlişki: Aşçılar Üzerinde Bir Araştırma. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2017, 14, 108-129. 0 + 0 10.24010/soid.303722
2019
26. ŞEKER, F.; UNUR, K.; ERDEM, A. Adana İlinde Bulunan Restoranlara Yönelik İnternet Üzerinden Yapılan Tüketici Şikâyetlerinin İncelenmesi: Tripadvisor.com Örneği . JOURNAL OF REC2019-6-4-COVER-1REATİON AND TOURİSM RESEARCH, 2019, 6, 317-331. 200 + 0 http://jrtr.org/ Publications_036.pdf
2018
25. Köşker, H.; Unur, K.; Gursoy, D. The effect of basic personality traits on service orientation and tendency to work in the hospitality and tourism industry. JOURNAL OF TEACHİNG İN TRAVEL & TOURİSM, 2018, 18-, 1-23. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.1080/15313220.2018.1522990 Publications_030.pdf
24. OĞUZ, S.; UNUR, K. Gastronomi Turizminde Gelişmişlik Göstergeleri Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği1 (Gastronomy Tourism Development Indicator Measures: Development, Validity and Reliability). JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES, 2018, 6, 409-429. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.21325/jotags.2018.195
2017
23. UNUR, K.; KANCA, B.; ERTAŞ, Ç. YENİ BİR TURİSTİK ÜRÜN OLARAK DÜĞÜN TURİZMİ: ALANYAZIN İNCELEMESİ. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, 2017, Özel Sayı, 149-163. 200 + 0 http://dergipark.gov.tr/uiibd Publications_024.pdf
22. KÖŞKER, H.; UNUR, K. Turizm Lisans Öğrencilerinin Turizm Sektöründe Çalışma Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma. SEYAHAT VE OTEL ISLETMECİLİGİ DERGİSİ, 2017, -14, 126-141. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.24010/soid.335098 Publications_028.pdf
21. Yavuz, G. Turizmin Kamu Kaynaklarının Dağıtımındaki Yeri ve Gelecekteki Konumu: Siyasetçilerin Görüşleri. İŞLETME VE İKTİSAT ÇALIŞMALARI, 2017, 5, 35-46. 0 + 0 http://www.isletmeiktisat.com/index.php/iicd/article/view/107/pdf_64:// Publications_026.pdf
20. UNUR, K.; PEKERŞEN, Y. İş Stresi İle Toksik Davranışlar Arasındaki İlişki: Aşçılar Üzerinde Bir Araştırma*. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ (SOİD), 2017, 14, 108-129. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.24010/soid.303722 Publications_025.pdf
2016
19. UNUR, K.; ÇOLAK, G. Başarılı Bir Girişimcilik Örneği : "Ciğerci Apo" . JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES, 2016, 4, 43-43. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.21325/jotags.2016.21 Publications_023.pdf
18. ŞEKER, F.; YAVUZ, G.; UNUR, K. Algılanan Hizmet Kalitesi Düzeyine Göre Tez Yemek Restoranlarını Ziyaret Etme Nedenleri: Forum Mersin AVM de Bulunan Tez Yemek Restoranlarından Hizmet Alan Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma . JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES, 2016, 4, 244-244. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.21325/jotags.2016.34 Publications_022.pdf
17. ATÇI, D.; UNUR, K.; GÜRSOY, D. The impacts of Hosting Major Sporting Events: Resident’s Perceptions of the Mediterranean Games 2013 in Mersin. INTERNATİONAL REVİEW OF MANAGEMENT AND MARKETİNG, 2016, 6, 139-145. 200 + 0 Publications_021.pdf
2015
16. UNUR, K.; KÖŞKER, H. Türkiye'de Turizm Eğitimi ve Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Turizme Bakış Açılarına Yönelik Araştırmaların İncelenmesi. ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2015, 12, 44-71. 200 + 0 Publications_018.pdf
15. KARADENİZ , E.; UNUR , K.; KÖŞKER, H.; ZENCİR, B. Van İlinde Faaliyet Gösteren Kobi Statüsündeki Konaklama ve Seyahat İşletmelerinin Finansal Sorunlarının Analizi. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , 2015, 24, 85-98. 170 + 0 http://sosyalbilimler.cu.edu.tr/tr/detay.aspx?pageId=1500 Publications_017.pdf
14. UNUR, K.; ERTAŞ, Ç. Mersin Şehir Merkezindeki Lüks Restoranlarda Çalışan Servis Personelinin Sorunlarının Tespiti ve Bu Sorunların İş Tatminine Etkisi. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2015, 12, 6-24. 200 + 0 http://www.soidergi.com Publications_019.pdf
2014
13. Atçı, D.; Yenipınar, U.; Unur, K. Gönüllü Olma Nedenleri: Mersin 2013 -XVII. Akdeniz Oyunları Örneği. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2014, 11, 42-56. 200 + 0 Publications_020.pdf
2012
12. Çakıcı, C.; Unur, K.; Duran, A. Otel İşletmelerinde Örgütsel Güven Algısı ile İş Memnuniyetleri Arasındaki İlişki Üzerine Dört ve Beş Yıldızlı Şehir Otellerinde Yapılan Bir Araştırma, . SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ,, 2012, 9, 34-41. 200 + 0 Publications_016.pdf
11. Unur, K.; Kaya, G. Tüketicilerin Tez yemek Tüketme Nedenleri: Mersin Şehir merkezinde Faaliyet Gösteren Yerel Ulusal, Uluslar arası Zincir tez Yemek İşletme Müşterileri Örneği, . BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ,, 2012, 15, 351-384. 200 + 0 Publications_015.pdf
2011
10. Unur, K.; Evren, s. Lisans Düzeyi Turizm Eğitimi Ders Programının Mezunlarca Değerlendirilmesi: Mersin Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu Mezunları Üzerinde Bir Araştırma . SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ,, 2011, 8, 43-54. 200 + 0 Publications_014.pdf
2010
9. Unur, K.; Kaya, D. Hızlı Yiyecek (Fast Food) Tüketicilerinin Özellikleri ve Tercihlerini Etkileyen Faktörler: Mersin Örneği . ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2010, 7, 105-122. 200 + 0 Publications_010.pdf
2008
8. UNUR, K.; ÇAKICI, C.; DÖNBAK, E. Turizm İşletmeleri ile Bankalar Arasındaki Stratejik İşbirliğinin Değerlendirilmesine Dönük Ankara'daki Turizm İşletmeleri Üzerinde Bir Araştırma. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2008, 5, 6-17. 200 + 0 Publications_008.pdf
2006
7. DUMAN, T.; TEPECİ, M.; UNUR, K. Mersin'de Yükseköğretim ve Ortaöğretim Düzeyinde Turizm Eğitimi Almakta Olan Öğrencilerin Sektörün Çalışma Koşullarını Algılamaları ve Sektörde Çalışma İsteklerinin Analizi. ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2006, 17, 51-69. 200 + 0 Publications_001.pdf
2004
6. UNUR, K.; İÇÖZ, O. Turizm Uydu Hesapları. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2004, 6, 304-327. 200 + 0 Publications_005.pdf
5. UNUR, K.; ERDEM, S. Türkiye Aktif Dış Turizm Gelirlerini Nasıl Hesaplamalı?. ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2004, 15, 184-194. 200 + 0 Publications_006.pdf
4. UNUR, K. Turizmin Ekonomik Etkilerinin Ölçülmesi. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2004, 6, 114-142. 200 + 0 Publications_007.pdf
2000
3. UNUR, K. Turizm-Terörizim İlişkisi ve Türkiye Örneği. ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DEGİSİ, 2000, Prof. Dr. Hasan Olalı Özel Sayısı, 169-177. 200 + 0 Publications_004.pdf
2. UNUR, K. Av Turizminin Hukuksal Açıdan İncelenmesi. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2000, 2, 305-335. 200 + 0 Publications_002.pdf
1. UNUR, K. Turizmin Türkiye'nin Ödemeler Dengesine Etkisinin Analizi. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2000, 2, 192-221. 200 + 0 Publications_003.pdf
2019
3. UNUR, K.; İSKENDEROĞLU, Ö.; ŞEKER, F. The Analyze of the Factors Affecting Tourism Demand: A Research on the Mediterranean Basin Countries. INTERNATİONAL SOCİAL MENTALİTY AND RESEARCHER THİNKERS JOURNAL, 2019, 5, 1054-1063. 100 + 0 http://www.smartofjournal.com/Makaleler/253246240_13_5.20_ID311_Unur%20vd._1054-1063.pdf://
2. BUZLU ÖZKAN, M.; YAVUZ, G.; UNUR, K.; ATÇI, D. Kızkalesi’ni ziyaret eden yerli turistlerin davranışsal profili ve Kızkalesi’nin turizm destinasyonu olarak sorunları. JOURNAL OF TOURİSM THEORY AND RESEARCH, 2019, 5, 212-227. 75 + 0 https://doi.org/10.24288/jttr.524002
1. ERYILMAZ, G.; UNUR, K. Açık Alan Rekreasyon Etkinliklerine Katılan Bireylerin Pozitif ve Negatif Duygu Durumlarının Karşılaştırılması. GASTROİA: JOURNAL OF GASTRONOMY AND TRAVEL RESEARCH, 2019, , -. 100 + 0
6. KÖŞKER, H.; UNUR, K.; Gursoy, D. The effect of basic personality traits on service orientation and tendency to work in the hospitality and tourism industry. JOURNAL OF TEACHİNG İN TRAVEL TOURİSM, 2019, 19, 140-162. 100 + 0 10.1080/15313220.2018.1522990
5. Özkan Buzlu, M.; Yavuz, G.; Unur, K.; Atçı, D. Kızkalesi’ni ziyaret eden yerli turistlerin davranışsal profili ve Kızkalesi’nin turizm destinasyonu olarak sorunları. JOURNAL OF TOURİSM THEORY AND RESEARCH, 2019, 5, 212-227. 75 + 0 http://dx.doi.org/10.24288/jttr.524002
2017
4. UNUR, K.; ÇETİN, N. KIZKALESI’NIN TURIZM DESTINASYONU OLARAK MARKA ALGISI. İŞLETME VE İKTİSAT ÇALIŞMALARI DERGİSİ, 2017, 5, 63-79. 100 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/355450://
3. YAVUZ, G.; UNUR, K. Turizmin Kamu Kaynaklarının Dağıtımındaki Yeri ve GelecektekiKonumu: Siyasetçilerin Görüşleri. İŞLETME VE İKTİSAT ÇALIŞMALARI, 2017, 5, 35-46. 100 + 0
2. KÖŞKER, H.; UNUR, K. Turizm Lisans Öğrencilerinin Turizm Sektöründe Çalışma Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ (SOİD), 2017, 14, 126-141. 100 + 0
1. UNUR, K.; KANCA, B.; ERTAŞ, Ç. Yeni Bir Turistik Ürün Olarak Düğün Turizmi: Alanyazın İncelemesi. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ, 2017, 3, 149-163. 100 + 0
2023
44. ŞANLI, S.; UNUR, K. OTEL ÇALIŞANLARININ KÜLTÜREL ZEKA DÜZEYLERİ, MİSAFİR İLE ÇATIŞMA YÖNETİM STİLLERİ VE KARİYER TATMİNLERİNİN İŞİN NİTELİKLERİ VE İŞ DENEYİMİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. PAMUKKALE UNİVERSİTY, 2023, , 259-283. 200 + 0 10.30794/pausbed.1095446
43. Aslantürk, E.; UNUR, K. Restoranlarda Müşteri Kişilik Özellikleri, Algılanan Hizmet Kalitesi ve Müşteri Vatandaşlık Davranışı İlişkisi. ONDOKUZ MAYİS UNİVERSİTESİ, 2023, 7, 331-358. 200 + 0 10.32572/guntad.1228592
2022
42. ŞEKER, F.; UNUR, K. The experience economy analysis of distinct destinations. JOMAT JOURNAL OF MULTİDİSCİPLİNARY ACADEMİC TOURİSM, 2022, 7, 31-43. 200 + 0 10.31822/jomat.2022-7-2-31
41. ŞANLI, S.; UNUR, K. THE RELATION BETWEEN HOTEL EMPLOYEES’ CULTURAL INTELLIGENCE LEVELS, CONFLICT MANAGEMENT STYLES, AND CAREER SATISFACTION. TOLEHO - JOURNAL OF TOURİSM, LEİSURE AND HOSPİTALİTY, 2022, 4, 97-108. 200 + 0 10.48119/toleho.1107100
40. ERDEM, A.; UNUR, K.; ŞEKER, F. Şanlıurfa'nın Akıllı Turizm Destinasyonu Olabilmesi İçin Gerekli Stratejilerin A'WOT Yöntemi ile Belirlenmesi. GÜNCEL TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2022, 6, 73-91. 200 + 0 10.32572/guntad.957321
39. Şanlı Kayra, S.; Unur, K. The relation between hotel employees' cultural intelligence levels, conflict management styles, and career satisfaction . . JOURNAL OF TOURİSM, LEİSURE AND HOSPİTALİTY , 2022, 4, 1-22. 200 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/pub/toleho/issue/70355/1107100
38. ŞEKER, F.; ERDEM, A.; UNUR, K. Sosyal Medyada Seyahat İmrenişinin Seyahat Etme Niyetine Etkisi. ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2022, 33, 41-52. 200 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1943706http:// Publications_037.pdf
37. Şeker, F.; Unur, K. The experience economy analysis of distinct destinations . JOURNAL OF MULTİDİSCİPLİNARY ACADEMİC TOURİSM , 2022, 7, 31-43. 200 + 0 https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/2184091http://
2021
36. DURAN, A.; UNUR, K. Türk Otellerinde Kurumsallaşmanın İş Tatmini, Açıkça Konuşma ve İşten Ayrılma Niyetine Etkisi. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2021, 18, 17-36. 200 + 0 10.24010/soid.795395
35. YAVUZ, H.; UNUR, K. ALANYA'DA YEREL HALKIN TURİZMİN SOSYO-KÜLTÜREL ETKİLERİNİ ALGILAMALARINA YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2021, 18, 633-655. 200 + 0 10.24010/soid.961891
34. Duran, A. Türk Otellerinde Kurumsallaşmanın İş Tatmini, Açıkça Konuşma ve İşten Ayrılma Niyetine Etkisi . SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2021, 18, 17-36. 0 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1292250http:// Publications_043.pdf
33. Aslantürk, E.; UNUR, K. Bireylerin Dışarıda Tek Başına/Yalnız Yemek Yeme Deneyimleri ve Yiyecek İçecek İşletmelerinin Yalnız Yemek Yiyenlere İlişkin Değerlendirmeleri. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2021, 18, 518-543. 200 + 0 10.24010/soid.96189
32. ERYILMAZ, G.; UNUR, K.; AKGÜNDÜZ, Y. How do flow experiences and emotional states of individuals participating in recreational activities affect their self-efficacy perceptions and life satisfaction?. JOURNAL OF MULTİDİSCİPLİNARY ACADEMİC TOURİSM, 2021, 6, 127-142. 200 + 0 10.31822/jomat.2021-6-2-127
31. KANCA, B.; UNUR, K. Evaluation of Wedding Tourism in Antalya. JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES, 2021, 9, 595-608. 200 + 0 10.21325/jotags.2021.805
2020
30. DURAN, A.; UNUR, K.; ŞEKER, F. Otel Çalışanlarının İletişim Becerilerinin İşlerinden Ayrılma Niyeti Üzerine Etkisinde İş Yaşamında Yalnızlığın Aracılık Rolü. JOURNAL OF TOURISM AND GASTRONOMY STUDIES, 2020, 4, 2848-2848. 200 + 0 https://jotags.org/2020/vol8_issue4_article26.pdf:// Publications_042.pdf
29. Kanca, B.; UNUR, K. İstanbul'un Düğün Turizmi Potansiyelinin Değerlendirilmesi. SEYAHAT VE OTEL ISLETMECİLİGİ DERGİSİ, 2020, 17, 311-327. 200 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/pub/soid/issue/56292/702953:// Publications_039.pdf
28. ŞANLI KAYRAN, S.; ERDEM, A.; UNUR, K. Koronavirüs Salgınının Tatile Çıkma Niyeti Üzerine Etkisi. TÜRK TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 4, 1671-1688. 200 + 0 10.26677/TR1010.2020.444
27. UNUR, K.; Kkınıklı, M. Otel Müşterilerine Yönelik Deneyimsel Pazarlamanın Memnuniyete Etkisi: Kapadokya Örneği. SEYAHAT VE OTEL ISLETMECİLİGİ DERGİSİ, 2020, 17, 378-393. 200 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1290623:// Publications_040.pdf
26. Şanlı, S.; Erdem, A.; UNUR, K. Lisansüstü Turizm Öğrencilerinin Akademik Güdülenme, Bilimsel Araştırma Özyeterlilik ve Araştırma Yapmaya Yönelik Kaygılarının Değerlendirilmesi. TÜRK TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 4, 405-425. 200 + 0 https://www.tutad.org/2020/vol4_issue1_article25_fulltext.pdf:// Publications_041.pdf
25. Şanlı, S.; Erdem, A.; UNUR, K. Koronavirüs Salgınının Tatile Çıkma Niyeti Üzerine Etkisi. TÜRK TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 4, 1671-1678. 200 + 0 https://www.tutad.org/2020/vol4_issue3_article01_fulltext.pdf:// Publications_038.pdf
24. ŞANLI KAYRAN, S.; ERDEM, A.; UNUR, K. Lisansüstü Turizm Öğrencilerinin Akademik Güdülenme, Bilimsel Araştırma Özyeterlilik ve Araştırma Yapmaya Yönelik Kaygılarının Değerlendirilmesi. TÜRK TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 4, 405-425. 200 + 0 10.26677/TR1010.2020.320
23. DURAN, A.; UNUR, K.; ŞEKER, F. Otel Çalışanlarının İletişim Becerilerinin İşlerinden Ayrılma Niyeti Üzerine Etkisinde İş Yaşamında Yalnızlığın Aracılık Rolü (The Mediating Role of Loneliness at Work in the Effect of Hotel Employees Communication Skills on Intention to Quit Their Jobs). JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES, 2020, 8, 2848-2868. 200 + 0
22. KANCA, B.; UNUR, K. İstanbul’un Düğün Turizmi Potansiyelinin Değerlendirilmesi. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2020, 17, 311-327. 200 + 0 10.24010/soid.702953
21. UNUR, K.; KINIKLI, M. Otel Müşterilerine Yönelik Deneyimsel Pazarlamanın Memnuniyete Etkisi: Kapadokya Örneği. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2020, 17, 378-393. 200 + 0
2019
20. UNUR, K.; GÜNAY, M.; ÇAKICI, C. Doğu Akdeniz Bölgesi Dört ve Beş Yıldızlı Şehir Otellerinde İşgören Devir Hızı Üzerine Bir Araştırma. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2019, 16, 319-339. 200 + 0 10.24010/soid.600428
19. Aslantürk, E.; UNUR, K. Yalnız Seyahat Eden Kadınların Seyahat Deneyimleri. SEYAHAT VE OTEL ISLETMECİLİGİ DERGİSİ, 2019, 16, 493-514. 200 + 0 Publications_035.pdf
18. UNUR, K.; Günay, M.; ÇAKICI, C. Doğu Akdeniz Bölgesi Dört ve Beş Yıldızlı Şehir Otellerinde İşgören Devir Hızı Üzerine Bir Araştırma . SEYAHAT VE OTEL ISLETMECİLİGİ DERGİSİ, 2019, 16, 319-339. 200 + 0 https://dergipark.org.tr/tr/pub/soid/issue/47537/600428:// Publications_033.pdf
17. ASLANTÜRK, E.; UNUR, K. Yalnız Seyahat Eden Kadınların Seyahat Deneyimleri. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2019, 16, 493-514. 200 + 0 10.24010/soid.655664
16. ERDEM, A.; UNUR, K.; ŞEKER, F.; KINIKLI, M. Restoran Çalışanlarının İş Yaşam Denge Düzeylerine Göre İş Tatmini ve İşten Ayrılma Niyetlerinin Karşılaştırılması. TURK TURİZM ARASTİRMALARİ DERGİSİ, 2019, 3, 709-724. 170 + 0 10.26677/TR1010.2019.187
15. ERDEM, A.; UNUR, K.; ŞEKER, F.; KINIKLI, M. Restoran Çalışanlarının İş Yaşam Denge Düzeylerine Göre İş Tatmini ve İşten Ayrılma Niyetlerinin Karşılaştırılması . TÜRK TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2019, 3, 709-724. 170 + 0 https://tutad.org/2019/vol3_issue3_article35_fulltext.pdf:// Publications_034.pdf
2018
14. ERTAŞ, Ç.; UNUR, K. Kültürel Değerlerin Örgütsel Adalet Algısına Etkisi: Otel Çalışanları Örneği. YÖNETİM VE EKONOMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, 16, 206-239. 200 + 0 http://dx.doi.org/10.11611/yead.319420
13. ŞEKER, F.; UNUR, K. Lisans Düzeyinde Eğitim Alan Turizm Öğrencilerinin Etik Yargılarının İncelenmesi. SEYAHAT VE OTEL ISLETMECİLİGİ DERGİSİ, 2018, 15, 336-351. 200 + 0 http://dergipark.gov.tr/soid/issue/38854/453171 Publications_031.pdf
12. UNUR, K.; ŞANLI, S. Staj Yapan Öğrencilere Yönelik Cinsel Taciz: Otel İşletmeleri Örneği. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2018, 15, 149-161. 200 + 0 10.24010/soid.415354
11. ŞEKER, F.; UNUR, K. Lisans Düzeyinde Eğitim Alan Turizm Öğrencilerin Etik Yargılarının İncelenmesi. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2018, 15, 336-651. 200 + 0
10. UNUR, K. Farklı Müfredat Programlarıyla İngilizce Öğrenen Lisans Turizm Öğrencilerinin İngilizce Öz Yeterlilik İnançlarının Karşılaştırılması. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2018, 15, 620-638. 200 + 0 10.24010/soid.490812
9. OĞUZ, S.; UNUR, K. Gastronomi Turizminde Gelişmişlik Göstergeleri Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği1 (Gastronomy Tourism Development Indicator Measures: Development, Validity and Reliability). JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES, 2018, 6, 409-429. 200 + 0 10.21325/jotags.2018.195
8. UNUR, K. Farklı Müfredat Programlarıyla İngilizce Öğrenen Lisans Turizm Öğrencilerinin İngilizce Öz Yeterlilik İnançlarının Karşılaştırılması. SEYAHAT VE OTEL ISLETMECİLİGİ DERGİSİ, 2018, 15, 620-638. 200 + 0 http://dergipark.gov.tr/soid/issue/40938 Publications_032.pdf
2017
7. ERTAŞ, Ç. Otel Çalışanlarının Kültürel Değerlerinin Örgüt Kültürüne Etkisi. JOURNAL OF CURRENT RESEARCHES ON BUSİNESS AND ECONOMİCS., 2017, 7, 229-256. 0 + 0 http://dergipark.gov.tr/jocrebe/issue/31513/355879 Publications_027.pdf
2014
6. ATÇI, D.; YENİPINAR, U.; UNUR, K. Gönüllü Olma Nedenleri Mersin 2013 XVII Akdeniz Oyunları Örneği. SOİD: SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2014, 11, 42-56. 200 + 0
2013
5. Unur, K.; Kanca, B. Mersin Üniversitesi Merkezi Kafeterya’daki Yiyecek içecek Hizmetlerinin Öğrenciler Tarafından Algılanan Kalite, Memnuniyet ve Algılanan Risk Açısından Değerlendirilmesi. DÜZCE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2013, 3, 1-36. 200 + 0
2010
4. Unur, K.; Ulusan, Y. “Lisans Düzeyindeki Turizm Öğrencilerinin Çalışma Hayatında Karşılaşabilecekleri Cinsiyete Dayalı Ayrımcılığı Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma”, . SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ, 2010, 7, 39-50. 200 + 0 Publications_011.pdf
3. Unur, K.; Çakıcı, C.; Taştan, H. Paket turlardaki Müşteri şikayetleri ve Seyahat Acentalarının Bu Şikayetlerle Karşılaşma Sıklıkları Üzerine bir Araştırma”, . ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ,, 2010, 19, 391-408. 200 + 0 Publications_013.pdf
2. Unur, K.; Çakıcı, C.; Taştan, H. Seyahat acentalarında uygulanmakta Olan müşteri şikayet çözüm türleri üzerine bir araştırma”, . BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ,, 2010, 13, 241-253. 200 + 0 Publications_012.pdf
2008
1. Çobanoğlu, C.; Çorbacı, K.; Tepeci, M.; Unur, K. Otel Müdürlerinin Liderlik ve Yöneticilik Kavramlarını Algılamalarına İlişkin Görgül (Amprik) Bir Araştırma, . CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, , 2008, 6, 23-42. 130 + 0 Publications_009.pdf
2019
3. ŞEKER, F.; UNUR, K.; ERDEM, A. Adana İlinde Bulunan Restoranlara Yönelik İnternet Üzerinden Yapılan Tüketici Şikayetlerinin İncelenmesi: Tripadvisor.com Örneği. JOURNAL OF RECREATİON AND TOURİSM RESEARCH, 2019, 6, 317-331. 100 + 0
2018
2. UNUR, K.; ATÇI, D.; ŞANLI, S.; ALBAYRAK, Z. Ekmek Fırını Çalışanları Üzerine Keşifsel Bir Araştırma: Mersin Örneği. GASTROİA: JOURNAL OF GASTRONOMY AND TRAVEL RESEARCH, 2018, 2, 39-51. 95 + 0 XX
1. UNUR, K.; ATÇI, D.; ŞANLI, S.; ALBAYRAK, Z. Ekmek Fırını Çalışanları Üzerine Keşifsel Bir Araştırma: Mersin Örneği. GASTROİA: JOURNAL OF GASTRONOMY AND TRAVEL RESEARCH, 2018, 2, 39-51. 95 + 0 http://dergipark.gov.tr/gastoria/issue/36536 Publications_029.pdf
1. Buzlu, M.; UNUR, K. Her Şey Dahil Otellerde İsraf Şekilleri, Nedenleri ve Çözüm Önerileri, ISBN: 978-605-254-284-2, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 240 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2020. 250
https://www.detayyayin.com.tr/urun/her-sey-dahil-otellerde-israf-sekilleri-nedenleri-ve-cozum-onerileri://://
1. AKSU, A.; ŞEKER, F.; UNUR, K. Developments in Social Sciences, ISBN: 978-954-07-4343-1, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS SOFIA 2017, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 720 Sayfa, İngilizce, Sofya, Bulgaristan, 2017. 83
https://www.uni-sofia.bg/index.php/eng/the_university/independent_structures/university_press
2. UNUR, K.; KÖŞKER, H.; ŞEKER, F. Global Issues and Trends in Tourism, ISBN: 978-954-07-4138-3, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 10 Sayfa, İngilizce, Sofya, Bulgaristan, 2016. 5250
1. ÖZKAN BUZLU, M.; UNUR, K. Her Şey Dahil Otellerde İsraf: Şekilleri, Nedenleri ve Çözüm Önerileri, ISBN: 978-605-254-284-2, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 240 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
2. YAVUZ, G.; UNUR, K. Siyasetçilerin Turizm Algılamaları, ISBN: 978-605-254-501-0, Detay Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 190 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
3. ERDEM, A.; UNUR, K. Akıllı Turizm Destinasyonu Oluşturmada Model Önerisi SmartURFA, ISBN: 978-605-254-479-2, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 154 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
1. UNUR, K.; KÖŞKER, H.; ŞEKER, F. Global Issues and Trends in Tourism, ISBN: 978-954-07-4138-3, St. Kliment Ohridski University Press, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 10 Sayfa, İngilizce, Sofia, Bulgaristan, 2016. 0
1. UNUR, K.; AKDAĞ, G. Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim:Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar, ISBN: 9786053772125, Beta, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 451 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2010. 1250
https://www.idefix.com/Kitap/Calisma-Yasaminda-Bireysel-Gelisim/Egitim-Basvuru/Is-Ekonomi-Hukuk/Yonetim-Is-Gelistirme-Kalite/urunno=0000000511262?gclid=EAIaIQobChMIvI_yrvDk5gIVE4bVCh19dAcBEAQYASABEgLbdPD_BwE
2. UNUR, K.; DÖNBAK, E. Turizm İşletmelerinde Çağdaş Yönetim Teknikleri, ISBN: 978-605-2323-34-2, Detay Yayınevi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 500, 520 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 125
http://www.detayyayin.com.tr/
3. UNUR, K.; DÖNBAK, E. Turizm İşletmelerinde Çağdaş Yönetim Teknikleri, ISBN: 978-9944-223-42-3, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 5000, 560 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2008. 2500
1. UNUR, K.; DÖNBAK, E. Turizm İşletmelerinde Çağdaş Yönetim teknikleri, ISBN: 978-9944-223-42-3, Detay yayıncılık, Ankara, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 560 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2008. 0
2. UNUR, K.; AKDAĞ, G. Çalışma Yaşamında Bireysel Gelişim:Turizm İşletmelerinden Örnekler ve Uygulamalar, ISBN: 9786053772125, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 451 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2010. 0
3. UNUR, K. İşletmecilikte Güncel Konular, ISBN: 978-605-5431-77-8, Ekin Yayınevi,, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 413 Sayfa, Türkçe, Bursa, Türkiye, 2011. 7500
4. ŞEKER, F.; UNUR, K. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler Cilt 2, ISBN: 978-605-7631-15-2, Gece Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 500, 7 Sayfa, Türkçe, , , 2019. 0
https://www.pandora.com.tr/kitap/sosyal-beseri-ve-idari-bilimler-alaninda-arastirma-ve-degerlendirmeler-cilt-1/692168
5. UNUR, K.; DÖNBAK, E. Turizm İşletmelerinde Çağdaş Yönetim Teknikleri, ISBN: 978-605-2323-34-2, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 520 Sayfa, Türkçe, ANKARA, , 2017. 0
55. YAVUZ, H.; ŞEKER, F.; UNUR, K., Otel Çalışanlarının Dini Bayramlarda Çalışma Algılarının İncelenmesi. 3rd International Congress on Future of Tourism Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2019-09-26, 2019-09-28, MERSİN, Türkiye, . 200
54. SEYİTOĞLU, F.; ŞEKER, F.; UNUR, K., Mardin’de Temizlik Amaçlı Kullanılan Eşeklerin Kentin Turistik Çekiciliğine Etkisinin Araştırılması. 3rd International Congress on Future of Tourism Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2019-09-26, 2019-09-28, MERSİN, Türkiye, . 200
53. AKKUŞ, İ.; ŞEKER, F.; UNUR, K., Adana’ da Bulunan Beş Yıldızlı Otel Çalışanlarının Beş Faktör Kişilik Özellikleri ile Stresle Başa Çıkma Yöntemlerinin İncelenmesi. 3rd International Congress on Future of Tourism Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2019-09-26, 2019-09-28, MERSİN, Türkiye, . 200
52. DURAN, A.; UNUR, K., Otel İşletmelerinin Departman bazlı Dağılımlarının Belirlenmesi: Beş Yıldızlı kıyı ve şehir Otelleri Örneği. 3. International Congress on Future Of Tourism Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2019-09-26, 2019-09-28, Mersin, Türkiye, . 200
51. AY, E.; ŞEKER, F.; UNUR, K., Portakal Çiçeği Festivali’nde Stant Açan Yerel Üreticiler Üzerine Bir Araştırma. 3rd International Congress on Future of Tourism Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2019-09-26, 2019-09-28, MERSİN, Türkiye, . 200
50. DURAN, A.; UNUR, K., Otel İşgörenlerinin Departman Bazlı Dağılımlarının Belirlenmesi: Beş Yıldızlı Kıyı ve Şehir Otelleri Örneği. 3. ULUSLARARASI TURİZMİN GELECEĞİ KONGRESİ: İnovasyon, Girişimcilik ve Sürdürebilirlik Kongresi (Futourism 2019), 2019-09-26, 2019-09-28, Mersin, Türkiye, 2019. 200
Scientific_Meetings_013.pdf
49. ERYILMAZ, G.; UNUR, K., Açık Alan Rekreasyon Etkinliklerine Katılan Bireylerin Pozitif ve Negatif Duygu Durumlarının Etkinlik Yapılmayan ve Yapılan Döneme Göre Karşılaştırılması. VIII. Ulusal IV. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2019-04-19, 2019-04-20, ANAMUR,MERSİN, Türkiye, . 200
48. ERDEM, A.; UNUR, K.; ŞEKER, F., AKILLI TURİZM DESTİNASYONU OLARAK İSTANBUL’UN DEĞERLENDİRİLMESİ. International Congress on “Digital Transformation in Tourism I-DIGIT-19, 2019-04-18, 2019-04-19, Düzce, Türkiye, 2019. 200
47. ŞEKER, F.; UNUR, K., İSPANYA, İTALYA, TÜRKİYE VE YUNANİSTAN’ IN TANITIM AMAÇLI KULLANILAN RESMİ WEB SİTELERİNİN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ. International Congress on “Digital Transformation in Tourism I-DIGIT-19, 2019-04-18, 2019-04-19, DÜZCE, Türkiye, 2019. 200
46. UNUR, K.; ŞEKER, F.; KINIKLI, M., MEVLANA, AYASOFYA VE HACIBEKTAŞ-I VELİ MÜZELERİNİN ZİYARETÇİ SAYILARI İLE GOOGLE TRENDS VERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. International Congress on “Digital Transformation in Tourism I-DIGIT-19, 2019-04-18, 2019-04-19, DÜZCE, Türkiye, 2019. 200
45. ŞANLI KAYRAN, S.; ATÇI, D.; UNUR, K., Mersin’de Yiyecek İçecek İşletmelerinde Çalışan Personelin İşte Cep Telefonu Kullanımına İlişkin Algıları. 1. Uluslararası Turizmde Dijital Dönüşüm Kongresi, 2019-04-18, 2019-04-20, Düzce, Türkiye, . 200
44. ŞANLI, S.; ERDEM, A.; UNUR, K., AKADEMİK GÜDÜLENME: LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLER ÖRNEĞİ. 2. Uluslararası Turizmin Geleceği; İnovasyon, Girişimcilik ve Sürdürebilirlik Kongresi (Futourism 2018), 2018-09-27, 2018-09-29, Mersin, Türkiye, 2018. 200
Scientific_Meetings_017.pdf
43. AVCI, N.; ATÇI, D.; UNUR, K., Otel Yöneticilerinin Giyim Tarzlarına İlişkin İşveren ve Genel MüdürGörüşlerinin İncelenmesi. THE SECOND INTERNATIONAL CONGRESSON FUTURE OF TOURISM:Innovation, Entrepreneurship and Sustainability(Futourism 2018), 2018-09-27, 2018-09-29, MERSİN, Türkiye, . 200
42. ERYILMAZ, G.; AKGÜNDÜZ, Y.; UNUR, K., Rekreatif Etkinliklere Katılan Bireylerin Akış DeneyimlerininKarşılaştırılması. THE SECOND INTERNATIONAL CONGRESSON FUTURE OF TOURISM:Innovation, Entrepreneurship and Sustainability(Futourism 2018), 2018-09-27, 2018-09-29, MERSİN, Türkiye, . 200
41. AVCI, N.; ATÇI, D.; UNUR, K., Otel Yöneticilerinin Giyim Tarzlarına İlişkin İşveren ve Genel Müdür Görüşlerinin İncelenmesi. 2. Uluslararası Turizmin Geleceği; İnovasyon, Girişimcilik ve Sürdürebilirlik Kongresi (Futourism 2018), 2018-09-27, 2018-09-29, Mersin, Türkiye, 2018. 200
Scientific_Meetings_019.pdf
40. ÖZKAN BUZLU, M.; YAVUZ, G.; UNUR, K.; ATÇI, D., Restoran Çalışanlarının Bakış Açısıyla Kızkalesi’ni Ziyaret Eden YerliTuristlerin Profili ve Kızkalesi Turizminin Sorunları. 2. Uluslararası Turizmin Geleceği İnovasyon, Girişimcilik veSürdürebilirlik Kongresi (Futourism 2018), 2018-09-27, 2018-11-29, Mersin, Türkiye, . 150
39. BUZLU, M.; YAVUZ, G.; UNUR, K.; ATÇI, D., Restoran Çalışanlarının Bakış Açısıyla Kızkalesi’ni Ziyaret Eden Yerli Turistlerin Profili ve Kızkalesi Turizminin Sorunları. 2. Uluslararası Turizmin Geleceği; İnovasyon, Girişimcilik ve Sürdürebilirlik Kongresi (Futourism 2018), 2018-09-27, 2018-09-29, Mersin, Türkiye, 2018. 150
Scientific_Meetings_018.pdf
38. ERYILMAZ, G.; AKGÜNDÜZ, Y.; UNUR, K., Rekreatif Etkinliklere Katılan Bireylerin Akış Deneyimlerinin Karşılaştırılması. 2. ULUSLARARASI TURİZMİN GELECEĞİ KONGRESİ: İnovasyon, Girişimcilik ve Sürdürebilirlik Kongresi (Futourism 2018), 2018-09-27, 2018-09-29, Mersin, Türkiye, 2018. 200
Scientific_Meetings_016.pdf
37. ŞANLI, S.; ERDEM, A.; UNUR, K., Akademik Güdülenme: Lisansüstü Öğrenciler Örneği. 2. ULUSLARARASI TURİZMİN GELECEĞİKONGRESİ:İnovasyon, Girişimcilik ve Sürdürebilirlik Kongresi(Futourism 2018), 2018-09-27, 2018-09-29, MERSİN, Türkiye, . 200
36. UNUR, K.; KANCA, B.; ERTAŞ, Ç., SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM: TÜRKİYE’DE YAPILMIŞ TEZLERİN ANALİZİ. 2. International Sustainable Tourism Congress, 2018-09-20, 2018-09-22, Gümüşhane, Türkiye, . 200
35. ÖZKAN BUZLU, M.; UNUR, K., Mesaja Dayalı Bildirimlerin Havlu Tekrar Kullanımına Etkisi: Mersin’deki 3 Yıldızlı Bir Şehir Otelinde Deneysel Bir Uygulama. VII. Ulusal III. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2018-04-20, 2018-04-21, , , . 200
34. KAYRAN, M.; ERDEM, A.; UNUR, K., Adana Lezzet Festivali Katılımcılarının Festivale Yönelik Algıları Üzerine Bir Araştırma. VII. ULUSAL III.ULUSLARARASIDOĞUAKDENİZ TURİZMSEMPOZYUMU, 2018-04-20, 2018-04-21, , , . 200
33. KAYRAN, M.; ERDEM, A.; UNUR, K., Adana Lezzet Festivali Katılımcılarının Festivale Yönelik Algıları Üzerine Bir Araştırma. VII. ULUSAL III.ULUSLARARASIDOĞUAKDENİZ TURİZMSEMPOZYUMU, 2018-04-20, 2018-04-21, Mersin, Türkiye, 2018. 200
https://www.academia.edu/RegisterToDownload#Download
32. ERDEM, A.; KINIKLI, M.; KALE, A.; UNUR, K., Kış Turizm Merkezlerinin Web Sitelerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi. ULUSLARARASI SİVAS TURİZM KONGRESİ, 2018-02-23, 2018-02-25, SİVAS, Türkiye, . 130
31. ERDEM, A.; ŞEKER, F.; BEYAZGÜL, M.; UNUR, K., TÜRKİYE’DEKİ KIŞ TURİZMİ MERKEZLERİNE YÖNELİK ELEKTRONİK ORTAMDA YAPILAN ŞİKÂYETLERİN İNCELENMESİ: TRIPADVISOR ÖRNEĞİ. ULUSLARARASI SİVAS TURİZM KONGRESİ, 2018-02-23, 2018-02-25, SİVAS, Türkiye, . 130
30. UNUR, K.; KINIKLI, M., İKİNCİL KONUT SORUNU: MERSİN ÖRNEĞİ. 1. SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM KONGRESİ, 2017-11-23, 2017-11-25, KASTAMONU, Türkiye, . 200
29. UNUR, K.; KINIKLI, A., İKİNCİL KONUT SORUNU: MERSİN ÖRNEĞİ. 1.1. SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM KONGRESİ, 2017-11-23, 2017-11-25, KASTAMONU, Türkiye, 2017. 200
http://www.stc17.com/wp-content/uploads/2017/12/1.ISTC-PROCEEDINGS-BOOK.pdf
28. UNUR, K.; ERDEM, A.; KIZILCIK, O., Adana İlinde Faaliyet Gösteren Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinin Web Site İçeriklerinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma. III. International Symposium on Social Sciences, 2017-10-26, 2017-10-28, , , . 200
27. UNUR, K.; ERDEM, A.; KIZILCIK, O., ADANA İLİNDE FAALİYET GÖSTEREN DÖRT VE BEŞ YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNİN WEB SİTE İÇERİKLERİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2017-10-26, 2017-10-28, KAHRAMANMARAŞ, Türkiye, . 200
26. UNUR, k.; ERDEM, A.; KIZILCIK, O., ADANA İLİNDE FAALİYET GÖSTEREN DÖRT VE BEŞ YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNİN WEB SİTE İÇERİKLERİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , 2017-10-26, 2017-10-28, KAHRAMANMARAŞ, Türkiye, 2017. 200
Scientific_Meetings_015.pdf
25. UNUR, K.; ERDEM, A.; ŞEKER, F., Adana Portakal Çiçeği Festival Katılımcılarının #Portakalçiçeğifestivali Etiketi ile Instagramda Paylaştıkları Fotoğrafların İncelenmesi . The first International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, Mersin, Türkiye, 2017. 200
http://www.futourismcongress.com/ftp/dosyalar/Futourism2017.pdf
24. UNUR, K.; ERDEM, A.; ŞEKER, F., Adana Portakal Çiçeği Festival Katılımcılarının Portakalçiçeğifestivali Etiketi ile Instagramda Paylaştıkları Fotoğrafların İncelenmesi. The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, , , . 200
23. UNUR, K.; ATÇI, D.; KALE, A.; ŞEKER, F., Kızkalesi’ndeki Otel İşletmecilerinin Sürdürülebilirlik Tanımları. The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, MERSİN, Türkiye, . 190
22. UNUR, K.; KANCA, B.; ERTAŞ, Ç., Yerel Halk Tarafından Algılanan Toplam Turizm Etkisi: Dereli’de (Giresun) Bir Araştırma. The first International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, Mersin, Türkiye, 2017. 200
http://www.futourismcongress.com/ftp/dosyalar/Futourism2017.pdf
21. UNUR, K.; KINIKLI, M.; ŞEKER, F., Restoranda Akıllı Telefon Kullanım Sıklığına Göre Müşteri Deneyim Kalitesi. The first International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, Mersin, Türkiye, 2017. 200
http://www.futourismcongress.com/ftp/dosyalar/Futourism2017.pdf
20. UNUR, K.; ERDEM, A.; ŞEKER, F., Adana İlinde Bulunan Restoranlara Yönelik İnternet Üzerinden Yapılan Tüketici Şikayetlerinin İncelenmesi: Tripadvisor.com Örneği. The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, , , . 200
19. UNUR, K.; ATÇI, D.; ŞANLI, S.; ALBAYRAK, Z., Turizm Yazınında İnovasyon ve Sürdürülebilirlik Araştırmaları. The first International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, MERSİN, Türkiye, . 190
18. UNUR, K.; ATÇI, D.; ŞANLI, S.; ALBAYRAK, Z., Turizm Yazınında İnovasyon ve Sürdürülebilirlik Araştırmaları. The first International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, Mersin, Türkiye, 2017. 190
http://www.futourismcongress.com/ftp/dosyalar/Futourism2017.pdf
17. UNUR, K.; KANCA, B.; ERTAŞ, Ç., Yerel Halk Tarafından Algılanan Toplam Turizm Etkisi: Dereli’de (Giresun) Bir Araştırma. 1st International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, Mersin, Türkiye, . 200
16. UNUR, K.; ERDEM, A.; ŞEKER, F., Adana İlinde Bulunan Restoranlara Yönelik İnternet Üzerinden Yapılan Tüketici Şikayetlerinin İncelenmesi: Tripadvisor.com Örneği. The first International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, Mersin, Türkiye, 2017. 200
http://www.futourismcongress.com/ftp/dosyalar/Futourism2017.pdf
15. UNUR, K.; KINIKLI, M.; ŞEKER, F., Restoranda Akıllı Telefon Kullanım Sıklığına Göre Müşteri Deneyim Kalitesi. The first International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, MERSİN, Türkiye, . 200
14. UNUR, K.; ATÇI, D.; KALE, A.; ŞEKER, F., Kızkalesi’ndeki Otel İşletmecilerinin Sürdürülebilirlik Tanımları. The first International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, Mersin, Türkiye, 2017. 190
http://www.futourismcongress.com/ftp/dosyalar/Futourism2017.pdf
13. UNUR, K.; ERTAŞ, Ç.; KANCA, B., Yiyecek-İçecek İşletmeleri Servis Çalışanlarının İş Yaşamındaki Sorunları: Giresun’da Bir Araştırma. VI. Ulusal II. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2017-04-14, 2017-04-15, Gaziantep, Türkiye, . 200
12. UNUR, K.; ATÇI, D.; Albayrak, Z.; ŞANLI, S., Fırıncılıkta Ekmek Var mı? Fırıncılar Üzerinde Bir Araştırma. VI. ULUSAL II.ULUSLARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 2017-04-14, 2017-04-15, Gaziantep, Türkiye, . 190
11. UNUR, K.; ERTAŞ, Ç.; KANCA, B., Yiyecek-İçecek İşletmeleri Servis Çalışanlarının İş Yaşamındaki Sorunları: Giresun’da Bir Araştırma. VI. ULUSAL II.ULUSLARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 2017-04-14, 2017-04-15, Gaziantep, Türkiye, . 200
10. Unur, K.; Atçı, D.; Albayrak, Z.; Sanlı, S., Fırıncılıkta Ekmek Var mı? Fırıncılar Üzerinde Bir Araştırma. VI. ULUSAL II.ULUSLARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 2017-04-14, 2017-04-15, Gaziantep, Türkiye, 2017. 190
https://drive.google.com/file/d/0B575xmidUZI6WTFUd2NoVG1FTUE/view
9. Unur, K.; Ertaş, Ç.; Kanca, B., Yiyecek-İçecek İşletmeleri Servis Çalışanlarının İş Yaşamındaki Sorunları: Giresun’da Bir Araştırma. VI. ULUSAL II.ULUSLARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 2017-04-14, 2017-04-15, Gaziantep, Türkiye, 2017. 200
https://drive.google.com/file/d/0B575xmidUZI6WTFUd2NoVG1FTUE/view
8. Unur, K.; Şeker, F., Lisans Düzeyinde Eğitim Alan Turizm Öğrencilerinin Etik Yargılarının İncelenmesi. VI. Ulusal II. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2017-04-14, 2017-04-15, Gaziantep, Türkiye, 2017. 200
https://drive.google.com/file/d/0B575xmidUZI6WTFUd2NoVG1FTUE/view
7. Unur, K.; Atçı, D.; Şeker, F.; Kale, A.; Kınıklı, M., Pastane Çalışanlarının Mesleklerinin İyi ve Kötü Yanlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. VI. ULUSAL II.ULUSLARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 2017-04-14, 2017-04-15, Gaziantep, Türkiye, 2017. 180
https://drive.google.com/file/d/0B575xmidUZI6WTFUd2NoVG1FTUE/view
6. UNUR, K.; ŞEKER, F., Lisans Düzeyinde Eğitim Alan Turizm Öğrencilerinin Etik Yargılarının İncelenmesi. VI. Ulusal II. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2017-04-14, 2017-04-15, Gaziantep, Türkiye, . 200
5. UNUR, K.; ATÇI, D.; ŞEKER, F.; KALE, A.; KINIKLI, M., Pastane Çalışanlarının Mesleklerinin İyi ve Kötü Yanlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. VI. ULUSAL II.ULUSLARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 2017-04-14, 2017-04-15, Gaziantep, Türkiye, . 180
4. UNUR, K.; ŞEKER, F., İletişim Becerisi Düzeyine Göre Lisans Turizm Öğrencilerinin Sektörde Kariyer Yapma İstekleri. 3rd International Congress of Tourism and Management Researches, 2016-05-20, 2016-05-22, Antalya, Türkiye, 2016. 200
3. BİRDİR, K.; UNUR, K.; DALGIÇ, A., Türkiye ve Dünyada Kamping ve Yeni Bir Turistik Ürün Olarak Glamping. 1. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi: Güncel Konular, Eğilimler ve Göstergeler, 2015-05-28, 2015-05-30, Konya, Türkiye, 2015. 200
Scientific_Meetings_002.pdf
2. UNUR, K.; KANCA, B.; ERTAŞ, Ç., Türkiye'nin Diaspora Turizmi Potansiyeline İlişkin Bir Değerlendirme. 1. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi, 2015-05-28, 2015-05-30, Konya, Türkiye, 2015. 200
Scientific_Meetings_001.pdf
1. UNUR, K.; ERTAŞ, Ç.; KANCA, B., Turizmin Sosyo-Kültürel Etkilerine İlişkin Yapılmış Araştırmaların Analizi. 1. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi, 2015-05-28, 2015-05-30, Konya, Türkiye, 2015. 200
Scientific_Meetings_003.pdf
1. ERDEM, A.; ŞEKER, F.; BEYAZGÜL, M.; UNUR, K., TÜRKİYE’DEKİ KIŞ TURİZMİ MERKEZLERİNE YÖNELİK ELEKTRONİK ORTAMDA YAPILAN ŞİKÂYETLERİN İNCELENMESİ: TRIPADVISOR ÖRNEĞİ. Uluslararası Sivas Turizmi Kongresi, 2018-02-23, 2018-02-25, Sivas, Türkiye, 2018. 65
http://stk2018.cumhuriyet.edu.tr/
14. KÖŞKER, H.; UNUR, K., Türkiye'nin Dağ Turizm Potansiyeli, Çeşitleri, Sorunlar ve Çözüm Önerileri. 15. Ulusal Turizm Kongresi, 2014-11-13, 2014-11-16, Ankara, Türkiye, 2014. 100
13. UNUR, K.; YAVUZ, G.; KÖŞKER, H., Mersin Otellerinde ve Kent Merkezinde Engelli Bireylere Yönelik Düzenlemeler. 15. Ulusal Turizm Kongresi, 2014-11-13, 2014-11-16, Ankara, Türkiye, 2014. 100
12. UNUR, K.; YAVUZ, G., Nükleer Santraller Turizm İçin Hayati Bir Sorun Mudur?. 14. Ulusal Turizm Kongresi, 2013-11-05, 2013-11-08, Kayseri, Türkiye, 2013. 100
11. UNUR, K.; ARICI, S., Mersin Turizmi ve Arkeoloji. 1. Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2012-04-20, 2012-04-22, Mersin, Türkiye, 2012. 100
10. UNUR, K.; BUZCU, Z.; OĞUZ, S., Türkiye'de "Medikal Turizm" : Adana İli Örneği. 1. Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2012-04-20, 2012-04-22, Mersin, Türkiye, 2012. 100
9. UNUR, K.; ÇAKICI, C.; DURAN, A., Otel İşletmelerinde İşgörenlerin Örgütsel Güven Algısı İle İş Memnuniyetleri Arasındaki İlişki Üzerine Dört ve Beş Yıldızlı Şehir Otellerinde Yapılan Bir Araştırma. 12. Ulusal Turizm Kongresi, 2011-11-30, 2011-12-04, Düzce, Türkiye, 2011. 100
8. UNUR, K., 10. Ulusal Turizm Kongresi'nin Öğrenci Algıları Üzerine Etkileri. 11. Ulusal Turizm Kongresi, 2010-12-02, 2010-12-05, Aydın, Türkiye, 2010. 100
7. UNUR, K.; ULUSAN, Y., Üniversite Öğrencilerinin Çalışma Hayatında Karşılaşabilecekleri Cinsiyete Dayalı Ayrımcılığı Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma. 11. Ulusal Turizm Kongresi, 2010-12-02, 2010-12-05, Aydın, Türkiye, 2010. 100
6. ÇAKICI, C.; UNUR, K.; DÖNMEZ, B., Mersin Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu Öğrencileri Gözüyle Turizm Sektörü İşgücü Sorunları Üzerine Bir Araştırma. 11. Ulusal Turizm Kongresi, 2010-12-02, 2010-12-05, Aydın, Türkiye, 2010. 100
5. BİRDİR, K.; UNUR, K.; BİRDİR, S.; ÇAKICI, C., Otel Genel Müdürlerinin Yönetsel Sorunları: Bir Alan Araştırması ve Sonuçları. 10. Ulusal Turizm Kongresi, 2009-10-21, 2009-10-24, Mersin, Türkiye, 2009. 85
4. ÇAKICI, C.; UNUR, K.; TAŞTAN, H., Paket Turlardaki Müşteri Şikayetleri Üzerine Bir İçerik Analizi. IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, 2008-04-23, 2008-04-27, Antalya, Türkiye, 2008. 100
3. UNUR, K.; DUMAN, T.; TEPECİ, M., Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrenciler Sektörde Kariyer Yapmaya Nasıl Bakıyor?. 1. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi, 2004-04-15, 2004-04-16, Balıkesir, Türkiye, 2004. 100
2. UNUR, K.; DUMAN, T.; TEPECİ, M., Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrenciler Sektörde Kariyer Yapmaya Nasıl Bakıyor?. 1. Ulusal Turizm Kongresi, 2004-04-15, 2004-04-16, BALIKESİR, Türkiye, 2004. 100
1. UNUR, K.; DUMAN, T.; TEPECİ, M., Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrenciler Sektörde Kariyer Yapmaya Nasıl Bakıyor?. Balıkesir Üniversitesi 1. Ulusal Turizm Kongresi, 2004-04-15, 2004-04-16, Balıkesir, Türkiye, . 100
2. ŞEKER, F.; YAVUZ, G.; UNUR, K., Alışveriş Merkezlerindeki Tez Yemek (Fast Food) Restoranlarına Yönelik Algılanan Hizmet Kalitesi Düzeyine Göre Forum Mersin AVM'de Yemek Yiyen Kişilerin Alışveriş Merkezine Gelme Nedenleri. IV. Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2015-04-17, 2015-04-17, Hatay, Türkiye, 2015. 50
1. UNUR, K.; ÇOLAK, G., Başarılı Bir Girişimcilik Örneği "Ciğerci Apo". IV. Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2015-04-17, 2015-04-17, Hatay, Türkiye, 2015. 50
1. SECTOR SKILLS ALLIANCE TOURISM AND CATERING PROJECT, AB, Proje No: EAC-2012-0634, 0 TL, Araştırmacı, 2015,Tamamlandı. 0
http://ssatc.eu
13. Savaş EVREN, LİSANS DÜZEYİ TURİZM EĞİTİMİ DERS PROGRAMININ MEZUNLARCA DEĞERLENDİRİLMESİ: MERSİN ÜNİVERSİTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU MEZUNLARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
12. Ferhat ŞEKER, Turizm Talebini Etkileyen Faktörlerin Analizi: Akdeniz Çanağı Ülkeleri Üzerine Bir Araştırma, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
11. Muhammet Abdulmecit KINIKLI, Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi: Kaadokya Örneği, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
10. Eda Rukiye DÖNBAK, TÜRKYE’DE KREDİ KARTI SUNAN BANKALAR İLE ANKARA İLİNDE YER ALAN TURZİM İŞLETMELERİ ARASINDAKİ PAZARLAMA ORTAKLIĞININ İŞLETME PERFORMANSI ÜZERNDEKİ ETKİLERİNİN DEGERLENDİRİLMESİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
9. Hülya TAŞTAN, Seyahat Acentalarının Düzenlediği Paket Turlardaki Müşteri Şikayetleri ve Çözüm Önerileri: İstanbul’daki Seyahat Acentalarının Şikayet Çözüm Sistemleri Üzerine Bir Araştırma”, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
8. Saadet Dinçer ŞEN, Turizmin Çevresel Etkileri ve Bir Çözüm Olarak Ekoturizm, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
7. Çağdaş ERTAŞ, RESTORANLARDA ÇALIŞAN SERVİS PERSONELİNİN SORUNLARININ TESPİTİ: MERSİN ŞEHRİ ÖRNEĞİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
6. Derya KAYA, HIZLI YİYECEK TÜKETİCİLERİNİN HIZLI YİYECEK TÜKETME NEDENLERİ: MERSİN ŞEHİR MERKEZİNDE FAALİYET GÖSTEREN YEREL, ULUSAL, ULUSLARARASI ZİNCİR HIZLI YİYECEK İŞLETME MÜŞTERİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
5. Bayram KANCA, Mersin Üniversitesi Merkez Kafeterya’daki Yiyecek İçecek Hizmetlerinin Üniversite Çalışanları ve Öğrencileri Tarafından Algılanan Kalite, Algılanan Değer, Memnuniyet ve Algılanana Risk Açısından Değerlendirilmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
4. Nazlı ÇETİN, Kızkalesi’nin Turizm Destinasyonu Olarak Marka Algısı, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Hoişan YAVUZ, TURİZMİN SOSYO KÜLTÜREL ETKİLERİ: ALANYA’DA BİR ARAŞTIRMA, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
2. Mehmet GÜNAY, DOĞU AKDENİZ BÖLGESİ 4 VE 5 YILDIZLI ŞEHİR OTELLERİNDE İŞGÖREN DEVİR HIZI VE NEDENLERİ, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 200
1. Seyhun OĞUZ, KÜLTÜR TURİZMİ KAPSAMINDA YER ALAN FESTİVAL ETKİNLİKLERİNİN DESTİNASYONA EKONOMİK ETKİSİ: ADANA PORTAKAL ÇİÇEĞİ FESTİVALİ ÖRNEĞİ , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2019, Tamamlandı. 200
15. Ferhat ŞEKER, TURİSTLERİN FARKLI DESTİNASYONLARDAKİ DENEYİM ALGISININ DAVRANIŞSAL NİYETLERİNE ETKİSİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer, Devam ediyor. 400
14. Elif ASLANTÜRK, RESTORANLARDA HİZMET KALİTESİ ALGISI, MÜŞTERİ KİŞİLİĞİ VE MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI İLİŞKİSİ: MERSİN İLİ ÖRNEĞİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
13. Sabahat Ceylin ŞANLI, Otel çalışanlarının kültürel zekâ düzeyi, çatışma yönetim stili ve kariyer tatmini ilişkisi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
12. Ahmet Erdem, DİJİTALLEŞEN DÜNYADA TURİZM 4.0: AKILLI TURİZM DESTİNASYONU OLUŞTURMADA ŞANLIURFA İÇİN BİR MODEL ÖNERİSİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
11. Mehmet Nuri SEVGİN, DÖNÜŞÜMCÜ VE ETKİLEŞİMCİ LİDERLİK DAVRANIŞININ ÇALIŞANLARIN İŞ YAŞAMI KALİTESİ VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞI ÜZERİNE ETKİSİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
10. Ahmed Ali Mohd ZARAER, THE INFLUENCE OF PERSONALITY TRAITS ON CONVENTION TOURISM ATTENDEE’S MOTIVATION AND SATISFACTION, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
9. Mehtap Özkan BUZLU, Her Şey Dahil Otellerde İsraf: Beş Yıldızlı Kıyı Otellerinde Bir Araştırma, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
8. Alper DURAN, KURUMSALLAŞMA DÜZEYİ İLE İŞ TATMİNİ, AÇIKÇA KONUŞMA İSTEĞİ VE İŞTEN AYRILMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: OTEL ÇALIŞANLARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
7. Gamze ERYILMAZ, REKREATİF ETKİNLİKLERE KATILAN BİREYLERİN AKIŞ DENEYİMLERİ, POZİTİF VE NEGATİF DUYGU DURUMLARI, ÖZ YETERLİLİKLERİ VE YAŞAM DOYUMLARI İLİŞKİSİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Dokuz Eylül Üniversitesi, Tamamlandı. 400
6. Yeliz PEKERŞEN, OTEL İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN AŞÇILARIN İŞ STRESİ İLE İŞ TATMİNİ, ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE TOKSİK DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
5. Sibel OĞUZ, GASTRONOMİ TURİZMİNDE STRATEJİK GELİŞME: “DOĞU AKDENİZ BÖLGESİ PERSPEKTİFİ”, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
4. Hasan KÖŞKER, LİSANS TURİZM ÖĞRENCİLERİNİN TEMEL KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE HİZMET VERME YATKINLIKLARI İLE TURİZM SEKTÖRÜNDE ÇALIŞMA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
3. Çağdaş ERTAŞ, KÜLTÜREL DEĞERLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGISINA ETKİSİNDE ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN ARACILIK ROLÜ: OTEL ÇALIŞANLARI ÖRNEĞİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
2. Bayram KANCA, Düğün Turizmi Kapsamında Antalya ve İstanbul Destinasyonlarının Değrlendirilmesi, Diğer, Diğer, 2018, Tamamlandı. 400
1. Gülser YAVUZ, Siyasetçilerin Turizm Algılamaları, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2015, Tamamlandı. 400
1. DERGIPARK, AVRASYA TURIZM ARASTIRMALARI DERGISI , EDITOR, E-ISSN : 2757-8429, 2020-12-31 - Devam ediyor. 0
2. DERGIPARK, AVRASYA TURIZM ARASTIRMALARI DERGISI , EDITOR, E-ISSN : 2757- 8429, 2020-12-31 - Devam ediyor. 0
3. SOID: SEYAHAT VE OTEL ISLETMECILIGI DERGISI , YAYIN KURULU UYELIGI, E-ISSN : 1304-7590, 2015-01-01 - 2015-12-31. 250
1. SOİD: SEYAHAT VE OTEL İşLETMECILIğI DERGISI , [ 2015 : 3 ] [ 0 : 0 ] . 12
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | ||||
|
|||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||||
|
|||||
TÜBİTAK 1002 | |||||
|
|||||
H2020 Projesi | |||||
|
|||||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||||
|
|||||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||||
|
|||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||||
|
|||||
Yurtiçi Araştırma | |||||
|
|||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||||
|
|||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||||
|
|||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |||||
|
|||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||||
|
|||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||||
|
|||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||||
|
|||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||||
|
|||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |||||
|
|||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||||
|
|||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||||
|
|||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||
|
|||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||||
|
|||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||
|
|||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||||
|
|||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||
|
|||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||||
|
|||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
|||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
|||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
|||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
|||||
Patent | Uluslararası patent | ||||
|
|||||
Ulusal patent | |||||
|
|||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
|||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
|||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
|||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||
|
|||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||
|
|||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||
|
|||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||
|
|||||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||||
|
|||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||||
|
|||||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||||
|
|||||
TÜBA Akademi Ödülü | |||||
|
|||||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |||||
|
|||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |||||
|
|||||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||
|
|||||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||
|
|||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||
|
|||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||
|
|||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||||
|