Doç.Dr. Sinem Evin Akbay

Birim
:
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi YeniÅŸehir Kampüsü EÄŸitim Fakültesi A Blok YeniÅŸehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3610001
Dahili
:
11220
Faks
:
+90--
E-MAIL
:
sinemakbay@mersin.edu.tr
DİĞER E-MAIL
:
sinemakbay85@gmail.com
DİĞER E-MAIL
:
sinemakbay@mersin.edu.tr
OLUÅžTURMA
:
2015-12-10 14:15:12
DÜZENLEME
:
2022-08-21 15:23:58
PUAN
:
11120
YABANCI DİL
:
İngilizce, , ÜDS, 72.500
İngilizce, upper intermadiate, ÜDS, 72,5


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIÅžMANLIK MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2007
YÜKSEK LİSANS EĞİTİM BİLİMLERİ / REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIÅžMANLIK MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2009
DOKTORA EĞİTİM BİLİMLERİ / REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIÅžMANLIK MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2015
Doktora Tezi

1. ANA-BABAYA BAĞLANMA İLE ROMANTİK YAKINLIK VE OTANTİK BENLİK ARASINDAKİ İLİŞKİLERDE BAĞLANMA STİLLERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ Danışman: Dr. Mehmet Gündoğdu, Mersin Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, 2015.

Theses_002.pdf

Yüksek Lisans Tezi

1. Cinsiyete Göre Üniversite ÖÄŸrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı: Akademik Güdülenme, Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü Danışman: Dr. Cem Ali GİZİR, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, 2009.

Theses_001.pdf

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ARAÅžTIRMA GÖREVLİSİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ / EĞİTİM FAKÜLTESİ 2007-12-24 - 2015-11-15
YARDIMCI DOÇENT DOKTOR MERSİN ÜNİVERSİTESİ / EĞİTİM FAKÜLTESİ 2016-05-26 - Devam ediyor
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
KOMİSYON ÜYESİ BAÄžIMLILIKLA MÜCADELE KOMİSYONU 2021-06-30 - Devam ediyor
ÅžUBE MÜDÜRÜ SAÄžLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAÅžKANLIÄžI 2020-11-17 - Devam ediyor
MEVLANA BİRİM KOORDİNATÖRÜ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2017-05-03 - Devam ediyor
FARABİ BİRİM KOORDİNATÖRÜ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2017-05-03 - Devam ediyor
MERKEZ MÜDÜRÜ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIÅžMANLIK UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ 2021-06-24 - 2024-06-24
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIÅžMANLIK UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ 2021-06-24 - 2024-06-24
ENGELSİZ YAÅžAM BİRİMİ ÜYESİ ENGELSİZ YAÅžAM BİRİMİ 2021-04-13 - 2024-04-13
BİRİM AKADEMİK TEÅžVİK BAÅžVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2020-09-21 - 2022-09-21
ANABİLİM DALI BAÅžKANI EĞİTİM FAKÜLTESİ 2020-09-09 - 2023-09-09
MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI ÖÄžRENCİ GELİŞİM UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ 2019-03-19 - 2022-01-28
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ ÖÄžRENCİ GELİŞİM UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ 2019-03-19 - 2022-01-28
Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 1000
2017
1. ÇAPRİ, B.; GÜNDÜZ, B.; AKBAY, S. Utrecht Work Engagement Scale-Student Forms\u2019 (UWES-SF) Adaptation to Turkish, Validity and Reliability Studies, and the Mediator Role of Work Engagement between Academic Procrastination and Academic Responsibility. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY & PRACTİCE, 2017, 17, 411-435. 1000 + 0
10.12738/estp.2017.2.0518

Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 200
2013
1. Akbay, S.; Capri, B.; Gunduz, B. Development of the academic responsibility scale (ARS): a validity and reliability study. PROGRESS IPS, 2013, 5, 440-446. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.7813/2075-4124.2013/5-4/B.64

Publications_001.pdf

Uluslararası - Alan endexleri 1250
2022
13. Karakuş, S.; Akbay, S. The Mediating Role of Psychological Flexibility in Explaining Authenticity and Life Satisfaction with Alexithymia. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH, 2022, 9, 285-302. 100 + 0
http://dergipark.org.tr/en/pub/per/issue/64575/945706

2021
12. AKBAY, S.; AKTAŞ, M. Multiple Mediation of Self-Esteem, Perception of Social Self-efficacy, and Social Anxiety in the Relationship Between Peer Support and Autonomy in Adolescents. EDUCATİON QUARTERLY REVİEWS, 2021, 4, 1-10. 100 + 0
10.31014/aior.1993.04.04.367

2020
11. DELIBALTA, A.; Caglar, E.; AKBAY, S. Forgiveness and Forgiveness Flexibility among University Students: An Experimental Study. WORLD JOURNAL OF EDUCATİON, 2020, 10, 104-114. 100 + 0
10.5430/wje.v10n4p104

10. YOLCU, D.; AKBAY, S. DATING VIOLENCE AMONG UNIVERSITY STUDENTS:THE ROLE OF SELF-ESTEEM, PERCEIVED RELATIONSHIP SELF-EFFICACY AND ATTACHMENT STYLES. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES, 2020, 7, 241-256. 100 + 0
10.46827/ejes.v7i10.3300

9. AKBAY, S.; AKTAŞ, M. Academic Responsibility of University Students According to Gender: The Role of Self-Esteem and Life Satisfaction. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2020, 12, 100-110. 100 + 0
10.15345/iojes.2020.04.007

8. AKBAY, S.; DELIBALTA, A. Academic Risk Taking Behavior in University Students: Academic Procrastination, Academic Locus of Control, and Academic Perfectionism. EURASİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2020, 20, 159-178. 100 + 0
10.14689/ejer.2020.89.8

7. AKBAY, S.; GÜNDÜZ, B. The Role of Self-Esteem in Adolescents' Perception of Parents and Social Anxiety Levels. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2020, 16, 195-204. 100 + 0
10.29329/ijpe.2020.241.13

2019
6. Tunç Aksan, A.; AKBAY, S. Smartphone Addiction, Fear of Missing Out, and Perceived Competence as Predictors of Social Media Addiction of Adolescents. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2019, 8, 559-566. 100 + 0
10.12973/eujer.8.2.559

2013
5. AKBAY, S.; ÇAPRİ, B.; GÜNDÜZ, B. Development of the academic responsibility scale (ARS): a validity and reliability study. INTERNATİONAL JOURNAL OF ACADEMİC RESEARCH, 2013, 5, 440-446. 100 + 0
10.7813/2075-4124.2013/5-4/B.64

4. GÜNDÜZ, B.; ÇAPRİ, B.; AKBAY, S.; Tunç Aksan, A. Attachment styles, abuse experiences and depression. EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS, 2013, 8, 1604-1612. 75 + 0
10.5897/ERR2013.1541

3. Çapri, B.; Gündüz, B.; Akbay, S. The Study of Relations between Life Satisfaction, Burnout, Work Engagement and Hopelessness of High School Students. CANADİAN CENTER OF SCİENCE AND EDUCATİON, 2013, 6, 35-46. 100 + 0
http://dx.doi.org/10.5539/ies.v6n11p35

Publications_002.pdf

2. Gündüz, B.; Çapri, B.; Akbay, S.; Tunç, A. Attachment styles, abuse experiences and depression. EDUCATİONAL RESEARH AND REVİEWS, 2013, 8, 1604-1612. 75 + 0
10.5897/ERR2013.1541

Publications_004.pdf

1. ÇAPRİ, B.; GÜNDÜZ, B.; AKBAY, S. The Study of Relations between Life Satisfaction, Burnout, Work Engagement and Hopelessness of High School Students. INTERNATİONAL EDUCATİON STUDİES, 2013, 6, 35-46. 100 + 0
10.5539/ies.v6n11p35

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 1400
2021
7. AKBAY, S.; GÜNDOĞDU, M. The Relation between Parental Bonding with Intimacy and Authentic Self In Mediated By Attachment Style. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2021, 29, 84-102. 200 + 0
10.24106/kefdergi.727091

2020
6. KARAKUŞ, S.; AKBAY, S. Psikolojik Esneklik Ölçeği: Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 16, 32-43. 200 + 0
10.17860/mersinefd.669825

5. NAM, A.; AKBAY, S. Üniversite Öğrencilerinde Yaşam Doyumu: Beş Faktör Kişilik Özellikleri, Bilinçli Farkındalık ve Yılmazlığın Rolü. OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 16, 4210-4237. 200 + 0
https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1049692

2018
4. YALÇIN İNCİK, E.; AKBAY, S. Ortaöğretim Öğretmenlerine Yönelik Bir Çalışma: Mesleki Gelişim Faaliyetlerine Yönelik Tutumları ve Eğitim İhtiyaçları. JOURNAL OF TURKİSH STUDİES, 2018, 13, 1653-1676. 200 + 0
10.7827/TurkishStudies.14381

2013
3. ÇELİKKALELİ, Ö.; AKBAY, S. Üniversite Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışı, Genel Yetkinlik İnancı ve Sorumluluklarının İncelenmesi . AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 14, 237-254. 200 + 0
2010
2. AKBAY, S.; GİZİR, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı Akademik Güdülenme Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 60-78. 200 + 0
1. Akbay, S.; Gizir, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı: Akademik Güdülenme, Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 60-78. 200 + 0
http://file:///C:/Users/sinem/Downloads/40-127-1-PB.pdf

Publications_003.pdf

Uluslararası - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 0
1. AKBAY, S.; KURT, A. Kuram ve Uygulamadan Özel Temalara AİLE DANIŞMANLIĞI, ISBN: 978-625-427-746-7, Nobel Akademi Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 908 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
2. KARAKUŞ, S.; AKBAY, S. Kuram ve Uygulamadan Özel Temalara Aile Danışmanlığı, ISBN: 978-625-427-746-7, Nobel Akademi Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 908 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
Ulusal - Kitapta Bölüm Çevirme 0
1. AKBAY, S. Genogramlar Değerlendirme ve Müdahale, ISBN: 978-605-80060-8-9, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 331 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
2. AKBAY, S. Eğitim Psikolojisi, ISBN: 978-605-170-106-6, Nobel Akademi Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2018. 0
Ulusal - Ders Kitabı Yazma 0
1. AKBAY, S.; ÇAPRİ, B. Eğitim Psikolojisi, ISBN: 978-605-4454-90-7, Karahan Kitabevi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: , 412 Sayfa, Türkçe, Adana, Türkiye, 2017. 0
2. AKBAY, S. Eğitim Psikolojisi, ISBN: 978-9944-919-50-0, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 12, Baskı Adet Sayısı: , 547 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
3. Akbay, S. EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, ISBN: 978-9944-919-50-0, PEGEM, Baskı Sayısı: 10, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 0
4. AKBAY, S.; ÇAPRİ, B. Eğitim Psikolojisi, ISBN: 978-605-4454-90-7, Karahan Kitapevi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: , 411 Sayfa, Türkçe, Adana, Türkiye, 2017. 0
5. AKBAY, S. Eğitim Bilimine Giriş, ISBN: 978-605-170-106-6, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 414 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 0
6. AKBAY, S. Eğitim Bilimine Giriş, ISBN: 978-605-170-106-6, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 414 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 0
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 400

2. Ültanır, E.; Akbay, S., Examples of Narrative Therapy Education. 4th International Conference "Education Facing Contemporary World Issues, 2010-10-08, 2010-10-09, Piteşti, Romanya, 2010. 200

Scientific_Meetings_001.pdf

1. ÜLTANIR, E.; AKBAY, S., Examples of Narrative Therapy Education. 4th International Conference "Education Facing Contemporary World Issues", 2010-10-08, 2010-10-09, Piteşti, Romanya, . 200

Uluslararası - Özet - Sözlü 2300

23. Duramaz, A.; AKBAY, S., Gaziantep İli Nurdağı İlçesindeki OrtaöÄŸretim ÖÄŸrencilerinin Problemli İnternet Kullanımının Algılanan Sosyal Destek ve Akademik Güdülenme DeÄŸiÅŸkenleri Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi . VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2019-06-19, , Ankara, Türkiye, . 100

22. Duramaz, Z.; AKBAY, S., Gaziantep Nurdağı İlçesindeki 4., 5., 6., 7. Ve 8. Sınıfta ÖÄŸrenim Gören Suriyeli ÖÄŸrencilerin Akran Zorbalığı Davranışlarının Akran İliÅŸkileri ve Okula Aidiyet Duygusu DeÄŸiÅŸkenleri Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi.. VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2019-06-19, , Ankara, Türkiye, . 100

21. Tunç Aksan, A.; AKBAY, S., Predicting Adolescents’ Social Media Addiction: Smartphone Addiction, Fear of Missing Out, and Perceived Competence. Fifth International Eurasian Educational Research Congress, 2018-05-02, , Antalya, Türkiye, . 100

20. Duramaz, Z.; Akbay, S., Gaziantep Nurdağı İlçesindeki 4., 5., 6., 7. Ve 8. Sınıfta ÖÄŸrenim Gören Suriyeli ÖÄŸrencilerin Akran Zorbalığı Davranışlarının Akran İliÅŸkileri ve Okula Aidiyet Duygusu DeÄŸiÅŸkenleri Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi. Vith International Eurasian Educational Research Congress, 2019-06-19, 2019-06-22, Ankara, Türkiye, 2019. 100

19. Duramaz, A.; Akbay, S., Gaziantep İli Nurdağı İlçesindeki OrtaöÄŸretim ÖÄŸrencilerinin Problemli İnternet Kullanımının Algılanan Sosyal Destek ve Akademik Güdülenme DeÄŸiÅŸkenleri Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi . Vith International Eurasian Educational Research Congress, 2019-06-19, 2019-06-22, Ankara, Türkiye, 2019. 100

18. Tunç Aksan, A.; Akbay, S., Predicting Adolescents’ Social Media Addiction: Smartphone Addiction, Fear of Missing Out, and Perceived Competence. Fifth International Eurasian Educational Research Congress, 2018-05-02, 2018-05-05, Antalya, Türkiye, 2018. 100

17. Akbay, S.; Tunç Aksan, A., predictability of authenticity in university students. 27th International Conference on Educational Science, 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya , Türkiye, 2018. 100

16. AKBAY, S.; Tunç Aksan, A., Üniversite ÖÄŸrencilerinde OtantikliÄŸin Yordanması. 27th International Conference on Educational Science, 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya, Türkiye, . 100

15. AKBAY, S.; AKTAÅž, M., Üçlü Çift ÖlçeÄŸi'ni Türkçeye Uyarlama Çalışması. 27th International Conference on Educational Science, 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya, Türkiye, . 100

14. YALÇIN İNCİK, E.; AKBAY, S., OrtaöÄŸretim Kurumlarında Görev Yapan ÖÄŸretmenlerin Hizmet İçi EÄŸitime Yönelik Tutumları ve EÄŸitim İhtiyaçları. II. International Academic Research Congress (INES-2017), 2017-10-18, 2017-10-21, Antalya, Türkiye, . 100

13. AKBAY, S.; AKTAÅž, M., Cinsiyete Göre Üniversite ÖÄŸrencilerinde Akademik Sorumluluk Davranışı: Benlik Saygısı ve YaÅŸam Doyumunun Rolü. II. International Academic Researches Congress, 2017-10-18, 2017-10-21, Antalya, Türkiye, . 100

12. Akbay, S.; AktaÅŸ, M., Academic Responsiblity of University Student According to Gender: The Role of Self-Esteem and Life Satisfaction. II. INES Uluslararası Akademik AraÅŸtırmalar Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, Antalya, Türkiye, 2017. 100

https://2017.inescongress.com/?

11. Yalçın İncik, E.; Akbay, S., IN-SERVICE TRAINING OF TEACHERS DUTING IN SECONDARY EDUCATION DIRECTIONS AND TRAINING NEEDS. II. INES Uluslararası Akademik AraÅŸtırmalar Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, Antalya, Türkiye, 2017. 100

https://2017.inescongress.com/?

10. Gündoğdu, M.; Akbay, S.; Tunç Aksan, A., The Effect of Parental Emotional Availability, Emotional Regulation, and Distress Intolerance On Depression and Anxiety. 9th international congress of cognitive psychotherapy, 2017-06-29, 2017-07-01, Cluj Napoca, Romanya, 2017. 100

9. GÜNDOĞDU, M.; AKBAY, S.; TUNÇ AKSAN, A., The Effect of Parental Emotional Availability, Emotion Regulation, and Distress Intolerance On Depression And Anxiety. International Congress of cognitive psychotherapy, 2017-06-25, 2017-07-01, Cluj Napoca, Romanya, . 100

8. Çelikkaleli, Ö.; Akbay, S.; Avcı, R., Predicting Academic Responsibility In University Students: Perceived Family Support, Academic Self-Efficacy, Academic Motivation and Problem Solving . 26. Uluslararası EÄŸitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, 2017. 100

Scientific_Meetings_003.pdf

7. ÇELİKKALELİ, Ö.; AKBAY, S.; AVCI, R., Üniversite ÖÄŸrencilerinde Akademik SorumluluÄŸun Yordanması: Algılanan Aile DesteÄŸi, Akademik Yetkinlik, Akademik Güdülenme ve Problem Çözme. 26. Uluslararası EÄŸitim Bilimleri Kongeresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, . 100

6. YALÇIN İNCİK, E.; AKBAY, S.; AKTAÅž, M., ÖÄŸretmen Adaylarının ÖÄŸrenme Stratejileri ve Güdülenme Düzeylerinin ÇeÅŸitli DeÄŸiÅŸkenlere Göre İncelenmesi: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. 26. Uluslararası EÄŸitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, . 100

5. Yalçın İncik, E.; Akbay, S.; AktaÅŸ, M., Investigation Of Teacher Candidates Learning Strategies and Motivation Levels According To Various Variables: Case Of Mersin University . 26. Ulurlararsı EÄŸitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, 2017. 100

Scientific_Meetings_002.pdf

4. AKBAY, S.; AKTAÅž, M.; YALÇIN İNCİK, E., The Mediator Role of Academic Motivation and Perceived Self-Regulation in The Relationshipbetween Academic Self-Efficacy and Academic Responsibility in University Students. International Conference on Humanities and Cultural Studies, 2016-11-06, 2016-11-10, Prag, Çek Cumhuriyeti, 2016. 100

https://ichacs.com/?lang=tr

3. AKBAY, S.; AKTAÅž, M.; YALÇIN İNCİK, E., The Mediator Role of Academic Motivation and Perceived Self-Regulation in The Relationshipbetween Academic Self-Efficacy and Academic Responsibility in University Students. International Conference on Humanities and Cultural Studies, 2016-11-06, 2016-11-10, Prag, Çek Cumhuriyeti, . 100

2. AKBAY, S.; GÜNDÜZ, B., Üniversite ÖÄŸrencilerinde Akademik Sorumluluk ve Akademik Erteleme Arasındaki İliÅŸkide Akademik Güdülenmenin Aracı Rolü. YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies, 2014-09-01, 2014-09-03, İstanbul, Türkiye, . 100

1. Akbay, S.; Gündüz, B., Academic Responsibility and Academic Procrastination Relationship Between Academic motivation Mediating Role in University Students. YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies, 2014-09-01, 2014-09-03, İstanbul, Türkiye, 2014. 100

Ulusal - Özet - Sözlü 50

1. GÖKÇAKAN, A.; ÇAPRİ, B.; AKBAY, S., Akılcı Duygusal Davranış Terapisi ADDT Odaklı Grupla Psikolojik Danışmanın Üniversite ÖÄŸrencilerinin Yetkinlik İnançlarını Yükseltmedeki Etkisi. II. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları Kongresi, 2008-06-18, 2008-06-20, Konya, Türkiye, . 50

Ulusal - Araştırmacı 100

2. Anne-Babaya Bağlanma ile Yakınlık ve Otantik Benlik Arasında Bağlanma Stillerinin Aracı Rolünün İncelenmesi, BAP, Proje No: BAP-EBE EBB (SEA) 2012-3, 0 TL, Araştırmacı, 2015,Tamamlandı. 50

1. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı: Akademik Güdülenme, Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü, BAP, Proje No: BAP-SOBE EBB (SEA) 2009-3, 0 TL, Araştırmacı, 2009,Tamamlandı. 50

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 1400

7. Dursun Ezgi Özen, ÖÄŸretmenlerde duygusal öz-yeterlik ve duygusal tepkisellik arasındaki iliÅŸkide psikolojik dayanıklılığın aracı rolü , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

6. Aytekin Nam, Üniversite öÄŸrencilerinde yaÅŸam doyumu: BeÅŸ faktör kiÅŸilik özellikleri, bilinçli farkındalık ve yılmazlığın rolü , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

5. Sena KarakuÅŸ, Otantiklik ve yaÅŸam doyumunun aleksitimi ile açıklanmasında psikolojik esnekliÄŸin aracı rolü , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

4. Ezgi ÇaÄŸlar, Üniversite öÄŸrencilerinde algılanan ebeveyn tutumları ile affetme arasındaki iliÅŸkide koÅŸulsuz kendini kabulün aracı rolü , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

3. Ayça Delibalta, YetiÅŸkin erkeklerin babalık rolü algıları , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

2. Altan Duramaz, Evli bireylerde romantik iliÅŸkilerde akılcı olmayan inançlar ile evlilik doyumu ve benlik saygısı arasındaki iliÅŸkide romantik yakınlığın aracı rolünün incelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

1. Demet Yolcu, Üniversite ÖÄŸrencilerinde Flört Åžiddeti: Benlik Saygısı, Algılanan İliÅŸki ÖzyeterliÄŸi ve BaÄŸlanma Biçimlerinin Rolü, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2019, Tamamlandı. 200

Uluslararası Dergi [Yıl, Adet] 15
1. EÄŸITIM VE BILIM , [ 2020 : 3 ] . 15
Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 5
1. MERSİN ÜVİNVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2016 : 3 ] . 3
2. MERSİN ÜVİNVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 2 ] . 2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma Uyg EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Güz EBD441 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz RHA307 Psikolojik Danışma İlke ve Tek EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-0-2
Güz EBD441 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz RPD411 Topluma Hizmet Uygulamaları EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-2-2
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz SEM DR Seminer ( Dr ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz TAED 504 Aile Danışmanlığında Etik ve Y EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile Danışmanlığı ( Yüksek Lis 3-0-3
Güz AED 504 Aile Danışmanlığında Etik ve Y EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 2-0-2
Güz AED 513 Ailede Arabuluculuk EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 3-0-3
Güz AED 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı A 4-0-4
Güz PDR 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Güz PDR 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Güz RPD 671 İleri Bireysel Psikolojik Danı EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar GKZ008 Topluma Hizmet Uygulamaları EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-2-2
Bahar RPD110 Kaynak Tarama ve Rapor Yazma EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-2-2
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar RPD402 Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar RPD408 Kurum Deneyimi EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Bahar RPD414 Grupla Psikolojik Danışma Kura EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar SEM DR Seminer ( Dr ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar Dönem Projesi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar EÖD 479 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm 3-0-3
Bahar PDR 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Bahar PDR 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Bahar RPD 558 Grupla Psikolojik Danışma Kura EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar AED 509 Aile Danışmanlığı Uygulaması EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 1-4-3
Bahar AED 513 Ailede Arabuluculuk EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 3-0-3
Bahar AED 514 Çift ve Aile Danışmanlığı ( A EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 2-0-2
Bahar TAED 509 Aile Danışmanlığı Uygulaması EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile Danışmanlığı ( Yüksek Lis 3-0-3
Bahar AED 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı A 4-0-4
Bahar Bilimsel Etik EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 2-0-0
Bahar PF 31 EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar MBD015 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu 2-0-2
Bahar PF 31 EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz RPD301 Psikolojik Danışma İlke ve Tek EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma Uyg EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Güz RPD411 Topluma Hizmet Uygulamaları EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-2-2
Güz AED 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı A 4-0-4
Güz RPD 545 Bireysel Psikolojik Danışma Uy EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Güz AED 504 Aile Danışmanlığında Etik ve Y EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 2-0-2
Güz AED 514 Çift ve Aile Danışmanlığı ( A EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 2-0-2
Güz Bilimsel Etik EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 2-0-0
Güz PDR 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Güz TAED 504 Aile Danışmanlığında Etik ve Y EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile Danışmanlığı ( Yüksek Lis 3-0-3
Güz PF 30 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar RPD414 Grupla Psikolojik Danışma Kura EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD404 Rehb. ve Psik. Danış. Alan Çal EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Bahar RPD414 Grupla Psikolojik Danışma Kura EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD402 Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD110 Kaynak Tarama ve Rapor Yazma EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-2-2
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar Dönem Projesi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 4-0-4
Bahar PDR 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar Bilimsel Etik EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 2-0-0
Bahar PDR 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Bahar AED 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı A 4-0-4
Bahar TAED 509 Aile Danışmanlığı Uygulaması EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile Danışmanlığı ( Yüksek Lis 3-0-3
Bahar AED 509 Aile Danışmanlığı Uygulaması EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 1-4-3
Bahar AED 513 Ailede Arabuluculuk EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 3-0-3
Bahar EÖD 479 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm 3-0-3
Bahar RPD 545 Bireysel Psikolojik Danışma Uy EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar RPD 558 Grupla Psikolojik Danışma Kura EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 30 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz RPD213 Okullarda Gözlem EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Güz RPD301 Psikolojik Danışma İlke ve Tek EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma Uyg EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Güz EBD441 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz RPD 558 Grupla Psikolojik Danışma Kura EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Güz RPD 545 Bireysel Psikolojik Danışma Uy EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Güz AED 513 Ailede Arabuluculuk EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 3-0-3
Güz AED 504 Aile Danışmanlığında Etik ve Y EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 2-0-2
Güz TAED 504 Aile Danışmanlığında Etik ve Y EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile Danışmanlığı ( Yüksek Lis 3-0-3
Güz Bilimsel Etik EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 2-0-0
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz AED 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı A 4-0-4
Güz PDR 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Güz PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 29 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 30 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 30 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 30 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar RPD408 Kurum Deneyimi EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Bahar RPD110 Kaynak Tarama ve Rapor Yazma EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-2-2
Bahar EBD-142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Bahar RPD402 Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar RPD414 Grupla Psikolojik Danışma Kura EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD414 Grupla Psikolojik Danışma Kura EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar PDR 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar AED 509 Aile Danışmanlığı Uygulaması EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 1-4-3
Bahar AED 513 Ailede Arabuluculuk EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 3-0-3
Bahar RPD 524 Evlilik ve Aile Danışmanlığınd EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar RPD 545 Bireysel Psikolojik Danışma Uy EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar RPD 558 Grupla Psikolojik Danışma Kura EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar Dönem Projesi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 4-0-4
Bahar PF 30 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz RPD301 Psikolojik Danışma İlke ve Tek EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz RPD411 Topluma Hizmet Uygulamaları EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-2-2
Güz EBD441 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma Uyg EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Güz RPD301 Psikolojik Danışma İlke ve Tek EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz AED 509 Aile Danışmanlığı Uygulaması EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 1-4-3
Güz AED 513 Ailede Arabuluculuk EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 3-0-3
Güz Dönem Projesi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 4-0-4
Güz PDR 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Güz PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 11 Özel ÖÄŸretim Yöntemleri EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 29 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 29 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 29 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD-142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikilojisi EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 3-0-3
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. 3-0-3
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. 3-0-3
Bahar RPD110 Kaynak Tarama ve Rapor Yazma EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-2-2
Bahar RPD202 Test Dışı Teknikler EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD416 Grup RehberliÄŸi ( Seç - VII ) EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar RPD402 Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar RPD416 Grup RehberliÄŸi ( Seç - VII ) EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar AED 504 Aile Danışmanlığında Etik ve Y EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 2-0-2
Bahar AED 514 Çift ve Aile Danışmanlığı ( A EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 2-0-2
Bahar PF 31 EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 11 Özel ÖÄŸretim Yöntemleri EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 31 EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz RPD411 Topluma Hizmet Uygulamaları EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-2-2
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma Uyg EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Güz EBD441 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. 3-0-3
Güz RPD401 Psikolojik Testler EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-4-4
Güz AED 513 Ailede Arabuluculuk EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 3-0-3
Güz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 11 Özel ÖÄŸretim Yöntemleri EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 30 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 30 Rehberlik EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 01 EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikilojisi EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 3-0-3
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar RPD202 Test Dışı Teknikler EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar EBD142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Bahar RPD414 Grupla Psikolojik Danışma Kura EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar EBD-142 EÄŸitim Psikolojisi EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Bahar RPD414 Grupla Psikolojik Danışma Kura EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Yaz AED 509 Aile Danışmanlığı Uygulaması EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( 1-4-3
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi AraÅŸtırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi
Detay
Karakuş, S.; Akbay, S. The Mediating Role of Psychological Flexibility in Explaining Authenticity and Life Satisfaction with Alexithymia. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH, 2022, 9, 285-302.
http://dergipark.org.tr/en/pub/per/issue/64575/945706
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Detay
Karakuş, S.; Akbay, S. Kuram ve Uygulamadan Özel Temalara Aile Danışmanlığı, ISBN: 978-625-427-746-7, Nobel Akademi Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 908 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022.
Akbay, S.; Kurt, A. Kuram ve Uygulamadan Özel Temalara AİLE DANIŞMANLIĞI, ISBN: 978-625-427-746-7, Nobel Akademi Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 908 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022.
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Detay
Karakuş, S.; Akbay, S. Kuram ve Uygulamadan Özel Temalara Aile Danışmanlığı, ISBN: 978-625-427-746-7, Nobel Akademi Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 908 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022.
Akbay, S.; Kurt, A. Kuram ve Uygulamadan Özel Temalara AİLE DANIŞMANLIĞI, ISBN: 978-625-427-746-7, Nobel Akademi Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 908 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022.
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Akbay, S.; Aktaş, M. Multiple Mediation of Self-Esteem, Perception of Social Self-efficacy, and Social Anxiety in the Relationship Between Peer Support and Autonomy in Adolescents. EDUCATİON QUARTERLY REVİEWS, 2021, 4, 1-10,
10.31014/aior.1993.04.04.367

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Akbay, S.; Gündüz, B. The Role of Self-Esteem in Adolescents' Perception of Parents and Social Anxiety Levels. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2020, 16, 195-204,
10.29329/ijpe.2020.241.13

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Akbay, S.; Delıbalta, A. Academic Risk Taking Behavior in University Students: Academic Procrastination, Academic Locus of Control, and Academic Perfectionism. EURASİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2020, 20, 159-178,
10.14689/ejer.2020.89.8

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
çapri, B.; Gündüz, B.; Akbay, S. The Study of Relations between Life Satisfaction, Burnout, Work Engagement and Hopelessness of High School Students. INTERNATİONAL EDUCATİON STUDİES, 2013, 6, 35-46,
10.5539/ies.v6n11p35

Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 2
Yolcu, D.; Akbay, S. DATING VIOLENCE AMONG UNIVERSITY STUDENTS:THE ROLE OF SELF-ESTEEM, PERCEIVED RELATIONSHIP SELF-EFFICACY AND ATTACHMENT STYLES. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES, 2020, 7, 241-256,
10.46827/ejes.v7i10.3300

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Tunç aksan, A.; Akbay, S. Smartphone Addiction, Fear of Missing Out, and Perceived Competence as Predictors of Social Media Addiction of Adolescents. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2019, 8, 559-566,
10.12973/eujer.8.2.559

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 6
çapri, B.; Gündüz, B.; Akbay, S. Utrecht Work Engagement Scale-Student Forms\u2019 (UWES-SF) Adaptation to Turkish, Validity and Reliability Studies, and the Mediator Role of Work Engagement between Academic Procrastination and Academic Responsibility. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY & PRACTİCE, 2017, 17, 411-435,
10.12738/estp.2017.2.0518

Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 2
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Akbay, S.; Gündüz, B. The Role of Self-Esteem in Adolescents' Perception of Parents and Social Anxiety Levels. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2020, 16, 195-204,
10.29329/ijpe.2020.241.13

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
Akbay, S.; Delıbalta, A. Academic Risk Taking Behavior in University Students: Academic Procrastination, Academic Locus of Control, and Academic Perfectionism. EURASİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2020, 20, 159-178,
10.14689/ejer.2020.89.8

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
çapri, B.; Gündüz, B.; Akbay, S. The Study of Relations between Life Satisfaction, Burnout, Work Engagement and Hopelessness of High School Students. INTERNATİONAL EDUCATİON STUDİES, 2013, 6, 35-46,
10.5539/ies.v6n11p35

Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 1
Karakuş, S.; Akbay, S. Psikolojik Esneklik Ölçeği: Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 16, 32-43,
10.17860/mersinefd.669825

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 4
Tunç aksan, A.; Akbay, S. Smartphone Addiction, Fear of Missing Out, and Perceived Competence as Predictors of Social Media Addiction of Adolescents. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2019, 8, 559-566,
10.12973/eujer.8.2.559

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
çapri, B.; Gündüz, B.; Akbay, S. Utrecht Work Engagement Scale-Student Forms\u2019 (UWES-SF) Adaptation to Turkish, Validity and Reliability Studies, and the Mediator Role of Work Engagement between Academic Procrastination and Academic Responsibility. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY & PRACTİCE, 2017, 17, 411-435,
10.12738/estp.2017.2.0518

Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 3
Akbay, S.; Gizir, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı Akademik Güdülenme Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 60-78,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
Nam, A.; Akbay, S. Üniversite Öğrencilerinde Yaşam Doyumu: Beş Faktör Kişilik Özellikleri, Bilinçli Farkındalık ve Yılmazlığın Rolü. OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 16, 4210-4237,

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Karakuş, S.; Akbay, S. Psikolojik Esneklik Ölçeği: Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 16, 32-43,
10.17860/mersinefd.669825

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Tunç aksan, A.; Akbay, S. Smartphone Addiction, Fear of Missing Out, and Perceived Competence as Predictors of Social Media Addiction of Adolescents. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2019, 8, 559-566,
10.12973/eujer.8.2.559

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 4
Akbay, S.; Gizir, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı Akademik Güdülenme Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 60-78,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
çelikkaleli, Ã.; Akbay, S. Üniversite Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışı, Genel Yetkinlik İnancı ve Sorumluluklarının İncelenmesi . AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRÅžEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 14, 237-254,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Akbay, S.; Gizir, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı Akademik Güdülenme Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 60-78,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 5
Nam, A.; Akbay, S. Üniversite Öğrencilerinde Yaşam Doyumu: Beş Faktör Kişilik Özellikleri, Bilinçli Farkındalık ve Yılmazlığın Rolü. OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 16, 4210-4237,

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Detay
Karakuş, S.; Akbay, S. Psikolojik Esneklik Ölçeği: Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 16, 32-43,
10.17860/mersinefd.669825

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Tunç aksan, A.; Akbay, S. Smartphone Addiction, Fear of Missing Out, and Perceived Competence as Predictors of Social Media Addiction of Adolescents. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2019, 8, 559-566,
10.12973/eujer.8.2.559

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Akbay, S.; Gizir, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı Akademik Güdülenme Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 60-78,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Detay
Akbay, S.; Gizir, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı Akademik Güdülenme Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 60-78,
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
TebliÄŸ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl