İngilizce, upper intermadiate, ÜDS, 72,5
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIÅžMANLIK | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2007 |
YÜKSEK LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ / REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIÅžMANLIK | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2009 |
DOKTORA | EĞİTİM BİLİMLERİ / REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIÅžMANLIK | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015 |
1. ANA-BABAYA BAĞLANMA İLE ROMANTİK YAKINLIK VE OTANTİK BENLİK ARASINDAKİ İLİŞKİLERDE BAĞLANMA STİLLERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ Danışman: Dr. Mehmet Gündoğdu, Mersin Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, 2015.
Theses_002.pdf
1. Cinsiyete Göre Üniversite ÖÄŸrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı: Akademik Güdülenme, Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü Danışman: Dr. Cem Ali GİZİR, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, 2009.
Theses_001.pdf
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAÅžTIRMA GÖREVLİSİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ / EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2007-12-24 - 2015-11-15 |
YARDIMCI DOÇENT DOKTOR | MERSİN ÜNİVERSİTESİ / EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2016-05-26 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
KOMİSYON ÜYESİ | BAÄžIMLILIKLA MÜCADELE KOMİSYONU | 2021-06-30 - Devam ediyor | |
ÅžUBE MÜDÜRÜ | SAÄžLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAÅžKANLIÄžI | 2020-11-17 - Devam ediyor | |
MEVLANA BİRİM KOORDİNATÖRÜ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
FARABİ BİRİM KOORDİNATÖRÜ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIÅžMANLIK UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ | 2021-06-24 - 2024-06-24 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIÅžMANLIK UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ | 2021-06-24 - 2024-06-24 | |
ENGELSİZ YAÅžAM BİRİMİ ÜYESİ | ENGELSİZ YAÅžAM BİRİMİ | 2021-04-13 - 2024-04-13 | |
BİRİM AKADEMİK TEÅžVİK BAÅžVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-09-21 - 2022-09-21 | |
ANABİLİM DALI BAÅžKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-09-09 - 2023-09-09 | |
MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI | ÖÄžRENCİ GELİŞİM UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ | 2019-03-19 - 2022-01-28 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | ÖÄžRENCİ GELİŞİM UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZİ | 2019-03-19 - 2022-01-28 |
2017
1. ÇAPRİ, B.; GÜNDÜZ, B.; AKBAY, S. Utrecht Work Engagement Scale-Student Forms\u2019 (UWES-SF) Adaptation to Turkish, Validity and Reliability Studies, and the Mediator Role of Work Engagement between Academic Procrastination and Academic Responsibility. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY & PRACTİCE, 2017, 17, 411-435. 1000 + 010.12738/estp.2017.2.0518
2013
1. Akbay, S.; Capri, B.; Gunduz, B. Development of the academic responsibility scale (ARS): a validity and reliability study. PROGRESS IPS, 2013, 5, 440-446. 200 + 0http://dx.doi.org/10.7813/2075-4124.2013/5-4/B.64
Publications_001.pdf
2022
13. Karakuş, S.; Akbay, S. The Mediating Role of Psychological Flexibility in Explaining Authenticity and Life Satisfaction with Alexithymia. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH, 2022, 9, 285-302. 100 + 0http://dergipark.org.tr/en/pub/per/issue/64575/945706
2021
12. AKBAY, S.; AKTAŞ, M. Multiple Mediation of Self-Esteem, Perception of Social Self-efficacy, and Social Anxiety in the Relationship Between Peer Support and Autonomy in Adolescents. EDUCATİON QUARTERLY REVİEWS, 2021, 4, 1-10. 100 + 010.31014/aior.1993.04.04.367
2020
11. DELIBALTA, A.; Caglar, E.; AKBAY, S. Forgiveness and Forgiveness Flexibility among University Students: An Experimental Study. WORLD JOURNAL OF EDUCATİON, 2020, 10, 104-114. 100 + 010.5430/wje.v10n4p104
10. YOLCU, D.; AKBAY, S. DATING VIOLENCE AMONG UNIVERSITY STUDENTS:THE ROLE OF SELF-ESTEEM, PERCEIVED RELATIONSHIP SELF-EFFICACY AND ATTACHMENT STYLES. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİON STUDİES, 2020, 7, 241-256. 100 + 010.46827/ejes.v7i10.3300
9. AKBAY, S.; AKTAŞ, M. Academic Responsibility of University Students According to Gender: The Role of Self-Esteem and Life Satisfaction. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2020, 12, 100-110. 100 + 010.15345/iojes.2020.04.007
8. AKBAY, S.; DELIBALTA, A. Academic Risk Taking Behavior in University Students: Academic Procrastination, Academic Locus of Control, and Academic Perfectionism. EURASİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2020, 20, 159-178. 100 + 010.14689/ejer.2020.89.8
7. AKBAY, S.; GÜNDÜZ, B. The Role of Self-Esteem in Adolescents' Perception of Parents and Social Anxiety Levels. INTERNATİONAL JOURNAL OF PROGRESSİVE EDUCATİON, 2020, 16, 195-204. 100 + 010.29329/ijpe.2020.241.13
2019
6. Tunç Aksan, A.; AKBAY, S. Smartphone Addiction, Fear of Missing Out, and Perceived Competence as Predictors of Social Media Addiction of Adolescents. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2019, 8, 559-566. 100 + 010.12973/eujer.8.2.559
2013
5. AKBAY, S.; ÇAPRİ, B.; GÜNDÜZ, B. Development of the academic responsibility scale (ARS): a validity and reliability study. INTERNATİONAL JOURNAL OF ACADEMİC RESEARCH, 2013, 5, 440-446. 100 + 010.7813/2075-4124.2013/5-4/B.64
4. GÜNDÜZ, B.; ÇAPRİ, B.; AKBAY, S.; Tunç Aksan, A. Attachment styles, abuse experiences and depression. EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS, 2013, 8, 1604-1612. 75 + 010.5897/ERR2013.1541
3. Çapri, B.; Gündüz, B.; Akbay, S. The Study of Relations between Life Satisfaction, Burnout, Work Engagement and Hopelessness of High School Students. CANADİAN CENTER OF SCİENCE AND EDUCATİON, 2013, 6, 35-46. 100 + 0http://dx.doi.org/10.5539/ies.v6n11p35
Publications_002.pdf
2. Gündüz, B.; Çapri, B.; Akbay, S.; Tunç, A. Attachment styles, abuse experiences and depression. EDUCATİONAL RESEARH AND REVİEWS, 2013, 8, 1604-1612. 75 + 010.5897/ERR2013.1541
Publications_004.pdf
1. ÇAPRİ, B.; GÜNDÜZ, B.; AKBAY, S. The Study of Relations between Life Satisfaction, Burnout, Work Engagement and Hopelessness of High School Students. INTERNATİONAL EDUCATİON STUDİES, 2013, 6, 35-46. 100 + 010.5539/ies.v6n11p35
2021
7. AKBAY, S.; GÜNDOĞDU, M. The Relation between Parental Bonding with Intimacy and Authentic Self In Mediated By Attachment Style. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2021, 29, 84-102. 200 + 010.24106/kefdergi.727091
2020
6. KARAKUŞ, S.; AKBAY, S. Psikolojik Esneklik Ölçeği: Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 16, 32-43. 200 + 010.17860/mersinefd.669825
5. NAM, A.; AKBAY, S. Üniversite Öğrencilerinde Yaşam Doyumu: Beş Faktör Kişilik Özellikleri, Bilinçli Farkındalık ve Yılmazlığın Rolü. OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 16, 4210-4237. 200 + 0https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1049692
2018
4. YALÇIN İNCİK, E.; AKBAY, S. Ortaöğretim Öğretmenlerine Yönelik Bir Çalışma: Mesleki Gelişim Faaliyetlerine Yönelik Tutumları ve Eğitim İhtiyaçları. JOURNAL OF TURKİSH STUDİES, 2018, 13, 1653-1676. 200 + 010.7827/TurkishStudies.14381
2013
3. ÇELİKKALELİ, Ö.; AKBAY, S. Üniversite Öğrencilerinin Akademik Erteleme Davranışı, Genel Yetkinlik İnancı ve Sorumluluklarının İncelenmesi . AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 14, 237-254. 200 + 0
2010
2. AKBAY, S.; GİZİR, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı Akademik Güdülenme Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 60-78. 200 + 0
1. Akbay, S.; Gizir, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı: Akademik Güdülenme, Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 60-78. 200 + 0http://file:///C:/Users/sinem/Downloads/40-127-1-PB.pdf
Publications_003.pdf
1. AKBAY, S.; KURT, A. Kuram ve Uygulamadan Özel Temalara AİLE DANIŞMANLIĞI, ISBN: 978-625-427-746-7, Nobel Akademi Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 908 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
2. KARAKUŞ, S.; AKBAY, S. Kuram ve Uygulamadan Özel Temalara Aile Danışmanlığı, ISBN: 978-625-427-746-7, Nobel Akademi Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 908 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
1. AKBAY, S. Genogramlar Değerlendirme ve Müdahale, ISBN: 978-605-80060-8-9, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 331 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
2. AKBAY, S. Eğitim Psikolojisi, ISBN: 978-605-170-106-6, Nobel Akademi Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2018. 0
1. AKBAY, S.; ÇAPRİ, B. Eğitim Psikolojisi, ISBN: 978-605-4454-90-7, Karahan Kitabevi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: , 412 Sayfa, Türkçe, Adana, Türkiye, 2017. 0
2. AKBAY, S. Eğitim Psikolojisi, ISBN: 978-9944-919-50-0, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 12, Baskı Adet Sayısı: , 547 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
3. Akbay, S. EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, ISBN: 978-9944-919-50-0, PEGEM, Baskı Sayısı: 10, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 0
4. AKBAY, S.; ÇAPRİ, B. Eğitim Psikolojisi, ISBN: 978-605-4454-90-7, Karahan Kitapevi, Baskı Sayısı: 4, Baskı Adet Sayısı: , 411 Sayfa, Türkçe, Adana, Türkiye, 2017. 0
5. AKBAY, S. Eğitim Bilimine Giriş, ISBN: 978-605-170-106-6, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 414 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 0
6. AKBAY, S. Eğitim Bilimine Giriş, ISBN: 978-605-170-106-6, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: , 414 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 0
2. Ültanır, E.; Akbay, S., Examples of Narrative Therapy Education. 4th International Conference "Education Facing Contemporary World Issues, 2010-10-08, 2010-10-09, Piteşti, Romanya, 2010. 200
Scientific_Meetings_001.pdf
1. ÜLTANIR, E.; AKBAY, S., Examples of Narrative Therapy Education. 4th International Conference "Education Facing Contemporary World Issues", 2010-10-08, 2010-10-09, Piteşti, Romanya, . 200
23. Duramaz, A.; AKBAY, S., Gaziantep İli Nurdağı İlçesindeki OrtaöÄŸretim ÖÄŸrencilerinin Problemli İnternet Kullanımının Algılanan Sosyal Destek ve Akademik Güdülenme DeÄŸiÅŸkenleri Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi . VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2019-06-19, , Ankara, Türkiye, . 100
22. Duramaz, Z.; AKBAY, S., Gaziantep Nurdağı İlçesindeki 4., 5., 6., 7. Ve 8. Sınıfta ÖÄŸrenim Gören Suriyeli ÖÄŸrencilerin Akran Zorbalığı Davranışlarının Akran İliÅŸkileri ve Okula Aidiyet Duygusu DeÄŸiÅŸkenleri Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi.. VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2019-06-19, , Ankara, Türkiye, . 100
21. Tunç Aksan, A.; AKBAY, S., Predicting Adolescents’ Social Media Addiction: Smartphone Addiction, Fear of Missing Out, and Perceived Competence. Fifth International Eurasian Educational Research Congress, 2018-05-02, , Antalya, Türkiye, . 100
20. Duramaz, Z.; Akbay, S., Gaziantep Nurdağı İlçesindeki 4., 5., 6., 7. Ve 8. Sınıfta ÖÄŸrenim Gören Suriyeli ÖÄŸrencilerin Akran Zorbalığı Davranışlarının Akran İliÅŸkileri ve Okula Aidiyet Duygusu DeÄŸiÅŸkenleri Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi. Vith International Eurasian Educational Research Congress, 2019-06-19, 2019-06-22, Ankara, Türkiye, 2019. 100
19. Duramaz, A.; Akbay, S., Gaziantep İli Nurdağı İlçesindeki OrtaöÄŸretim ÖÄŸrencilerinin Problemli İnternet Kullanımının Algılanan Sosyal Destek ve Akademik Güdülenme DeÄŸiÅŸkenleri Arasındaki İliÅŸkinin İncelenmesi . Vith International Eurasian Educational Research Congress, 2019-06-19, 2019-06-22, Ankara, Türkiye, 2019. 100
18. Tunç Aksan, A.; Akbay, S., Predicting Adolescents’ Social Media Addiction: Smartphone Addiction, Fear of Missing Out, and Perceived Competence. Fifth International Eurasian Educational Research Congress, 2018-05-02, 2018-05-05, Antalya, Türkiye, 2018. 100
17. Akbay, S.; Tunç Aksan, A., predictability of authenticity in university students. 27th International Conference on Educational Science, 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya , Türkiye, 2018. 100
16. AKBAY, S.; Tunç Aksan, A., Üniversite ÖÄŸrencilerinde OtantikliÄŸin Yordanması. 27th International Conference on Educational Science, 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya, Türkiye, . 100
15. AKBAY, S.; AKTAÅž, M., Üçlü Çift ÖlçeÄŸi'ni Türkçeye Uyarlama Çalışması. 27th International Conference on Educational Science, 2018-04-18, 2018-04-22, Antalya, Türkiye, . 100
14. YALÇIN İNCİK, E.; AKBAY, S., OrtaöÄŸretim Kurumlarında Görev Yapan ÖÄŸretmenlerin Hizmet İçi EÄŸitime Yönelik Tutumları ve EÄŸitim İhtiyaçları. II. International Academic Research Congress (INES-2017), 2017-10-18, 2017-10-21, Antalya, Türkiye, . 100
13. AKBAY, S.; AKTAÅž, M., Cinsiyete Göre Üniversite ÖÄŸrencilerinde Akademik Sorumluluk Davranışı: Benlik Saygısı ve YaÅŸam Doyumunun Rolü. II. International Academic Researches Congress, 2017-10-18, 2017-10-21, Antalya, Türkiye, . 100
12. Akbay, S.; AktaÅŸ, M., Academic Responsiblity of University Student According to Gender: The Role of Self-Esteem and Life Satisfaction. II. INES Uluslararası Akademik AraÅŸtırmalar Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, Antalya, Türkiye, 2017. 100
https://2017.inescongress.com/?
11. Yalçın İncik, E.; Akbay, S., IN-SERVICE TRAINING OF TEACHERS DUTING IN SECONDARY EDUCATION DIRECTIONS AND TRAINING NEEDS. II. INES Uluslararası Akademik AraÅŸtırmalar Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, Antalya, Türkiye, 2017. 100
https://2017.inescongress.com/?
10. Gündoğdu, M.; Akbay, S.; Tunç Aksan, A., The Effect of Parental Emotional Availability, Emotional Regulation, and Distress Intolerance On Depression and Anxiety. 9th international congress of cognitive psychotherapy, 2017-06-29, 2017-07-01, Cluj Napoca, Romanya, 2017. 100
9. GÜNDOĞDU, M.; AKBAY, S.; TUNÇ AKSAN, A., The Effect of Parental Emotional Availability, Emotion Regulation, and Distress Intolerance On Depression And Anxiety. International Congress of cognitive psychotherapy, 2017-06-25, 2017-07-01, Cluj Napoca, Romanya, . 100
8. Çelikkaleli, Ö.; Akbay, S.; Avcı, R., Predicting Academic Responsibility In University Students: Perceived Family Support, Academic Self-Efficacy, Academic Motivation and Problem Solving . 26. Uluslararası EÄŸitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_003.pdf
7. ÇELİKKALELİ, Ö.; AKBAY, S.; AVCI, R., Üniversite ÖÄŸrencilerinde Akademik SorumluluÄŸun Yordanması: Algılanan Aile DesteÄŸi, Akademik Yetkinlik, Akademik Güdülenme ve Problem Çözme. 26. Uluslararası EÄŸitim Bilimleri Kongeresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, . 100
6. YALÇIN İNCİK, E.; AKBAY, S.; AKTAÅž, M., ÖÄŸretmen Adaylarının ÖÄŸrenme Stratejileri ve Güdülenme Düzeylerinin ÇeÅŸitli DeÄŸiÅŸkenlere Göre İncelenmesi: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. 26. Uluslararası EÄŸitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, . 100
5. Yalçın İncik, E.; Akbay, S.; AktaÅŸ, M., Investigation Of Teacher Candidates Learning Strategies and Motivation Levels According To Various Variables: Case Of Mersin University . 26. Ulurlararsı EÄŸitim Bilimleri Kongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_002.pdf
4. AKBAY, S.; AKTAÅž, M.; YALÇIN İNCİK, E., The Mediator Role of Academic Motivation and Perceived Self-Regulation in The Relationshipbetween Academic Self-Efficacy and Academic Responsibility in University Students. International Conference on Humanities and Cultural Studies, 2016-11-06, 2016-11-10, Prag, Çek Cumhuriyeti, 2016. 100
https://ichacs.com/?lang=tr
3. AKBAY, S.; AKTAÅž, M.; YALÇIN İNCİK, E., The Mediator Role of Academic Motivation and Perceived Self-Regulation in The Relationshipbetween Academic Self-Efficacy and Academic Responsibility in University Students. International Conference on Humanities and Cultural Studies, 2016-11-06, 2016-11-10, Prag, Çek Cumhuriyeti, . 100
2. AKBAY, S.; GÜNDÜZ, B., Üniversite ÖÄŸrencilerinde Akademik Sorumluluk ve Akademik Erteleme Arasındaki İliÅŸkide Akademik Güdülenmenin Aracı Rolü. YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies, 2014-09-01, 2014-09-03, İstanbul, Türkiye, . 100
1. Akbay, S.; Gündüz, B., Academic Responsibility and Academic Procrastination Relationship Between Academic motivation Mediating Role in University Students. YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies, 2014-09-01, 2014-09-03, İstanbul, Türkiye, 2014. 100
1. GÖKÇAKAN, A.; ÇAPRİ, B.; AKBAY, S., Akılcı Duygusal Davranış Terapisi ADDT Odaklı Grupla Psikolojik Danışmanın Üniversite ÖÄŸrencilerinin Yetkinlik İnançlarını Yükseltmedeki Etkisi. II. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları Kongresi, 2008-06-18, 2008-06-20, Konya, Türkiye, . 50
2. Anne-Babaya Bağlanma ile Yakınlık ve Otantik Benlik Arasında Bağlanma Stillerinin Aracı Rolünün İncelenmesi, BAP, Proje No: BAP-EBE EBB (SEA) 2012-3, 0 TL, Araştırmacı, 2015,Tamamlandı. 50
1. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı: Akademik Güdülenme, Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü, BAP, Proje No: BAP-SOBE EBB (SEA) 2009-3, 0 TL, Araştırmacı, 2009,Tamamlandı. 50
7. Dursun Ezgi Özen, ÖÄŸretmenlerde duygusal öz-yeterlik ve duygusal tepkisellik arasındaki iliÅŸkide psikolojik dayanıklılığın aracı rolü , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
6. Aytekin Nam, Üniversite öÄŸrencilerinde yaÅŸam doyumu: BeÅŸ faktör kiÅŸilik özellikleri, bilinçli farkındalık ve yılmazlığın rolü , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
5. Sena KarakuÅŸ, Otantiklik ve yaÅŸam doyumunun aleksitimi ile açıklanmasında psikolojik esnekliÄŸin aracı rolü , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
4. Ezgi ÇaÄŸlar, Üniversite öÄŸrencilerinde algılanan ebeveyn tutumları ile affetme arasındaki iliÅŸkide koÅŸulsuz kendini kabulün aracı rolü , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Ayça Delibalta, YetiÅŸkin erkeklerin babalık rolü algıları , EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Altan Duramaz, Evli bireylerde romantik iliÅŸkilerde akılcı olmayan inançlar ile evlilik doyumu ve benlik saygısı arasındaki iliÅŸkide romantik yakınlığın aracı rolünün incelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Demet Yolcu, Üniversite ÖÄŸrencilerinde Flört Åžiddeti: Benlik Saygısı, Algılanan İliÅŸki ÖzyeterliÄŸi ve BaÄŸlanma Biçimlerinin Rolü, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2019, Tamamlandı. 200
1. EÄŸITIM VE BILIM , [ 2020 : 3 ] . 15
1. MERSİN ÜVİNVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2016 : 3 ] . 3
2. MERSİN ÜVİNVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 2 ] . 2
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | RHA307 | Psikolojik Danışma İlke ve Tek | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-0-2 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | RPD411 | Topluma Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | SEM DR | Seminer ( Dr ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | TAED 504 | Aile Danışmanlığında Etik ve Y | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile Danışmanlığı ( Yüksek Lis | 3-0-3 |
Güz | AED 504 | Aile Danışmanlığında Etik ve Y | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 2-0-2 |
Güz | AED 513 | Ailede Arabuluculuk | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 3-0-3 |
Güz | AED 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı A | 4-0-4 |
Güz | PDR 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Psikolojik Danışmanlık ve Rehb | 4-0-4 |
Güz | PDR 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Psikolojik Danışmanlık ve Rehb | 4-0-4 |
Güz | RPD 671 | İleri Bireysel Psikolojik Danı | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | GKZ008 | Topluma Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Bahar | RPD110 | Kaynak Tarama ve Rapor Yazma | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | RPD402 | Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | RPD408 | Kurum Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | RPD414 | Grupla Psikolojik Danışma Kura | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD310 | Grupla Psikolojik Danışma | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | SEM DR | Seminer ( Dr ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | Dönem Projesi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 4-0-4 | |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | EÖD 479 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 3-0-3 |
Bahar | PDR 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Psikolojik Danışmanlık ve Rehb | 4-0-4 |
Bahar | PDR 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Psikolojik Danışmanlık ve Rehb | 4-0-4 |
Bahar | RPD 558 | Grupla Psikolojik Danışma Kura | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | AED 509 | Aile Danışmanlığı Uygulaması | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 1-4-3 |
Bahar | AED 513 | Ailede Arabuluculuk | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 3-0-3 |
Bahar | AED 514 | Çift ve Aile Danışmanlığı ( A | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 2-0-2 |
Bahar | TAED 509 | Aile Danışmanlığı Uygulaması | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile Danışmanlığı ( Yüksek Lis | 3-0-3 |
Bahar | AED 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı A | 4-0-4 |
Bahar | Bilimsel Etik | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Bahar | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | MBD015 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu | 2-0-2 |
Bahar | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | RPD301 | Psikolojik Danışma İlke ve Tek | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | RPD411 | Topluma Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Güz | AED 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı A | 4-0-4 |
Güz | RPD 545 | Bireysel Psikolojik Danışma Uy | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | AED 504 | Aile Danışmanlığında Etik ve Y | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 2-0-2 |
Güz | AED 514 | Çift ve Aile Danışmanlığı ( A | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 2-0-2 |
Güz | Bilimsel Etik | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Güz | PDR 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Psikolojik Danışmanlık ve Rehb | 4-0-4 |
Güz | TAED 504 | Aile Danışmanlığında Etik ve Y | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile Danışmanlığı ( Yüksek Lis | 3-0-3 |
Güz | PF 30 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD414 | Grupla Psikolojik Danışma Kura | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD404 | Rehb. ve Psik. Danış. Alan Çal | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | RPD414 | Grupla Psikolojik Danışma Kura | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD402 | Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | RPD310 | Grupla Psikolojik Danışma | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD110 | Kaynak Tarama ve Rapor Yazma | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | Dönem Projesi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 4-0-4 | |
Bahar | PDR 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Psikolojik Danışmanlık ve Rehb | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | Bilimsel Etik | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Bahar | PDR 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Psikolojik Danışmanlık ve Rehb | 4-0-4 |
Bahar | AED 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı A | 4-0-4 |
Bahar | TAED 509 | Aile Danışmanlığı Uygulaması | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile Danışmanlığı ( Yüksek Lis | 3-0-3 |
Bahar | AED 509 | Aile Danışmanlığı Uygulaması | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 1-4-3 |
Bahar | AED 513 | Ailede Arabuluculuk | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 3-0-3 |
Bahar | EÖD 479 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitimde Ölçme ve DeÄŸerlendirm | 3-0-3 |
Bahar | RPD 545 | Bireysel Psikolojik Danışma Uy | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | RPD 558 | Grupla Psikolojik Danışma Kura | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 30 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | RPD213 | Okullarda Gözlem | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD301 | Psikolojik Danışma İlke ve Tek | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | RPD 558 | Grupla Psikolojik Danışma Kura | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | RPD 545 | Bireysel Psikolojik Danışma Uy | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | AED 513 | Ailede Arabuluculuk | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 3-0-3 |
Güz | AED 504 | Aile Danışmanlığında Etik ve Y | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 2-0-2 |
Güz | TAED 504 | Aile Danışmanlığında Etik ve Y | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile Danışmanlığı ( Yüksek Lis | 3-0-3 |
Güz | Bilimsel Etik | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 2-0-0 | |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | AED 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı A | 4-0-4 |
Güz | PDR 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Psikolojik Danışmanlık ve Rehb | 4-0-4 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 29 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 30 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 30 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 30 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD408 | Kurum Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Bahar | RPD110 | Kaynak Tarama ve Rapor Yazma | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Bahar | EBD-142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | RPD402 | Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | RPD414 | Grupla Psikolojik Danışma Kura | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD414 | Grupla Psikolojik Danışma Kura | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | PDR 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Psikolojik Danışmanlık ve Rehb | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | AED 509 | Aile Danışmanlığı Uygulaması | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 1-4-3 |
Bahar | AED 513 | Ailede Arabuluculuk | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 3-0-3 |
Bahar | RPD 524 | Evlilik ve Aile Danışmanlığınd | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | RPD 545 | Bireysel Psikolojik Danışma Uy | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | RPD 558 | Grupla Psikolojik Danışma Kura | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | Dönem Projesi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 4-0-4 | |
Bahar | PF 30 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | RPD301 | Psikolojik Danışma İlke ve Tek | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | RPD411 | Topluma Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | RPD301 | Psikolojik Danışma İlke ve Tek | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Güz | AED 509 | Aile Danışmanlığı Uygulaması | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 1-4-3 |
Güz | AED 513 | Ailede Arabuluculuk | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 3-0-3 |
Güz | Dönem Projesi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 4-0-4 | |
Güz | PDR 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Psikolojik Danışmanlık ve Rehb | 4-0-4 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 11 | Özel ÖÄŸretim Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 29 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 29 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 29 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD-142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikilojisi | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | RPD110 | Kaynak Tarama ve Rapor Yazma | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Bahar | RPD202 | Test Dışı Teknikler | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | RPD416 | Grup RehberliÄŸi ( Seç - VII ) | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | RPD402 | Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Bahar | RPD416 | Grup RehberliÄŸi ( Seç - VII ) | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | AED 504 | Aile Danışmanlığında Etik ve Y | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 2-0-2 |
Bahar | AED 514 | Çift ve Aile Danışmanlığı ( A | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 2-0-2 |
Bahar | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 11 | Özel ÖÄŸretim Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | RPD411 | Topluma Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-2-2 |
Güz | RPD403 | Bireyle Psikolojik Danışma Uyg | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 1-4-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD441 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 3-0-3 |
Güz | RPD401 | Psikolojik Testler | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-4-4 |
Güz | AED 513 | Ailede Arabuluculuk | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 3-0-3 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 11 | Özel ÖÄŸretim Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 30 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 30 | Rehberlik | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikilojisi | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | RPD202 | Test Dışı Teknikler | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | RPD414 | Grupla Psikolojik Danışma Kura | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Bahar | EBD-142 | EÄŸitim Psikolojisi | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | RPD414 | Grupla Psikolojik Danışma Kura | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 3-0-3 |
Yaz | AED 509 | Aile Danışmanlığı Uygulaması | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Aile EÄŸitimi ve Danışmanlığı ( | 1-4-3 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||||||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | ||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK 1002 | |||||||||
|
|||||||||
H2020 Projesi | |||||||||
|
|||||||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||||
|
|||||||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||||||
|
|||||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||||||||
|
|||||||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | |||||||||
|
|||||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||||||||
|
|||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||||
|
|||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | |||||||||
|
|||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||||||
|
|||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||||||||
|
|||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||||||||
|
|||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||||
|
|||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||||
|
|||||||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||||
|
|||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||||||
|
|||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||||
|
|||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||||
|
|||||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||||||
|
|||||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||||||||
|
|||||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||
|
|||||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||
|
|||||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||
|
|||||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||
|
|||||||||
Patent | Uluslararası patent | ||||||||
|
|||||||||
Ulusal patent | |||||||||
|
|||||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||
|
|||||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||
|
|||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||
|
|||||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||||
|
|||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||||||
|
|||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||||
|
|||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||||||
|
|||||||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||||||||
|
|||||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||||||||
|
|||||||||
TÜBA Akademi Ödülü | |||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | |||||||||
|
|||||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | |||||||||
|
|||||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||||
|
|||||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||||||
|
|||||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||||
|
|||||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||||||
|
|||||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||||||||
|