OPINIONS AND VIEWS ON REPRESENTATION IN ADVERTISING

8.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi (23.12.2020 - 24.12.2020)

Anıl Dal

2020 Tam metin bildiri Sözlü Sunum Link
Y Kuşağının Geleneksel Reklamlara Yönelik Tutumları ile Oyun Reklamlara Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki

International Symposium on Communication in the Digital Age (18.10.2018 - 19.10.2018)

Anıl Dal

2018 Özet bildiri Sözlü Sunum
Sosyal Medya Kullanıcılarının Netflix Reklamlarına Yönelik Tepkileri

International Academic Research Congress (30.10.2018 - 03.11.2018)

Anıl Dal

2018 Özet bildiri Sözlü Sunum
Sosyal Medya Kullanıcılarının Eğitim Eşitliği Temalı Reklamlara Yönelik Tepkileri

International Symposium on Communication in the Digital Age (18.10.2018 - 19.10.2018)

Anıl Dal

2018 Özet bildiri Sözlü Sunum
Is It Really Known by Its Target Audience?Advergame Awareness Among Turkish Young Adults

International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) International Conference for Business and Economics (26.06.2018 - 29.06.2018)

Anıl Dal

2018 Özet bildiri Sözlü Sunum
Geleneksel AnnelikMitinin Yeniden Üretimi: Teknosa - Anneler Günü Reklamı

6. International Congress on Current Debates in Social Sciences (14.12.2017 - 16.12.2017)

Filiz Bilgin Ülken, Anıl Dal

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Küreselleşmeye Uyum Sağlamanın Pazarlama Stratejisine Yansımaları

3rd International Conference on Economic andSocial Impacts of Globalization (05.10.2017 - 07.01.2018)

Anıl Dal

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Validating the Impact of Factors on Acceptance of Online Advertising for Turkish Consumers

28th International BusinessResearch Conference (08.09.2014 - 09.09.2014)

Anıl Dal

2013 Özet bildiri Sözlü Sunum
THE RELATIONSHIP BETWEEN WORD of MOUTH COMMUNICATION and BRAND LOYALTY

2011 Shanghai International Conferenceon Social Science (17.08.2011 - 20.08.2011)

Anıl Dal

2011 Özet bildiri Sözlü Sunum
Harnessing Word of Mouth Communacition by Consumers

European Applied Business Research Conference 2009, (08.06.2009 - 11.06.2009)

Anıl Dal

2009 Özet bildiri Sözlü Sunum
Turkish University Youth Responses to the Erotic Advertisements: A Survey in Anadolu University

5th Global ConferenceThe Erotic: Exploring Critical Issue (06.11.2009 - 06.11.2009)

Çağlar Genç, Anıl Dal

2009 Özet bildiri Sözlü Sunum
Eroticism in Advertising

5th Global Conference The Erotic: Exploring Critical Issues (06.11.2009 - 08.11.2009)

Anıl Dal

2009 Özet bildiri Sözlü Sunum
Ulusal kategoride bildiri bulunamadı!
Diğer kategoride bildiri bulunamadı!