Türkiye’de Covid-19 Yeni Koronavirüs Hastalığı Vakasının Ortaya Çıktığı ve Yayılmaya Başladığı İlk Günlerde Yayınlanan Kamu Spotu ve Reklamların İzleyici Üzerindeki Etkisi
Journal of Turkish Studies, vol. Volume 15 Issue 6, no. Volume 15 Issue 6, pp. 351–389
Anıl Dal
Küreselleşmeye Uyum Sağlamanın Pazarlama Stratejisine Yansımaları
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi- Journal of the Human and Social Science Researches, vol. 6, no. 6, pp. 280–292
Anıl Dal Canbazoğlu
CREATING THE MEANINGS IN ADVERTISING: SEMIOLOGICAL ANALYSIS OF ALCHOLIC BEVERAGES
INTERNATIONAL PEER-REVIEWED JOURNAL OF COMMUNICATION AND HUMANITIES RESEARCHES, vol. , no. 13, pp. 108–108
Anıl Dal Canbazoğlu
A DESCRIPTIVE STUDY ON WORD OF MOUTH COMMUNICATION PROCESS
INTERNATIONAL PEER-REVIEWED JOURNAL OF COMMUNICATION AND HUMANITIES RESEARCHES, vol. , no. 13, pp. 49–49
Anıl Dal Canbazoğlu
EŞİTLİK SAVUNUSU MU, ÇOCUK İSTİSMARI MI? TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ TEMALI BİR REKLAMIN ANALİZİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 69–103
Anıl Dal
Y Kuşağının Geleneksel Reklamlara Yönelik Tutumları ile Oyun Reklamlara Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması
Erciyes İletişim Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 1525–1550
Anıl Dal Canbazoğlu
İNTERNET REKLAMLARI KABULÜNÜ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
KTÜ e-kiad İletişim Araştırmaları Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 25–47
Anıl Dal Canbazoğlu
FARKLI MARKA SADAKAT DÜZEYLERİNDEKİ TÜKETİCİLERİN OLUMSUZ KULAKTAN KULAĞA İLETİŞİMİ YAYMA DAVRANIŞLARI
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E- Dergi), vol. 1, no. 2, pp. 135–156
Anıl Dal Canbazoğlu