Otellerde misafir kabalığının çalışan duygulanımına etkisi: Şehir otellerinde misafirlerle doğrudan teması olan çalışanlar üzerinde bir araştırma

HALE KAZMA

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2025 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Turizm eğitimi alan öğrencilerin uzun dönem yönelimlerinin kariyer niyetine etkisi

TURNA BAL

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2024 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

İstanbul'da aşçılık eğitimi alan öğrencilerin mesleğe yönelik tutumlarının kariyer niyetlerine etkisi

METİN ÇİÇEK

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2021 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

İş yerinde yaşanan duygulanımın örgütsel yabancılaşmaya etkisi: İstanbul'daki seyahat acentalarının çalışanları üzerinde bir araştırma

SERHAT İLHAN

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2021 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Otel sadakat programlarının yöneticiler perspektifinden değerlendirilmesi

İLAYDA AKKUŞ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Turist rehberlerinin mizah tarzları üzerine bir araştırma

AYŞE ZORKİRİŞCİ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2019 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Tüketicilerin bahşiş verme davranışı: Restoran müşterileri üzerinde bir araştırma

SEVİNÇ MÖREL

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2018 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Bireylerin kültürel etkinliklere katılım motivasyonları: Mersin Uluslararası Müzik Festivali 2013 katılımcıları üzerinde bir araştırma

BANU ES YILMAZ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2015 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Otel işletmelerinde iş insanları pazar bölümü: Mersin ve Adana'daki dört ve beş yıldızlı otellerde konaklayan Türk iş insanlarının otel tercihlerini etkileyen faktörler ve hazcı-faydacı tüketim eğilimleri üzerine bir araştırma

OYA YILDIRIM

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2012 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Şanlıurfa'da kültür turizmi: Şanlıurfa'ya kültür turizmi kapsamında seyahat acentaları ile gelen yerli turistlerin profilini ve anlık satın alma davranışlarını belirlemeye yönelik bir araştırma

MURAT ÖZDAMAR

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2011 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Akademik kongrelerde katılımcıların tatmin düzeylerini etkileyen faktörler

ŞEBNEM YILDIZ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2010 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Aile tatil kararlarında aile üyelerinin etkisi: Antalya ilinde tatil yapan aileler üzerinde bir araştırma

VEDAT İYİTOĞLU

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2009 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Mersin ili inanç turizmi potansiyelinin değerlendirilmesi: Mersin'de inanç turizmine katılanların profili üzerine bir araştırma

EBRU ŞAMAN

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2009 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Turizm sektöründeki bütünleşmelerin turizm gelirleri üzerine etkileri: Bir delfi çalışması ve sonuçları

MEHMET ŞİMŞEK

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2004 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Otel işletmeciliğinde pazarlama anlayışı ve pazar yönlülük: Türkiye`de faaliyet gösteren dört ve beş yıldızlı otellerde yapılan bir araştırma ve sonuçları

DUYGU EREN

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2003 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Otel işletmeciliğinde pazarlama bilgi sistemi ve önemi: Antalya ve İstanbul illerinde faaliyet gösteren 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinde yapılan bir araştırma ve sonuçları

TOLGA GÖK

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2002 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Otel işletmeciliğinde tutundurma faaliyetleri ve önemi: Türkiye`de faaliyet gösteren dört ve beş yıldızlı otel işletmelerinde yapılan bir araştırma ve sonuçları

SEVDA SAHİLLİ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2001 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Konaklama ve seyahat işletmelerinin pazarlama faaliyetlerinde internetin bir araç olarak kullanılması: Yapılan bir uygulama ve sonuçları

ALİ ŞÜKRÜ ÇETİNKAYA

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2000 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Restoranlarda kazanılmamış tercihli muamelenin davranışsal niyete etkisinde müşteri duygulanımı ve algılanan hedonik faydanın rolü

ELİF DEMİR

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2025 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Yer bağlılığının turizme desteğe etkisinde turizm algısı ve yaşam kalitesinin rolü: Mardin Birinci Cadde esnafı üzerine bir araştırma

TUĞBA ARIK YÜKSEL

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2024 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Aile tatili işlevselliğinin tatil ve yaşam tatminine etkisi

BANU ES YILMAZ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2023 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Yabancılaşma, yaşamda anlam ve turizm yoluyla gündelik yaşamdan uzaklaşma biçimleri arasındaki ilişki

BURHAN ÇINAR

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2023 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Algılanan otantikliğin hatırlanabilir turizm deneyimi ve tavsiye davranışına etkisinde akış deneyiminin rolü: Şanlıurfa Sıra Gecesi katılımcıları üzerinde bir araştırma

ABDULVAHAP ALTÜRK

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2022 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Turistlerin tatilde sergiledikleri geçici (liminoid) davranışların ve yenilik arayışlarının tatminlerine etkisi

MAHMUT BALTACI

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2020 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Kurumsallaşma, ikili bağlılık ve iş performansı arasındaki ilişki: Otel mutfak çalışanları üzerinde bir araştırma

EMİNE ŞİMŞEK EVREN

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2020 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Gastronomi deneyiminin davranışsal niyete etkisinde gastronomik duyguların rolü: Alaçatı Ot Festivali'ne katılanlar üzerinde bir araştırma

SERCAN BENLİ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2020 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Turizmin gelişmişlik düzeyine göre yerel halkın turizm algısı: Alanya- Erdek ve Kalecik'te karşılaştırmalı bir araştırma

MURAT ÖZDAMAR

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2019 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Yiyecekle ilgili kişilik özellikleri, sağlıklı yiyecek seçimi, sağlık değeri ve lezzet davranışı ilişkisi: Kayseri'deki restoranların müşterileri üzerinde bir araştırma

ERŞAN YILDIZ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2019 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Grup hizmet başarısızlığı ve hizmet memnuniyeti ilişkisinde olumsuz duygular ve telafi adaletinin rolü: Restoran müşterileri üzerinde deneysel bir araştırma

OZAN GÜLER

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2018 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Yeşil tüketici değerleri, değişiklik arayışı, heyecan arayışı ve tatil tercihi ilişkisi: Adana'da yapılan bir araştırma

OYA YILDIRIM

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2018 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

The impacts of involvement in the peer to peer accommodation on destination familiarity, image and behavioral intentions of tourists: A research on couchsurfers visited Turkey

SALAR KUHZADY

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2018 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Kişilik özelliklerinin mesleğe yönelik tutuma etkisinde öğrenme stilleri ve akademik motivasyonun aracılık rolü: Lisans Turizm Rehberliği öğrencileri üzerine bir araştırma

SEÇKİN ESER

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2017 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

İnovasyon, sürdürülebilir rekabet üstünlüğü ve işletme performansı ilişkisi: İstanbul'da faaliyet gösteren yiyecek ve içecek işletmelerinde bir araştırma

HARUN ÇALHAN

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2015 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Tıpta Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Sanatta Yeterlik tez danışmanlığı bulunamadı!
Diş Hekimliği Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Tıpta Yan Dal Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Diğer tez danışmanlığı bulunamadı!