Otellerde misafir kabalığının çalışan duygulanımına etkisi: Şehir otellerinde misafirlerle doğrudan teması olan çalışanlar üzerinde bir araştırma
HALE KAZMA
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Turizm eğitimi alan öğrencilerin uzun dönem yönelimlerinin kariyer niyetine etkisi
TURNA BAL
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
İstanbul'da aşçılık eğitimi alan öğrencilerin mesleğe yönelik tutumlarının kariyer niyetlerine etkisi
METİN ÇİÇEK
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
İş yerinde yaşanan duygulanımın örgütsel yabancılaşmaya etkisi: İstanbul'daki seyahat acentalarının çalışanları üzerinde bir araştırma
SERHAT İLHAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Otel sadakat programlarının yöneticiler perspektifinden değerlendirilmesi
İLAYDA AKKUŞ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Turist rehberlerinin mizah tarzları üzerine bir araştırma
AYŞE ZORKİRİŞCİ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Tüketicilerin bahşiş verme davranışı: Restoran müşterileri üzerinde bir araştırma
SEVİNÇ MÖREL
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Bireylerin kültürel etkinliklere katılım motivasyonları: Mersin Uluslararası Müzik Festivali 2013 katılımcıları üzerinde bir araştırma
BANU ES YILMAZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Otel işletmelerinde iş insanları pazar bölümü: Mersin ve Adana'daki dört ve beş yıldızlı otellerde konaklayan Türk iş insanlarının otel tercihlerini etkileyen faktörler ve hazcı-faydacı tüketim eğilimleri üzerine bir araştırma
OYA YILDIRIM
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Şanlıurfa'da kültür turizmi: Şanlıurfa'ya kültür turizmi kapsamında seyahat acentaları ile gelen yerli turistlerin profilini ve anlık satın alma davranışlarını belirlemeye yönelik bir araştırma
MURAT ÖZDAMAR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Akademik kongrelerde katılımcıların tatmin düzeylerini etkileyen faktörler
ŞEBNEM YILDIZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Aile tatil kararlarında aile üyelerinin etkisi: Antalya ilinde tatil yapan aileler üzerinde bir araştırma
VEDAT İYİTOĞLU
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Mersin ili inanç turizmi potansiyelinin değerlendirilmesi: Mersin'de inanç turizmine katılanların profili üzerine bir araştırma
EBRU ŞAMAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Turizm sektöründeki bütünleşmelerin turizm gelirleri üzerine etkileri: Bir delfi çalışması ve sonuçları
MEHMET ŞİMŞEK
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Otel işletmeciliğinde pazarlama anlayışı ve pazar yönlülük: Türkiye`de faaliyet gösteren dört ve beş yıldızlı otellerde yapılan bir araştırma ve sonuçları
DUYGU EREN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Otel işletmeciliğinde pazarlama bilgi sistemi ve önemi: Antalya ve İstanbul illerinde faaliyet gösteren 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinde yapılan bir araştırma ve sonuçları
TOLGA GÖK
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Otel işletmeciliğinde tutundurma faaliyetleri ve önemi: Türkiye`de faaliyet gösteren dört ve beş yıldızlı otel işletmelerinde yapılan bir araştırma ve sonuçları
SEVDA SAHİLLİ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Konaklama ve seyahat işletmelerinin pazarlama faaliyetlerinde internetin bir araç olarak kullanılması: Yapılan bir uygulama ve sonuçları
ALİ ŞÜKRÜ ÇETİNKAYA
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Restoranlarda kazanılmamış tercihli muamelenin davranışsal niyete etkisinde müşteri duygulanımı ve algılanan hedonik faydanın rolü
ELİF DEMİR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Yer bağlılığının turizme desteğe etkisinde turizm algısı ve yaşam kalitesinin rolü: Mardin Birinci Cadde esnafı üzerine bir araştırma
TUĞBA ARIK YÜKSEL
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Aile tatili işlevselliğinin tatil ve yaşam tatminine etkisi
BANU ES YILMAZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Yabancılaşma, yaşamda anlam ve turizm yoluyla gündelik yaşamdan uzaklaşma biçimleri arasındaki ilişki
BURHAN ÇINAR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Algılanan otantikliğin hatırlanabilir turizm deneyimi ve tavsiye davranışına etkisinde akış deneyiminin rolü: Şanlıurfa Sıra Gecesi katılımcıları üzerinde bir araştırma
ABDULVAHAP ALTÜRK
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Turistlerin tatilde sergiledikleri geçici (liminoid) davranışların ve yenilik arayışlarının tatminlerine etkisi
MAHMUT BALTACI
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Kurumsallaşma, ikili bağlılık ve iş performansı arasındaki ilişki: Otel mutfak çalışanları üzerinde bir araştırma
EMİNE ŞİMŞEK EVREN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Gastronomi deneyiminin davranışsal niyete etkisinde gastronomik duyguların rolü: Alaçatı Ot Festivali'ne katılanlar üzerinde bir araştırma
SERCAN BENLİ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Turizmin gelişmişlik düzeyine göre yerel halkın turizm algısı: Alanya- Erdek ve Kalecik'te karşılaştırmalı bir araştırma
MURAT ÖZDAMAR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Yiyecekle ilgili kişilik özellikleri, sağlıklı yiyecek seçimi, sağlık değeri ve lezzet davranışı ilişkisi: Kayseri'deki restoranların müşterileri üzerinde bir araştırma
ERŞAN YILDIZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Grup hizmet başarısızlığı ve hizmet memnuniyeti ilişkisinde olumsuz duygular ve telafi adaletinin rolü: Restoran müşterileri üzerinde deneysel bir araştırma
OZAN GÜLER
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Yeşil tüketici değerleri, değişiklik arayışı, heyecan arayışı ve tatil tercihi ilişkisi: Adana'da yapılan bir araştırma
OYA YILDIRIM
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
The impacts of involvement in the peer to peer accommodation on destination familiarity, image and behavioral intentions of tourists: A research on couchsurfers visited Turkey
SALAR KUHZADY
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Kişilik özelliklerinin mesleğe yönelik tutuma etkisinde öğrenme stilleri ve akademik motivasyonun aracılık rolü: Lisans Turizm Rehberliği öğrencileri üzerine bir araştırma
SEÇKİN ESER
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
İnovasyon, sürdürülebilir rekabet üstünlüğü ve işletme performansı ilişkisi: İstanbul'da faaliyet gösteren yiyecek ve içecek işletmelerinde bir araştırma
HARUN ÇALHAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı