Bir Disiplin Olarak Türkçenin Sosyal Bilimler Disiplinleriyle İlişkisi
International Journal of Humanities and Education, vol. 10, no. 23, pp. 310–332
Namık Kemal Şahbaz, Beyzanur Durmuş Öz
The Relationship Between Self-Efficiency Perceptions and Conscious Awareness Levels of Teachers Teaching Turkish as a Foreign Language
International Journal on New Trends in Education and Their Implications, vol. 21, no. 2, pp. 1–11
Bekir Turan, Namık Kemal Şahbaz
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN YAZMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİ UYGULAMA DURUMLARI
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 18, no. 47, pp. 252–268
Serkan Bilgin, Namık Kemal Şahbaz
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİNDE NOT ALARAK DİNLEME ETKİNLİĞİNİN YAZMA BECERİSİNE ETKİSİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik), vol. , no. 48, pp. 201–218
Namık Kemal Şahbaz, Büşra Çevik
Suriyeli Mültecilerle Değişen İş Yeri Tabelalarının Dilsel Kullanımlar Açısından İncelenmesi: Mezitli İlçesi Örneği
Ana Dili Eğitimi Dergisi, vol. 5, no. , pp. 472–484
Namık Kemal Şahbaz, Can Sakar
TEDRİSAT TERBİYE YENİ MEKTEB DERGİLERİNDEKİİLKOKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ MAKALELERİNDEĞERLENDİRİLMESİ
TurkishStudiesInternational Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, vol. 11, no. Volume 11 Issue 3, pp. 2057–2057
Namık Kemal Şahbaz, Tahir Meran
TEDRİSAT TERBİYE VE YENİ MEKTEB DERGİLERİNDEKİ DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ MAKALELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
International Journal of Languages' Education, vol. 1, no. UDES 2015, pp. 2616–2638
Tahir Meran, Namık Kemal Şahbaz
Disiplinler Arası Bir Disiplin Olarak Türkçe Eğitimi
Turkish Studies, vol. Volume 7 Issue 3, no. 7, pp. 2367–2382
Namık Kemal Şahbaz, Yunus Emre Çekici
İlköğretim Türkçe 6 7 ve 8 Sınıf Ders Kitaplarındaki Okuma Parçalarında Çocuk İmgeleri
Turkish Studies, vol. 7, no. 2, pp. 979–995
Namık Kemal Şahbaz, Yunus Emre Çekici
Evaluation of reading attitudes of 8th grade students in primary education according to various variables
Educational Research and Reviews, vol. 7, no. 26, pp. 571–576
Namık Kemal Şahbaz
Ovidius un Metamorphoses Adlı Eserinin Türkçeye İlk Çevirisi ve Salih Zeki Aktay ın Çevirileri Üzerine
ACTA TURCİCA, vol. 4, no. 2, pp. 140–150
Namık Kemal Şahbaz
Eyüp Hamdi Akman ın Usul İ Tedris i ve Eserin Türkçe Eğitimi Açısından Önemi
Turkish Studies, vol. 6, no. 4, pp. 805–820
Namık Kemal Şahbaz, Bengül Biroğlu Şahbaz
The Efficiency Of Cluster Method in Improving The Creative Writing Skill of 6th Grade Students of Primary School
Educational Research and Reviews, vol. 6, no. 11, pp. 702–709
Namık Kemal Şahbaz, Gözde Duran
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Tiyatro ve Drama Uygulamaları Dersi ne Yönelik Görüşleri Üzerine Bir Araştırma
E-journal of New Sciences Academy, vol. 6, no. 4, pp. 2436–2445
Bülent Özkan, Namık Kemal Şahbaz, Burak Tüfekçioğlu
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Alan derslerinin İşlevselliğine Yönelik Görüşleri
Sakarya Univesity Journal of Education, vol. 1, no. 1, pp. 32–44
Bülent Özkan, Namık Kemal Şahbaz
II Meşrutiyet Dönemi Osmanlı Ordusunda Okuma Yazma Öğretimi
Türklük Bilimi Araştırmaları, vol. 27, no. 27, pp. 581–593
Namık Kemal Şahbaz
Études des manuels français Alif Ba sur lenseignement du FLE
RumeliDE Journal of Language and Literature Studies, vol. 13, no. Ö13, pp. 1189–1204
Deniz Demirkan, Namık Kemal Şahbaz
The Effect Of Text-Based Grammar Teaching Method On Unprepared Speaking Skill (8th Grade Girl Students Example)
Bayburt Universitesi, vol. 18, no. 39, pp. 971–997
Derviş Yılmaz, Namık Kemal Şahbaz
Atatürk Döneminde Türkçe ve Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi 2, 3
Eğitişim, vol. , no. 38, pp. –
Namık Kemal Şahbaz
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir Değerlendirme
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 1–12
Hasan Bağcı, Namık Kemal Şahbaz
Atatürk Döneminde Türkçe ve Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi
Eğitişim, vol. , no. 36, pp. –
Namık Kemal Şahbaz
Atatürk Döneminde Psikoloji Öğretimi
Eğitişim, vol. , no. 35, pp. –
Namık Kemal Şahbaz
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Kütüphane Kullanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Türklük Bilimi Araştırmaları, vol. 17, no. 31, pp. 256–275
Namık Kemal Şahbaz
Atasözleriyle Okuma yazma Öğretimi Üzerine Bir Çözümleme
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 9, no. 17, pp. 245–258
Namık Kemal Şahbaz
Ceyhun Atuf Kansu nun Şiirlerinde Toprak Teması ve Sakarya Meydan Savaşı nın Ve Toprak ı
Acta Turcica, vol. 4, no. 1, pp. 183–193
Namık Kemal Şahbaz
Halka Okuma Yazma Öğretiminde İlk Önemli Kurum Cemiyet i Tedrisiye i İslamiye
Ege Eğitim Dergisi, vol. , no. (9) 1: 23?33, pp. 23–33
Namık Kemal Şahbaz, Hasan Bağcı
Türkçeye Hizmet Eden En Büyük Türk: Atatürk
Eğitişim, vol. , no. 25, pp. –
Namık Kemal Şahbaz
Türkiye de İlkokuma ve Yazma Öğretimi Evriminde Kırılma Ses Temelli Cümle Yöntemi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 17, no. 3, pp. 569–581
Namık Kemal Şahbaz
Halka Okuma Yazma Öğretmede İlk Önemli Kurum Cemiyet i Tedrisiye i İslamiye ve Yayınları
Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 9, no. 9, pp. 23–33
Namık Kemal Şahbaz, Hasan Bağcı
Çocuk Edebiyatında İhmal Edilmiş Bir Edebî Tür Deneme
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 15, pp. 189–203
Namık Kemal Şahbaz
Türkçe İlkokuma ve Yazma Öğretiminde Ses Yöntemi ve İsmail Hakkı Elifbası
Hacettepe Türkiyat Araştırmaları Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 55–67
Namık Kemal Şahbaz
Türkçe Öğretimi Açısından Ceyhun Atuf Kansu nun Çocuk Şiirleri
Türklük Bilimi Araştırmaları, vol. 13, no. 13, pp. 351–373
Namık Kemal Şahbaz