ORTAÖĞRETİM KADEMESİNDEKİ MÜLTECİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENİM HAYATINI DENETLEYEMEME İNANCI VE SOSYAL DAMGA ALGILARI İLE YAŞAM DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİDE OKULA AİDİYETİN ARACILIK ROLÜNÜN İNCELENMESİ
ERMAN GÜN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ÖĞRETMENLERİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN İMAJINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
MERVE MİRAC KUMTEPE
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı
Yönetici ve Öğretmenlerin Okullarında Kullandıkları İzlenim Yönetimi Taktiklerine Yönelik Görüşleri
MUSTAFA KOCAOSMANOĞLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Avantajlı ve dezavantajlı bölgelerdeki ortaokul yöneticilerinin bakış açısından okullarında karşılaştıkları kriz durumları ve baş etme yollarının incelenmesi
GİZEM DEDE
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı
Doktora öğrencilerinin bakış açısından akademik danışmanların etik dışı davranışları
ÖZGE ÇELİK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Kamu ilkokulu öğretmenlerinin bakış açısından, yöneticilerinin sergiledikleri etik dışı davranışların okul içerisinde ortaya çıkardığı iletişim sorunlarının belirlenmesi
FAHRİ CELEP
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ortaöğretim okullarındaki kadın yöneticilerin karşılaştıkları zorluklarla baş etmede ihtiyaç duydukları sosyal desteğin incelenmesi
SALİME FIRAT
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Özel okul velilerinin okuldan beklentilerinin incelenmesi
ZEYNEP ÇİĞDEM BAĞCI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ortaokul öğrencilerinin sınıf içi disiplin yaklaşımlarına yönelik algıları ile sınıfın duygusal iklimi arasındaki ilişkinin incelenmesi
MERVE FAKİROĞLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ortaokul yöneticilerinin bakış açısından okullarındaki akran zorbalığının incelenmesi
MEHMET SALDIRANER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Öğretmenlerin sahip oldukları bireysel değerler ile mesleklerine yönelik tutumları arasındaki ilişki
AYŞE UZUN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı
Öğretmenlerin bakış açısından öğretmenlik mesleğinin statüsü
PINAR ULUTAŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Öğretmen adaylarının bakış açısından öğretim elemanlarının sınıf içindeki etik dışı davranışları
REYHAN DİNÇ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ortaöğretim öğrencilerinin kural dışı davranış göstermelerinde öğrenim hayatlarını denetleyememe inancı, özsaygı ve okula aidiyet duygularının rolü
ABDULLAH DOĞAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Öğretim üyelerinin üniversite, akademisyenlik mesleği, bilimsel araştırma, öğretim ve öğrenci kavramlarına ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla incelenmesi
SEVGİ YILDIZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin iletişim doyumunun belirlenmesi
KEVSER ESİN KÖKSAL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Mersin Üniversitesi öğretim elemanlarının kariyer çapalarının incelenmesi
BURCU ÜNAL SOLMAZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarında fakültelerine yabancılaşmalarının rolü
CEM ERİMEZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlköğretim okulu öğrencilerinin okula yönelik aidiyeti: Öğretmen-öğrenci ilişkisi, akran ilişkisi ve aile katılımının rolü
FATMA USLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Eğitim Fakültesi öğrencilerini yüksek öğrenim görmeye yönelten nedenler ve sosyalleşme taktikleri: Mersin Üniversitesi örneği
CEREN ÖZKAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlköğretim okullarında çalışan öğretmenlerin okullarındaki iletişim iklimine yönelik algıları
TÜLAY ÖZDEN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Genel orta öğretim kurumlarında görev yapan yöneticilerin bakış açısından örgüt içi iletişim sürecinde yaşadıkları sorunların ve bu sorunlarla başa çıkma yollarının değerlendirilmesi (Mersin ili merkezi örneği)
SERPİL ÇULHA
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Bilim Ve Sanat Merkezi (BİLSEM) Müdürlerinin Yeterliklerine İlişkin Bilsem Öğretmenlerinin Algı Ve Beklentileri
EMİNE ÖZDEMİR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yükseköğretimde okul terkinin değerlendirilmesi
FATMA USLU
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı