İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinde Bil-İste-Öğren (K-W-L) Tekniğinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi, vol. 13, no. 4, pp. 1064–1078
Damla Çirak, Serdarhan Musa Taşkaya
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeliyle Yenilenen İlk Okuma ve Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Journal of Theory & Practice in Education, vol. 21, no. 2, pp. 109–128
Abdurrahman Gül, Nursel Ersoy, Mehmet Aşıkcan, Serdarhan Musa Taşkaya
İlkokul 1- 4. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki masalların Propp yöntemiyle incelenmesi
Al-Farabi International Journal of Social Sciences, vol. 8, no. 1, pp. 1–18
Gülçin Şahin Köklüdağ, Serdarhan Musa Taşkaya
Okul öncesi öğretmenlerinin sinektik tekniği hakkındaki görüşleri
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 11, no. 29, pp. 49–55
Emine Yılmaz Bolat, Serdarhan Musa Taşkaya
Primary School Teachers' Opinions on Poetry Teaching Practices and Poetry Teaching
International Journal of Educational Researchers, vol. 13, no. 5, pp. 258–274
Bekir Yıldız, Serdarhan Musa Taşkaya
Teacher Candidates' Evaluation of the Emergency Remote Teaching Practices in Turkey during COVID-19 Pandemic
International Journal of Progressive Education, vol. 17, no. 4, pp. 63–78
Serdarhan Musa Taşkaya
Akan Yazı Etkinliklerinin Okuma Hızına Etkisi
ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD), vol. 11, no. 1, pp. –
Abdurrahman Gül, Serdarhan Musa Taşkaya
COMPARATIVE ANALYSIS OF THE 2006 AND 2018 UNDERGRADUATE CURRICULA OF PRIMARY SCHOOL TEACHING
International Journal of Eurasian Education and Culture, vol. 6, no. 14, pp. 2016–2060
Kerim Ünal, Serdarhan Musa Taşkaya
İlkokula uygun 100 Temel Eser listesinin sınıf öğretmenleri görüşlerine göre belirlenmesi (Mersin ili örneği)
International Primary Education Research Journal, vol. 4, no. 1, pp. 36–58
Leyla Başduvar, Serdarhan Musa Taşkaya
An Analysis on Teaching Principles in ”Teaching Principles and Methods” Books
An Analysis on Teaching Principles in ”Teaching Principles and Methods” Books, vol. 5, no. 11, pp. 505–549
Serdarhan Musa Taşkaya, Abdurrahman Gül
Sınıf Öğretmenlerinin Profili (Batman İli Örneği)
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. , no. , pp. –
Gökhan Ersoy, Serdarhan Musa Taşkaya
Sınıf Öğretmenlerinin Drama Yöntemine İlişkin Görüşlerinin İncelemesi
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR), vol. 2, no. 2, pp. 39–50
Muhammed Hüseyin Özer, Ethem İlhan, Serdarhan Musa Taşkaya
Suriyeli Göçmenlerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenirken Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergis, vol. 4, no. 2, pp. 134–149
Kerim Ünal, Serdarhan Musa Taşkaya, Gökhan Ersoy
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilerin Konuşma Becerilerini Geliştirmek İçin Kullandıkları Etkinlikler
Çukurova Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 92–101
Hakan Ulum, Serdarhan Musa Taşkaya
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerinin Yazma Hızına İlişkin Görüşleri
Çukurova Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 117–125
Gürdal Höbek, Serdarhan Musa Taşkaya
Birleştirilmiş Sınıf Öğretmenlerinin Yabancı Dil Öğretiminde Kullandıkları Yöntemlerin İncelenmesi
Turkish Journal of Primary Education, vol. 1, no. 1, pp. 26–41
Kerim Ünal, Serdarhan Musa Taşkaya, Soner Mehmet Özdemir
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerine Uygulanan Beslenme Saatine İlişkin Görüşleri
Researcher: Soscial Sience Studies, vol. , no. 4, pp. 15–22
Serdarhan Musa Taşkaya, Yetkin Remzi, Belkız Yetkin
Kırsal Kesimde Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Sorunları (Ağrı İli Örneği)
International Journal of Eurasia Social Sciences, vol. 6, no. 18, pp. 198–210
Serdarhan Musa Taşkaya, Turhan Muharrem, Yetkin Remzi
Âşık Feymânî'nin Şiirlerinde Kadirli
Route Educational and Social Science Journal, vol. 2, no. 5, pp. 592–592
Serdarhan Musa Taşkaya
İlköğretim 1-5 Sınıf Öğrencilerinde Görülen Yazma Sorunlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüş ve Çözüm Önerileri
The Journal Academic Social Sceince, vol. 3, no. 9, pp. 157–169
Serdarhan Musa Taşkaya, Yetkin Remzi
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersi Öğretim Yöntemlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Turkish Studies International Periodical For the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, vol. 10, no. Volume 10 Issue 3, pp. 955–955
Pelin Kösece, Serdarhan Musa Taşkaya
The Evaluation of Micro Teaching Method Used in the Training of Primary School Teachers in Turkey
Educational Research and Reviews, vol. 9, no. 23, pp. 1315–1322
Serdarhan Musa Taşkaya
Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersinde Kullandıkları Öğretim Yöntemlerin Değerlendirilmesi
Gaziantep University Journal of Social Sciences, vol. 13, no. 1, pp. 169–181
Serdarhan Musa Taşkaya, Hikmet Sürmeli
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türk Dünyası Algısı
Researcher: Soscial Sience Studies, vol. , no. 2, pp. 44–55
Serdarhan Musa Taşkaya
Türkçe Öğretimi Dersinin İşlenişine İlişkin Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Görüşleri
Internatıonal Journal of Language Academy, vol. 2, no. 3, pp. 319–336
Serdarhan Musa Taşkaya
Sınıf Öğretmenlerinin FATİH Projesine İlişkin Görüşleri
Elementary Education Online, vol. 12, no. 1, pp. 227–240
Sabahattin Çiftçi, Serdarhan Musa Taşkaya, Melek Alemdar
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Ölçme Değerlendirme Yöntemi Olarak Dikte Çalışmasından Yararlanma Durumları
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 15, no. 2, pp. 1–16
İbrahim Coşkun, Serdarhan Musa Taşkaya, Bal Turgut
Opinions of Primary School Teacher and Pre School Teachers Regarding the Age of Starting Reading Writing
Journal of Teaching and Education, vol. 2, no. 1, pp. 189–194
Serdarhan Musa Taşkaya, Sabahattin Çiftçi
Teachers And Computer Technology Supervisors Views
International Journal of Research in Social Sciences, vol. 2, no. 2, pp. 113–124
Sait Akbaşlı, Serdarhan Musa Taşkaya, Ali Meydan, Mehmet Şahin
Türkiye de Âşıkların Sorunları ve Beklentileri
E-Journal of New World Sciences Academy, vol. 6, no. 1, pp. 60–72
Serdarhan Musa Taşkaya, Taşkaya Osman
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Avrupa Birliği ne İlişkin Tutumları
E-Journal of New World Sciences Academy, vol. 5, no. 4, pp. 1846–1860
Serdarhan Musa Taşkaya, Emre Ünal, Sait Akbaşlı
The attidutes of pre service teachers about European Union
e-Journal of New World Sciences Academy, vol. 5, no. 4, pp. 1846–1860
Serdarhan Musa Taşkaya, Emre Ünal, Sait Akbaşlı
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öz Yeterlik ve İletişim Becerileri Arasındaki İlişki
E-Journal of New World Sciences Academy, vol. 5, no. 3, pp. 921–928
Sabahattin Çiftçi, Serdarhan Musa Taşkaya
Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Ders Araç Gereçlerini Kullanma Durumları
AKADEMİK BAKIŞ, vol. , no. 22, pp. 1–16
Serdarhan Musa Taşkaya, Turgut Bal
Türkçe Dersinde Kaynak Kişi Olarak Aşıklardan Yararlanma
E-Journal of New World Sciences Academy, vol. 6, no. 1, pp. 1651–1658
Serdarhan Musa Taşkaya, Taşkaya Osman
Âşık Feymânî nin Şiirlerinde Eğitim ve Eğitim Unsurları
Selçuk Üniversitesi, Türkiyât Araştırmaları Dergisi, vol. , no. 25, pp. 259–278
Serdarhan Musa Taşkaya, İbrahim Coşkun
Investigation of the Attitudes of the Students of Vocational Education Faculty Towards Profession of Teaching
Procedia Social and Behavioral Sciences, vol. 1, no. 1, pp. 1302–1306
Sabahattin Çiftçi, Ali Meydan, Serdarhan Musa Taşkaya
Şiir Yazma Teknikleri ile Uygulama Önerileri
Ulusal Eğitim Dergisi, vol. 1, no. , pp. 80–106
Bekir Yıldız, Serdarhan Musa Taşkaya
İlkokul 2, 3 ve 4. Sınıf Türkçe Ders ve Çalışma Kitaplarında Yer alan Etkinliklerin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 27, no. 1, pp. 107–118
Hakan Ulum, Serdarhan Musa Taşkaya
Pedagogical Evaluation of the Branch Teachers’xxteaching All Classes in the 4th and 5th Grades in Primary Education
Turkish Studies International Periodical For the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, vol. 1, no. 4, pp. 2527–2742
Serdarhan Musa Taşkaya
The Opinions of Primary School Teacher Candidates about The Use of Extended Micro Teaching Method
Electronic Turkish Studies, vol. 13, no. Volume 13 Issue 19, pp. 1693–1707
Serdarhan Musa Taşkaya
İlkokul öğrencilerinin yazma hızının belirlenmesi
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 11, no. 3, pp. 2433–2445
Höbek Gürdal, Serdarhan Musa Taşkaya
Suriyeli Sığınmacılara Türkçe Öğretiminde Sınıf Öğretmenlerinin Uygulamaları
Çukurova Araştırmaları, vol. 2, no. 1, pp. 130–138
Serdarhan Musa Taşkaya, Gökhan Ersoy
Kadirli de Anlatılan Yusufçuk Kuşu Efsanesi
Kukun, vol. 8, no. , pp. 10–13
Serdarhan Musa Taşkaya, Taşkaya Osman
Nitelikli Bir Öğretmende Bulunması Gereken Özelliklerin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre İncelenmesi
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 33, no. 2, pp. 283–298
Serdarhan Musa Taşkaya
Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Kullanılan Ölçme Araçları Üzerine Bir İnceleme
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 1, no. 32, pp. 23–34
Serdarhan Musa Taşkaya, Ali Meydan
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üniversitelerde Verilmekte Olan Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetlerine İlişkin Görüşleri Mersin Üniversitesi Örneği
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 40–49
Serdarhan Musa Taşkaya
Okuma Problemlerinin Giderilmesinde Renkli Metinlerin Etkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 29, no. 2, pp. 21–36
Serdarhan Musa Taşkaya
Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Öğretim Yöntemlerine İlişkin Görüşleri
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ, vol. , no. 27, pp. 173–185
Serdarhan Musa Taşkaya, Turgut Bal
Türkiye'de Öğretmenlik Mesleğinin Sorunları
Öğretmen Dünyası, vol. 29, no. 338, pp. 9–12
Serdarhan Musa Taşkaya
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Öğretim Yöntemlerine İlişkin Görüşleri
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. 27, pp. 240–251
Serdarhan Musa Taşkaya, Muammer Celalettin Muşta
Okuma Yazma Öğretiminde Köy Enstitülerinin Yeri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 4, no. 2, pp. 14–24
Serdarhan Musa Taşkaya, Sait Akbaşlı
Öğretmenlik Kariyer Basamakları Hakkında Müfettiş Öğretmen ve Okul Yöneticilerinin Görüşleri
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 23, pp. 253–273
Serdarhan Musa Taşkaya, Kemal Köksal
PEDAGOGICAL EVALUATION OF THE BRANCH TEACHERS' TEACHING ALL CLASSES IN THE 4TH AND 5TH GRADES IN PRIMARY EDUCATION
Turkish Studies (Elektronik), vol. Volume 14 Issue 4, no. Volume 14 Issue 4, pp. 2725–2742
Serdarhan Taşkaya