Özel eğitim çocuk dergisinde yer alan metinlerin ilkokul öğrencilerinin söz varlığını geliştirmesi açısından incelenmesi
MERT ARIK
Gaziantep Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
İlkokul bahçelerinin fiziki durumlarının eğitsel açıdan incelenmesi (Kilis ili örneği)
SELİN PARLAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
İlkokul ikinci sınıf öğrencilerinde Bil-İste-Öğren (K-W-L) tekniğinin okuduğunu anlamaya etkisi
DAMLA ÇIRAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Ödüllü çocuk edebiyatı kitaplarının ilkokula uygunluğunun çocuk edebiyatı yönünden incelenmesi
NACİYE KOÇAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
İlkokul 1- 4. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki masalların Propp yöntemiyle incelenmesi
GÜLÇİN ŞAHİN KÖKLÜDAĞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
4. sınıf öğrencilerinin Türkçe dersi ile diğer derslerin akademik başarılarının karşılaştırılması (Mardin ili örneği)
MELİHA ÜNSAL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
İlkokula uygun 100 temel eser listesinin sınıf öğretmenleri görüşlerine göre belirlenmesi (Mersin ili örneği)
LEYLA BAŞDUVAR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Sınıf öğretmenlerinin profili (Batman ili örneği)
GÖKHAN ERSOY
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Bilimler Ana Bilim Dalı
Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetiminde karşılaştıkları istenmeyen davranışlar ve bu davranışlara karşı kullandıkları stratejiler (Mersin ili örneği)
ABDURRAHMAN TURAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Akan yazı etkinliklerinin okuma hızına etkisi
ABDURRAHMAN GÜL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Doğal ses ve video aracılığıyla yapılan dinleme çalışmalarının anlama bakımından karşılaştırılması
GÖKHAN ÖZMEN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
İlkokul öğrencilerinin yazma hızının belirlenmesi
GÜRDAL HÖBEK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
MEB ilkokul 2, 3 ve 4. sınıf Türkçe ders ve çalışma kitaplarında yer alan etkinliklerin yenilenmiş Bloom taksonomisine göre incelenmesi
HAKAN ULUM
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı