Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Becerilerinin Arttırılmasının Yeni Nesil Beceri Temelli Problem Çözme Başarılarına Etkisi

ERPA International Congresses on Education 2025 (24.09.2025 - )

Gülçin Aral, Nejla Gürefe

2025 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Conceptual Perceptions of Prospective Teachers Regarding the Concept of "Unit" in Mathematics

9th International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (17.05.2025 - 19.05.2025)

Nejla Gürefe

2025 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
The Effect of Teaching Mathematics with Ethnomodeling on Students' Field Measurement

II. International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies (ISRIS) (30.05.2025 - )

Nejla Gürefe

2025 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Beşinci Sınıf Çevre Ve Uzunluk Konusunun Gerçekçi Matematik Eğitimi Temelli Ders Planı Uygulamasına İlişkin Öğrenci Görüşleri

XI International Eurasian Educational Research Congress (XI EJER Congress) (21.05.2024 - 24.05.2024)

Emine Eryılmaz, Nejla Gürefe

2024 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
The Concretization Process of the “Pyramid” Concept; Deaf Student Example

Eighth International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (CMES-2024) (17.05.2024 - 19.05.2024)

Nejla Gürefe

2024 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Awareness Of Primary Education Mathematics Teacher Candidates On Sociomathematical Norms

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6) (28.10.2023 - 30.10.2023)

Hava Öksüz, Nejla Gürefe

2023 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Ortaokul Öğrencilerinin Kesri Belirlemede Geometrik Alan Ölçme Bilgisini Kullanması

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5) (28.10.2021 - )

Fatma Nur Öztürk, Nejla Gürefe

2021 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
5. Sınıf Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerle İşlemler Alt Öğrenme Alanında Öğrenme Güçlüğüne Sahip Öğrenciler ve Normal Öğrenciler İçin Sınıfta Oluşturmayı Amaçladıkları Sosyomatematiksel Normlar

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (28.05.2021 - 29.05.2021)

Hava Öksüz, Nejla Gürefe

2021 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Ortaokul Öğrencileri Kesri Belirlerken Uzunluk Ölçme Bilgisini Nasıl Kullanıyor?

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5) (28.10.2021 - )

Fatma Nur Öztürk, Nejla Gürefe

2021 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5)

Lise Öğrencilerinin Geometrik Okuma Anlayışlarını Ortaya Çıkaran Geometrik Yapı Metni Etkinlikleri (28.10.2021 - )

Emre Baysal, Nejla Gürefe

2021 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları “Çözüm” Kavramından Ne Anlıyor?

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu (26.09.2019 - 28.09.2019)

Nejla Gürefe, Erhan Ertekin

2019 Özet bildiri Sözlü Sunum
Kaynaştırma Sınıfı Matematik Öğretmenlerinin İşitme Engelli Ve Öğrenme GüçlüğüneSahip Öğrencilerin Açı Konusundaki Kavram Yanılgılarını Değerlendirmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (26.09.2019 - 28.09.2019)

Nejla Gürefe, Dilşad Güven Akdeniz

2019 Özet bildiri Sözlü Sunum
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Öteleme Ve Yansıma Konusunda Sahip Olduğu Bilgiler

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu (26.09.2019 - 28.09.2019)

Nejla Gürefe, Erhan Ertekin

2019 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
Strategy Use of Middle School 8th Grade Students in Fraction Magnitude Comparison

4th Intel4rnational Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (20.04.2019 - 22.04.2019)

Nejla Gürefe

2019 Özet bildiri Sözlü Sunum
Polygons for Hearing-Impaired Students

International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (CMES2018) (04.05.2018 - 06.05.2018)

Nejla Gürefe

2018 Özet bildiri Sözlü Sunum
Ortaokul Öğrencilerinin Sayı Duyusundaki Başarısı ve Özyeterliği

5th INTERNATIONAL IFS AND CONTEMPORARY MATHEMATICS CONFERENCE (05.09.2018 - 09.09.2018)

Saliha Hilal Yarar, Hasan Es, Nejla Gürefe

2018 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
Ortaokul 5. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavram Tanım Bilgileri

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongremize (2ndEducation Research and Teacher Education Congress / ERTE Congress) (13.09.2018 - 15.09.2018)

Nejla Gürefe, Emre Doğa, Melike Topçu

2018 Özet bildiri Sözlü Sunum
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dönüşüm Geometrisindeki Kavramlara İlişkin Tanımları

International Congress on Science and Education (23.03.2018 - 25.03.2018)

Gülfem Sarpkaya Aktaş, Nejla Gürefe

2018 Özet bildiri Sözlü Sunum
Matematik Ders Kitaplarındaki Bazı Geometrik Kavram Tanımlarının İncelenmesi

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) (02.05.2018 - 05.05.2018)

Nejla Gürefe, Melike Topçu

2018 Özet bildiri Sözlü Sunum
Matematik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Açıklayıcı Stratejiler: Asal Sayı ve 0 ile Bölünebilme Örneği

International Congress on Science and Education (23.03.2018 - 25.03.2018)

Nejla Gürefe, Gülfem Sarpkaya Aktaş

2018 Özet bildiri Sözlü Sunum
3. Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerdeki Bütün-Yarım-Çeyrek Kavramlarını Açıklamada Kullandığı Beceriler

International Congress on Science and Education (23.03.2018 - 25.03.2018)

Şeyma Özdil, Nejla Gürefe

2018 Özet bildiri Sözlü Sunum
3. Sınıf Öğrencilerinin Saat Okumada Kesirlerdeki Kavramları (Yarım-Çeyrek) Kullanma Durumlarının İncelenmesi

International Congress on Science and Education (23.03.2018 - 25.03.2018)

Şeyma Özdil, Nejla Gürefe

2018 Özet bildiri Sözlü Sunum
Çokgen Nasıl Olmalıdır? İşitme Engellilerin Bakış Açısıyla Çokgen

1st International Education Research and Teacher Education Congress (14.09.2017 - 16.09.2017)

Nejla Gürefe

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum
Opinions of Prospective Mathematics Teachers About Some Teaching-Learing Models Used in Mathematics Classes

International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (20.05.2017 - 22.05.2017)

Nejla Gürefe

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum
Eğitim Fakültesi Son sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı, Matematik Özyeterlik Algısı ve Matematikte Öğrenilmiş Çaresizliklerinin İncelenmesi

Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (25.11.2017 - 26.11.2017)

Nejla Gürefe, Orkide Bakalım

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum
8. Sınıf Öğrencileri için Alan ve Alan Ölçüsü Kavramları

1st International Education Research and Teacher Education Congress (14.09.2017 - 16.09.2017)

Nejla Gürefe

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum
Investigation of Number Sense Achievements on Secondary School Students According to Various Variables

International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (20.05.2017 - 22.05.2017)

Nejla Gürefe, Hasan Es, Ceren Öncül

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum
Matematiksel Dayanıklılık Ölçeğini Türkçe’xxye Uyarlama Çalışması

1st International Education Research and Teacher Education Congress (14.09.2017 - 16.05.2017)

Nejla Gürefe, Veysel Akçakın

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum
Öğretmen Adaylarının Geometri Konularındaki Alan Dilini Kullanma Becerilerinin İncelenmesi

Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (25.11.2017 - 26.11.2017)

Nejla Gürefe

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum
How Do Gestures Reflect Mental Image Prism Example

International Conference on Research in Education and Science (ICRES) (18.05.2016 - 22.05.2016)

Nejla Gürefe

2016 Özet bildiri Sözlü Sunum
Square And Rectangular Concepts For Hearing Impaired High School Students

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME) (12.05.2016 - 15.05.2016)

Nejla Gürefe, Ahmet Arıkan

2016 Özet bildiri Sözlü Sunum
Bazı Geometrik Şekillerdeki Yüksekliğin Belirlenmesinde Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Bilgileri

III. International Eurasian Educational Research Congress (01.06.2016 - 03.06.2016)

Nejla Gürefe, Saliha Hilal Gültekin, Hasan Es

2016 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
Analysis of Semiotic Resources Used In Process Of Hearing Impaired Students Triangle Concept Explanation

13th International Congress on Mathematical Education (ICME-13) (24.07.2016 - 31.07.2016)

Nejla Gürefe, Ahmet Arıkan

2016 Özet bildiri Sözlü Sunum
Gestures of Hearing Impaired High School Student on Description Process Polygons and Properties

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) (19.05.2016 - 22.05.2016)

Nejla Gürefe, Ahmet Arıkan

2016 Özet bildiri Sözlü Sunum
Evaluation of Definitions Relating to Some Mathematical Concepts of Secondary School Mathematics Teacher with Semiotic Approach.

3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (25.08.2014 - 28.08.2014)

Nejla Gürefe

2014 Özet bildiri Poster
The Effect of Conceptual Change Texts on Students of Primary 5th Class Understanding of “Height” Concept.

2nd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (26.08.2013 - 29.08.2013)

Nejla Gürefe, Saliha Hilal Yarar, Büşra Nur Pazarbaşı, Hasan Es

2013 Özet bildiri Poster
Preservice Teachers’xx Opinions Regarding Use of Excel in Mathematics Teaching.

I. International Dynamic Explorative and Active Learning Conference (02.07.2012 - 05.07.2012)

Nejla Gürefe, Nuri Can Aksoy, Cengiz Çinar

2012 Bildiri Türü Yok Sözlü Sunum
Developing Attitude Scale toward the Geometric Objects for the Preservice Teachers.

1st International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (03.09.2012 - 07.09.2012)

Nejla Gürefe, Adnan Kan

2012 Özet bildiri Poster
STEM Yapay Zekâ Merkezi’nde Eğitim Alan Ortaokul Öğrencilerinin Ürünlerinin Değerlendirilmesi ve STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri

Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Kongresi - II (11.05.2024 - )

Elif Yaren Taş, Nejla Gürefe

2024 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Matematiksel Modelleme Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş ve Yaratıcı Problem Çözmelerine Etkisi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024) (04.09.2024 - )

Elif Yaren Taş, Ece Yürük, Nejla Gürefe

2024 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
5. Sınıf Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerle İşlemler Alt Öğrenme Alanında Öğrenme Güçlüğüne Sahip Öğrenciler İçin Sınıfta Oluşturmayı Amaçladıkları Sosyomatematiksel Normlar

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (19.05.2021 - 21.05.2021)

Hava Öksüz, Nejla Gürefe

2021 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Lise Öğrencilerinin Kareyi Oluşturma Sürecindeki Geometrik Yapı Metinlerini Okuma Anlayışlarının Değerlendirilmesi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (19.05.2021 - 21.05.2021)

Emre Baysal, Nejla Gürefe

2021 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Ortaokul Öğrencilerinin Cebirsel İfadelere İlişkin Kavram İmajları Ve Tanımları

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (04.10.2018 - 06.10.2018)

Nejla Gürefe, Melike Topçu

2018 Özet bildiri Sözlü Sunum
Excel İle Matematik Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Fonksiyon Grafikleri Çizimi Üzerine Etkisi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (27.06.2012 - 30.06.2012)

Nuri Can Aksoy, Nejla Gürefe, Cengiz Çinar

2012 Özet bildiri Sözlü Sunum
Diğer kategoride bildiri bulunamadı!