Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Üstbilişsel Becerilerinin Arttırılmasının Yeni Nesil Beceri Temelli Problem Çözme Başarılarına Etkisi
ERPA International Congresses on Education 2025 (24.09.2025 - )
Gülçin Aral, Nejla Gürefe
Conceptual Perceptions of Prospective Teachers Regarding the Concept of "Unit" in Mathematics
9th International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (17.05.2025 - 19.05.2025)
Nejla Gürefe
The Effect of Teaching Mathematics with Ethnomodeling on Students' Field Measurement
II. International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies (ISRIS) (30.05.2025 - )
Nejla Gürefe
Beşinci Sınıf Çevre Ve Uzunluk Konusunun Gerçekçi Matematik Eğitimi Temelli Ders Planı Uygulamasına İlişkin Öğrenci Görüşleri
XI International Eurasian Educational Research Congress (XI EJER Congress) (21.05.2024 - 24.05.2024)
Emine Eryılmaz, Nejla Gürefe
The Concretization Process of the “Pyramid” Concept; Deaf Student Example
Eighth International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (CMES-2024) (17.05.2024 - 19.05.2024)
Nejla Gürefe
Awareness Of Primary Education Mathematics Teacher Candidates On Sociomathematical Norms
6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6) (28.10.2023 - 30.10.2023)
Hava Öksüz, Nejla Gürefe
Ortaokul Öğrencilerinin Kesri Belirlemede Geometrik Alan Ölçme Bilgisini Kullanması
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5) (28.10.2021 - )
Fatma Nur Öztürk, Nejla Gürefe
5. Sınıf Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerle İşlemler Alt Öğrenme Alanında Öğrenme Güçlüğüne Sahip Öğrenciler ve Normal Öğrenciler İçin Sınıfta Oluşturmayı Amaçladıkları Sosyomatematiksel Normlar
II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (28.05.2021 - 29.05.2021)
Hava Öksüz, Nejla Gürefe
Ortaokul Öğrencileri Kesri Belirlerken Uzunluk Ölçme Bilgisini Nasıl Kullanıyor?
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5) (28.10.2021 - )
Fatma Nur Öztürk, Nejla Gürefe
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5)
Lise Öğrencilerinin Geometrik Okuma Anlayışlarını Ortaya Çıkaran Geometrik Yapı Metni Etkinlikleri (28.10.2021 - )
Emre Baysal, Nejla Gürefe
İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları “Çözüm” Kavramından Ne Anlıyor?
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu (26.09.2019 - 28.09.2019)
Nejla Gürefe, Erhan Ertekin
Kaynaştırma Sınıfı Matematik Öğretmenlerinin İşitme Engelli Ve Öğrenme GüçlüğüneSahip Öğrencilerin Açı Konusundaki Kavram Yanılgılarını Değerlendirmesi
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (26.09.2019 - 28.09.2019)
Nejla Gürefe, Dilşad Güven Akdeniz
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Öteleme Ve Yansıma Konusunda Sahip Olduğu Bilgiler
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu (26.09.2019 - 28.09.2019)
Nejla Gürefe, Erhan Ertekin
Strategy Use of Middle School 8th Grade Students in Fraction Magnitude Comparison
4th Intel4rnational Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (20.04.2019 - 22.04.2019)
Nejla Gürefe
Polygons for Hearing-Impaired Students
International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (CMES2018) (04.05.2018 - 06.05.2018)
Nejla Gürefe
Ortaokul Öğrencilerinin Sayı Duyusundaki Başarısı ve Özyeterliği
5th INTERNATIONAL IFS AND CONTEMPORARY MATHEMATICS CONFERENCE (05.09.2018 - 09.09.2018)
Saliha Hilal Yarar, Hasan Es, Nejla Gürefe
Ortaokul 5. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavram Tanım Bilgileri
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongremize (2ndEducation Research and Teacher Education Congress / ERTE Congress) (13.09.2018 - 15.09.2018)
Nejla Gürefe, Emre Doğa, Melike Topçu
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dönüşüm Geometrisindeki Kavramlara İlişkin Tanımları
International Congress on Science and Education (23.03.2018 - 25.03.2018)
Gülfem Sarpkaya Aktaş, Nejla Gürefe
Matematik Ders Kitaplarındaki Bazı Geometrik Kavram Tanımlarının İncelenmesi
V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) (02.05.2018 - 05.05.2018)
Nejla Gürefe, Melike Topçu
Matematik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Açıklayıcı Stratejiler: Asal Sayı ve 0 ile Bölünebilme Örneği
International Congress on Science and Education (23.03.2018 - 25.03.2018)
Nejla Gürefe, Gülfem Sarpkaya Aktaş
3. Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerdeki Bütün-Yarım-Çeyrek Kavramlarını Açıklamada Kullandığı Beceriler
International Congress on Science and Education (23.03.2018 - 25.03.2018)
Şeyma Özdil, Nejla Gürefe
3. Sınıf Öğrencilerinin Saat Okumada Kesirlerdeki Kavramları (Yarım-Çeyrek) Kullanma Durumlarının İncelenmesi
International Congress on Science and Education (23.03.2018 - 25.03.2018)
Şeyma Özdil, Nejla Gürefe
Çokgen Nasıl Olmalıdır? İşitme Engellilerin Bakış Açısıyla Çokgen
1st International Education Research and Teacher Education Congress (14.09.2017 - 16.09.2017)
Nejla Gürefe
Opinions of Prospective Mathematics Teachers About Some Teaching-Learing Models Used in Mathematics Classes
International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (20.05.2017 - 22.05.2017)
Nejla Gürefe
Eğitim Fakültesi Son sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı, Matematik Özyeterlik Algısı ve Matematikte Öğrenilmiş Çaresizliklerinin İncelenmesi
Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (25.11.2017 - 26.11.2017)
Nejla Gürefe, Orkide Bakalım
8. Sınıf Öğrencileri için Alan ve Alan Ölçüsü Kavramları
1st International Education Research and Teacher Education Congress (14.09.2017 - 16.09.2017)
Nejla Gürefe
Investigation of Number Sense Achievements on Secondary School Students According to Various Variables
International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (20.05.2017 - 22.05.2017)
Nejla Gürefe, Hasan Es, Ceren Öncül
Matematiksel Dayanıklılık Ölçeğini Türkçe’xxye Uyarlama Çalışması
1st International Education Research and Teacher Education Congress (14.09.2017 - 16.05.2017)
Nejla Gürefe, Veysel Akçakın
Öğretmen Adaylarının Geometri Konularındaki Alan Dilini Kullanma Becerilerinin İncelenmesi
Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (25.11.2017 - 26.11.2017)
Nejla Gürefe
How Do Gestures Reflect Mental Image Prism Example
International Conference on Research in Education and Science (ICRES) (18.05.2016 - 22.05.2016)
Nejla Gürefe
Square And Rectangular Concepts For Hearing Impaired High School Students
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME) (12.05.2016 - 15.05.2016)
Nejla Gürefe, Ahmet Arıkan
Bazı Geometrik Şekillerdeki Yüksekliğin Belirlenmesinde Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Bilgileri
III. International Eurasian Educational Research Congress (01.06.2016 - 03.06.2016)
Nejla Gürefe, Saliha Hilal Gültekin, Hasan Es
Analysis of Semiotic Resources Used In Process Of Hearing Impaired Students Triangle Concept Explanation
13th International Congress on Mathematical Education (ICME-13) (24.07.2016 - 31.07.2016)
Nejla Gürefe, Ahmet Arıkan
Gestures of Hearing Impaired High School Student on Description Process Polygons and Properties
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) (19.05.2016 - 22.05.2016)
Nejla Gürefe, Ahmet Arıkan
Evaluation of Definitions Relating to Some Mathematical Concepts of Secondary School Mathematics Teacher with Semiotic Approach.
3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (25.08.2014 - 28.08.2014)
Nejla Gürefe
The Effect of Conceptual Change Texts on Students of Primary 5th Class Understanding of “Height” Concept.
2nd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (26.08.2013 - 29.08.2013)
Nejla Gürefe, Saliha Hilal Yarar, Büşra Nur Pazarbaşı, Hasan Es
Preservice Teachers’xx Opinions Regarding Use of Excel in Mathematics Teaching.
I. International Dynamic Explorative and Active Learning Conference (02.07.2012 - 05.07.2012)
Nejla Gürefe, Nuri Can Aksoy, Cengiz Çinar
Developing Attitude Scale toward the Geometric Objects for the Preservice Teachers.
1st International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (03.09.2012 - 07.09.2012)
Nejla Gürefe, Adnan Kan
STEM Yapay Zekâ Merkezi’nde Eğitim Alan Ortaokul Öğrencilerinin Ürünlerinin Değerlendirilmesi ve STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri
Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Kongresi - II (11.05.2024 - )
Elif Yaren Taş, Nejla Gürefe
Matematiksel Modelleme Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş ve Yaratıcı Problem Çözmelerine Etkisi
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024) (04.09.2024 - )
Elif Yaren Taş, Ece Yürük, Nejla Gürefe
5. Sınıf Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerle İşlemler Alt Öğrenme Alanında Öğrenme Güçlüğüne Sahip Öğrenciler İçin Sınıfta Oluşturmayı Amaçladıkları Sosyomatematiksel Normlar
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (19.05.2021 - 21.05.2021)
Hava Öksüz, Nejla Gürefe
Lise Öğrencilerinin Kareyi Oluşturma Sürecindeki Geometrik Yapı Metinlerini Okuma Anlayışlarının Değerlendirilmesi
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (19.05.2021 - 21.05.2021)
Emre Baysal, Nejla Gürefe
Ortaokul Öğrencilerinin Cebirsel İfadelere İlişkin Kavram İmajları Ve Tanımları
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (04.10.2018 - 06.10.2018)
Nejla Gürefe, Melike Topçu
Excel İle Matematik Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Fonksiyon Grafikleri Çizimi Üzerine Etkisi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (27.06.2012 - 30.06.2012)
Nuri Can Aksoy, Nejla Gürefe, Cengiz Çinar