Salzburg Duygusal Yeme Ölçeği İle Duygusal Tüketimin Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi
6. International Mediterranean Congress (13.08.2024 - 15.08.2024)
Alaiddin Koşar
Sağlık Bilinci ve Çevresel Kaygının Organik Gıda Satın Alma Niyetine Etkisi: Organik Gıda Bilgisinin Aracı Rolü
25.Pazarlama Kongresi (30.06.2021 - 02.07.2021)
Alaiddin Koşar
Hizmet Pazarlaması Bağlamında Kişilerin Dövme Yaptırmasının Ardında Yatan Güdülerin İncelenmesi
XI.International Balkan and Near Eastern Social Sciences Series (09.03.2019 - 10.03.2019)
Alaiddin Koşar, Onur Karaaslan
Mersin İli’nin Markalaşmasını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
The Third International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability (27.09.2019 - 28.09.2019)
Alaiddin Koşar, Cansu Tor Kadıoğlu, Onur Karaaslan
Materyalizmin ve Hedonizmin Dürtüsel Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (26.10.2017 - 28.10.2017)
Alaiddin Koşar, Pelin Demircioğlu, Onur Karaaslan
Perakendecilik Sektöründe Tüketicilerin Kasiyersiz Kasalara Adaptasyonunu Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi Üzerine Ampirik Bir Çalışma
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi (04.05.2017 - 06.05.2017)
Ümit Doğrul, Alaiddin Koşar
Türkiye'de Bankaların Kurum İmajını ve Banka Müşterilerinin Sadakatini Etkileyen Faktörler ve Kurum İmajının Müşteri Sadakatine Etkisi: Mersin İlinde Bir Araştırma
15. Ulusal İşletmecilik Kongresi (26.05.2016 - 28.05.2016)
Ayşe Şahin, Alaiddin Koşar, Onur Karaaslan