Son ZAManlarda Tüketici Davranışları
İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. 1, pp. 437–446
Alaiddin Koşar, Avni Can Yağcı
Mobil Bankacılık Uygulamasını Covid-19 Süreciyle Birlikte Kullanmaya Başlayan Bireysel Banka Müşterilerinin Davranışlarının İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 24, no. 3, pp. 1006–1018
Alaiddin Koşar
Değer-Tatmin-Sadakat Zincirinde Değiştirme Maliyetleri ve Alternatiflerin Çekiciliğinin Aracılık Rolleri: GSM Operatörleri Uygulaması
Business and Economics Research Journal, vol. 13, no. 4, pp. 707–724
Alaiddin Koşar, Ümit Doğrul
The Role of Producers’ Markets in Empowering Rural Women
Tarım Ekonomisi Dergisi, vol. 27, no. 1, pp. 1–8
Sevgi Tüzün Rad, Alaiddin Koşar, Alaiddin Koşar
Satış Elemanlarının Performansının Eysenck’in Kişilik Tipleri Sınıflamasına Göre İncelenmesi
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 18, no. 2, pp. 51–63
Alaiddin Koşar
A comparative study on the amount of tips left by the generations based on the personalized bill types
Journal of Global Business Insights, vol. 4, no. 1, pp. 48–58
Abdulcelil Çakici, Alaiddin Koşar
Generational Perceptions of Price Ending Strategies: The Case of Mersın City
Eurasian Journal of Business and Management, vol. 5, no. 3, pp. 82–92
Abdulcelil Çakici, Abdul Celil Cakici, Alaiddin Koşar, Lina Öztürk
İklim Değişikliği Konusunda Farkındalık Oluşturmada Sosyal Pazarlamanın Rolü: Z Kuşağı İncelemesi
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 28, pp. 1084–1097
Alaiddin Koşar
Perakendecilik: Türkiye ve Dünya'daki Gelişim Süreci
International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies, vol. 7, no. 30, pp. 440–449
Alaiddin Koşar
Cep Telefonu Markalarında İşletme İmajı ve Güvenilirliğinin, Algılanan Fiyat Adaletine Etkisi ve Müşteri Sadakatinin Aracılık Rolü
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 17, no. 1, pp. 102–112
Alaiddin Koşar
Tüketicilerin Korsan ve Orijinal Yazılım Kullanma Niyetlerinin ve Orijinal Yazılımı Tercih Etme Potansiyellerinin Fiyat Değişkeni Bağlamında İncelenmesi
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 4, no. 1, pp. 111–122
Alaiddin Koşar
Nomofobiklik Düzeyinin A ve B Tipi Kişilikler Bağlamında İncelenmesi ve İnternetten Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi
The Journal of International Social Research, vol. 12, no. 66, pp. 1212–1223
Cansu Tor Kadıoğlu, Alaiddin Koşar
Türkiye’nin Son 10 Yılda En Çok İhracat ve İthalat Yaptığı Ülkelerin Hiyerarşik Kümeleme Analizi İle Gruplandırılması ve Değerlendirilmesi
Bucak İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 17–28
Alaiddin Koşar
Perakendecilik Sektöründe Tüketicilerin Kasiyersiz Kasalara Adaptasyonunu Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi Üzerine Ampirik Bir Çalışma
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, vol. , no. , pp. 101–116
Ümit Doğrul, Alaiddin Koşar
Örgüt Kültürü ve İşyerinde Dışlanma Arasındaki İlişki: Mersin Üniversitesi Çalışanları Üzerinde Bir Uygulama
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Degisi, vol. 24, no. 2, pp. 47–62
Cemile Çelik, Alaiddin Koşar