Development and validation of paternal breastfeeding attitude scale
BMC NURSING, vol. 24, no. 1, pp. –
Aysu Buldum, Devrim Alıcı, Duygu Vefikuluçay Yılmaz
Emzirmeye İlişkin Bilgi Testi-Baba Formu: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Turkiye Klinikleri Journal of Nursing Sciences, vol. 16, no. 2, pp. 344–354
Aysu Buldum, Duygu Vefikuluçay Yılmaz, Devrim Alıcı
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEDE YAŞADIKLARI GÜÇLÜKLER: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI
Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı (UİER) Dergisi, vol. CİLT 3 SAYI 2, no. CİLT 3 SAYI 2, pp. 70–114
Okan Tayşi, Devrim Alıcı
An Investigation of Variables Predicting the Reading Literacy in Pisa 2018
Biruni University, Faculty of Education, vol. 12, no. 1, pp. 338–349
Savaş Pamuk, Devrim Alıcı, Mehtap Aktaş, Hüseyin Selvi, Nezaket Bilge Uzun
Assessing Measurement Invariance with Dichotomous Items: The Case of Early Grade Mathematic Assessment from the Zambian Sample
i-manager’s Journal on Educational Psychology, vol. 16, no. 1, pp. 1–11
Brıan Mumba, Devrim Alıcı, Nezaket Bilge Uzun
Quantitative Versus Qualitative Research Dichotomies: A Discussion from Educational Measurement and Evaluation Perspective
Research on Humanities and Social Sciences, vol. 11, no. 24, pp. 1–10
Brian Mumba, Devrim Alıcı
Gebelikte Eş Desteği Algısı Ölçeği’nin (GEDAÖ) Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışmaları
Koç Üniversitesi Hemşirelikte Eğitim ve Araştırma Dergisi, vol. 17, no. 3, pp. 258–266
Mine Yurdakul, Meltem Aydın, Meltem Aydın Beşen, Devrim Alıcı
Investigating Measurement Invariance under Different Missing Value Reduction Methods
Asian Journal of Education and Training, vol. 6, no. 2, pp. 237–245
Hüseyin Selvi, Devrim Alıcı, Nezaket Bilge Uzun
Reliability of the Analytic Rubric and Checklist for the Assessment of Story Writing Skills: G and Decision Study in Generalizability Theory
European Journal of Educational Research, vol. 8, no. 1, pp. 169–180
Nezaket Bilge Uzun, Devrim Alıcı, Mehtap Aktaş, Semih Aşiret, Seha Yormaz
Akademisyenliğe Yabancılaşma Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yükseköğretim Dergisi, vol. 9, no. 1, pp. 49–58
Sevgi Yıldız, Devrim Alıcı
TURKISH ADAPTATION OF THE NURSE PARENT SUPPORT TOOL
INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF NURSING RESEARCHES, vol. 0, no. 9, pp. 1–16
Rana Yiğit, Derya Akdeniz Uysal, Devrim Alıcı, Şeyda Binay, Figen Işık Esenay
Investigating the Impact of Missing Data Handling Methods on the Detection of Differential Item Functioning
International Journal of Assessment Tools in Education, vol. 5, no. 1, pp. 1–14
Hüseyin Selvi, Devrim Alıcı
Investigating Different Theory-Based Differential Item Functioning Methods Under Different Scoring Situations
International Journal of Assessment Tools in Education, vol. 4, no. 2, pp. 223–239
Hüseyin Selvi, Devrim Alıcı
EXAMINATION OF SCORING RELIABILITY ACCORDING TO GENERALIZABILITYTHEORY IN CHECKLIST, ANALYTIC RUBRIC AND RATING SCALES
International Journal Of Eurasia SocialSciences, vol. 8, no. 29, pp. 991–1010
Mehtap Aktaş, Devrim Alıcı
DOĞA DENEYİMİNE DAYALI ÇEVRE EĞİTİMİ” NE YÖNELİK ÖZYETERLİK ALGISI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Turkish Studies, vol. 11, no. 19, pp. 693–708
Aslı Sarışan Tungaç, Devrim Alıcı, Mutlunisa Ünaldı Coral
Doğa Deneyimine Dayalı Çevre Eğitimi ne Yönelik Özyeterlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Journal of Turkish Studies, vol. 11, no. Volume 11 Issue 19, pp. 693–693
Aslı Sarışan Tungaç, Devrim Alıcı, Mutlunisa Ünaldı Coral, Mutlu Nisa Ünaldı Coral
Türkçe Öğretmenliği Özyeterlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, vol. 48, no. 2, pp. 1–18
Halil Erdem Çocuk, Devrim Alıcı, Özler Çakır
İlkokul öğrencilerinin proje tabanlı öğrenme tutumlarına yönelik bir ölçek geliştirme çalışması
İlköğretim Online, vol. 14, no. 3, pp. 1096–1105
Eylem Yalçın İncik, Özler Çakır, Devrim Alıcı
Lisansüstü Eğitime İlişkin Tutum Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
International Online Journal of Educational Sciences, vol. 6, no. 1, pp. 112–129
Gamze Yavuz Konokman, Devrim Alıcı
An Attitude Scale about Graduate Education Reliability and Validity Study
International Online Journal of Educational Sciences, vol. 6, no. 1, pp. 112–129
Gamze Yavuz Konokman, Devrim Alıcı
Okula Yönelik Tutum Ölçeği nin Geliştirilmesi Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Egitim ve Bilim-Education and Science, vol. 38, no. 168, pp. 318–331
Alıcı Devrim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dersine Yönelik Tutum Ölçeği’nin (EÖDTÖ) Geliştirilmesi
Journal of Qafqaz University, vol. 3, no. 33, pp. 66–73
Mehtap Aktaş, Devrim Alıcı
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ’NİN (EÖD‐TÖ) GELİŞTİRİLMESİ
journal of qafqaz university, vol. 37, no. , pp. 66–73
Mehtap Aktaş, Devrim Alıcı
Seeing self as others see you variability in self efficacy ratings in student teaching
Teachers and Teaching: Theory andPractice, vol. 15, no. 5, pp. 541–561
Özler Çakır, Devrim Alıcı
Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Performansa Dayalı Değerlendirme Materyallerine İlişkin Görüşlerinin ve Değerlendirmelerinin İncelenmesi
Journal of Qafqaz University, vol. 3, no. 24, pp. 222235–235
Tuğba Yelken, Devrim Alıcı
Çoktan Seçmeli Testlerin Klasik Test Teorisi ve Örtük Özellikler Teorisine Göre Hesaplanan Psikometrik Özelliklerinin İki Kategorili ve Ağırlıklandırılmış Puanlanması Yönünden Karşılaştırılması
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 26, pp. 117–123
Devrim Alıcı
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının Yordayıcıları Olarak Suriyelilere Yönelik Toplumsal Uzaklık ve Bilişsel Esneklik
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 16, no. 2, pp. 382–393
Binaz Bozkur, Binnaz Kıran, Devrim Alıcı
Yazılan Hikâyeyi Değerlendirmeye Yönelik Analitik Rubrik Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 2, pp. 597–610
Mehtap Aktaş, Devrim Alıcı
Yükseköğretime Geçiş Sınavının Sınışama Tutarlılığının Farklı Yöntemlerle Elde Edilen Kesme Puanlarına Göre İncelenmesi
Yükseköğretim Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 188–199
Erdem Boduroğlu, Devrim Alıcı
Kontrol Listesi, Analitik Rubrik ve Dereceleme Ölçeklerinde Puanlayıcı Güvenirliğinin Genellenebilirlik Kuramına Göre İncelenmesi
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 8, no. 29, pp. 991–1010
Mehtap Aktaş, Devrim Alıcı
Eşdeğer Yarılar Güvenirliğinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 237–252
Yeşim Beril Soğuksu, Devrim Alıcı
Pediatri hemşirelerinin rolleri ve fonksiyonlarıölçeğinin uygulanmasının geliştirilmesi: Güvenirliği ve geçerliliği
Atatürk Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi, vol. 11, no. 4, pp. 19–29
Selda Yüzer Alsaç, Devrim Alıcı, Rana Yiğit
Bir Eğitim Devrimcisi Mustafa Necati
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 4, no. 1, pp. 70–84
Devrim Alıcı
İkidilli yetişkinlerin sesli düşünme yöntemiyle metin işlemleme süreçlerinin belirlenmesi
Mersin Üniversitesi Dil ve Edebiyat Dergisi, vol. 5, no. 1, pp. 39–79
Özler Çakır, Sera Yeşim Aksan, Devrim Alıcı, Dönercan Dönük
İki Dilli Yetişkinlerin Sesli Düşünme Yöntemi Kullanılarak Metin İşlemleme Süreçlerinin Belirlenmesi
Mersin Üniversitesi Dil ve Edebiyat Dergisi, vol. 5, no. 1, pp. 39–79
Özler Çakır, Sera Yeşim Aksan, Devrim Alıcı, Dönercan Dönük
Tıp Eğitiminde Öğrenci Başarısının Ölçülmesi Çoktan Seçmeli Testler ME Ü Tıp Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 64–76
Devrim Alıcı
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programlarında Akademik Başarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi Mersin Üniversitesi Örneği
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 141–151
Devrim Alıcı
Çoktan Seçmeli Testlerde İki Kategorili ve Önsel Ağırlıklı Puanlamanın Diferansiyel Madde Fonksiyonuna Etkisi ile İlgili Bir Araştırma
Eğitim ve Bilim Dergisi, vol. 28, no. 129, pp. 37–43
Devrim Alıcı
Çoktan Seçmeli Testleri Puanlama Yöntemlerine Bir Bakış
Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol. 4, no. 12, pp. 121–127
Devrim Özdemir
Eşdeğer Yarılar Güvenirliğinin Farklı Homojenlik Düzeylerindeki Örneklem Büyüklüklerinde, Test Uzunluğuna, Yarıya Bölme Yöntemlerine ve Güvenirlik Kestirme Tekniklerine Göre İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. 237–252
Yeşim Beril Soğuksu, Devrim Alıcı
A Study of Scale Development on Primary School Students' Attitudes towards Project Based Learning
İlköğretim Online (elektronik), vol. , no. , pp. 1096–1105
Eylem İncik Yalçın, Özler Çakır, Devrim Alıcı