Açımlayıcı faktör analizinde kullanılan faktör döndürme tekniklerinin karşılaştırılması
HASAN ÇELİK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlköğretim öğretmenlerinin öğrenci başarısını ölçme ve değerlendirmede yaşadıkları güçlükler: Bir metasentez çalışması
OKAN TAYŞİ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Assessing measurement invariance with dichotomous items: The case of EGMA from the Zambian sample
BRIAN MUMBA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Ana Bilim Dalı
Yükseköğretime geçiş sınavının sınıflama tutarlılığının farklı yöntemlerle elde edilen kesme puanlarına göre incelenmesi
ERDEM BODUROĞLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Aynı performans görevinin farklı sayıda puanlayıcılar tarafından üç farklı teknikle puanlanmasından elde edilen puanların güvenirliklerinin genellenebilirlik kuramına göre incelenmesi
MEHTAP AKTAŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Eşdeğer yarılar güvenirliğinin, farklı homojenlik düzeylerindeki örneklem büyüklüklerinde, test uzunluğuna, yarıya bölme yöntemlerine ve güvenirlik kestirme tekniklerine göre incelenmesi
YEŞİM BERİL SOĞUKSU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yapı geçerliğini irdelemede kullanılan korelasyona, gruplararası farka ve faktör analizine dayalı yöntemlerin incelenmesi
SAKİNE GÖÇER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Likert tipi ölçeklerde madde analizinde kullanılan iki farklı korelasyon tekniğinin farklı dağılımlı örneklemlerde incelenmesi
ÖZGÜL SU ÖZENİR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Çoktan seçmeli testlerde madde sıralamanın madde ve test istatistikleri üzerine etkisi
FAHRİYE YERGİN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Babaların emzirmeye ilişkin bilgi düzeyleri, tutumları ve baba bebek bağlanma düzeyleri arasındaki ilişkilerin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
AYSU BULDUM
Mersin Üniversitesi - Sağlık Bilimleri Enstitüsü - Hemşirelik Ana Bilim Dalı
Öğretmen adaylarının Cumhuriyet'in kuruluşundan günümüze öğretmenlik mesleğinin tarihsel gelişimi konusundaki bilgi düzeyleri ve bir ders programı önerisi (Türkiye'de öğretmen yetiştirme)
KÜRŞAT KARASOLAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Klasik test ve madde tepki kuramlarına dayalı değişen madde fonksiyonu belirleme tekniklerinin farklı puanlama durumlarında incelenmesi
HÜSEYİN SELVİ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı