İdeal ve Gerçek Benlik Sunumlu Reklamlara Yönelik Bir Tutum Araştırması
Communication in the Millenium (CIM) (26.10.2021 - 27.10.2021)
Mine Oyman, Semra Akıncı
Redesign of Movie Theaters As A Platform That in Focused On Sustainability: The World Examples and Suggestions For Turkey
2nd. International Cinema And Youth Congress (Icay 2020) (03.12.2020 - 04.12.2020)
Emrah Başer, Semra Akıncı
Comparison of Traditional and Modern Film Monitoring Environments in the Context of Customization and Advertisement Avoidance: Case of Netflix and Movie Theaters
International Cinema And Youth Congress (Icay 2019) (06.03.2019 - 08.03.2019)
Semra Akıncı, Emrah Başer
Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılığa Yönelik Tüketici Tutumları ve Mahremiyet Endişesi
International Symposium on Communication in the Digital Age (18.10.2018 - 19.10.2018)
Şaduman Şeyda Gökdemir, Semra Akıncı
Kriz Mesaj Stratejilerinin Facebook’ta Kullanımının Tüketici Etkileşimlerini Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu (18.10.2018 - 19.10.2018)
Semra Akıncı, Özlem Duğan
Gazetecilerin Kriz Dönemlerinde Halkla İlişkiler Çalışanlarına Bakış Açılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
16th International Symposium Communication in the Millennium (25.04.2018 - 28.04.2018)
Özlem Duğan, Semra Akıncı
Uşak City Perception from the City Brand İmage: A field Research on University Students
Innovation and Global Issues İn Social Sciences (27.04.2107 - 29.04.2017)
Özlem Duğan, Semra Akıncı
Televizyon Dizilerinde Sosyal Sorumluluk Kavramının Temsili
II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi” (18.10.2017 - 21.10.2017)
Zülfiye Acar Şentürk, Semra Akıncı
Markaların Sürdürülebilirlik Konusundaki Youtube Reklamlarının Söylem Analizi ile İncelenmesi
9.Uluslararası İletişim Günleri - 2022 (26.10.2021 - )
Semra Akıncı