Tek Boyutlu Reklamdan Uzaklaşma Ölçeği Geliştirme Çalışması

Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, vol. , no. 47, pp. 53–80

Semra Akıncı Saçaralp

2025 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index Link PDF
ÇEVRİMİÇİ DAVRANIŞSAL REKLAMCILIĞA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI VE MAHREMİYET ENDİŞELERİ

Erciyes İletişim Dergisi, vol. , no. 1, pp. 21–38

Şaduman Şeyda Gökdemir, Semra Akıncı

2019 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
İZLEYİCİ JOKER’DEN NE ALABİLİR? SAĞLANAN YARAR VE DOYUMLARA İLİŞKİN OLARAK VARSAYIMSAL SAPTAMALAR

Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 3, pp. 31–53

Ömer Özer, Semra Akıncı

2021 Hakemli Endekste taranmıyor Link
SOSYAL MEDYANIN KRİZ İLETİŞİMİNDE KULLANIMI: FAHRETTİN KOCA’NIN KORONAVİRÜS’ÜN İLK ALTI AYINDA TWİTTER KULLANIMI ÜZERİNE BİR ANALİZ

Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 223–238

Merve Şentöregil, Semra Akıncı

2021 Hakemli Eğitim Bilimleri İndeksi Araştırmax ASOS İndeks Türk Eğitim İndeksi... Link
Reklamdan Kaçınma Bağlamında Geleneksel ve Modern Film İzleme Ortamlarının Genç İzleyiciler Üzerinden Karşılaştırılması: Netflix ve Sinema Salonları Örneği

Erciyes İletişim Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 473–486

Semra Akıncı, Emrah Başer

2020 Hakemli TR DİZİN 3 atıf Link
Kullanıcı Deneyimi ve Kişiselleştirme Bağlamında Bir Dijital Platform İncelemesi

Selçuk İletişim, vol. 13, no. 2, pp. 866–897

Emrah Başer, Semra Akıncı

2020 Hakemli TR DİZİN Link
Gazetecilerin Kriz Dönemlerinde Halkla İlişkiler Çalışanlarına Bakış Açılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma1

Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, vol. , no. 30, pp. 167–192

Özlem Duğan, Semra Akıncı

2019 Hakemli TR DİZİN Link
Sosyal Medya Etkileyicileri Olarak Vloggerlar: Z Kuşağı Üzerinde Para-Sosyal İlişki, Satın Alma Niyeti Oluşturma ve Youtube Davranışları Açısından Vloggerların İncelenmesi

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 32, pp. 441–464

Mine Oyman, Semra Akıncı

2019 Hakemli TR DİZİN 12 atıf Link
PARA-SOSYAL İLİŞKİ TEORİSİ PERSPEKTİFİNDEN ÜRÜN YERLEŞTİRME ETKİLİLİĞİ

İnönü Üniveristesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF E-DERGİ, vol. 2, no. 2, pp. 210–228

Semra Akıncı, Vesile Çakır

2017 Hakemli ASOS ıNDEX
Marka İmajı Açısından Uşak Şehir Algısı: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Saha Araştırması

Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 10, no. 3, pp. 385–408

Özlem Duğan, Semra Akıncı

2017 Hakemli ASOS İndex, Türk Eğitim İndeksi, Eğitim Bilimleri indeksi... Link
Diğer kategoride makale bulunamadı!