Tek Boyutlu Reklamdan Uzaklaşma Ölçeği Geliştirme Çalışması
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, vol. , no. 47, pp. 53–80
Semra Akıncı Saçaralp
ÇEVRİMİÇİ DAVRANIŞSAL REKLAMCILIĞA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI VE MAHREMİYET ENDİŞELERİ
Erciyes İletişim Dergisi, vol. , no. 1, pp. 21–38
Şaduman Şeyda Gökdemir, Semra Akıncı
İZLEYİCİ JOKER’DEN NE ALABİLİR? SAĞLANAN YARAR VE DOYUMLARA İLİŞKİN OLARAK VARSAYIMSAL SAPTAMALAR
Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 3, pp. 31–53
Ömer Özer, Semra Akıncı
SOSYAL MEDYANIN KRİZ İLETİŞİMİNDE KULLANIMI: FAHRETTİN KOCA’NIN KORONAVİRÜS’ÜN İLK ALTI AYINDA TWİTTER KULLANIMI ÜZERİNE BİR ANALİZ
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 223–238
Merve Şentöregil, Semra Akıncı
Reklamdan Kaçınma Bağlamında Geleneksel ve Modern Film İzleme Ortamlarının Genç İzleyiciler Üzerinden Karşılaştırılması: Netflix ve Sinema Salonları Örneği
Erciyes İletişim Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 473–486
Semra Akıncı, Emrah Başer
Kullanıcı Deneyimi ve Kişiselleştirme Bağlamında Bir Dijital Platform İncelemesi
Selçuk İletişim, vol. 13, no. 2, pp. 866–897
Emrah Başer, Semra Akıncı
Gazetecilerin Kriz Dönemlerinde Halkla İlişkiler Çalışanlarına Bakış Açılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma1
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, vol. , no. 30, pp. 167–192
Özlem Duğan, Semra Akıncı
Sosyal Medya Etkileyicileri Olarak Vloggerlar: Z Kuşağı Üzerinde Para-Sosyal İlişki, Satın Alma Niyeti Oluşturma ve Youtube Davranışları Açısından Vloggerların İncelenmesi
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 32, pp. 441–464
Mine Oyman, Semra Akıncı
PARA-SOSYAL İLİŞKİ TEORİSİ PERSPEKTİFİNDEN ÜRÜN YERLEŞTİRME ETKİLİLİĞİ
İnönü Üniveristesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF E-DERGİ, vol. 2, no. 2, pp. 210–228
Semra Akıncı, Vesile Çakır
Marka İmajı Açısından Uşak Şehir Algısı: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Saha Araştırması
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 10, no. 3, pp. 385–408
Özlem Duğan, Semra Akıncı