KURUMSAL İLETİŞİME TEORİK YAKLAŞIMLAR
Bölüm: KURUMSAL PERSONA: KURUMSAL KİMLİK VE KURUMSAL İMAJ ÜZERİNE TEORİK PERSPEKTİFLER, Sayfa: 131–162
AKINCI SAÇARALP SEMRA
2024
Bilimsel Kitap
978-625-371-628-8
DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI: ÖRNEK OLAYLAR
Bölüm: DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER VE KURUMSAL REKLAMCILIK, Sayfa: 189–214
AKINCI SEMRA
2021
Araştırma (Tez Hariç) Kitabı
978-625-8468-20-5
Dijital İçerik Pazarlaması
Bölüm: Dijital İçerik Pazarlaması Açısından Sosyal Ağlar, Sayfa: 112–145
AKINCI SEMRA, GÜLMEZ EMRAH
Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices
Bölüm: Game Theory in Advertising, Sayfa: 191–208
AKINCI SEMRA
2018
Araştırma (Tez Hariç) Kitabı
978-3-631-76675-0