Ortaokul Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Kültürel Zekâ Düzeylerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
Şırnak Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, vol. 36, no. 1, pp. 102–123
Serkan Gökalp, Necati Çobanoğlu
Ortaokul Müdürlerinin Öğretmen Teftişlerindeki Denetim Görevlerini Yerine Getirme Düzeylerine İlişkin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Algılarının İncelenmesi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, vol. , no. 16, pp. 489–515
Serkan Gökalp, Sait Akbaşlı
Undesirable Student Behaviours and the Proposed Solutions Within the Context of Discipline Model Based on Reality Therapy in Classroom Management: A Case Study in Turkey
European Journal of Educational Sciences, vol. 10, no. 1, pp. 37–55
Pelin Üredi, Serkan Gökalp
Middle School Administrators’ Perceptions about Educations Contribution to Human Capital
Scholars Journal of Economics, Business and Management, vol. 9, no. 6, pp. 138–143
Serkan Gökalp
Opinions of High School Principals on Their Cultural Intelligence
International Journal of Educational Methodology, vol. 7, no. 4, pp. 669–682
Serkan Gökalp
Communication Barriers in the Context of School-Parents Cooperation (Okul-Aile İşbirliği Bağlamında İletişim Engelleri)
European Journal of Educational Management, vol. volume-4-2021, no. volume-4-isssue-2-december-2021, pp. 83–96
Serkan Gökalp, Sait Akbaşlı, Okan Diş
The Relationship Between School Principals Cultural Intelligence Level and Teachers Job Satisfaction and Intention to Leave the Job
European Journal of Educational Research, vol. volume-11-2022, no. volume-11-issue-1-january-2022, pp. 493–509
Serkan Gökalp
Investigation of Eba Digital Education Platform Used As The Medium of Distance Education in Turkey During Covid-19 Pandemic Process in Terms of Critical Thinking Skills
European Journal of Educational Sciences, vol. 8, no. 2, pp. 15–28
Pelin Kösece, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Serkan Gökalp
The Primary School Teachers' Perceptions about Their Educational Background and Their Levels of Income
Scholars Journal of Economics, Business and Management, vol. 5, no. 3, pp. 262–268
Aykar Tekin Bozkurt, Serkan Gökalp
The Evaluation of Mobbing Cases Which Teachers Experience In Middle Schools (Sample of Mersin Province),
Scholars Journal of Arts, Humanities and Social Sciences, vol. 6, no. 4, pp. 966–971
Aykar Tekin Bozkurt, Yunus Emre Avcı, Serkan Gökalp
Inspection of School Managers’ Carrying Out Cultural Leadership Roles
Scholars Journal of Arts, Humanities and Social Sciences, vol. 5, no. 8, pp. 1043–1049
Serkan Gökalp, Mehmet Yaşar, Aykar Tekin Bozkurt
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL MÜDÜRÜNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 31, pp. 279–294
Necati Çobanoğlu, Serkan Gökalp
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Etik Liderlik Davranışlarının Sınıf Yönetimi Üzerindeki Etkisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, vol. 23, no. 45, pp. 413–447
Gökalp Serkan, Çobanoğlu Necati
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Öğretmen Teftişine İlişkin Görüşleri
Marifetname, vol. 11, no. 1, pp. 181–209
Serkan Gökalp
Ortaokul Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Kültürel Zekâ Düzeylerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol. , no. 36, pp. 103–124
Serkan Gökalp, Necati Çobanoğlu