Ortaokul Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Kültürel Zekâ Düzeylerine İlişkin Algılarının İncelenmesi

Şırnak Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, vol. 36, no. 1, pp. 102–123

Serkan Gökalp, Necati Çobanoğlu

2025 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index Link
Ortaokul Müdürlerinin Öğretmen Teftişlerindeki Denetim Görevlerini Yerine Getirme Düzeylerine İlişkin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Algılarının İncelenmesi

Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, vol. , no. 16, pp. 489–515

Serkan Gökalp, Sait Akbaşlı

2024 Hakemli TR DİZİN Link
Undesirable Student Behaviours and the Proposed Solutions Within the Context of Discipline Model Based on Reality Therapy in Classroom Management: A Case Study in Turkey

European Journal of Educational Sciences, vol. 10, no. 1, pp. 37–55

Pelin Üredi, Serkan Gökalp

2023 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Middle School Administrators’ Perceptions about Educations Contribution to Human Capital

Scholars Journal of Economics, Business and Management, vol. 9, no. 6, pp. 138–143

Serkan Gökalp

2022 Hakemli Crossref, Index Copernicus, Cite Factor, Google Scholar... Link
Opinions of High School Principals on Their Cultural Intelligence

International Journal of Educational Methodology, vol. 7, no. 4, pp. 669–682

Serkan Gökalp

2021 Hakemli Scopus 2 atıf Link
Communication Barriers in the Context of School-Parents Cooperation (Okul-Aile İşbirliği Bağlamında İletişim Engelleri)

European Journal of Educational Management, vol. volume-4-2021, no. volume-4-isssue-2-december-2021, pp. 83–96

Serkan Gökalp, Sait Akbaşlı, Okan Diş

2021 Hakemli Journals Indexed in Eric 1 atıf Link
The Relationship Between School Principals Cultural Intelligence Level and Teachers Job Satisfaction and Intention to Leave the Job

European Journal of Educational Research, vol. volume-11-2022, no. volume-11-issue-1-january-2022, pp. 493–509

Serkan Gökalp

2021 Hakemli Scopus 3 atıf Link
Investigation of Eba Digital Education Platform Used As The Medium of Distance Education in Turkey During Covid-19 Pandemic Process in Terms of Critical Thinking Skills

European Journal of Educational Sciences, vol. 8, no. 2, pp. 15–28

Pelin Kösece, Lütfi Üredi, Sait Akbaşlı, Serkan Gökalp

2021 Hakemli Journals Indexed in Eric 1 atıf Link
The Primary School Teachers' Perceptions about Their Educational Background and Their Levels of Income

Scholars Journal of Economics, Business and Management, vol. 5, no. 3, pp. 262–268

Aykar Tekin Bozkurt, Serkan Gökalp

2018 Hakemli Crossref, Index Copernicus, Cite Factor, Google Scholar... Link
The Evaluation of Mobbing Cases Which Teachers Experience In Middle Schools (Sample of Mersin Province),

Scholars Journal of Arts, Humanities and Social Sciences, vol. 6, no. 4, pp. 966–971

Aykar Tekin Bozkurt, Yunus Emre Avcı, Serkan Gökalp

2018 Hakemli Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), Index Copernicus, Crossref. Cite Factor, Google Scholar... Link
Inspection of School Managers’ Carrying Out Cultural Leadership Roles

Scholars Journal of Arts, Humanities and Social Sciences, vol. 5, no. 8, pp. 1043–1049

Serkan Gökalp, Mehmet Yaşar, Aykar Tekin Bozkurt

2017 Hakemli Index Copernicus, Crossref, Cite Factor, Eurasian Scientific Journal Index (ESJI),... Link
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL MÜDÜRÜNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI

Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 31, pp. 279–294

Necati Çobanoğlu, Serkan Gökalp

2025 Hakemli TR DİZİN Link
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Etik Liderlik Davranışlarının Sınıf Yönetimi Üzerindeki Etkisi

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, vol. 23, no. 45, pp. 413–447

Gökalp Serkan, Çobanoğlu Necati

2025 Hakemli TR DİZİN Link
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Öğretmen Teftişine İlişkin Görüşleri

Marifetname, vol. 11, no. 1, pp. 181–209

Serkan Gökalp

2024 Hakemli TR DİZİN Link
Ortaokul Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Kültürel Zekâ Düzeylerine İlişkin Algılarının İncelenmesi

ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol. , no. 36, pp. 103–124

Serkan Gökalp, Necati Çobanoğlu

2025 Link