Türkiye’de Okul Kültürü Üzerine Yapılan Çalışmalarının Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi’xx (02.05.2019 - 04.05.2019)
Emrullah Pala, Hacı İsmail Arslantaş, Bünyamin Han
Liselerde Ders Denetimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (27.06.2018 - 29.06.2018)
Hacı İsmail Arslantaş, Rasim Tösten, Yunus Emre Avcı
A SEARCH ABOUT THE PERCPTION OF THE TEACHER’S POSITIVE PSYCHOLOGICAL CAPITAL AND THEIR ORGANIZATIONAL COMMITMENT
İCRES (19.05.2017 - 22.05.2017)
Hacı İsmail Arslantaş, İsmail Aslan
LİSE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ MOTİVASYON ALGILARININ İNCELENMESİ
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR) (19.10.2017 - 21.10.2017)
Hacı İsmail Arslantaş, Rasim Tösten, Dilan Beştaş Marakçı
Aday Öğretmenlik Sürecinin Öğretmen Görüşlerine göre Değerlendirmesi: Siirt İli Örneği
Eğitim Yönetimi Forumu (19.10.2017 - 21.10.2017)
Adem İnce, Hacı İsmail Arslantaş
ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE ÖRGÜTSEL SAĞLIK VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Ankara (19.10.2017 - 22.10.2017)
Hacı İsmail Arslantaş, Suriye Tan
The Problems Wich The Management of Independent Nursery Schools Meet In Terms of School Management Processes
3.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Konferansı (12.10.2012 - 15.10.2012)
Halil Uzun, Hacı İsmail Arslantaş, Metin Özkan