Secondary school students dropout risk: A study of mixed methods
i-manager's Journal on Educational Psychology, vol. 17, no. 4, pp. 1–12
Duygu Şeyma Avşar, Cenk Akay, Hacı İsmail Arslantaş
Ortaokul Öğrencilerinde Okul Terk Riskinin İncelenmesi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 108–125
Duygu Şeyma Avşar, Hacı İsmail Arslantaş
Lise Öğrencilerinin Yapay Zekâ, Robot Teknolojisi, Metaverse ve Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. , no. , pp. –
Hacı İsmail Arslantaş, Mustafa Ataş
Predicting the life satisfaction of education workers in Turkey: a meta-analytic structural equation modeling
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, vol. 24, no. 4, pp. 515–530
Sedat Kanadlı, Hacı İsmail Arslantaş, Yusuf İnandı
A case study on the relationship between narcissistic personality tendency and mobbing behaviors in school management
i-manager Publications, vol. 15, no. 4, pp. 22–38
Yusuf İnandı, Binali Tunç, Hacı İsmail Arslantaş
Examining the relationship between the level of self-efficacy of teachers and the level of schools openness to change
i-manager Publications, vol. 15, no. 3, pp. 11–
Yusuf İnandı, Hacı İsmail Arslantaş, Duygu Şeyma Avşar
The Relationship between Mobbing Towards Teachers and Psychological Resilience in Educational Institutions
Education Quarterly Reviews, vol. 4, no. 1, pp. 39–49
Yusuf İnandı, Hacı İsmail Arslantaş, Mustafa Ataş
OKUL YÖNETİCİLERİNDE NARSİSTİK KİŞİLİK EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı, vol. Cilt 1(2), no. Cilt 1(2), pp. 62–78
N.bilge Uzun, Yağmur Gözübol Kıvrak, Nezaket Bilge Uzun, Hacı İsmail Arslantaş
THE PROBLEMS FACED BY HIGH SCHOOL PRINCIPALS IN THE COVID-19 PANDEMIC
Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı, vol. 1, no. 2, pp. 28–45
Hatice Elif Akbulut, Hacı İsmail Arslantaş
THE RELATIONSHIP BETWEEN THE CAREER BARRIERS OF FEMALE TEACHERS AND THEIR ANGER AND STRESS LEVELS
European Journal of Education Studies, vol. 8, no. 5, pp. 256–281
Yusuf İnandı, Hacı İsmail Arslantaş, Nurcan Tahtalı
Öğretmenlerin Okul Müdürlerinin Denetim Görevlerini Yerine Getirme Düzeyleri Konusundaki Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Gazi Journal of Education Sciences, vol. 6, no. 3, pp. 407–431
Hacı İsmail Arslantaş, Handan Görgün Karakış
ANA DİLİ TÜRKÇE OLMAYAN ÖĞRENCİLERE İLK OKUMA- YAZMA ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER
International Journal Of Languages, vol. , no. , pp. 2704–2716
Ümran Aslan, Hacı İsmail Arslantaş, İsmail Aslan
ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİ GÖZÜYLE ETKİLİ OKULDAYÖNETİCİ ÖZELLİKLERİNİN BELİRLENMESİ
JASSS, vol. , no. 26, pp. 181–193
Hacı İsmail Arslantaş, Metin Özkan
ETKİLİ ÖĞRETMEN ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE SIRALAMA YÖNTEMİYLE BİR ÖLÇEKLEME ÇALIŞMASI
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 15, no. 1, pp. 311–330
Metin Özkan, Hacı İsmail Arslantaş
OKUL MÜDÜRLERİNİN ÇATIŞMA ÇÖZMEDE YAPICI – YIKICI OLMALARI İLE ÖĞRETİMLİDERLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. 34, pp. 231–243
Hacı İsmail Arslantaş, Metin Özkan
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 11, no. 39, pp. 395–407
Hacı İsmail Arslantaş, Metin Özkan, Ebru Külekçi Akyavuz
Evaluation of elementary school inspectors’xx occupational helps and guidance to teachers about new curriculum
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS, vol. 6, no. 2, pp. 215–223
Hacı İsmail Arslantaş
Evaluation of elementary school inspectors occupational helps and guidance to teachers about new curriculum
Educational Research and Reviews, vol. 6, no. , pp. 215–223
Arslantaş Hacı İsmail
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİNE KARŞITUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 8, no. 30, pp. 376–387
Ahmet İhsan Kaya, Hacı İsmail Arslantaş, Nihat Şimşek
Liselerde Ders Denetimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 16, no. 2, pp. 417–431
Hacı İsmail Arslantaş, Yunus Emre Avcı, Rasim Tösten
Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermayelerinin Çalışmaya Tutkunlukları Üzerine Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 27, no. 3, pp. 1073–1079
Hacı İsmail Arslantaş, Rasim Tösten
Öğretmen Algılarına Göre Yöneticilerin Sahip Oldukları Örgütsel Güç Kaynakları Düzeyi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 6, no. 11, pp. 46–63
Hacı İsmail Arslantaş
Lise Öğretmenlerinde Mesleki Motivasyon Unsurları: Karma Yöntemli Bir Çalışma
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 3, pp. 880–895
Hacı İsmail Arslantaş, Rasim Tösten, Dilan Beştaş Marakçı
Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermayelerinin Tükenmişliğe Etkisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 726–744
Hacı İsmail Arslantaş, Rasim Tösten, Gülay Şahin
İLKÖĞRETİM II. KADEME 2005 TÜRKÇEPROGRAMININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İLKÖĞRETİMMÜFETTİŞLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖREDEĞERLENDİRİLMESİ
Dicle Üniversitesi Z.Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 20, pp. 12–24
Hacı İsmail Arslantaş, Nihat Şimşek, Ahmet İhsan Kaya
Yetiştirici Sınıf Öğretim Programının (YSÖP) Değerlendirilmesi
uşak sosyal bilimler degisi, vol. 6, no. 1, pp. 29–47
Mustafa Cinoğlu, Hacı İsmail Arslantaş, Mustafa Demir
EĞİTİM MÜFETTİŞLERİNİN HİZMET İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARI
NWSA, vol. 8, no. 2, pp. 179–192
Hacı İsmail Arslantaş, Metin Özkan
Öğretmenlik Uygulaması Dersinin, Uygulama Öğretim Elemanları Ve Uygulama Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Celal Bayar Üniversitesi sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 58–84
Hacı İsmail Arslantaş
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerşin Görüşlerine Göre Okul Müdürlerinin Çatışma Yönetim Yaklaşımlarının İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 20, no. 2, pp. 555–570
Hacı İsmail Arslantaş, Metin Özkan
Öğretim Elemanlarının Sınıf İçi ÖğretimBecerilerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 13, no. 3, pp. 67–90
Hacı İsmail Arslantaş, Mustafa Cinoğlu, Mehmet Ali Yıldız
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARININ VELİLERDEN TALEPLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
M.Kemak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 9, no. 20, pp. 375–393
Mustafa Cinoğlu, Hacı İsmail Arslantaş, Mustafa Demir
Öğretim Elemanlarının Öğretim Stratejileri Yöntem Ve Teknikleri İletişim Ve Ölçme Değerlendirme Yeterliklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri
M Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 8, no. 15, pp. 487–506
Arslantaş Hacı İsmail
Öğretmenlerin sınıf İçi Öğretim Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, vol. , no. , pp. 17–
Hacı İsmail Arslantaş
İlkokuma Yazma Öğretiminde Ses Temelli Cümle Yöntemiyle Çözümleme Yönteminin Karşılaştırılması
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 81–92
Hacı İsmail Arslantaş, Mustafa Cinoğlu
Süreç Odaklı Mesleki Yardım ve Rehberlik
Doğu Anadolu Bölgesi Araştırmaları Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 157–163
Hacı İsmail Arslantaş
Öğretim Elamanlarının Sınıf İçi Eğitim Öğretim Etkinlikleri Açısından Değerlendirilmesi
Gazi Eğitim Dergisi, vol. 26, no. 3, pp. 263–278
Mehmet Murat, Hacı İsmail Arslantaş, Habib Özgan
Öğretmen Adaylarının Öğretim Elamanlarının Empatik Tutumlarına İlişkin Algıları
Milli Eğitim Dergisi, vol. 33, no. 168, pp. –
Mehmet Murat, Habib Özgan, Hacı İsmail Arslantaş