Secondary school students dropout risk: A study of mixed methods

i-manager's Journal on Educational Psychology, vol. 17, no. 4, pp. 1–12

Duygu Şeyma Avşar, Cenk Akay, Hacı İsmail Arslantaş

2024 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Ortaokul Öğrencilerinde Okul Terk Riskinin İncelenmesi

Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 108–125

Duygu Şeyma Avşar, Hacı İsmail Arslantaş

2024 Hakemli ESJI Link
Lise Öğrencilerinin Yapay Zekâ, Robot Teknolojisi, Metaverse ve Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları

Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. , no. , pp. –

Hacı İsmail Arslantaş, Mustafa Ataş

2024 Hakemli ERİH PLUS Link
Predicting the life satisfaction of education workers in Turkey: a meta-analytic structural equation modeling

ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, vol. 24, no. 4, pp. 515–530

Sedat Kanadlı, Hacı İsmail Arslantaş, Yusuf İnandı

2023 Hakemli SSCI Q2 1 atıf Link
A case study on the relationship between narcissistic personality tendency and mobbing behaviors in school management

i-manager Publications, vol. 15, no. 4, pp. 22–38

Yusuf İnandı, Binali Tunç, Hacı İsmail Arslantaş

2022 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Examining the relationship between the level of self-efficacy of teachers and the level of schools openness to change

i-manager Publications, vol. 15, no. 3, pp. 11–

Yusuf İnandı, Hacı İsmail Arslantaş, Duygu Şeyma Avşar

2022 Hakemli Journals Indexed in Eric 2 atıf Link
The Relationship between Mobbing Towards Teachers and Psychological Resilience in Educational Institutions

Education Quarterly Reviews, vol. 4, no. 1, pp. 39–49

Yusuf İnandı, Hacı İsmail Arslantaş, Mustafa Ataş

2021 Hakemli Journals Indexed in Eric 1 atıf Link
OKUL YÖNETİCİLERİNDE NARSİSTİK KİŞİLİK EĞİLİMLERİ ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı, vol. Cilt 1(2), no. Cilt 1(2), pp. 62–78

N.bilge Uzun, Yağmur Gözübol Kıvrak, Nezaket Bilge Uzun, Hacı İsmail Arslantaş

2021 Hakemli ESJI, CITEFACTOR Link
THE PROBLEMS FACED BY HIGH SCHOOL PRINCIPALS IN THE COVID-19 PANDEMIC

Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı, vol. 1, no. 2, pp. 28–45

Hatice Elif Akbulut, Hacı İsmail Arslantaş

2021 Hakemli H.W.Wilson Link
THE RELATIONSHIP BETWEEN THE CAREER BARRIERS OF FEMALE TEACHERS AND THEIR ANGER AND STRESS LEVELS

European Journal of Education Studies, vol. 8, no. 5, pp. 256–281

Yusuf İnandı, Hacı İsmail Arslantaş, Nurcan Tahtalı

2021 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Öğretmenlerin Okul Müdürlerinin Denetim Görevlerini Yerine Getirme Düzeyleri Konusundaki Görüşlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Gazi Journal of Education Sciences, vol. 6, no. 3, pp. 407–431

Hacı İsmail Arslantaş, Handan Görgün Karakış

2020 Hakemli Türk eğitim indeksi, SOBİAD Link
ANA DİLİ TÜRKÇE OLMAYAN ÖĞRENCİLERE İLK OKUMA- YAZMA ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETMENLERİN KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER

International Journal Of Languages, vol. , no. , pp. 2704–2716

Ümran Aslan, Hacı İsmail Arslantaş, İsmail Aslan

2015 Hakemli Google Scholar, Crossref, Proquest
ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİ GÖZÜYLE ETKİLİ OKULDAYÖNETİCİ ÖZELLİKLERİNİN BELİRLENMESİ

JASSS, vol. , no. 26, pp. 181–193

Hacı İsmail Arslantaş, Metin Özkan

2014 Hakemli sobiad
ETKİLİ ÖĞRETMEN ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE SIRALAMA YÖNTEMİYLE BİR ÖLÇEKLEME ÇALIŞMASI

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 15, no. 1, pp. 311–330

Metin Özkan, Hacı İsmail Arslantaş

2013 Hakemli EBSCO
OKUL MÜDÜRLERİNİN ÇATIŞMA ÇÖZMEDE YAPICI – YIKICI OLMALARI İLE ÖĞRETİMLİDERLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. 34, pp. 231–243

Hacı İsmail Arslantaş, Metin Özkan

2012 Hakemli EBSCO
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 11, no. 39, pp. 395–407

Hacı İsmail Arslantaş, Metin Özkan, Ebru Külekçi Akyavuz

2012 Hakemli EBSCO
Evaluation of elementary school inspectors’xx occupational helps and guidance to teachers about new curriculum

EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS, vol. 6, no. 2, pp. 215–223

Hacı İsmail Arslantaş

2011 Hakemli ERIC
Evaluation of elementary school inspectors occupational helps and guidance to teachers about new curriculum

Educational Research and Reviews, vol. 6, no. , pp. 215–223

Arslantaş Hacı İsmail

2011 Hakemli ERİC,Google Scholar,Genamics Journal Seek
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİNE KARŞITUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 8, no. 30, pp. 376–387

Ahmet İhsan Kaya, Hacı İsmail Arslantaş, Nihat Şimşek

2009 Hakemli EBSCO Link
Liselerde Ders Denetimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 16, no. 2, pp. 417–431

Hacı İsmail Arslantaş, Yunus Emre Avcı, Rasim Tösten

2020 Hakemli TR DİZİN 6 atıf Link
Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermayelerinin Çalışmaya Tutkunlukları Üzerine Etkisi

Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 27, no. 3, pp. 1073–1079

Hacı İsmail Arslantaş, Rasim Tösten

2019 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Öğretmen Algılarına Göre Yöneticilerin Sahip Oldukları Örgütsel Güç Kaynakları Düzeyi

Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 6, no. 11, pp. 46–63

Hacı İsmail Arslantaş

2018 Hakemli ROAD, SOBİAD,Scientific Indexing,Directory of Research Journal Indexing... Link
Lise Öğretmenlerinde Mesleki Motivasyon Unsurları: Karma Yöntemli Bir Çalışma

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 3, pp. 880–895

Hacı İsmail Arslantaş, Rasim Tösten, Dilan Beştaş Marakçı

2018 Hakemli TR DİZİN 7 atıf Link
Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermayelerinin Tükenmişliğe Etkisi

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 726–744

Hacı İsmail Arslantaş, Rasim Tösten, Gülay Şahin

2017 Hakemli TR DİZİN 9 atıf Link
İLKÖĞRETİM II. KADEME 2005 TÜRKÇEPROGRAMININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İLKÖĞRETİMMÜFETTİŞLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖREDEĞERLENDİRİLMESİ

Dicle Üniversitesi Z.Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 20, pp. 12–24

Hacı İsmail Arslantaş, Nihat Şimşek, Ahmet İhsan Kaya

2013 Hakemli ASOS, Araştırmax, DRJI, SOBİAD
Yetiştirici Sınıf Öğretim Programının (YSÖP) Değerlendirilmesi

uşak sosyal bilimler degisi, vol. 6, no. 1, pp. 29–47

Mustafa Cinoğlu, Hacı İsmail Arslantaş, Mustafa Demir

2013 Hakemli ASOS, Türk Eğitim İndeksi, Araştırmax
EĞİTİM MÜFETTİŞLERİNİN HİZMET İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARI

NWSA, vol. 8, no. 2, pp. 179–192

Hacı İsmail Arslantaş, Metin Özkan

2013 Hakemli EBSCO
Öğretmenlik Uygulaması Dersinin, Uygulama Öğretim Elemanları Ve Uygulama Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Celal Bayar Üniversitesi sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 58–84

Hacı İsmail Arslantaş

2013 Hakemli asos indeks, arastirmax
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerşin Görüşlerine Göre Okul Müdürlerinin Çatışma Yönetim Yaklaşımlarının İncelenmesi

Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 20, no. 2, pp. 555–570

Hacı İsmail Arslantaş, Metin Özkan

2012 Hakemli ISI, ASOS
Öğretim Elemanlarının Sınıf İçi ÖğretimBecerilerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 13, no. 3, pp. 67–90

Hacı İsmail Arslantaş, Mustafa Cinoğlu, Mehmet Ali Yıldız

2012 Hakemli TR DİZİN
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARININ VELİLERDEN TALEPLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

M.Kemak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 9, no. 20, pp. 375–393

Mustafa Cinoğlu, Hacı İsmail Arslantaş, Mustafa Demir

2012 Hakemli ASOS
Öğretim Elemanlarının Öğretim Stratejileri Yöntem Ve Teknikleri İletişim Ve Ölçme Değerlendirme Yeterliklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri

M Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 8, no. 15, pp. 487–506

Arslantaş Hacı İsmail

2011 Hakemli Endekste taranmıyor
Öğretmenlerin sınıf İçi Öğretim Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, vol. , no. , pp. 17–

Hacı İsmail Arslantaş

2011 Hakemli Google Scholar, Resarch Bib
İlkokuma Yazma Öğretiminde Ses Temelli Cümle Yöntemiyle Çözümleme Yönteminin Karşılaştırılması

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 81–92

Hacı İsmail Arslantaş, Mustafa Cinoğlu

2010 Hakemli ULAKBİM,Sosyal Bilimler Veri Tabanı,Education Network Australia,EBSCO Education Research Complete...
Süreç Odaklı Mesleki Yardım ve Rehberlik

Doğu Anadolu Bölgesi Araştırmaları Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 157–163

Hacı İsmail Arslantaş

2007 Hakemli Endekste taranmıyor
Öğretim Elamanlarının Sınıf İçi Eğitim Öğretim Etkinlikleri Açısından Değerlendirilmesi

Gazi Eğitim Dergisi, vol. 26, no. 3, pp. 263–278

Mehmet Murat, Hacı İsmail Arslantaş, Habib Özgan

2006 Hakemli ISI,TÜBİTAK-ULAKBİM,ASOS, EBSCO
Öğretmen Adaylarının Öğretim Elamanlarının Empatik Tutumlarına İlişkin Algıları

Milli Eğitim Dergisi, vol. 33, no. 168, pp. –

Mehmet Murat, Habib Özgan, Hacı İsmail Arslantaş

2005 Hakemli Ulakbim
Diğer kategoride makale bulunamadı!