The impact of social media use on restaurant choice
Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research, vol. 33, no. 3, pp. 310–322
Ahmet Yarış, Şehmus Aykol
Intentions to Adopt Eco-friendly Practices in Restaurant Operations
Journal of Culinary Science and Technology, vol. 20, no. 5, pp. 430–452
Ahmet Yarış, İrfan Yazıcıoğlu
Turkish Traditional Fermented Plant-Products as Functional Food
Eurasian Journal of Food Science and Technology, vol. 6, no. 1, pp. 42–51
Ahmet Yarış
Mardin İlindeki Restoranların Yerel Ürün Kullanımındaki Avantaj ve Dezavantajları ile İlgili Algı Düzeyleri
Journal of International Social Research, vol. 8, no. 37, pp. 991–991
Ahmet Yarış, Menekşe Cömert
Türkiye’deki Michelin yıldızlı restoran şeflerinin Instagram paylaşımlarının semiyotik ve yorum analizi
Tourism and Recreation, vol. 7, no. , pp. –
Aliye Serin, Ahmet Yarış
Türkiye'de Bulunan Michelin Yıldızlı Restoranlara Yapılan Çevrimiçi Yorumların Analizi (Analysis of Online Reviews on Michelin Star Restaurants in Turkey)
Journal of Gastronomy Hospitality and Travel - JOGHAT, vol. 6, no. 4, pp. 1923–1932
Ahmet Yarış, Ali Akif Arıcı
Fit Yiyecek-İçecek Hizmeti Yeniliğinin Benimsenmesi: Spor Salonları Üzerine Bir Araştırma
İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 15, no. 3, pp. –
Ahmet Yarış, Neslihan Şahin
Mardin in Yemek Ritüelleri (Food Rituals of Mardin)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 10, no. 3, pp. 2749–2770
Kübra Duyan, Ahmet Yarış
Gastronomi Deneyimi Unsurlarının Tekrar Ziyaret Niyetine Etkisi (The Efect of Gastronomy Experience Elements on Revisit Intention)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 10, no. 3, pp. 2713–2734
Beytullah Kaçar, Ahmet Yarış
Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Başarısızlık Nedenleri
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 406–424
Ahmet Yarış, Ergül Kanik
A Qualitative Analysis of Gastronomy Tourism Strategy and Action Plan
Tourism Academic Journal, vol. 6, no. 2, pp. 289–298
Ahmet Yarış, Kadir Çakar, Şehmus Aykol
Sürdürülebilir Yiyecek ve İçecek İşletmeciliği: Ankara İlinde Bir Araştırma (Sustainable Food and Beverage Management: A Research in Ankara Province)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 6, no. 2, pp. 331–349
İrfan Yazıcıoğlu, Esra Özata, Ahmet Yarış
Toplu Yemek Hizmetlerinde Servis Şeklinin Algılanan Memnuniyet Düzeyine Etkisi
DİCLE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol. 7, no. 14, pp. –
Ahmet Yarış, Şehmus Aykol
Turistlerin Yeni Gastronomi Etkinliklerine Katılma Niyeti
Aydın Gastronomy, vol. 7, no. 2, pp. 223–240
Ergül Kanik, Ahmet Yarış
Amerikan Mutfak Kültürünün Gelişim Süreci
JOURNAL OF TOURISM AND GASTRONOMY STUDIES, vol. 3, no. 3, pp. 90–101
Ahmet Yarış, Fügen Özkaya
Türkiye’deki Michelin yıldızlı restoran şeflerinin Instagram paylaşımlarının semiyotik ve yorum analizi
Tourism and recreation (Online), vol. 7, no. 1, pp. 221–233
Aliye Serin, Ahmet Yarış
Temperleme Sıcaklıklarının Çikolatanın Duyusal Özelliklerine Etkisi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. , no. , pp. 2517–2536
Ahmet Yarış Yarış, Nuri Anıl Mazlum, Rüveyda Boz, Nurgül Sarılır
Fit Yiyecek-İçecek Hizmeti Yeniliğinin Benimsenmesi: Spor Salonları Üzerine Bir Araştırma
İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. , no. , pp. 1985–1996
Ahmet Yarış, Neslihan Şahin