İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGILARININ ÖĞRENME STİLLERİ VE OKUMA ALIŞKANLIKLARI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
ESRA TUNÇ YİĞİT
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Yedinci sınıf öğrencilerinin cebirsel muhakeme becerilerinin gelişiminin incelenmesi
HAVVA SOLAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
7. sınıf öğrencilerinin öğrenme stilleri ile matematiğe yönelik tutum ve kaygılarının arasındaki ilişkinin incelenmesi
MUNTAHA EYÜP
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
6. sınıf öğrencilerine doğal sayılarla işlemler öğrenme alanının ilgi tabanlı örneklerle öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi
ELİF BERRE ÖZER KOTTAŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
9. sınıf öğrencilerinin matematiksel ispatla ilgili öğrenme güçlüklerinin belirlenmesi
AYŞE YILDIZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Matematik öğretmeni adaylarının sözel olarak ifade edilen kümeleri matematiksel dile çevirebilme becerileri
HATİCE YARDIMCI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Örüntüler öğrenme alanının 8. sınıf öğrencilerine ilgi-tabanlı örneklerle öğretiminin öğrencilerin akademik başarısına etkisi
HASAN TOPÇU
Atatürk Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı
Modüler aritmetik öğretimine alternatif bir yaklaşım
IŞILAY KURT GÜNER
Atatürk Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaöğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin matematiksel ispat yöntemleri hakkındaki görüşleri
DERYA MİRAL
Atatürk Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı
Modüler aritmetik kavramı ile ilgili öğrenme güçlüklerinin belirlenmesi
ONUR COŞKUN
Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı
Matematik öğretimi ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi
REMZİYE ŞENOL
Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı
Özel dershanelerin ortaöğretim düzeyinde cebir öğretimindeki yeri ve önemi (bilişsel alan öğrenmeleri açısından)
MUZAFFER OKUR
Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı
Topolojik gruplar
EBRU KOPUZLU
Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
Çözülebilir gruplar ve çözülebilir grupların altgrupları
ENVER TATAR
Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı
Nilpotent gruplar
ENGİN ÖZKAN
Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel ispatta önceden belirlenen anahtar fikirleri yazabilme süreçleri
AYSUN YEŞİLYURT ÇETİN
Atatürk Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
Matematik öğretmeni adaylarının cebir öğrenme alanındaki ispat süreçlerinin incelenmesi
GÜRSEL GÜLER
Atatürk Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı
Cebir paket programları vasıtasıyla izomorfizm kavramının öğretimi
MUZAFFER OKUR
Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
İkili işlem kavramı ile ilgili öğrenme güçlüklerinin belirlenmesi ve 4MAT yönteminin başarıya etkisi
ENVER TATAR
Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
Bazı sonlu doğrulmuş grupların öğretimine geometrik ve bilgisayar destekli yaklaşım
SERPİL KONYALIOĞLU
Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Matematik Ana Bilim Dalı