İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGILARININ ÖĞRENME STİLLERİ VE OKUMA ALIŞKANLIKLARI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

ESRA TUNÇ YİĞİT

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2024 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Yedinci sınıf öğrencilerinin cebirsel muhakeme becerilerinin gelişiminin incelenmesi

HAVVA SOLAK

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2024 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

7. sınıf öğrencilerinin öğrenme stilleri ile matematiğe yönelik tutum ve kaygılarının arasındaki ilişkinin incelenmesi

MUNTAHA EYÜP

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2023 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

6. sınıf öğrencilerine doğal sayılarla işlemler öğrenme alanının ilgi tabanlı örneklerle öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi

ELİF BERRE ÖZER KOTTAŞ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

9. sınıf öğrencilerinin matematiksel ispatla ilgili öğrenme güçlüklerinin belirlenmesi

AYŞE YILDIZ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2019 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Matematik öğretmeni adaylarının sözel olarak ifade edilen kümeleri matematiksel dile çevirebilme becerileri

HATİCE YARDIMCI

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2019 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Örüntüler öğrenme alanının 8. sınıf öğrencilerine ilgi-tabanlı örneklerle öğretiminin öğrencilerin akademik başarısına etkisi

HASAN TOPÇU

Atatürk Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı

2014 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Modüler aritmetik öğretimine alternatif bir yaklaşım

IŞILAY KURT GÜNER

Atatürk Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı

2013 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Ortaöğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin matematiksel ispat yöntemleri hakkındaki görüşleri

DERYA MİRAL

Atatürk Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı

2013 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Modüler aritmetik kavramı ile ilgili öğrenme güçlüklerinin belirlenmesi

ONUR COŞKUN

Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı

2009 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Matematik öğretimi ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi

REMZİYE ŞENOL

Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı

2003 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Özel dershanelerin ortaöğretim düzeyinde cebir öğretimindeki yeri ve önemi (bilişsel alan öğrenmeleri açısından)

MUZAFFER OKUR

Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı

2002 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Topolojik gruplar

EBRU KOPUZLU

Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı

2001 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Çözülebilir gruplar ve çözülebilir grupların altgrupları

ENVER TATAR

Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı

2001 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Nilpotent gruplar

ENGİN ÖZKAN

Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı

1998 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel ispatta önceden belirlenen anahtar fikirleri yazabilme süreçleri

AYSUN YEŞİLYURT ÇETİN

Atatürk Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı

2017 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Matematik öğretmeni adaylarının cebir öğrenme alanındaki ispat süreçlerinin incelenmesi

GÜRSEL GÜLER

Atatürk Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı

2013 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Cebir paket programları vasıtasıyla izomorfizm kavramının öğretimi

MUZAFFER OKUR

Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı

2006 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

İkili işlem kavramı ile ilgili öğrenme güçlüklerinin belirlenmesi ve 4MAT yönteminin başarıya etkisi

ENVER TATAR

Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı

2006 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Bazı sonlu doğrulmuş grupların öğretimine geometrik ve bilgisayar destekli yaklaşım

SERPİL KONYALIOĞLU

Atatürk Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Matematik Ana Bilim Dalı

2005 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Tıpta Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Sanatta Yeterlik tez danışmanlığı bulunamadı!
Diş Hekimliği Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Tıpta Yan Dal Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Diğer tez danışmanlığı bulunamadı!