User profile picture

Öğr. Gör. Dr. ALAİDDİN KOŞAR



  • Yöksis ID 198149
  • Researcher ID O-5516-2018
  • ORCID ID 0000-0002-5481-403X
  • Scopus ID
  • Scholar ID hgkEW1YAAAAJ&hl
  • E-posta alaiddinkosar@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 15354

Birim

SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
İŞLETME YÖNETİMİ PR.

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırmaları, Satış Yönetimi

15

MAKALE

Detay

7

BİLDİRİ

Detay

0

PROJE

Detay

0

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

İklim Değişikliği Konusunda Farkındalık Oluşturmada Sosyal Pazarlamanın Rolü: Z Kuşağı İncelemesi
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 28, pp. 1084–1097 Link 2024
Son ZAManlarda Tüketici Davranışları
İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. 1, pp. 437–446 Link 2024
Mobil Bankacılık Uygulamasını Covid-19 Süreciyle Birlikte Kullanmaya Başlayan Bireysel Banka Müşterilerinin Davranışlarının İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 24, no. 3, pp. 1006–1018 Link 2022
Değer-Tatmin-Sadakat Zincirinde Değiştirme Maliyetleri ve Alternatiflerin Çekiciliğinin Aracılık Rolleri: GSM Operatörleri Uygulaması
Business and Economics Research Journal, vol. 13, no. 4, pp. 707–724 Link 2022
Perakendecilik: Türkiye ve Dünya'daki Gelişim Süreci
International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences Studies, vol. 7, no. 30, pp. 440–449 Link 2021

Son 5 Bildiri

Salzburg Duygusal Yeme Ölçeği İle Duygusal Tüketimin Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi
6. International Mediterranean Congress (13.08.2024 - 15.08.2024) Link 2024
Sağlık Bilinci ve Çevresel Kaygının Organik Gıda Satın Alma Niyetine Etkisi: Organik Gıda Bilgisinin Aracı Rolü
25.Pazarlama Kongresi (30.06.2021 - 02.07.2021) Link 2021
Hizmet Pazarlaması Bağlamında Kişilerin Dövme Yaptırmasının Ardında Yatan Güdülerin İncelenmesi
XI.International Balkan and Near Eastern Social Sciences Series (09.03.2019 - 10.03.2019) 2019
Mersin İli’nin Markalaşmasını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
The Third International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability (27.09.2019 - 28.09.2019) 2019
Materyalizmin ve Hedonizmin Dürtüsel Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (26.10.2017 - 28.10.2017) 2017