Prof. Dr. DEVRİM ALICI
- Yöksis ID 21353
- Researcher ID AAH-7548-2019
- ORCID ID 0000-0001-5542-0609
- Scopus ID 38261347500
- Scholar ID jUEmCscAAAAJ&
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Son 5 Makale
Emzirmeye İlişkin Bilgi Testi-Baba Formu: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi, vol. 16, no. 2, pp. 344–354 Link 2024
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEDE YAŞADIKLARI GÜÇLÜKLER: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI
Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı (UİER) Dergisi, vol. CİLT 3 SAYI 2, no. CİLT 3 SAYI 2, pp. 70–114 Link 2023
An Investigation of Variables Predicting the Reading Literacy in Pisa 2018
Biruni University, Faculty of Education, vol. 12, no. 1, pp. 338–349 Link 2023
Assessing Measurement Invariance with Dichotomous Items: The Case of Early Grade Mathematic Assessment from the Zambian Sample
i-manager’s Journal on Educational Psychology, vol. 16, no. 1, pp. 1–11 Link 2022
Quantitative Versus Qualitative Research Dichotomies: A Discussion from Educational Measurement and Evaluation Perspective
Research on Humanities and Social Sciences, vol. 11, no. 24, pp. 1–10 Link 2021
Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi, vol. 16, no. 2, pp. 344–354 Link 2024
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEDE YAŞADIKLARI GÜÇLÜKLER: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI
Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı (UİER) Dergisi, vol. CİLT 3 SAYI 2, no. CİLT 3 SAYI 2, pp. 70–114 Link 2023
An Investigation of Variables Predicting the Reading Literacy in Pisa 2018
Biruni University, Faculty of Education, vol. 12, no. 1, pp. 338–349 Link 2023
Assessing Measurement Invariance with Dichotomous Items: The Case of Early Grade Mathematic Assessment from the Zambian Sample
i-manager’s Journal on Educational Psychology, vol. 16, no. 1, pp. 1–11 Link 2022
Quantitative Versus Qualitative Research Dichotomies: A Discussion from Educational Measurement and Evaluation Perspective
Research on Humanities and Social Sciences, vol. 11, no. 24, pp. 1–10 Link 2021
Son 5 Bildiri
Kavramsal Metaforların Belirlenmesinde Yöntemsel Bakış: Üniversite Giriş Sınavına İlişkin (En Güçlü) Kavramsal Metaforun Belirlenmesi Örneği
33. Ulusal Dilbilim Kurultayı (09.05.2019 - 10.05.2019)
Türk Öğrencilerin PISA Okuma Becerileri Alanındaki Test Maddelerini İşlemlemede Kullandıkları Stratejiler
12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı (03.10.2019 - 05.10.2019) 2019
Kavramsal Metafor Kuramı: Yöntem ve Uygulamalar
12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı (03.10.2019 - 05.10.2019) 2019
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğinin Tarihsel Gelişimi Konusundaki Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
2nd International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS) (04.04.2018 - 07.04.2018) 2018
THE INVESTIGATION OF THE TEACHING CANDIDATES ON THE ATTITUDE, COGNITIVE FLEXIBILITY AND SOCIAL DISTANCES FOR SYRIAN ASYLUM SEPARATORS
2ND INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (04.04.2018 - 07.04.2018) 2018
33. Ulusal Dilbilim Kurultayı (09.05.2019 - 10.05.2019)
Türk Öğrencilerin PISA Okuma Becerileri Alanındaki Test Maddelerini İşlemlemede Kullandıkları Stratejiler
12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı (03.10.2019 - 05.10.2019) 2019
Kavramsal Metafor Kuramı: Yöntem ve Uygulamalar
12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı (03.10.2019 - 05.10.2019) 2019
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğinin Tarihsel Gelişimi Konusundaki Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
2nd International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS) (04.04.2018 - 07.04.2018) 2018
THE INVESTIGATION OF THE TEACHING CANDIDATES ON THE ATTITUDE, COGNITIVE FLEXIBILITY AND SOCIAL DISTANCES FOR SYRIAN ASYLUM SEPARATORS
2ND INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (04.04.2018 - 07.04.2018) 2018