Prof. Dr. HACI İSMAİL ARSLANTAŞ
- Yöksis ID 35113
- Researcher ID
- ORCID ID 0000-0003-3109-6714
- Scopus ID 37461135200
- Scholar ID PGHk0xYAAAAJ&hl
- E-posta harslantas@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42071
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Yönetimi
Eğitim Yönetimi
Eğitim Yönetimi
Eğitim Yönetimi
Son 5 Makale
Ortaokul Öğrencilerinde Okul Terk Riskinin İncelenmesi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 108–125 Link 2024
Secondary school students dropout risk: A study of mixed methods
i-manager's Journal on Educational Psychology, vol. 17, no. 4, pp. 1–12 Link 2024
Lise Öğrencilerinin Yapay Zekâ, Robot Teknolojisi, Metaverse ve Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. , no. , pp. – Link 2024
Predicting the life satisfaction of education workers in Turkey: a meta-analytic structural equation modeling
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, vol. 24, no. 4, pp. 515–530 Link 2023
A case study on the relationship between narcissistic personality tendency and mobbing behaviors in school management
i-manager Publications, vol. 15, no. 4, pp. 22–38 Link 2022
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 108–125 Link 2024
Secondary school students dropout risk: A study of mixed methods
i-manager's Journal on Educational Psychology, vol. 17, no. 4, pp. 1–12 Link 2024
Lise Öğrencilerinin Yapay Zekâ, Robot Teknolojisi, Metaverse ve Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. , no. , pp. – Link 2024
Predicting the life satisfaction of education workers in Turkey: a meta-analytic structural equation modeling
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, vol. 24, no. 4, pp. 515–530 Link 2023
A case study on the relationship between narcissistic personality tendency and mobbing behaviors in school management
i-manager Publications, vol. 15, no. 4, pp. 22–38 Link 2022
Son 5 Bildiri
Türkiye’de Okul Kültürü Üzerine Yapılan Çalışmalarının Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi’xx (02.05.2019 - 04.05.2019) 2019
Liselerde Ders Denetimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (27.06.2018 - 29.06.2018) 2018
A SEARCH ABOUT THE PERCPTION OF THE TEACHER’S POSITIVE PSYCHOLOGICAL CAPITAL AND THEIR ORGANIZATIONAL COMMITMENT
İCRES (19.05.2017 - 22.05.2017) 2017
LİSE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ MOTİVASYON ALGILARININ İNCELENMESİ
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR) (19.10.2017 - 21.10.2017) 2017
Aday Öğretmenlik Sürecinin Öğretmen Görüşlerine göre Değerlendirmesi: Siirt İli Örneği
Eğitim Yönetimi Forumu (19.10.2017 - 21.10.2017) 2017
Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi’xx (02.05.2019 - 04.05.2019) 2019
Liselerde Ders Denetimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (27.06.2018 - 29.06.2018) 2018
A SEARCH ABOUT THE PERCPTION OF THE TEACHER’S POSITIVE PSYCHOLOGICAL CAPITAL AND THEIR ORGANIZATIONAL COMMITMENT
İCRES (19.05.2017 - 22.05.2017) 2017
LİSE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ MOTİVASYON ALGILARININ İNCELENMESİ
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR) (19.10.2017 - 21.10.2017) 2017
Aday Öğretmenlik Sürecinin Öğretmen Görüşlerine göre Değerlendirmesi: Siirt İli Örneği
Eğitim Yönetimi Forumu (19.10.2017 - 21.10.2017) 2017