Prof. Dr. RAMAZAN DİKİCİ
- Yöksis ID 6723
- Researcher ID ABC-2382-2020
- ORCID ID 0000-0003-1903-9418
- Scopus ID
- Scholar ID aHs4IbkAAAAJ
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İlköğretim Matematik Eğitimi
İlköğretim Matematik Eğitimi
Son 5 Makale
Investigation of Prospective Mathematics Teachers' Proof Completion Processes Supported By Key Ideas
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI, vol. 23, no. 34, pp. 341–361 Link 2023
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İspat Yapma ve Problem Çözme Süreçlerinin Sesli Düşünme Yöntemi ile İncelenmesi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, vol. 12, no. 4, pp. 868–881 Link 2023
ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPAT YÖNTEMLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
The Journal of International Educational Sciences, vol. 4, no. 13, pp. 194–206 Link 2017
Öğrencilerin Örüntüleri Genelleme Süreçleri 7 Sınıf Örneği
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 23, no. 2, pp. 523–548 2015
Eğitim bilimlerinde araştırma yöntemleri dersinin etkililiği
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 22, no. 3, pp. 981–994 Link 2014
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI, vol. 23, no. 34, pp. 341–361 Link 2023
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İspat Yapma ve Problem Çözme Süreçlerinin Sesli Düşünme Yöntemi ile İncelenmesi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, vol. 12, no. 4, pp. 868–881 Link 2023
ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPAT YÖNTEMLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
The Journal of International Educational Sciences, vol. 4, no. 13, pp. 194–206 Link 2017
Öğrencilerin Örüntüleri Genelleme Süreçleri 7 Sınıf Örneği
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 23, no. 2, pp. 523–548 2015
Eğitim bilimlerinde araştırma yöntemleri dersinin etkililiği
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 22, no. 3, pp. 981–994 Link 2014
Son 5 Bildiri
General Recurrences in Modular Groups
Matematik Sempozyumu (40.Kuruluş Yıldönümü Matematik Sempozyumu) ( - )
A work on 2 step General Recurrences in Groups
Matematik Sempozyumu(Altınoluk’ta Matematik Günleri) ( - )
3 step General Fibonacci Sequences in Groups
Sakarya Matematik Sempozyumu ( - )
Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirsel İspat Yapabilme Durumlarının İncelenmesi
27 th International Conference on Educational Sciences (18.04.2018 - 22.04.2018) 2018
Matematiksel ispat yapma ve problem çözmede sesli düşünmenin rolü
8. International Congress of Educational Research (05.05.2016 - 08.05.2016) 2016
Matematik Sempozyumu (40.Kuruluş Yıldönümü Matematik Sempozyumu) ( - )
A work on 2 step General Recurrences in Groups
Matematik Sempozyumu(Altınoluk’ta Matematik Günleri) ( - )
3 step General Fibonacci Sequences in Groups
Sakarya Matematik Sempozyumu ( - )
Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirsel İspat Yapabilme Durumlarının İncelenmesi
27 th International Conference on Educational Sciences (18.04.2018 - 22.04.2018) 2018
Matematiksel ispat yapma ve problem çözmede sesli düşünmenin rolü
8. International Congress of Educational Research (05.05.2016 - 08.05.2016) 2016