
Prof. Dr. RAMAZAN DİKİCİ
- Yöksis ID 6723
- Researcher ID ABC-2382-2020
- ORCID ID 0000-0003-1903-9418
- Scopus ID
- Scholar ID aHs4IbkAAAAJ
- E-posta rdikici@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42035
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İlköğretim Matematik Eğitimi
İlköğretim Matematik Eğitimi
Son 5 Makale
Investigation of Prospective Mathematics Teachers' Proof Completion Processes Supported By Key Ideas
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI, vol. 23, no. 34, pp. 341–361 Link 2023
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İspat Yapma ve Problem Çözme Süreçlerinin Sesli Düşünme Yöntemi ile İncelenmesi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, vol. 12, no. 4, pp. 868–881 Link 2023
Organizing the mathematical proof process with the help of basic components in teaching proof: Abstract algebra example
LUMAT International Journal on Math Science and Technology Education, vol. 9, no. 1, pp. 235–255 Link 2021
Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirsel İspat Yapabilme Durumlarının İncelenmesi
Online Journal of Mathematics, Science and TechnologyEducation (OJOMSTE), vol. 1, no. 1, pp. 75–85 Link 2020
ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPAT YÖNTEMLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
The Journal of International Educational Sciences, vol. 4, no. 13, pp. 194–206 Link 2017
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI, vol. 23, no. 34, pp. 341–361 Link 2023
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İspat Yapma ve Problem Çözme Süreçlerinin Sesli Düşünme Yöntemi ile İncelenmesi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, vol. 12, no. 4, pp. 868–881 Link 2023
Organizing the mathematical proof process with the help of basic components in teaching proof: Abstract algebra example
LUMAT International Journal on Math Science and Technology Education, vol. 9, no. 1, pp. 235–255 Link 2021
Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirsel İspat Yapabilme Durumlarının İncelenmesi
Online Journal of Mathematics, Science and TechnologyEducation (OJOMSTE), vol. 1, no. 1, pp. 75–85 Link 2020
ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPAT YÖNTEMLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
The Journal of International Educational Sciences, vol. 4, no. 13, pp. 194–206 Link 2017
Son 5 Bildiri
General Recurrences in Modular Groups
Matematik Sempozyumu (40.Kuruluş Yıldönümü Matematik Sempozyumu) (20.05.1998 - )
3 step General Fibonacci Sequences in Groups
Sakarya Matematik Sempozyumu ( - )
A work on 2 step General Recurrences in Groups
Matematik Sempozyumu(Altınoluk’ta Matematik Günleri) ( - )
Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirsel İspat Yapabilme Durumlarının İncelenmesi
27 th International Conference on Educational Sciences (18.04.2018 - 22.04.2018) 2018
TÜRKİYE DE MATEMATİKSEL İSPAT ARAŞTIRMALARININ İÇERİK ANALİZİ BİR META SENTEZ ÇALIŞMASI
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (11.05.2016 - 14.05.2016) 2016
Matematik Sempozyumu (40.Kuruluş Yıldönümü Matematik Sempozyumu) (20.05.1998 - )
3 step General Fibonacci Sequences in Groups
Sakarya Matematik Sempozyumu ( - )
A work on 2 step General Recurrences in Groups
Matematik Sempozyumu(Altınoluk’ta Matematik Günleri) ( - )
Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirsel İspat Yapabilme Durumlarının İncelenmesi
27 th International Conference on Educational Sciences (18.04.2018 - 22.04.2018) 2018
TÜRKİYE DE MATEMATİKSEL İSPAT ARAŞTIRMALARININ İÇERİK ANALİZİ BİR META SENTEZ ÇALIŞMASI
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (11.05.2016 - 14.05.2016) 2016