User profile picture

Arş. Gör. Dr. SEMRA AKINCI SAÇARALP



  • Yöksis ID 248471
  • Researcher ID JWA-0243-2024
  • ORCID ID 0000-0002-9995-6760
  • Scopus ID 57260043300
  • Scholar ID v1NbEdoAAAAJ
  • E-posta sakinci@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 15527

Birim

İLETİŞİM FAKÜLTESİ
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
REKLAMCILIK ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Reklamcılık

10

MAKALE

Detay

9

BİLDİRİ

Detay

1

PROJE

Detay

0

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

Tek Boyutlu Reklamdan Uzaklaşma Ölçeği Geliştirme Çalışması
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, vol. , no. 47, pp. 53–80 Link 2025
SOSYAL MEDYANIN KRİZ İLETİŞİMİNDE KULLANIMI: FAHRETTİN KOCA’NIN KORONAVİRÜS’ÜN İLK ALTI AYINDA TWİTTER KULLANIMI ÜZERİNE BİR ANALİZ
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 223–238 Link 2021
İZLEYİCİ JOKER’DEN NE ALABİLİR? SAĞLANAN YARAR VE DOYUMLARA İLİŞKİN OLARAK VARSAYIMSAL SAPTAMALAR
Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 3, pp. 31–53 Link 2021
Kullanıcı Deneyimi ve Kişiselleştirme Bağlamında Bir Dijital Platform İncelemesi
Selçuk İletişim, vol. 13, no. 2, pp. 866–897 Link 2020
Reklamdan Kaçınma Bağlamında Geleneksel ve Modern Film İzleme Ortamlarının Genç İzleyiciler Üzerinden Karşılaştırılması: Netflix ve Sinema Salonları Örneği
Erciyes İletişim Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 473–486 Link 2020

Son 5 Bildiri

Markaların Sürdürülebilirlik Konusundaki Youtube Reklamlarının Söylem Analizi ile İncelenmesi
9.Uluslararası İletişim Günleri - 2022 (26.10.2021 - ) 2021
İdeal ve Gerçek Benlik Sunumlu Reklamlara Yönelik Bir Tutum Araştırması
Communication in the Millenium (CIM) (26.10.2021 - 27.10.2021) Link 2021
Redesign of Movie Theaters As A Platform That in Focused On Sustainability: The World Examples and Suggestions For Turkey
2nd. International Cinema And Youth Congress (Icay 2020) (03.12.2020 - 04.12.2020) Link 2020
Comparison of Traditional and Modern Film Monitoring Environments in the Context of Customization and Advertisement Avoidance: Case of Netflix and Movie Theaters
International Cinema And Youth Congress (Icay 2019) (06.03.2019 - 08.03.2019) Link 2019
Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılığa Yönelik Tüketici Tutumları ve Mahremiyet Endişesi
International Symposium on Communication in the Digital Age (18.10.2018 - 19.10.2018) 2018