Prof. Dr. SERDARHAN MUSA TAŞKAYA
- Yöksis ID 16408
- Researcher ID A-3056-2017
- ORCID ID 0000-0003-0618-0084
- Scopus ID 26657744100
- Scholar ID hDGwm0cAAAAJ
- E-posta serdarhan@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42091
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İlk Okuma Yazma Eğitimi
İlk Okuma Yazma Eğitimi
Son 5 Makale
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeliyle Yenilenen İlk Okuma ve Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Journal of Theory & Practice in Education, vol. 21, no. 2, pp. 109–128 Link 2025
İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinde Bil-İste-Öğren (K-W-L) Tekniğinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi, vol. 13, no. 4, pp. 1064–1078 Link 2025
İlkokul 1- 4. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki masalların Propp yöntemiyle incelenmesi
Al-Farabi International Journal of Social Sciences, vol. 8, no. 1, pp. 1–18 Link 2023
Okul öncesi öğretmenlerinin sinektik tekniği hakkındaki görüşleri
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 11, no. 29, pp. 49–55 Link 2022
Primary School Teachers' Opinions on Poetry Teaching Practices and Poetry Teaching
International Journal of Educational Researchers, vol. 13, no. 5, pp. 258–274 Link 2022
Journal of Theory & Practice in Education, vol. 21, no. 2, pp. 109–128 Link 2025
İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinde Bil-İste-Öğren (K-W-L) Tekniğinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi, vol. 13, no. 4, pp. 1064–1078 Link 2025
İlkokul 1- 4. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki masalların Propp yöntemiyle incelenmesi
Al-Farabi International Journal of Social Sciences, vol. 8, no. 1, pp. 1–18 Link 2023
Okul öncesi öğretmenlerinin sinektik tekniği hakkındaki görüşleri
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 11, no. 29, pp. 49–55 Link 2022
Primary School Teachers' Opinions on Poetry Teaching Practices and Poetry Teaching
International Journal of Educational Researchers, vol. 13, no. 5, pp. 258–274 Link 2022
Son 5 Bildiri
Sustainability in Children's Books
6th World Conference on Sustainable Life Sciences” (WOCOLS) (10.11.2025 - 12.11.2025) 2025
Türkiye Yüzyılı Eğitim Modeli'nin 1. Sınıf Uygulamalarına Yansımaları: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Durum Analizi (Mardin İli Örneği) / Reflections of the Turkish Century Education Model on First Grade Practices: A Qualitative Situation Analysis Based on Teachers' Views (Mardin Province Example)
23. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (23.10.2025 - 26.10.2025) Link 2025
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeliyle Yenilenen İlk Okuma ve Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri. . 1-4 May 2025. Antalya-Manavgat.
VIII. INCES International Science, Culture and Education Congress (01.05.2025 - ) Link 2025
Eğitim Açısından Çocuk Edebiyatı Türleri
VII. INCES International Science, Culture and Education Congress (28.04.2024 - 01.05.2024) 2024
Türkiye’de Yayımlanan “Çocuk Edebiyatı” Kitaplarında Yer Alan Çocuk Edebiyatı Türleri
VII. INCES International Science, Culture and Education Congress (28.04.2024 - 01.05.2024) 2024
6th World Conference on Sustainable Life Sciences” (WOCOLS) (10.11.2025 - 12.11.2025) 2025
Türkiye Yüzyılı Eğitim Modeli'nin 1. Sınıf Uygulamalarına Yansımaları: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Durum Analizi (Mardin İli Örneği) / Reflections of the Turkish Century Education Model on First Grade Practices: A Qualitative Situation Analysis Based on Teachers' Views (Mardin Province Example)
23. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (23.10.2025 - 26.10.2025) Link 2025
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeliyle Yenilenen İlk Okuma ve Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri. . 1-4 May 2025. Antalya-Manavgat.
VIII. INCES International Science, Culture and Education Congress (01.05.2025 - ) Link 2025
Eğitim Açısından Çocuk Edebiyatı Türleri
VII. INCES International Science, Culture and Education Congress (28.04.2024 - 01.05.2024) 2024
Türkiye’de Yayımlanan “Çocuk Edebiyatı” Kitaplarında Yer Alan Çocuk Edebiyatı Türleri
VII. INCES International Science, Culture and Education Congress (28.04.2024 - 01.05.2024) 2024